Ik vind het niet erg dat ze dat doen. Maar dan moet het wel grappig zijn. En dat waren ze nietquote:Op maandag 1 januari 2007 00:24 schreef Haaglander het volgende:
Aka Lebbis & Jansen.
Vraag me niet wiens gat ze hebben moet likken, maar ze hebben het toch voor mekaar gekregen om het oudjaar conference te presenteren.
En wat zitten ze de hele tijd te doen? Rechts door het slijk halen, Wilders ten schande zetten. Het opnemen voor de Moslims.. terwijl ze geeneens weten hoevaak ze per dag moeten bidden. Medelijden hebben met de Moslims hier in het westen. Omdat Israel een muur bouwt om hun 'broeders'.
Kan iemand ze alsjeblieft afknallen? pang!
Gelukkig dat de grappen van Eddy Murphy zo goed waren.. anders was mijn avond verpest.![]()
Verschrikkelijk cabaretduo, Nederland op zijn smalst en slechtst.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat ze dat doen. Maar dan moet het wel grappig zijn. En dat waren ze nietHet publiek vond het ook al bagger.
De vorige oudejaarconference van hen was trouwens ook flink bagger. Hoe hebben ze in godsnaam nog een nieuwe mogen doen
De rechtse gefrustreerde medemens idd. Die het niet kan verkroppen dat ze eigenlijk stiekem wel een punt hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
Het gastenboek van L&B staat helemaal vol met mensen die het een slechte show vonden !
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:25 schreef X. het volgende:
Waarom moeten cabaretiers altijd hun persoonlijke mening zo doordrammen en een 'mening over het leven' hebben?
Je 'vergat' dit erbij te kwooten:quote:
Maar selectief lezen is ook een kunst natuurlijkquote:Of denk eerst eens meer dan 3 seconden na voor je iets zegt.
Verbaast je dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 00:39 schreef Detroit het volgende:
Wat doet dit niveauloze topic in POL?
Waar hebben ze dan niet over nagedacht? Het idee achter een oudejaarsconference is dat er een ongezouten mening wordt gegeven over het voorbije jaar. Ik vind Lebbis en Jansen niet leuk, ik kijk er dan ook niet naar. Maar dat gejank over ongewenste meningen die worden geuit is nogal zum kotzen. De nieuwe politieke correctheid komt tegenwoordig van rechts.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:16 schreef X. het volgende:
[..]
Je 'vergat' dit erbij te kwooten:
[..]
Maar selectief lezen is ook een kunst natuurlijk
Tuurlijk mogen ze hard zijn. Maar dan moet het ook grappig zijn. En dat was het echt totaal niet. Die Hans Sibbel stond daar gewoon keihard mensen te beledigen. in combinatie van keihard schreeuwen. Is dat leuk? Dan ben je volgens mij nogal gefrustreerd.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan niet over nagedacht? Het idee achter een oudejaarsconference is dat er een ongezouten mening wordt gegeven over het voorbije jaar. Ik vind Lebbis en Jansen niet leuk, ik kijk er dan ook niet naar. Maar dat gejank over ongewenste meningen die worden geuit is nogal zum kotzen. De nieuwe politieke correctheid komt tegenwoordig van rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |