Ik ook...quote:
Oei Nikky dat heb ik ook! Ik heb normaal maat 38 maar nu maat 40, en mijn benen zijn vanaf knie tot teen nu zo'n beetje een recht model (model boomstam wel te verstaan)quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef nikky het volgende:
Om een impressie te geven van mijn opgezette enkels en voeten hier een test. Normaal heb ik deze slippers in de zomer en swinters in huis aan. Ik heb schoenmaat 38 en is maat 39 slipper.
[afbeelding]
Ik voel me gewoon kut, kut en zwaar kut. mijn knieën zijn ook gewoon twee keer zo dik. Mijn benen zijn idd net boomstammen. tussen de wreef van mijn voet en mijn tenen doet het gewoon pijn van de spanning, mijn vingers ( gewrichten ) doen zeer en is lastig met tikken. Dan kan men wel gaan zeggen dta ik op de bank moet gaan liggen maar dat ik ook niet. Ik knijp dan ook mijn ene been af op welke kant ik dan lig. En mijn gehele maaginhoud komt naar boven omdat ukkiequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oei Nikky dat heb ik ook! Ik heb normaal maat 38 maar nu maat 40, en mijn benen zijn vanaf knie tot teen nu zo'n beetje een recht model (model boomstam wel te verstaan)
Klote he...ik ben het ook erg zat nu hoor, ik snap wat je voelt. Alles doet zeer enzo, het is dat ik nu echt de dagen kan tellen maar anders..Nog iets gehoord van het ziekenhuis btw?
Awwww meissie..het is ook echt zwaar klote, ik herken echt alles, heb precies dezelfde klachtenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon kut, kut en zwaar kut. mijn knieën zijn ook gewoon twee keer zo dik. Mijn benen zijn idd net boomstammen. tussen de wreef van mijn voet en mijn tenen doet het gewoon pijn van de spanning, mijn vingers ( gewrichten ) doen zeer en is lastig met tikken. Dan kan men wel gaan zeggen dta ik op de bank moet gaan liggen maar dat ik ook niet. Ik knijp dan ook mijn ene been af op welke kant ik dan lig. En mijn gehele maaginhoud komt naar boven omdat ukkiedaartegen drukt.
Morgen en vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor verschillende afspraken. Intakes/onderzoeken/controles. Maar voor de rest niets gehoord..
Ik kan gewoon geen reet meer maar de huishoudelijke taken gaan ook door. Gelukkig ben ik netjes en hoef ik niet zoveel te doen maar tja, onder sommige dingen kom je gewoon niet uit.
Ik ben het gewoon verschrikkelijk zat en nou gewoon..
Psies. We zijn geen aanstellers. De rest heeft last nog van de zwangerschapsdementiequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:42 schreef Vivi het volgende:
Maar goed, ik zeg steeds maar tegen mezelf dat het nog maar even is anders zou ik ook zwaar labiel worden hoor als ik zo nog een half jaar verder moest.
Ja, en een sexleven ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Psies. We zijn geen aanstellers. De rest heeft last nog van de zwangerschapsdementieNiemand staat met 8.5 maand in de sportschool
. Boodschappen doen kan ik nog inkomen op de fiets ook nog wel. Sportschool is overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |