Lienekienquote:
Daar moest ik ook ontzettend om lachen.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ik vond dat stuk van Lebbis over die USB-snoertjes wel goed.
Dat was dan ook zo'n beetje 't enige wat om te lachen was.
Kortom omdat ze gelijk hadden waren ze grappig of goed? Verdonk hahahaha, Balkenende hahahaha. Nou grappig hoor en ook goed.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden gewoon keihard gelijk over Verdonk. En ook over Amerika met hun antiterrorisme maatregelen in de vliegwereld.
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Kortom omdat ze gelijk hadden waren ze grappig of goed? Verdonk hahahaha, Balkenende hahahaha. Nou grappig hoor en ook goed.![]()
![]()
![]()
Ze pakken altijd de regeringspartijen. Standaard, en voorspelbaar, dat wel. Als PvdA in de regering zit dan weten ze daar ook wel iets over te verzinnen. Rouvoet is ook niet echt rechts te noemen, en die werd ook genoemd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Je kijkt wel ned1 he?
Beetje partijdigheid mag wel.. maar zo overduidelijk (en nu ben ik ook geen fan van vvd/cda/etc) is echt teveel van het goede. Tis Cabaret.. geen Manifest.
Ow? Says who? Als Lebbis en Jansen dan niet komen, dan hoop ik iig op een goede vervanging.quote:Gelukkig is het dit keer voor het laatst.
Ja, want zíjn grappen zijn niet makkelijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:04 schreef MyMilkshake het volgende:
toen ie begon over rochels ben ik afgehaakt
poep pies en sex grappen vind ik altijd zo makkelijk
Guido rules.
Eensch!quote:Op maandag 1 januari 2007 03:09 schreef evert het volgende:
dit was het de slechtste lebbis en jansen in jaren. toen ze begonnen met oudejaar waren ze nog wel leuk, heb ze in theater ook een aantal keren bij het inspelen gezien. maar dit was echt heel erg slecht.
Je wilt dus een politiek manifest op de tv van de SP of GL. Waar Wim Kan e.a nog alle partijen en politici op de hak nam kunnen L & J alleen maar schoppen tegen bepaalde partijen. Toppunt was nog wel dat ze Balkenende verweten dat hij te weinig aandacht schonk aan het gifschip richting Afrika. Marijke Vos (wethouder Groen Links A'dam) is hier voor de volle 100% verantwoordelijk voor en doet of haar neus bloed en geeft anderen de schuld. Maar ja, het is ook iemand van hun partij dus dat schuiven we onder het tapijt.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zal wel 1 van de weinigen vinden die het wel weer redelijk goed vond. je hebt verschillende soorten caberet. Als ik het hier allemaal lees dan denk ik neem het leven toch niet altijd even serieus.
Zoals ook Wim Kan het deed worden ook bij Lebbis en Jansen de politici op de korrel genomen. Sommigen vinden dit goed sommige niet. Als je niet van dit soort caberet houdt kan je beter iets anders kijken. Het was al bij voorbaat te verwachten dat je dit soort dingen kon verwachten en het had nog meer opver de politiek en actualiteiten mogen gaan wat mij betreft.
Misschien moet je 's minder selectief luisteren, want zowel christenen, joden als moslims werden behoorlijk afgezeken.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:45 schreef wolferl het volgende:
dat gesmoes over christenen, dat ge-reet-lik over de moslims.
En waar in hemelsnaam maak je op dat het een manifest van de SP en GL op tv moet zijn? Dit is nu het typische kortzichtig denken, omdat er een paar dingen aangehaald worden waarvan mensen denken moet dat nou over die partijen gaan en mensen het kunnen waarderen trek je dit soort conclusies?? Zoals ik al zei er had nog meer politiek en nieuws van mij ingemogen, ongeacht welke partij welke nieuws feiten of wat dan ook. Van mij mogen ze Marijnnesen net zo makkelijk mee nemen als een Bos of een Wilders of Verdonk.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je wilt dus een politiek manifest op de tv van de SP of GL. Waar Wim Kan e.a nog alle partijen en politici op de hak nam kunnen L & J alleen maar schoppen tegen bepaalde partijen. Toppunt was nog wel dat ze Balkenende verweten dat hij te weinig aandacht schonk aan het gifschip richting Afrika. Marijke Vos (wethouder Groen Links A'dam) is hier voor de volle 100% verantwoordelijk voor en doet of haar neus bloed en geeft anderen de schuld. Maar ja, het is ook iemand van hun partij dus dat schuiven we onder het tapijt.
Het erge juist is dat L&J de boel serieus nemenquote:Op maandag 1 januari 2007 10:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zal wel 1 van de weinigen vinden die het wel weer redelijk goed vond. je hebt verschillende soorten caberet. Als ik het hier allemaal lees dan denk ik neem het leven toch niet altijd even serieus.
Wat mij betreft dus niet. Echt goede cabaretiers blinken uit door een rode draad in hun show te verwerken of een bepaald personage (bijv. bij Youp die halfgare jongen die bij het pleintje staat te staanquote:Zoals ook Wim Kan het deed worden ook bij Lebbis en Jansen de politici op de korrel genomen. Sommigen vinden dit goed sommige niet. Als je niet van dit soort caberet houdt kan je beter iets anders kijken. Het was al bij voorbaat te verwachten dat je dit soort dingen kon verwachten en het had nog meer opver de politiek en actualiteiten mogen gaan wat mij betreft.
1,4 miljoen voor L&J is een lichte tegenvallerquote:Op maandag 1 januari 2007 11:24 schreef pberends het volgende:
1 lichtpuntje... Youp van 't Hek scoorde 1,1 miljoen kijkers meer vorig jaar dan Lebbis en Jansen:
[afbeelding]
Emmers!quote:Op maandag 1 januari 2007 11:35 schreef SunChaser het volgende:
Tegenvaller? Theo Maassen trok 1,7 miljoen en Guido 1,2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |