abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 3 januari 2007 @ 20:53:03 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44985351
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef Leah het volgende:

Jaaaa! Er is een baby, dacht ik
Ik schrok ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:55:49 #202
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44985451
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:53 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik schrok ook
Ik ook...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:21:42 #203
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44986392
stelletje paniekvogels

Het bedrag dat Swets noemt, gaat nog wel zo'n 350 euro per maand vanaf wat we terugkrijgen van de belastingdienst. (maar dat is inkomensafhankelijk.)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44986531
aaaaah nog steeds geen vooruit gang hier ik heb geloof ik in keer 15 uur geslapen
heerlijk hoor maar ik werd niet wakker van de weën ofzo al moet ik zeggen dat me buik verrekt veel zeer doet zeg!
maar het lijkt nog niet op weën ik raad strippen dus ook niet aan doet alleen maar zeer en je word er ongesteld van
dat had ik dus echt niet gemist !!!!!!!!!!!
de vk zei gister wel dat ze verwachte dat ik haar vanmiddag zou bellen voor de weëen echt niet!
ik heb zelfs mijn man thuis laten blijven omdat ik vanacht heel veel buikpijn had en nu is er nog geen beebje ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren nu het is nu toch volle maan?
mooi moment hoor ik heb in iedergeval wel heerlijk geslapen dit keer
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
pi_44986557
senni
Charlie
Robbin
pi_44986588
Jammer pinkelmeisje, maar je bent nu wel lekker uitgerust!
Nu mag het echt snel gebeuren.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:26:37 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44986592
Fijn dat je zo lang geslapen hebt, misschien heeft moeder natuur je nu een reserve gegeven zodat je straks flink aan de slag kunt?
Jammer dat je je kindje nog niet hebt, maar lang kan het niet meer duren nu!
Succes
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44986666
nou idd maar ik heb iig nog wel pijn in me onderbuik dus alles werkt nog wel dus wie weet gebeurd er ineens toch nog wat en anders moet ik vrijdag naar het zkh
Charlie
Robbin
pi_44987437
Ach pinkelmeisje toch *aai* Je beebje weet het wel spannend te maken zo.
Nou hup, vannacht nieuwe poging en anders alle trucen uit de kast en hopen dat je vrijdag niet naar het ziekenhuis hoeft!
Saartje
pi_44987929
och dank jullie wel hoor ik heb alleen niet zo'n behoefte aan seks of zo schijnt wel goed te helpen.
maar mijn buik doet zo'n pijn grr ukkie kommmmmmm!!!
Charlie
Robbin
pi_44988034
Zorg voor afleiding Niet gaan zitten afwachten want daar krijg je alleen maar de zenuwen van
Saartje
pi_44988193
nee idd ik heb de was en vaat al gedaan ga nu denk maar tv kijken.
weet ook niks meer te bedenken alleen helpt me man niet echt bij ieder zuchtje vraagt tie ow was dat een wee ga je bevallen grr wel heel lief hoor maar het helpt niet echt!
Charlie
Robbin
pi_44988236
Haha schop hem de deur uit, laat hem ijs voor je halen ofzo
Saartje
pi_44988273
hahahah dat is geen slecht idee!
Charlie
Robbin
pi_44988415
arme man hij is echt zenuwachtig straalt van heel zijn hooft af.
maar hij heeft wel ijs gepakt
ik hoor nu alleen volgens mij geen honger te hebben heb ik wel ik hoop dat dat niks zegt!
Charlie
Robbin
pi_44989160
Ieder lijf en iedere bevalling is anders en als jij honger hebt, dan heb je honger. Eet smakelijk
Saartje
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 00:04:51 #217
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44992906
Om een impressie te geven van mijn opgezette enkels en voeten hier een test. Normaal heb ik deze slippers in de zomer en swinters in huis aan. Ik heb schoenmaat 38 en is maat 39 slipper.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44993055
Nikky
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:09:53 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44993060
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef nikky het volgende:
Om een impressie te geven van mijn opgezette enkels en voeten hier een test. Normaal heb ik deze slippers in de zomer en swinters in huis aan. Ik heb schoenmaat 38 en is maat 39 slipper.

[afbeelding]
Oei Nikky dat heb ik ook! Ik heb normaal maat 38 maar nu maat 40, en mijn benen zijn vanaf knie tot teen nu zo'n beetje een recht model (model boomstam wel te verstaan)

Klote he...ik ben het ook erg zat nu hoor, ik snap wat je voelt. Alles doet zeer enzo, het is dat ik nu echt de dagen kan tellen maar anders.. Nog iets gehoord van het ziekenhuis btw?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 00:17:03 #220
16000 nikky
pi_44993262
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oei Nikky dat heb ik ook! Ik heb normaal maat 38 maar nu maat 40, en mijn benen zijn vanaf knie tot teen nu zo'n beetje een recht model (model boomstam wel te verstaan)

Klote he...ik ben het ook erg zat nu hoor, ik snap wat je voelt. Alles doet zeer enzo, het is dat ik nu echt de dagen kan tellen maar anders.. Nog iets gehoord van het ziekenhuis btw?
Ik voel me gewoon kut, kut en zwaar kut. mijn knieën zijn ook gewoon twee keer zo dik. Mijn benen zijn idd net boomstammen. tussen de wreef van mijn voet en mijn tenen doet het gewoon pijn van de spanning, mijn vingers ( gewrichten ) doen zeer en is lastig met tikken. Dan kan men wel gaan zeggen dta ik op de bank moet gaan liggen maar dat ik ook niet. Ik knijp dan ook mijn ene been af op welke kant ik dan lig. En mijn gehele maaginhoud komt naar boven omdat ukkie daartegen drukt.

Morgen en vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor verschillende afspraken. Intakes/onderzoeken/controles. Maar voor de rest niets gehoord. .

Ik kan gewoon geen reet meer maar de huishoudelijke taken gaan ook door. Gelukkig ben ik netjes en hoef ik niet zoveel te doen maar tja, onder sommige dingen kom je gewoon niet uit.

Ik ben het gewoon verschrikkelijk zat en nou gewoon..
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:42:05 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44993974
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:17 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon kut, kut en zwaar kut. mijn knieën zijn ook gewoon twee keer zo dik. Mijn benen zijn idd net boomstammen. tussen de wreef van mijn voet en mijn tenen doet het gewoon pijn van de spanning, mijn vingers ( gewrichten ) doen zeer en is lastig met tikken. Dan kan men wel gaan zeggen dta ik op de bank moet gaan liggen maar dat ik ook niet. Ik knijp dan ook mijn ene been af op welke kant ik dan lig. En mijn gehele maaginhoud komt naar boven omdat ukkie daartegen drukt.

Morgen en vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor verschillende afspraken. Intakes/onderzoeken/controles. Maar voor de rest niets gehoord. .

Ik kan gewoon geen reet meer maar de huishoudelijke taken gaan ook door. Gelukkig ben ik netjes en hoef ik niet zoveel te doen maar tja, onder sommige dingen kom je gewoon niet uit.

Ik ben het gewoon verschrikkelijk zat en nou gewoon..
Awwww meissie..het is ook echt zwaar klote, ik herken echt alles, heb precies dezelfde klachten
been wat wordt afgeknepen, zware spierkrampen, buik die raar aanvoelt, gekke steken in m'n doos
en ja idd ook maagzuur en benauwd als je ligt...slapeloosheid..het is gewoon niet leuk meer en dan helemaal niet als er steeds mensen zijn die zeggen "Goh! IK zat nog met 8 1/5 maand gewoon in de kroeg hoor en ik sportte zelfs nog blabla"
Dan denk ik dus dat ze mij een aansteller vinden terwijl ik dus echt niet kleinzielig ben ofzo

Maar goed, ik zeg steeds maar tegen mezelf dat het nog maar even is anders zou ik ook zwaar labiel worden hoor als ik zo nog een half jaar verder moest.
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 00:48:15 #222
16000 nikky
pi_44994185
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:42 schreef Vivi het volgende:

Maar goed, ik zeg steeds maar tegen mezelf dat het nog maar even is anders zou ik ook zwaar labiel worden hoor als ik zo nog een half jaar verder moest.
Psies. We zijn geen aanstellers. De rest heeft last nog van de zwangerschapsdementie Niemand staat met 8.5 maand in de sportschool . Boodschappen doen kan ik nog inkomen op de fiets ook nog wel. Sportschool is overdreven.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:51:00 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44994273
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:48 schreef nikky het volgende:

[..]

Psies. We zijn geen aanstellers. De rest heeft last nog van de zwangerschapsdementie Niemand staat met 8.5 maand in de sportschool . Boodschappen doen kan ik nog inkomen op de fiets ook nog wel. Sportschool is overdreven.
Ja, en een sexleven ook
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:22:33 #224
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_44995021
Ah Pinkelmeisje, lekker lang geslapen.
Doet mijn meisje ook: gisteren zelfs de controle bij de VK gemist omdat ze de hele middag lag te slapen
Vandaag is ze alsnog gegaan en doorgestuurd voor een extra echo morgen...
Veel vruchtwater en 'moeilijk contact met kind te maken' wat dat dan ook mag betekenen.
Verder is hij flink actief hoor (een beetje te actief voor moeders )
Nou ja, we zullen het wel zien morgen. Ben best benieuwd of het koppie goed te zien is, zo diep in het bekken (39wk).
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:28:40 #225
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44995149
Oh Vivi, die zogenaamde heldinnen zijn er altijd. Ik heb altijd maar geantwoord dat dat niet hun verdienste was, maar dat ze gewoon geluk hadden met zo'n zwangerschap. Maar vooral als je zelf tegen je beperkingen aanloopt is het wel eens heel vervelend om te moeten horen.
En Nikky , kijk ik altijd erg verlekkerd naar zwangere buiken in het buikentopic, vergeet ik dat er ook nog voetjes onder zitten. En dat deel van de zwangerschap mis ik niet. Gewoon pijnlijk zoveel vocht. Zelfs op blote voeten lopen deed zeer.
ET, al rumoer inside?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')