Peaceman zou dit toejuichen, ik doe het wel even voor hemquote:Op zondag 31 december 2006 16:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon de top 2000 exact gelijk houden als hij nu is en rare nummers als Rood en Hazes vervangen door Radiohead & Smiths. Verder niets
Dat album is ook zo goed. Denk toch wel het beste album van ELO . . .quote:
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman zou dit toejuichen, ik doe het wel even voor hem![]()
![]()
Ow dan ook nog even Pearl Jam toevoegen he?
In het februari komt een remaster van Out Of the Blue met wat bonus tracksquote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat album is ook zo goed. Denk toch wel het beste album van ELO . . .
Goeie vraag . . .quote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Ole eigenlijk gebleven, heb haar al een tijdje niet meer gezien...
Het is een plaag..quote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en daar hebben we Blof weer..... het lijkt wel of ze elk uur voorbijkomen
Hier ben ikquote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Ole eigenlijk gebleven, heb haar al een tijdje niet meer gezien...
Shame on youquote:Op zondag 31 december 2006 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind dit nummer van ze toch wel wat hebben . . .![]()
Ik vind eik alleen harder dan ik hebben kan, en dat live nr goed. (wat zou je doen)quote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Shame on yougisteren hoorde ik er een die ik wel leuk vond trouwens... hihi.
Heb gister hele dag in de lurkstand gestaanquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
we misten je al
Mooi is dit trouwens Jacques Brel...
Oeh, lekkerquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Shame on yougisteren hoorde ik er een die ik wel leuk vond trouwens... hihi.
Aha geen zin om te posten??quote:Op zondag 31 december 2006 16:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb gister hele dag in de lurkstand gestaan
beetje brakjesquote:
Ow ja daar moet ik ook nog stemmen, maar ik vond teveel keus... dus wacht tot er wat minder keus is..quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef Knipoogje het volgende:
Deze doet nog mee in de Fok jaren 60 toernooi
Maar Bridge over Troubled water is mijn alltime favo song. Ook op gestemd
Past goed bij het weer...quote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Ole het volgende:
We zitten wel :[een beetje in de depri muziek nu..
Kwartfinale is het nu, dus niet meer zoveel keusquote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja daar moet ik ook nog stemmen, maar ik vond teveel keus... dus wacht tot er wat minder keus is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |