abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 3 januari 2007 @ 20:53:03 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44985351
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef Leah het volgende:

Jaaaa! Er is een baby, dacht ik
Ik schrok ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:55:49 #202
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44985451
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:53 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik schrok ook
Ik ook...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:21:42 #203
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44986392
stelletje paniekvogels

Het bedrag dat Swets noemt, gaat nog wel zo'n 350 euro per maand vanaf wat we terugkrijgen van de belastingdienst. (maar dat is inkomensafhankelijk.)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44986531
aaaaah nog steeds geen vooruit gang hier ik heb geloof ik in keer 15 uur geslapen
heerlijk hoor maar ik werd niet wakker van de weën ofzo al moet ik zeggen dat me buik verrekt veel zeer doet zeg!
maar het lijkt nog niet op weën ik raad strippen dus ook niet aan doet alleen maar zeer en je word er ongesteld van
dat had ik dus echt niet gemist !!!!!!!!!!!
de vk zei gister wel dat ze verwachte dat ik haar vanmiddag zou bellen voor de weëen echt niet!
ik heb zelfs mijn man thuis laten blijven omdat ik vanacht heel veel buikpijn had en nu is er nog geen beebje ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren nu het is nu toch volle maan?
mooi moment hoor ik heb in iedergeval wel heerlijk geslapen dit keer
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
pi_44986557
senni
Charlie
Robbin
pi_44986588
Jammer pinkelmeisje, maar je bent nu wel lekker uitgerust!
Nu mag het echt snel gebeuren.
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:26:37 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44986592
Fijn dat je zo lang geslapen hebt, misschien heeft moeder natuur je nu een reserve gegeven zodat je straks flink aan de slag kunt?
Jammer dat je je kindje nog niet hebt, maar lang kan het niet meer duren nu!
Succes
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44986666
nou idd maar ik heb iig nog wel pijn in me onderbuik dus alles werkt nog wel dus wie weet gebeurd er ineens toch nog wat en anders moet ik vrijdag naar het zkh
Charlie
Robbin
pi_44987437
Ach pinkelmeisje toch *aai* Je beebje weet het wel spannend te maken zo.
Nou hup, vannacht nieuwe poging en anders alle trucen uit de kast en hopen dat je vrijdag niet naar het ziekenhuis hoeft!
Saartje
pi_44987929
och dank jullie wel hoor ik heb alleen niet zo'n behoefte aan seks of zo schijnt wel goed te helpen.
maar mijn buik doet zo'n pijn grr ukkie kommmmmmm!!!
Charlie
Robbin
pi_44988034
Zorg voor afleiding Niet gaan zitten afwachten want daar krijg je alleen maar de zenuwen van
Saartje
pi_44988193
nee idd ik heb de was en vaat al gedaan ga nu denk maar tv kijken.
weet ook niks meer te bedenken alleen helpt me man niet echt bij ieder zuchtje vraagt tie ow was dat een wee ga je bevallen grr wel heel lief hoor maar het helpt niet echt!
Charlie
Robbin
pi_44988236
Haha schop hem de deur uit, laat hem ijs voor je halen ofzo
Saartje
pi_44988273
hahahah dat is geen slecht idee!
Charlie
Robbin
pi_44988415
arme man hij is echt zenuwachtig straalt van heel zijn hooft af.
maar hij heeft wel ijs gepakt
ik hoor nu alleen volgens mij geen honger te hebben heb ik wel ik hoop dat dat niks zegt!
Charlie
Robbin
pi_44989160
Ieder lijf en iedere bevalling is anders en als jij honger hebt, dan heb je honger. Eet smakelijk
Saartje
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 00:04:51 #217
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44992906
Om een impressie te geven van mijn opgezette enkels en voeten hier een test. Normaal heb ik deze slippers in de zomer en swinters in huis aan. Ik heb schoenmaat 38 en is maat 39 slipper.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44993055
Nikky
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:09:53 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44993060
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef nikky het volgende:
Om een impressie te geven van mijn opgezette enkels en voeten hier een test. Normaal heb ik deze slippers in de zomer en swinters in huis aan. Ik heb schoenmaat 38 en is maat 39 slipper.

[afbeelding]
Oei Nikky dat heb ik ook! Ik heb normaal maat 38 maar nu maat 40, en mijn benen zijn vanaf knie tot teen nu zo'n beetje een recht model (model boomstam wel te verstaan)

Klote he...ik ben het ook erg zat nu hoor, ik snap wat je voelt. Alles doet zeer enzo, het is dat ik nu echt de dagen kan tellen maar anders.. Nog iets gehoord van het ziekenhuis btw?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 00:17:03 #220
16000 nikky
pi_44993262
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oei Nikky dat heb ik ook! Ik heb normaal maat 38 maar nu maat 40, en mijn benen zijn vanaf knie tot teen nu zo'n beetje een recht model (model boomstam wel te verstaan)

Klote he...ik ben het ook erg zat nu hoor, ik snap wat je voelt. Alles doet zeer enzo, het is dat ik nu echt de dagen kan tellen maar anders.. Nog iets gehoord van het ziekenhuis btw?
Ik voel me gewoon kut, kut en zwaar kut. mijn knieën zijn ook gewoon twee keer zo dik. Mijn benen zijn idd net boomstammen. tussen de wreef van mijn voet en mijn tenen doet het gewoon pijn van de spanning, mijn vingers ( gewrichten ) doen zeer en is lastig met tikken. Dan kan men wel gaan zeggen dta ik op de bank moet gaan liggen maar dat ik ook niet. Ik knijp dan ook mijn ene been af op welke kant ik dan lig. En mijn gehele maaginhoud komt naar boven omdat ukkie daartegen drukt.

Morgen en vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor verschillende afspraken. Intakes/onderzoeken/controles. Maar voor de rest niets gehoord. .

Ik kan gewoon geen reet meer maar de huishoudelijke taken gaan ook door. Gelukkig ben ik netjes en hoef ik niet zoveel te doen maar tja, onder sommige dingen kom je gewoon niet uit.

Ik ben het gewoon verschrikkelijk zat en nou gewoon..
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:42:05 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44993974
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:17 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon kut, kut en zwaar kut. mijn knieën zijn ook gewoon twee keer zo dik. Mijn benen zijn idd net boomstammen. tussen de wreef van mijn voet en mijn tenen doet het gewoon pijn van de spanning, mijn vingers ( gewrichten ) doen zeer en is lastig met tikken. Dan kan men wel gaan zeggen dta ik op de bank moet gaan liggen maar dat ik ook niet. Ik knijp dan ook mijn ene been af op welke kant ik dan lig. En mijn gehele maaginhoud komt naar boven omdat ukkie daartegen drukt.

Morgen en vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor verschillende afspraken. Intakes/onderzoeken/controles. Maar voor de rest niets gehoord. .

Ik kan gewoon geen reet meer maar de huishoudelijke taken gaan ook door. Gelukkig ben ik netjes en hoef ik niet zoveel te doen maar tja, onder sommige dingen kom je gewoon niet uit.

Ik ben het gewoon verschrikkelijk zat en nou gewoon..
Awwww meissie..het is ook echt zwaar klote, ik herken echt alles, heb precies dezelfde klachten
been wat wordt afgeknepen, zware spierkrampen, buik die raar aanvoelt, gekke steken in m'n doos
en ja idd ook maagzuur en benauwd als je ligt...slapeloosheid..het is gewoon niet leuk meer en dan helemaal niet als er steeds mensen zijn die zeggen "Goh! IK zat nog met 8 1/5 maand gewoon in de kroeg hoor en ik sportte zelfs nog blabla"
Dan denk ik dus dat ze mij een aansteller vinden terwijl ik dus echt niet kleinzielig ben ofzo

Maar goed, ik zeg steeds maar tegen mezelf dat het nog maar even is anders zou ik ook zwaar labiel worden hoor als ik zo nog een half jaar verder moest.
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 00:48:15 #222
16000 nikky
pi_44994185
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:42 schreef Vivi het volgende:

Maar goed, ik zeg steeds maar tegen mezelf dat het nog maar even is anders zou ik ook zwaar labiel worden hoor als ik zo nog een half jaar verder moest.
Psies. We zijn geen aanstellers. De rest heeft last nog van de zwangerschapsdementie Niemand staat met 8.5 maand in de sportschool . Boodschappen doen kan ik nog inkomen op de fiets ook nog wel. Sportschool is overdreven.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:51:00 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44994273
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:48 schreef nikky het volgende:

[..]

Psies. We zijn geen aanstellers. De rest heeft last nog van de zwangerschapsdementie Niemand staat met 8.5 maand in de sportschool . Boodschappen doen kan ik nog inkomen op de fiets ook nog wel. Sportschool is overdreven.
Ja, en een sexleven ook
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:22:33 #224
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_44995021
Ah Pinkelmeisje, lekker lang geslapen.
Doet mijn meisje ook: gisteren zelfs de controle bij de VK gemist omdat ze de hele middag lag te slapen
Vandaag is ze alsnog gegaan en doorgestuurd voor een extra echo morgen...
Veel vruchtwater en 'moeilijk contact met kind te maken' wat dat dan ook mag betekenen.
Verder is hij flink actief hoor (een beetje te actief voor moeders )
Nou ja, we zullen het wel zien morgen. Ben best benieuwd of het koppie goed te zien is, zo diep in het bekken (39wk).
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:28:40 #225
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44995149
Oh Vivi, die zogenaamde heldinnen zijn er altijd. Ik heb altijd maar geantwoord dat dat niet hun verdienste was, maar dat ze gewoon geluk hadden met zo'n zwangerschap. Maar vooral als je zelf tegen je beperkingen aanloopt is het wel eens heel vervelend om te moeten horen.
En Nikky , kijk ik altijd erg verlekkerd naar zwangere buiken in het buikentopic, vergeet ik dat er ook nog voetjes onder zitten. En dat deel van de zwangerschap mis ik niet. Gewoon pijnlijk zoveel vocht. Zelfs op blote voeten lopen deed zeer.
ET, al rumoer inside?
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 01:29:24 #226
16000 nikky
pi_44995159
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:22 schreef Liopleurodon het volgende:
Ah Pinkelmeisje, lekker lang geslapen.
Doet mijn meisje ook: gisteren zelfs de controle bij de VK gemist omdat ze de hele middag lag te slapen
Vandaag is ze alsnog gegaan en doorgestuurd voor een extra echo morgen...
Veel vruchtwater en 'moeilijk contact met kind te maken' wat dat dan ook mag betekenen.
Verder is hij flink actief hoor (een beetje te actief voor moeders )
Nou ja, we zullen het wel zien morgen. Ben best benieuwd of het koppie goed te zien is, zo diep in het bekken (39wk).
Succes met je meissie. Ik ben trouwens bang dat er niet veel op de echo van het koppie te zien is als ze al zo ver heen is .
pi_44995165
is iedereen al in zijn bedje gekropen???
jeetje vivi nikky wat een vocht niet normaal meer ik snap dat je niets meer kan.
ik ben ook even uit het veld geslagen hier dan om de 5 dan om 7 en dan om 15 min een wee maar niks wat voor ontsluiting zorgt doet wel zeer volgens mij kan je je beter gewoon niet laten strippen het helpt niet genoeg en doet echt zeer
kl**#3%78grr beter echte weën doet ook pijn maar die doen teminste nog wat word hier echt gek van!!!
Charlie
Robbin
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 01:41:37 #228
16000 nikky
pi_44995402
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:29 schreef pinkelmeisje het volgende:
is iedereen al in zijn bedje gekropen???
jeetje vivi nikky wat een vocht niet normaal meer ik snap dat je niets meer kan.
ik ben ook even uit het veld geslagen hier dan om de 5 dan om 7 en dan om 15 min een wee maar niks wat voor ontsluiting zorgt doet wel zeer volgens mij kan je je beter gewoon niet laten strippen het helpt niet genoeg en doet echt zeer
kl**#3%78grr beter echte weën doet ook pijn maar die doen teminste nog wat word hier echt gek van!!!
! Sterkte lieverd
pi_44995522
dank je wel hoor jij sucses in het zkh morgen met een beetje pech moet ik vrijdag ook
Charlie
Robbin
pi_44995568
beter krijg je als nog eerder je keizersnee kan je man/vriend of je maatje teminste mee ik zou dit ook niet helemaal alleen willen doen.
je heb zeker nog wel iemand die anders met je mee kan??
al is dat niet ideaal natuurlijk maar beter dan niemand toch?
Charlie
Robbin
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 02:02:05 #231
16000 nikky
pi_44995707
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:52 schreef pinkelmeisje het volgende:
beter krijg je als nog eerder je keizersnee kan je man/vriend of je maatje teminste mee ik zou dit ook niet helemaal alleen willen doen.
je heb zeker nog wel iemand die anders met je mee kan??
al is dat niet ideaal natuurlijk maar beter dan niemand toch?
Ja ik heb nog een vriendin die met mij meegaat dan. .
pi_44995713
auwwwww volgens mij was dat wel een echte wee ik kon even niet bewegen ik kon alleen heel erg recht blijven zitten maar hij duurde maar een half minuutje maar wie weet zou het dan eindelijk doorzetten ik was net even aan het terug lezen en ik zag dat ik heel dit topic al aan het rommelen ben het word nu toch wel echt de hoogste tijd hoor zou ET al aan het puffen zijn.
oja dat helpt he puffen mss moet ik dat ook maar proberen heb geen cursus gevolgt.
maar op tv is mijn favo reclame pf pf pf pf pf pf hans kan ie nou bij ohra wel hoor.
dat is een mooi voorbeeld hoe je moet hyperventileren.
zonder zuurstof word pijn toch ook minder
Charlie
Robbin
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:02:52 #233
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_44995723
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef nikky het volgende:

Pfff tis nu wel heel heavy ja
Ik wens je heel veel knuffels toe voor de laatste loodjes
Gelukkig hoef je niet zo lang meer en dan ben je helemaal blij als je je babytje hebt
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_44995748
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:02 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja ik heb nog een vriendin die met mij meegaat dan. .
ow gelukkig zeg dat is zeker wel een hele gerust stelling ik zou anders ook gewoon niet gaan ofzo alleen dan maar helemaal niet
Charlie
Robbin
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:16:56 #235
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_44995900
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Awwww meissie..het is ook echt zwaar klote, ik herken echt alles, heb precies dezelfde klachten
been wat wordt afgeknepen, zware spierkrampen, buik die raar aanvoelt, gekke steken in m'n doos
en ja idd ook maagzuur en benauwd als je ligt...slapeloosheid..het is gewoon niet leuk meer en dan helemaal niet als er steeds mensen zijn die zeggen "Goh! IK zat nog met 8 1/5 maand gewoon in de kroeg hoor en ik sportte zelfs nog blabla"
Dan denk ik dus dat ze mij een aansteller vinden terwijl ik dus echt niet kleinzielig ben ofzo

Vivi en Nikky, elke zwangerschap is anders! Bij mijn eerste was ik de dag voor de bevalling (39 weken, 3 dagen zwanger) nog aan het tapdansen, met benen in de lucht gooien en al, totaal nergens last van gehad. Bij de tweede lag ik met 4 maanden al op apegapen en heb ik heel het arsenaal van olifantenpootjes en maagzuur en krampen etcetera doorlopen.

Sterkte meiden!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 4 januari 2007 @ 03:34:09 #236
3011 E.T.
pi_44996452
jee nikky, ziet er gezellig uit

hier wordt overigens niet gepuft.. gewoon wakker
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44996485
ik dacht dat je kwam melden dat je natte voeten had.
Hopenlijk kan je toch nog wat slaap pakken!
pi_44996668
hier word al wel gepuft maar het zet nog niet heel erg door ik heb weën om de drie vier min maar ze worden maar niet langer dan een halve min.
ik hoop echt dat het nu niet stopt anders ben ik vanaf half 2 voor niks bezig grrr.
nou ik ga er voor hoor
Charlie
Robbin
  donderdag 4 januari 2007 @ 07:28:40 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_44996935
pinkelmeisje, ik hoop dat je nu echt bezig bent, maar dat denk ik wel dus een heleboel voor jou ik hoop dat alles voorspoedig gaat!
stormy waters...
sailin'
pi_44997258
Spannend Pinkelmeisje! Hopelijk heb je nu heel snel een Pinkelbabietje in je armen!

En andere moeders in spe: Houd nog even vol. Straks hebben jullie ook zo'n heel mooi en lief beebje

Ik schaam mij trouwens diep. Heb gisteren helemaal niet goed gelezen toen ik keek op toeslagen.nl. Ik kwam op de site via een link met de tekst: bereken hier hoeveel jij moet betalen. Ik ging er dus van uit dat die 459 per maand het bedrag was wat we moeten gaan betalen voor de kineropvang. Gelukkig kwam erachter dat dat juist het bedrag was dat we vergoed krijgen! We betalen dus dan maar 300 euro per maand. Dat scheelt toch mooi 200 euro! Ik kon ineens heel opgelucht gaan slapen...
pi_44997297
Pinkelmeisje

Nikky (en Vivi) dat ziet er pijnlijk uit! Maar goed nieuws, dat zijn heel veel kilootjes die je heel snel kwijt bent . Ik zag mijn voeten de eerste dag na de ks al dunner worden.
Eva
pi_44997603
goedemorgen dames !

Nicky
dat ziet er niet plezierig uit!
hoe lang is dat nu al zo? Ik hoop toch niet al wéken !

PinkelMeisje
ik ga er van uit dat je je niet meer gemeld hebt hier vannacht... omdat het toch echt aan het doorzetten was!
zet 'm op vandaag !!! Ik hoop voor je dat je vóór vrijdag je kindje in je armen hebt!

Hier hormoon-bobbels
we hebben 3-4 maanden terug 6keukenstoelen besteld.
Gisteren bericht op voicemail: ze zijn er!
Dus ik net meteen bellen; kunnen ze ze op 12-jan. leveren....
maar dan is de bruiloft !!!!
Gezien tijdstip nog niet duidelijk is, neem ik denk ik die gok maar niet.
(die muts zei nog: weet je wel zeker dat je wil trouwen??)
(diezelfde muts verstond het ordernummer verkeerd; want ja "u zei toch echt geen 3 hoor!" )

nou..eerder dan volgende week vrijdag kan niet
dus wordt het alsnog erná !
SHIT SHIT SHIT!
pi_44997693
hahaha
sorry hoor
dit is echt een 'probleem' van niets !

maar ik zit me gewoon lekker kwaad te maken
en ga NU het filiaal in Heerlen bellen om ze het maar te laten regelen.
IK WIL MIJN HUWELIJKSKADO VOOR HET HUWELIJK

(bij deze bestempeld als huwelijkskado)
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:05:22 #244
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44998128
Pinkelmeisje, ik hoop dat je je knuffeltje al in je armen hebt. Dat zou het allermooiste zijn. Zoniet:
hoop ik dat deze helpen
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:14:34 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44998253
Maarreh... Marit... hoor je kadootjes niet juist erna te krijgen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:34:03 #246
3011 E.T.
pi_44998521
ow eh.. Meldt enzo, niks aan de hand.
Even naar de bakker zo en dan weer m'n bedje in
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:38:18 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44998594
Misschien even een domme vraag maar ik ben nu 36 weken en nog geen spoor van euhh...borstvoeding-activiteit

Is dit normaal?

Verder loop ik een beetje te balen, ik klus af en toe nog wat bij voor mijn exbaas (administratief) maar die schijnt dus het begrip `zwangerschapsverlof" niet zo goed te hebben begrepen..nu was eerst de deal dat ik dat vanuit mijn eigen huis zou doen maar dat kan nu blijkbaar weer niet en nu moet ik steeds bij hem komen (hij haalt me dan wel op) maar ik vind het gewoon te zwaar om zo vroeg op te staan ook al is het maar 2 dagen per week...ik slaap amper en ben blij als ik om 8 uur ' s ochtends een keer mijn ogen dicht kan doen..verder zit ie de hele dag zware shag te dampen

Ik heb het al aangegeven dat ik het niet zo relaxed vind en ook dat ik eigenlijk niet de hele dag in een bureau stoel kan zitten maar nu wil ie me dus voor halve dagen...het komt dus niet echt aan

Mijn hoofd staat er gewoon niet naar nu maar hij blijft er op hameren dat ik kom ook al zit ie vervolgens de halve dag te mekkeren over zijn vrouw die er pas met een ander vandoor is gegaan..

begrijp me goed, ik wil dit bijbaantje wel graag houden want straks komt het me goed van pas dus ik moet nu wel even een tactvolle oplossing bedenken, al heb ik er niet echt de energie voor aangezien hij echt een enorme plaat voor zijn hoofd heeft blijkbaar.

Verder kijk ik er nu al tegenop om straks weer aan het werk te moeten (mijn reguliere werk)
ik zie het helemaal niet zitten om zo'n klein ukkie van 14 weken 3 dagen in een KDV te stoppen..maar ja, ik heb ook niet echt de financiele middelen om thuis te blijven, dus ik zal toch wat moeten
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:39:18 #248
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44998618
Dan zie ik een jompels en ik denk jaaaaaa!! en dan neeee....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:44:45 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44998711
Gewoon tegen hem zeggen dat je per direct met zwangerschapsverlof gaat en dat hij over 2-3 maanden weer eens mag aankloppen.
En als hij dan gaat sputteren zeg je heel lief 'nou vooruit, dan wil ik nog wel wat dingetjes voor je doen, maar dan vanuit huis, want anders red ik het niet'.

En anders toch ermee kappen.

Gaan jij en je vriendje nu trouwens ook samenwonen? Of nog eventjes apart?
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:49:56 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44998809
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon tegen hem zeggen dat je per direct met zwangerschapsverlof gaat en dat hij over 2-3 maanden weer eens mag aankloppen.
En als hij dan gaat sputteren zeg je heel lief 'nou vooruit, dan wil ik nog wel wat dingetjes voor je doen, maar dan vanuit huis, want anders red ik het niet'.

En anders toch ermee kappen.

Gaan jij en je vriendje nu trouwens ook samenwonen? Of nog eventjes apart?
Nee, we blijven voorlopig lekker apart wonen, we zijn praktisch buren dus voor de praktische kant is het geen probleem, we wonen 2 minuten lopen van elkaar af en we zijn al altijd bij elkaar eigenlijk...de kleine krijgt ook een bedje bij hem, maar de main-station is bij mij zeg maar

We krijgen die vraag heel vaak btw maar ik vind het niet nodig om nog meer te overhaasten dan dat er nu al wordt gedaan zeg maar

Over een paar jaar zien we wel weer verder dan, maar het gaat geweldig hoor tussen ons, dus dat zit helemaal goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')