Ze komen nog een keer langs op 68quote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef scanman01 het volgende:
Als ik dan een Beach Boy nummer moet aanhoren, dan maar deze
Oooo ze hebben zoveel mooisquote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef scanman01 het volgende:
Als ik dan een Beach Boy nummer moet aanhoren, dan maar deze
Van harte gefeliciteerd schatjequote:Op zondag 31 december 2006 13:29 schreef peaceman het volgende:
Dames en heren, dit is mijn 30.000ste post op Fok!
Tijd voor een feestje!
Mijn persoonlijke cadeau is een post van mij, door sommigen gehaat, door sommigen omarmd...
Mijn nummer 1quote:Op zondag 31 december 2006 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze komen nog een keer langs op 68
Alleen Pearl Jam vind ik echt goedquote:Op zondag 31 december 2006 13:29 schreef peaceman het volgende:
Tijd voor een feestje!
Mijn persoonlijke cadeau is een post van mij, door sommigen gehaat, door sommigen omarmd...
Dit is m!
Dus Radiohead, The Smiths, Joy Division, 16 Horsepower, Pearl Jam en Jeff Buckley staan niet in de top 2000?![]()
Nou wel in dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm toch leuker om te horen dan om naar te kijkenquote:Op zondag 31 december 2006 13:29 schreef peaceman het volgende:
Tijd voor een feestje!
Dit is m!
Dus Radiohead, The Smiths, Joy Division, 16 Horsepower, Pearl Jam en Jeff Buckley staan niet in de top 2000?![]()
Nou wel in dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoorder er laatst wat van, was niet slecht . . .quote:Op zondag 31 december 2006 13:25 schreef 4-elements het volgende:
Hij is weer gaan zingen onlangs, nadat hij meer dan twintig jaar niks meer van zich liet horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |