quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:38 schreef BonteAvond het volgende:
niks gelezen hier, maar: 'de scherpe komiek' volgens sbs6;' JOAH EN DAN FEGJE 44 JOAR MED KROKODILLE EN DAN WORT JE VERMORT! dor een vis...' 'HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHA'
jezus christus.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
Ja.
Die struint ook het hele jaar internetfora, schoolpleintjes en openbare gelegenheden af om z'n grappen bij elkaar te jatten.
Klaag hier (alvast) over onze schele SBS'er die om 21.00 te zien is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Wat? Nog niet overtuigd?
http://www.zwartekat.nl/forum/index.php?topic=2849.0
http://www.goedgejat.tk/
En dat moet ons dan de "Oudejaarsconference nieuwe stijl" voorschotelen. Flikker toch op, man!
Hoe dom kun je zijn als je denkt dat niemand dat merkt.quote:
quote:Je moet je publiek niet onderschatten. Dat is de grootste doodzonde… je moet je publiek niet onderschatten. Onderschatten betekent…
Steeds als ik Paul de Leeuw zie moet ik hier aan denken: http://zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=12909&roddels=51251quote:Op zondag 31 december 2006 19:43 schreef oor het volgende:
paul de leeuwdan staatsloterij met dancing with the bars, dan wat klinken en misschien wat er nog in de nacht op tv komt
Waar haalt die gast het gore lef vandaan?quote:"Twee weken geleden ontving ik een e-mail dat twee grappen van een Engelse comedian erg veel leken op de mijne. Ik heb dat direct gecheckt en dat klopte."
Zijonline.quote:Op zondag 31 december 2006 19:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Steeds als ik Paul de Leeuw zie moet ik hier aan denken: http://zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=12909&roddels=51251
En de site is nog 'www.goedonthouden.nl' ookquote:
Zet even een copyright-tekentje bij je opmerking, voor je het weet jat 'ie je grap.quote:Op zondag 31 december 2006 19:48 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
't is de broer van trijntje oosterhuis !!1!1@!@!!1111!!
JA het is niet zo alsof ik dat dagelijks check hoor.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En de site is nog 'www.goedonthouden.nl' ookGuido heeft het inderdaad goed onthouden.
quote:Op zondag 31 december 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Ironisch dat z'n website 'Goed onthouden' heet...ja, het onthouden van andermans grappen.
De betrouwbaarheid van de berichten aldaar is sowieso niet je-van-het.quote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
JA het is niet zo alsof ik dat dagelijks check hoor.
Ik sterf van de honger, ik lees niet zo nauwkeurig meer.quote:
Jaja! Je flikte me daar gewoon een 'Guidootje'! Plagiaat! Grappenjatter!quote:Op zondag 31 december 2006 19:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik sterf van de honger, ik lees niet zo nauwkeurig meer.Ik ga eerst wat eten voor ik weer reageer, brb.
alsof sbs6 publiek dat überhaupt door heeftquote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet even een copyright-tekentje bij je opmerking, voor je het weet jat 'ie je grap.
Zelfs een film met keizerpinguins krijgt elan!quote:Op zondag 31 december 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
Urbanus.Wat 'ie ook zegt, het is altijd grappig.
Als ik nou nog stukken uit boeken van Diekstra ga citeren is het compleet.quote:Op zondag 31 december 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja! Je flikte me daar gewoon een 'Guidootje'! Plagiaat! Grappenjatter!![]()
Vergeet Sonja Bakker niet.quote:Op zondag 31 december 2006 20:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik nou nog stukken uit boeken van Diekstra ga citeren is het compleet.
Ik moest kiezen tussen haar en Diekstra, en toen viel zij af.quote:
Het zou de eerste keer zijn bij een programma.quote:Op zondag 31 december 2006 21:16 schreef martinlutherking het volgende:
Ah. Gelukkig, reclame. Wat een verademing.
Dood door schuld.quote:
Dvd-recorder aanzet!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:51 schreef The_Verve het volgende:
Het begint! Lachen, gieren, brullen!
De grap over Blind? Dat was echt een leuke grap.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:55 schreef Bupatih het volgende:
Ah. Daar was 'ie. Mooi was dat, man.
Nee, deze:quote:Op maandag 1 januari 2007 01:56 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
De grap over Blind? Dat was echt een leuke grap.
Echt. Nog nooit eerder gehoord dit jaar. Prachtig hoe Guido van die originele grappen weet te maken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:38 schreef BonteAvond het volgende:
niks gelezen hier, maar: 'de scherpe komiek' volgens sbs6;' JOAH EN DAN FEGJE 44 JOAR MED KROKODILLE EN DAN WORT JE VERMORT! dor een vis...' 'HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHA'
jezus christus.
Net als de "ben je blind ofzo"-grap dus. Het viel me nog mee dat hij geen "hij-heeft-opgehangen"-grap maakte.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:58 schreef Bupatih het volgende:
Echt. Nog nooit eerder gehoord dit jaar. Prachtig hoe Guido van die originele grappen weet te maken!
Ik had hem eerder op de avond al gezien.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!
Ach, ik deed dit vorig jaar ook al met Wilko Terwijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!
Raap me op.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:06 schreef Bupatih het volgende:
Hihi, Postma-grapjes.
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef Bupatih het volgende:
Zo dadelijk maar even een linkje naar dit topic achterlaten in z'n gastenboek.
Ik vind de reclame beter!quote:Op maandag 1 januari 2007 02:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
en dan vunzige sexreclame
sowieso; reclame tijdens cabaret
Ik trok het echt niet meer. Heb de radio maar aangezetquote:Op maandag 1 januari 2007 02:44 schreef Bupatih het volgende:
Wat is het stil? Iedereen afgehaakt?
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:46 schreef MyMilkshake het volgende:
leuke show, lekker ding, sexy loenser
Jij bent nou precies het soort publiek waar Guido het van moet hebben. Niet letten op de inhoud, maar op de rest.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:56 schreef MyMilkshake het volgende:
naar theo maassen kan ik echt niet kijken
wat een griezel is dat zeg, die kop brrrrr
"Het bericht mag geen internetlinks bevatten"quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
In z'n gastenboek zijn ze iets enthousiaster.
Klikerdeklik
Doe je ding Bupa!
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Het bericht mag geen internetlinks bevatten"
dank je voor het complimentquote:Op maandag 1 januari 2007 02:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jij bent nou precies het soort publiek waar Guido het van moet hebben. Niet letten op de inhoud, maar op de rest.
Inderdaad. Iedereen moet het gewoon met elkaar eens zijn, en als dat niet zo is moet je vooral je bek houden. Mooi principe.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:40 schreef Bastard het volgende:
Hoe triest om af te geven op een cabaratier
Dat was nou net de grap waarom ik wèl moest lachen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef Oehaha het volgende:
Heb er ook naar gekeken, af en toe een glimlach maar meer zeker niet.
Tot het moment dat het over die militair die zelfmoord gepleegt heeft ging.
Ik weet dat je in cabaret ver kan gaan enzo maar dit vond ik zo ongepast.
Totaal onnodig ...
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Guido Weijers pwnt!!
Maar die ene vorige vond ik kickser
prcs, hij brabbelt gewoon wat cafegrapjes aan elkaar.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:58 schreef Deimento het volgende:
Vooral de "Christendom, Jodendom en Moslim" (![]()
;;
;D ;;
D!!11) grap deed het hem.
precies, dat over Steve Irwin was nog wel het ergste "dan vecht je zoveel jaar met krokodillen, word je vermoord door.. een vis"quote:Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef TC03 het volgende:
Wat me vooral opvalt bij slechte cabaretiers, is dat 'hun kracht' ligt in het vertellen van dingen die in het nieuws zijn alsof het te belachelijk voor woorden is, gepaard gaande met traag praten, lange pauzes en woorden aan het eind van een zin harder uitspreken. Dat is vaak hetgeen waar om gelachen wordt, maar het zijn niet eens echt grapjes.
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op zondag 31 december 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vond gisteren die show van Theo Maasen ook echt te slecht.... en hij schijnt er een prijs voor hebben gekregen...
Ik vind die kerel met die hazenlip zo ongelofelijk kut. Weet zijn naam niet eens.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:39 schreef doppelgänger het volgende:
Ik heb die Guido Weijers niet gezien, maar de promo's beloofden weinig goeds.. Er zijn gewoon steeds meer zogenaamde cabaretiers, kwantiteit boven kwaliteit, velen zijn pijnlijk onleuk..
Claudia de Breij
Jörgen Raymann
Arie en Silvester
Guido Weijers
maar de allerergste blijft wel..
Wilko Terwijn![]()
![]()
Jan-Jaap van der Wal? Booh!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vind die kerel met die hazenlip zo ongelofelijk kut. Weet zijn naam niet eens.
Nee, kijk maar naar Theo Maassenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Wij vroegen ons gisteren eergisteren af of de grappen misschien gewoon 'op' zijn.
Tja, wat ik zaterdag heb gezien vond ik eerlijk gezegd ook al een beetje tegenvallen.quote:
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef SunChaser het volgende:
Er is gewoon teveel cabaret tegenwoordig.
Afgelopen jaar was ik t meest blij verrast door Kamps Rooyackers en Kamps met die flat op het podium.
Verder is t in t theater gewoon leuker. Ik heb vorig seizoen Arie en Silvester met 200% en Sjaak Bral met Bloedlink in t theater gezien en dat is wel leuk, maar op tv is er geen reet aan.
Mond spoelen. Nu.quote:Op zondag 31 december 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vond gisteren die show van Theo Maasen ook echt te slecht...
Ik wist niet dat ze tegenwoordig al internet hadden in Vinkenslag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:45 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik vond 'm anders hardstikke leuk hoor!
Beter dan Theo Maassen en die drol van een Hans Teeuwen!
Jullie moeten ook altijd wat te zeiken hebben he, net als die baggermuziek van de meesten! (als ik daar ook nog topics over moet openen..)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:45 schreef brotherlouie98 het volgende:
Beter dan Theo Maassen en die drol van een Hans Teeuwen!
Vinkenslag??? uhhh Juist jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:25 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze tegenwoordig al internet hadden in Vinkenslag.
Ik denk dat dat voornamelijk is omdat je niet saai voor de tv zit, maar uit bent en het live ziet, want die zogenaamde grappen lijken me verder toch hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Ik vond Guido Weijers in het theater ook leuker dan op tv.
Gelukkig gaan we vrij vaak naar het theater.
Het was natuurlijk een heel andere show, dus ook andere grappen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:51 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voornamelijk is omdat je niet saai voor de tv zit, maar uit bent en het live ziet, want die zogenaamde grappen lijken me verder toch hetzelfde.
Een gele kikker?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:32 schreef BonteAvond het volgende:
[afbeelding]
hier heeft ie poep op zn gezicht gesmeerd, als decoratie.
Dat je kamper bent, daaagquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:21 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Vinkenslag??? uhhh Juist ja![]()
Lucille viel hem aan in zijn kleedkamer!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:28 schreef -Splash- het volgende:
NOG erger!!! De grap over Lucille Werner, dat je over je eigen tekort komingen een grap maakt getuigd van karakter, maar over andermans handicap grappen maken is gewoon zwak en zielig.
Huh ?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Lucille viel hem aan in zijn kleedkamer!
Na de show op tv, tijdens de aftiteling zeg maar, zag je hem in zijn kleedkamer zitten en een zogenaamd boze Lucille dreigend op hem afkomen.quote:
Hoop maar dat ze lacht van het huilen, als het andersom kan, kan dat vast ook. Anders zul je d'r op moeten geven ter adoptie.quote:Op maandag 31 december 2007 21:54 schreef SunChaser het volgende:
MissyMirjam hoor ik steeds lachen in de kamer. Maar ja, die lacht ook om de Lama's
humorloze molukkerquote:Op maandag 31 december 2007 21:54 schreef SunChaser het volgende:
MissyMirjam hoor ik steeds lachen in de kamer. Maar ja, die lacht ook om de Lama's
Gewoon allebei...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:58 schreef borisbanaan het volgende:
Maar da's eigenlijk meer SBSdan Guido...
Als je zo rekent heeft paul de Leeuw 5 miljoen kijkers en JJp van de Wal 2,7 miljoenquote:GELUKKIG NIEUWJAAR!
Ik hoop dat jullie hebben gelachen om de Oudejaarsconference 2007! De DVD ligt volgende week in de winkel (8 januari)... Ook op zoek naar dat grappige 'Kinderen voor Kinderen' Jumpstylenummer? Die komt snel online... (met dank aan Jeckyll & Hyde)!
Er hebben in totaal méér dan 1,5 MILJOEN mensen gekeken! Waanzinnig! Maar omdat de 1e run net iets onder de miljoen was mag mijn kuifje blijven... Iedereen blij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |