Wacht maar tot hiernaquote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Paul de Leeuw natuurlijk ook hoger dan de hoogste Elvis plaat
quote:'t zit in honderdduizend vlinders
die zoet zweven in m'n buik
'k heb je lief, m'n hele leven
't is veel meer dan "houden van"
't is alsof je in m'n bloed zit
ik zonder jou niet leven kan
Pas geleden gedownload. Die 'special' is echt geweldig. Bij Go your own way laten ze horen wat het verschil is, als je dat korte riedeltje eruit haalt, dat steeds terug keert in het nummer. En duidelijk wordt dat de band zo ongeveer in oorlog was tijdens het maken van Rumours.quote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef ThunderChild het volgende:
Rumours werd ooit eens 'behandeld' in dat classic albums programma, maar dat is alweer jaren geleden . . .![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 15:36 schreef Vogel87 het volgende:
Je krijgt hier echt een verliefd gevoel van![]()
Zijn ze te downloaden dan ??quote:Op zondag 31 december 2006 15:35 schreef scanman01 het volgende:
Pas geleden gedownload. Die 'special' is echt geweldig. Bij Go your own way laten ze horen wat het verschil is, als je dat korte riedeltje eruit haalt, dat steeds terug keert in het nummer. En duidelijk wordt dat de band zo ongeveer in oorlog was tijdens het maken van Rumours.
Met bier gooienquote:Op zondag 31 december 2006 15:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een contrast weer met het nummer dat hierna komt
ieder zijn smaakquote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. 'Rood' vind ik nog wel wat hebben. 'Avond' heeft wat mij betreft echt helemaal niets.
Emule ofzo.... even zoeken op classic album ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |