We vergruizen gewoon nog een paar bergen in Schotland of Noorwegen geen punt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:08 schreef zakjapannertje het volgende:
hoe gaan ze voorkomen trouwens dat die eilandjes in die verdiepte stroomgeul glijdt? dat gaat heel wat stenen kosten om die geulwand vast te leggen, met puin halen uit de Alpen misschien, die zijn immers toch door hun sneeuwtoppen heen
Door de vrijheid van het individu te erkennen leg je mensen een ideologie op? Wat is dat nou weer voor onzin. Er is ons reeds een aantal ideologieën opgelegd waar we nu juist van af willen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef du_ke het volgende:
Nee ik ben bang dat je met het opleggen van een ideologie vele mensen in de ellende stort. Zelfs de SP heeft de maakbare samenleving al min of meer opgegeven.
Waarom slechts voor een kleine groep? Vrijwel iedereen heeft baat bij een libertarische samenleving.quote:Er zijn namelijk wel voordelen maar slechts voor een kleine groep en om iets zo belangrijks als de kustverdediging over te laten aan de grillen van een libertair lijkt me niet verstandig.
Nee? Kijk maar eens naar Dubai, en daar is nog niet eens sprake van zuiver libertarisme.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef Zyggie het volgende:
Libertarische heilstaatjes zijn niet zo aanlokkend.
Laat mij raden...Nederland zie jij als toekomstige stadstaat...groene ruimte kan men in de landen eromheen opzoeken.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef NewOrder het volgende:
Er is echt meer dan grond genoeg.
Klopt daar is eerder sprake van slavernij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:32 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Nee? Kijk maar eens naar Dubai, en daar is nog niet eens sprake van zuiver libertarisme.
http://www.nu.nl/news/931(...)en_fors_duurder.htmlquote:Aanleg asfaltwegen fors duurder
Uitgegeven: 2 januari 2007 11:23
Laatst gewijzigd: 2 januari 2007 16:39
AMSTERDAM - De kosten voor de aanleg van asfaltwegen zijn vorig jaar met veertien procent toegenomen. In 2005 stegen deze kosten met 3,8 procent. Dat blijkt dinsdag uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
De stijging hangt samen met de prijsstijging van olie, die nodig is om wegenbouwbitumen te maken. De olieprijs is vorig jaar met 27 procent gestegen.
Ook de kosten voor de aanleg van spoorwegen zijn gestegen. Deze kosten namen met zes procent toe onder invloed van de toegenomen vraag naar staal vanuit Azië.
En dan is de aanleg van infra hier ook al achterlijk duur vanwege de slappe bodem en de slappe knieën van de ministers gaat lekker zoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:45 schreef zakjapannertje het volgende:
overigens:
[..]
http://www.nu.nl/news/931(...)en_fors_duurder.html
Het kan inderdaad een recreatiegebied worden dat z'n weerga bijna niet kent.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:47 schreef FJD het volgende:
Kilometers lang keihard strand, ik ben voor
Helemaal niet. Verboden voor honden en badgastenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:51 schreef du_ke het volgende:
Het kan inderdaad een recreatiegebied worden dat z'n weerga bijna niet kent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |