Och als normaal zo hoog staat schrik ik nergens meer van.quote:
Die heeft ook veel meer betekend voor de popmuziekquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft ook veel meer betekend voor de popmuziek
Afgelopen dinsdag was dat op Veronica. Was inderdaad erg leuk, ik heb alleen naar Elvis volgens de Presleys gekeken.quote:Op zondag 31 december 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb laatste de hele avond Elvis nog gekeken (weet niet eens meer op welke zender het was).
Was wel weer kippenvel af en toe. De comeback special is helemaal geweldig.
Past wel beetje goed bij dezer dagen, weet niet is wel zo'n oudjaarsliedje.quote:Op zondag 31 december 2006 15:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Niet een slecht nummer overigens, maar toch geen top 100 waard?
Pas geleden ook nog dat concert van een paar jaar geleden gezien. Elvis zingt dan via een groot scherm zijn nummers. Onvoorstelbaar mooi was het toen Lisa Marie opkwam en 'Don't cry Daddy' samen met haar vader zong.quote:Op zondag 31 december 2006 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag was dat op Veronica. Was inderdaad erg leuk, ik heb alleen naar Elvis volgens de Presleys gekeken.
Als Rood erin staatquote:Op zondag 31 december 2006 15:20 schreef Vogel87 het volgende:
Mwoah, ik vind deze top 100-notering wel terecht hoor
Klinkt als een types kippenvel momentquote:Op zondag 31 december 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pas geleden ook nog dat concert van een paar jaar geleden gezien. Elvis zingt dan via een groot scherm zijn nummers. Onvoorstelbaar mooi was het toen Lisa Marie opkwam en 'Don't cry Daddy' samen met haar vader zong.
Als Rood erin staat mag heel veel er wel inquote:Op zondag 31 december 2006 15:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als Rood erin staatmag Henk "waar is toch die schildpad" Westbroek er zeker in staan
Schandalig inderdaadquote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef PLAE@ het volgende:
Nummer 17
wat is die lijst toch nep hahaha
Ik vind 'Avond' van Boudewijn de Groot op 2 veel erger dan 'Rood' op 17 eigenlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef PLAE@ het volgende:
Nummer 17
wat is die lijst toch nep hahaha
Doe mij maar 'Donna' of 'Wallstreet shuffle'.quote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind deze veel mooier dan dreadlock holiday. ik heb echt wat tegen dat nummer![]()
Zeer knap voor een nummer uit 1975quote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef Knipoogje het volgende:
I'm not in love. Vaste klant in alle top 100 lijstjes uit de jaren 80-90. Persoonlijk vind ik 'm een beetje overgewaardeerd.
beide plaatsen zijn schandalig. Rood staat er volgend jaar niet meer inquote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind 'Avond' van Boudewijn de Groot op 2 veel erger dan 'Rood' op 17 eigenlijk.
Geeft wel aan dat het kloptquote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Hoeveel keer zou er in alle 38 topics tot nu toe gezegd zijn dat het een schande is dat 'Rood' op 17 staat en dat de Radioheads erin zouden moeten?
Het is 'Radiohead' en 'Creep' had er inderdaad in gemoeten ja.quote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Hoeveel keer zou er in alle 38 topics tot nu toe gezegd zijn dat het een schande is dat 'Rood' op 17 staat en dat de Radioheads erin zouden moeten?
Dat zal ook wel gebeuren, wees niet bang!quote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar zelfs, hopelijk zakt ie snel weg![]()
Denk het wel. Dat gaat een klassieker worden.quote:Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
beide plaatsen zijn schandalig. Rood staat er volgend jaar niet meer in
Ja maar op een gegeven moment weten we het wel. Ook vrij kinderachtig om elk topic te openen met foto's van Radiohead, The Smiths, etc.quote:Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het klopt![]()
Je vergeet The Smiths trouwens![]()
dat wordt er dan ook vakkundig uitgefilterd door Nipengquote:Op zondag 31 december 2006 15:27 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment weten we het wel. Ook vrij kinderachtig om elk topic te openen met foto's van Radiohead, The Smiths, etc.
lol moet je die reacties eens lezen op radio2.nl. Daar staan bij rood alleen maar kindjes, vrouwtjes < 15 en huisvrouwenquote:Op zondag 31 december 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het wel. Dat gaat een klassieker worden.
Voor de mensen die er nog zijn als Rood gedraaid wordt. The lyrics van Jeff Buckley, Smiths, Radiohead, pearl Jam moeten dan gewoon gepost worden. Beetje symbolisch, maar tochquote:Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het klopt![]()
Je vergeet The Smiths trouwens![]()
Hij blijft er in, maar ik verwacht dat hij wel gaat zakken. Ik verwacht zelfs dat binnen een paar jaar de Borsato hype kleiner wordt en we niet meer tegen nummers met Ali B aan hoeven te kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het wel. Dat gaat een klassieker worden.
Hehequote:Op zondag 31 december 2006 15:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Voor de mensen die er nog zijn als Rood gedraaid wordt. The lyrics van Jeff Buckley, Smiths, Radiohead, pearl Jam moeten dan gewoon gepost worden. Beetje symbolisch, maar toch![]()
Daar zijn er heel veel van.quote:Op zondag 31 december 2006 15:28 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
lol moet je die reacties eens lezen op radio2.nl. Daar staan bij rood alleen maar kindjes, vrouwtjes < 15 en huisvrouwen![]()
wat wil je met zo'n hoofd?quote:Op zondag 31 december 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Die presentator is echt niks trouwens....
quote:Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef I_doubt het volgende:
94 Fleetwood Mac - Go your own way
Scanman, meen je dat ? Vind je van Boudewijn erger dat ie op 2 staat als van Marco nieuw op 17quote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind 'Avond' van Boudewijn de Groot op 2 veel erger dan 'Rood' op 17 eigenlijk.
Gelukkig is er nog Fokquote:Op zondag 31 december 2006 15:28 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
lol moet je die reacties eens lezen op radio2.nl. Daar staan bij rood alleen maar kindjes, vrouwtjes < 15 en huisvrouwen![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
En dan nu.. van Rumours.... GO YOUR OWN WAY........
Wat denk je hoe oud hij isquote:Op zondag 31 december 2006 15:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat wil je met zo'n hoofd?
[afbeelding]
Ja. 'Rood' vind ik nog wel wat hebben. 'Avond' heeft wat mij betreft echt helemaal niets.quote:Op zondag 31 december 2006 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Scanman, meen je dat ? Vind je van Boudewijn erger dat ie op 2 staat als van Marco nieuw op 17![]()
Dat kan idd niet.quote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Paul de Leeuw natuurlijk ook hoger dan de hoogste Elvis plaat
Wacht maar tot hiernaquote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Paul de Leeuw natuurlijk ook hoger dan de hoogste Elvis plaat
quote:'t zit in honderdduizend vlinders
die zoet zweven in m'n buik
'k heb je lief, m'n hele leven
't is veel meer dan "houden van"
't is alsof je in m'n bloed zit
ik zonder jou niet leven kan
Pas geleden gedownload. Die 'special' is echt geweldig. Bij Go your own way laten ze horen wat het verschil is, als je dat korte riedeltje eruit haalt, dat steeds terug keert in het nummer. En duidelijk wordt dat de band zo ongeveer in oorlog was tijdens het maken van Rumours.quote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef ThunderChild het volgende:
Rumours werd ooit eens 'behandeld' in dat classic albums programma, maar dat is alweer jaren geleden . . .![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 15:36 schreef Vogel87 het volgende:
Je krijgt hier echt een verliefd gevoel van![]()
Zijn ze te downloaden dan ??quote:Op zondag 31 december 2006 15:35 schreef scanman01 het volgende:
Pas geleden gedownload. Die 'special' is echt geweldig. Bij Go your own way laten ze horen wat het verschil is, als je dat korte riedeltje eruit haalt, dat steeds terug keert in het nummer. En duidelijk wordt dat de band zo ongeveer in oorlog was tijdens het maken van Rumours.
Met bier gooienquote:Op zondag 31 december 2006 15:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een contrast weer met het nummer dat hierna komt
ieder zijn smaakquote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. 'Rood' vind ik nog wel wat hebben. 'Avond' heeft wat mij betreft echt helemaal niets.
Emule ofzo.... even zoeken op classic album ...quote:
Stoeltie komt uit het land waar ook Prinses Maxima is geborenquote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef zoom het volgende:
[..]
Geen idee , naar snap wel dat hij bij de radio zit![]()
weest niet gevreesdquote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Als dat Friese duo ook nog komt dan haak ik af.
valt ook wel mee. Onterecht in de top 100. Meer iets voor de onderste regionenquote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
walgelijk dit liedje....
In de top 100 zelfs... Hoger dan de beste van Elvis enzo....quote:Op zondag 31 december 2006 15:41 schreef ThaNetRunner het volgende:
staat al de hele tijd aan en eigenlijk hoor ik het nu nog alleen maar op de achtergrond..
wel vrolijk nummer nu, maar ja, staat dit in de top2000... :|
Is gelukkig al lang geweest, stond op 854quote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Rood doet me denken aan Crime of the century van Supertramp . . .quote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Ja. 'Rood' vind ik nog wel wat hebben. 'Avond' heeft wat mij betreft echt helemaal niets.
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 31 december 2006 15:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
valt ook wel mee. Onterecht in de top 100. Meer iets voor de onderste regionen![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 15:42 schreef I_doubt het volgende:
Goed nummer: lang leve Limburg!!!!
En zo kan ik er echt nog wel 10 noemen. Eén van mijn favoriete bandsquote:Op zondag 31 december 2006 15:42 schreef Vogel87 het volgende:
Ik zag trouwens dat dit alweer de laatste notering van Fleetwood Mac was. Wat mij betreft mocht Go Your Own Way wel wat hoger. En Landslide en You Make Loving Fun mogen er ook wel in, daar is zeker plaats voor in de top 2000
Volgend jaar op Landslide stemmen. Wie volgt mij?quote:Op zondag 31 december 2006 15:42 schreef Vogel87 het volgende:
Ik zag trouwens dat dit alweer de laatste notering van Fleetwood Mac was. Wat mij betreft mocht Go Your Own Way wel wat hoger. En Landslide en You Make Loving Fun mogen er ook wel in, daar is zeker plaats voor in de top 2000
quote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat me dan weer wat te ver. Crime of the century is een regelrecht meesterwerk. Dat wil ik 'Rood' niet echt noemen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Rood doet me denken aan Crime of the century van Supertramp . . .![]()
Ik doe mee! Ik ben ook fan Fleetwood Macquote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Volgend jaar op Landslide stemmen. Wie volgt mij?
quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef Happel het volgende:
Het is een kwestie van geduld. Rustig wachten op dag, dat de Maas heel Limburg vult, dat de Maas heel Limburg vult! [afbeelding]
quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef Happel het volgende:
Het is een kwestie van geduld. Rustig wachten op dag, dat de Maas heel Limburg vult, dat de Maas heel Limburg vult! [afbeelding]
Zal zeker ook wel via de torrents te krijgen zijn, zal es kijken van de week . . .quote:Op zondag 31 december 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Emule ofzo.... even zoeken op classic album ...![]()
Same here, Landslide is ook een mooi nummerquote:Op zondag 31 december 2006 15:45 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Ik doe mee! Ik ben ook fan Fleetwood Mac![]()
Piano riedeltje zit er overduidelijk in . . .quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat me dan weer wat te ver. Crime of the century is een regelrecht meesterwerk. Dat wil ik 'Rood' niet echt noemen.
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik die niet echt misquote:Op zondag 31 december 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat ook te zoeken naar 'Diane' van Therapy...... ook tevergeefs
Dat riedeltje zit er idd in jaquote:Op zondag 31 december 2006 15:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Piano riedeltje zit er overduidelijk in . . .
En weer een kortere versie. Vorig jaar draaide ze nog de 9 minuten versie . . .![]()
Een achtergrond zangeresje . . .quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef I_doubt het volgende:
Wie is die vrouw?
Smurfinquote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een achtergrond zangeresje . . .![]()
Ik vind het een mooie plaat voor buiten de top2000quote:Op zondag 31 december 2006 15:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
valt ook wel mee. Onterecht in de top 100. Meer iets voor de onderste regionen![]()
Echt niet?quote:Op zondag 31 december 2006 15:47 schreef nipeng het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik die niet echt mis
Ja ik mis ze ookquote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef dennistd het volgende:
hmm, ik mis de songteksten..... ik begin er nu maar weer mee
Ik weet nie hoe of wa, maar volgens mij is het liedje al een aardig tijdje bezig, dit is dus gewoon de lange versie. En gelukkig maar, zo fraai.quote:Op zondag 31 december 2006 15:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Piano riedeltje zit er overduidelijk in . . .
En weer een kortere versie. Vorig jaar draaide ze nog de 9 minuten versie . . .![]()
186quote:Op zondag 31 december 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Komt de plaat van mijn ondertitel nog (the show must go on) ? Of zoek ik daar ook tevergeefs naar?
Echt vreemd, twee jaar geleden stond er geen een Queen nummer uit de jaren 90 in de top 2000 en nu drie en nog wel de drie besten van hun uit de jaren 90quote:
Zo veel hebben ze er ook niet gemaakt in de jaren 90.quote:Op zondag 31 december 2006 15:56 schreef MrBadGuy het volgende:
en nog wel de drie besten van hun uit de jaren 90![]()
Innuendo is dan ook een uitstekend albumquote:Op zondag 31 december 2006 15:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Echt vreemd, twee jaar geleden stond er geen een Queen nummer uit de jaren 90 in de top 2000 en nu drie en nog wel de drie besten van hun uit de jaren 90![]()
Ze komen alle drie van het Innuendo albumquote:Op zondag 31 december 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo veel hebben ze er ook niet gemaakt in de jaren 90.
Wel terecht natuurlijk dat nummers van Paul de Leeuw en Rowen Heze enzo hoger staan...quote:Op zondag 31 december 2006 15:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Echt vreemd, twee jaar geleden stond er geen een Queen nummer uit de jaren 90 in de top 2000 en nu drie en nog wel de drie besten van hun uit de jaren 90![]()
Dat natuurlijk welquote:Op zondag 31 december 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel terecht natuurlijk dat nummers van Paul de Leeuw en Rowen Heze enzo hoger staan...
Dat geloof ik meteen, hoewel ik zelf helemaal weg ben van Too much love will kill you, gezongen door Freddiequote:Op zondag 31 december 2006 15:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze komen alle drie van het Innuendo album![]()
Alleen de versie van Brian May staat in de top 2000, maar ik vind zelf die van Freddie ook mooierquote:Op zondag 31 december 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, hoewel ik zelf helemaal weg ben van Too much love will kill you, gezongen door Freddie
Die van Freddie is nooit op single gebracht. Daar zal het wel aan liggen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alleen de versie van Brian May staat in de top 2000 daarvan, maar ik vind zelf die van Freddie ook mooier![]()
Waarom kan dat niet? '73 is mijn geboortejaar... en mijn zoon is 4, dus dat kan prima.. Ik was 28 jaar toen ik van hem bevallen ben.quote:Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie achter je naam staan '73 ... en dan 'zoon' en dan flitst even door m'n hoofd dat dat toch niet kan. Belachelijk natuurlijk, maar het zegt maar weer eens hoe ontzettend snel de tijd gaat.
Weet ik. Het sloeg ook eigenlijk nergens op. Voor mijn gevoel is 1973 nog maar pas geleden. Vandaar.quote:Op zondag 31 december 2006 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? '73 is mijn geboortejaar... en mijn zoon is 4, dus dat kan prima.. Ik was 28 jaar toen ik van hem bevallen ben.
Hahaha is toch alweer 33 jaar geleden hoorquote:Op zondag 31 december 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik. Het sloeg ook eigenlijk nergens op. Voor mijn gevoel is 1973 nog maar pas geleden. Vandaar.
Hoeft naar mijn weten geen kriterium te zijn voor de Top 2000 . . .quote:Op zondag 31 december 2006 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Die van Freddie is nooit op single gebracht. Daar zal het wel aan liggen.
De album versie vind ik wat tegenvallen, de versie samen met dat orkest is vele malen beter . . .quote:
Ken alleen deze versie eigenlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 16:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De album versie vind ik wat tegenvallen, de versie samen met dat orkest is vele malen beter . . .
In 2000 werden de 2000 nummers door radio2 vastgesteld en werd de volgorde door de luisteraars bepaald.quote:Op zondag 31 december 2006 16:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een raar verloop heeft de vlieger in de top 2000. Alle jaren in de top 100, maar in 2000 niet eens in de top 2000![]()
Hadden we in 2000 goede smaak ofzo![]()
Kennelijkquote:Op zondag 31 december 2006 16:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een raar verloop heeft de vlieger in de top 2000. Alle jaren in de top 100, maar in 2000 niet eens in de top 2000![]()
Hadden we in 2000 goede smaak ofzo![]()
ik ken het alleen bij "een vriend"quote:Op zondag 31 december 2006 16:18 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Wordt bij dit nummer toch ook vaak zat gedaan.
Die kwam gelukkig niet hoger dan 1799quote:Op zondag 31 december 2006 16:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De zangeres zonder naam verwacht ik ook nog![]()
Nederlands trots in bange dangen
Cult![]()
![]()
Ja daar ken ik em ook van, maar bij de Vlieger wordt het ook altijd gedaan in de gelegenheden waar ik kom en zelfs bij Hazes concerten (niet dat ik daar zelf geweest ben)quote:Op zondag 31 december 2006 16:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ken het alleen bij "een vriend"
hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wens jullie fijne jaarwisseling en een gelukkig , muzikale 2007![]()
Doei allemaal , have fun op fok![]()
![]()
![]()
JIj ook haaibaaike: een fijne jaarwisseling toegewenstquote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
Jij ook een gelukkig 2007quote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
Ik ben wel bij een concert van hem geweest, in december 2001... 30 weken zwanger haha, vond het best wel leuk, al kende hij zn teksten niet zo goed, maar dat is bekend. Ooit vroeger heeft hij hier in een discotheek opgetreden, dat was ook leuk.quote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ja daar ken ik em ook van, maar bij de Vlieger wordt het ook altijd gedaan in de gelegenheden waar ik kom en zelfs bij Hazes concerten (niet dat ik daar zelf geweest ben)
ook een fijn 2007quote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
oeiquote:
Ik had het al gedaan, maar doe het gewoon nog een keer, teveel van het goede is nooit verkeerdquote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
Van hetzelfde en tot volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk heiligschennis. Daarvoor moet je gestenigd worden . . .quote:
Heeft hij niet in de gaten nu, hij ligt boven even lekker in bed te slapen....quote:Op zondag 31 december 2006 16:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oeiPeaceman heeft nog wat werk te verrichten
Absoluut!!!quote:Op zondag 31 december 2006 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het al gedaan, maar doe het gewoon nog een keer, teveel van het goede is nooit verkeerd: W
Hele fijne jaarwisseling en een heel gelukkig, gezond en spetterend 2007!!!
VOlgende jaar weer??
quote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft hij niet in de gaten nu, hij ligt boven even lekker in bed te slapen....![]()
Ow is het echt zóó erg....quote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eigenlijk heiligschennis. Daarvoor moet je gestenigd worden . . .![]()
![]()
![]()
Ik vind dat een strak plan, maar ik vrees met grote vrees dat je daar bijna niet uitkomt met al die verschillende smaken/meningen hier.quote:Op zondag 31 december 2006 16:25 schreef 4-elements het volgende:
't blijft toch een rare lijst.. eerst Hazes en dan zo'n prachtnummer. 't wordt hoog tijd dat we onze eigen lijst gaan samenstellen.. of we plegen een zendergreep volgend jaar en we zenden 'onze' top2000 uit
quote:Op zondag 31 december 2006 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je niets aan, volgens mij ligt zn telefoon hier in de kamer![]()
![]()
Stuur me maar een lijstje en zal ik mn best doen... ik zoek ze dan wel op in onze playlist.quote:Op zondag 31 december 2006 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan moet je maar later opgevoed worden. Volgend jaar verwacht ik wel dat je je klassiekers kent . . .![]()
![]()
Ik denk dat we er globaal wel uit komenquote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat een strak plan, maar ik vrees met grote vrees dat je daar bijna niet uitkomt met al die verschillende smaken/meningen hier.
Ja dat denk ik ook, mag iedereen een lijstje inleveren.quote:Op zondag 31 december 2006 16:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat we er globaal wel uit komen
Maar The Cure mag natuurlijk blijven![]()
Tuurlijk, gewoon de top 2000 exact gelijk houden als hij nu is en rare nummers als Rood en Hazes vervangen door Radiohead & Smiths. Verder nietsquote:Op zondag 31 december 2006 16:30 schreef 4-elements het volgende:
Ik denk dat we er globaal wel uit komen
Peaceman zou dit toejuichen, ik doe het wel even voor hemquote:Op zondag 31 december 2006 16:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon de top 2000 exact gelijk houden als hij nu is en rare nummers als Rood en Hazes vervangen door Radiohead & Smiths. Verder niets
Dat album is ook zo goed. Denk toch wel het beste album van ELO . . .quote:
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman zou dit toejuichen, ik doe het wel even voor hem![]()
![]()
Ow dan ook nog even Pearl Jam toevoegen he?
In het februari komt een remaster van Out Of the Blue met wat bonus tracksquote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat album is ook zo goed. Denk toch wel het beste album van ELO . . .
Goeie vraag . . .quote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Ole eigenlijk gebleven, heb haar al een tijdje niet meer gezien...
Het is een plaag..quote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en daar hebben we Blof weer..... het lijkt wel of ze elk uur voorbijkomen
Hier ben ikquote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Ole eigenlijk gebleven, heb haar al een tijdje niet meer gezien...
Shame on youquote:Op zondag 31 december 2006 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind dit nummer van ze toch wel wat hebben . . .![]()
Ik vind eik alleen harder dan ik hebben kan, en dat live nr goed. (wat zou je doen)quote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Shame on yougisteren hoorde ik er een die ik wel leuk vond trouwens... hihi.
Heb gister hele dag in de lurkstand gestaanquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
we misten je al
Mooi is dit trouwens Jacques Brel...
Oeh, lekkerquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Shame on yougisteren hoorde ik er een die ik wel leuk vond trouwens... hihi.
Aha geen zin om te posten??quote:Op zondag 31 december 2006 16:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb gister hele dag in de lurkstand gestaan
beetje brakjesquote:
Ow ja daar moet ik ook nog stemmen, maar ik vond teveel keus... dus wacht tot er wat minder keus is..quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef Knipoogje het volgende:
Deze doet nog mee in de Fok jaren 60 toernooi
Maar Bridge over Troubled water is mijn alltime favo song. Ook op gestemd
Past goed bij het weer...quote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Ole het volgende:
We zitten wel :[een beetje in de depri muziek nu..
Kwartfinale is het nu, dus niet meer zoveel keusquote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja daar moet ik ook nog stemmen, maar ik vond teveel keus... dus wacht tot er wat minder keus is..
Ow verhip... Peaceman mij niet op tijd gewaarschuwd... ik zal morgen ofzo eens kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 16:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kwartfinale is het nu, dus niet meer zoveel keus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |