Lienekienquote:
Daar moest ik ook ontzettend om lachen.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ik vond dat stuk van Lebbis over die USB-snoertjes wel goed.
Dat was dan ook zo'n beetje 't enige wat om te lachen was.
Kortom omdat ze gelijk hadden waren ze grappig of goed? Verdonk hahahaha, Balkenende hahahaha. Nou grappig hoor en ook goed.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden gewoon keihard gelijk over Verdonk. En ook over Amerika met hun antiterrorisme maatregelen in de vliegwereld.
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Kortom omdat ze gelijk hadden waren ze grappig of goed? Verdonk hahahaha, Balkenende hahahaha. Nou grappig hoor en ook goed.![]()
![]()
![]()
Ze pakken altijd de regeringspartijen. Standaard, en voorspelbaar, dat wel. Als PvdA in de regering zit dan weten ze daar ook wel iets over te verzinnen. Rouvoet is ook niet echt rechts te noemen, en die werd ook genoemd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Je kijkt wel ned1 he?
Beetje partijdigheid mag wel.. maar zo overduidelijk (en nu ben ik ook geen fan van vvd/cda/etc) is echt teveel van het goede. Tis Cabaret.. geen Manifest.
Ow? Says who? Als Lebbis en Jansen dan niet komen, dan hoop ik iig op een goede vervanging.quote:Gelukkig is het dit keer voor het laatst.
Ja, want zíjn grappen zijn niet makkelijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:04 schreef MyMilkshake het volgende:
toen ie begon over rochels ben ik afgehaakt
poep pies en sex grappen vind ik altijd zo makkelijk
Guido rules.
Eensch!quote:Op maandag 1 januari 2007 03:09 schreef evert het volgende:
dit was het de slechtste lebbis en jansen in jaren. toen ze begonnen met oudejaar waren ze nog wel leuk, heb ze in theater ook een aantal keren bij het inspelen gezien. maar dit was echt heel erg slecht.
Je wilt dus een politiek manifest op de tv van de SP of GL. Waar Wim Kan e.a nog alle partijen en politici op de hak nam kunnen L & J alleen maar schoppen tegen bepaalde partijen. Toppunt was nog wel dat ze Balkenende verweten dat hij te weinig aandacht schonk aan het gifschip richting Afrika. Marijke Vos (wethouder Groen Links A'dam) is hier voor de volle 100% verantwoordelijk voor en doet of haar neus bloed en geeft anderen de schuld. Maar ja, het is ook iemand van hun partij dus dat schuiven we onder het tapijt.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zal wel 1 van de weinigen vinden die het wel weer redelijk goed vond. je hebt verschillende soorten caberet. Als ik het hier allemaal lees dan denk ik neem het leven toch niet altijd even serieus.
Zoals ook Wim Kan het deed worden ook bij Lebbis en Jansen de politici op de korrel genomen. Sommigen vinden dit goed sommige niet. Als je niet van dit soort caberet houdt kan je beter iets anders kijken. Het was al bij voorbaat te verwachten dat je dit soort dingen kon verwachten en het had nog meer opver de politiek en actualiteiten mogen gaan wat mij betreft.
Misschien moet je 's minder selectief luisteren, want zowel christenen, joden als moslims werden behoorlijk afgezeken.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:45 schreef wolferl het volgende:
dat gesmoes over christenen, dat ge-reet-lik over de moslims.
En waar in hemelsnaam maak je op dat het een manifest van de SP en GL op tv moet zijn? Dit is nu het typische kortzichtig denken, omdat er een paar dingen aangehaald worden waarvan mensen denken moet dat nou over die partijen gaan en mensen het kunnen waarderen trek je dit soort conclusies?? Zoals ik al zei er had nog meer politiek en nieuws van mij ingemogen, ongeacht welke partij welke nieuws feiten of wat dan ook. Van mij mogen ze Marijnnesen net zo makkelijk mee nemen als een Bos of een Wilders of Verdonk.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je wilt dus een politiek manifest op de tv van de SP of GL. Waar Wim Kan e.a nog alle partijen en politici op de hak nam kunnen L & J alleen maar schoppen tegen bepaalde partijen. Toppunt was nog wel dat ze Balkenende verweten dat hij te weinig aandacht schonk aan het gifschip richting Afrika. Marijke Vos (wethouder Groen Links A'dam) is hier voor de volle 100% verantwoordelijk voor en doet of haar neus bloed en geeft anderen de schuld. Maar ja, het is ook iemand van hun partij dus dat schuiven we onder het tapijt.
Het erge juist is dat L&J de boel serieus nemenquote:Op maandag 1 januari 2007 10:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zal wel 1 van de weinigen vinden die het wel weer redelijk goed vond. je hebt verschillende soorten caberet. Als ik het hier allemaal lees dan denk ik neem het leven toch niet altijd even serieus.
Wat mij betreft dus niet. Echt goede cabaretiers blinken uit door een rode draad in hun show te verwerken of een bepaald personage (bijv. bij Youp die halfgare jongen die bij het pleintje staat te staanquote:Zoals ook Wim Kan het deed worden ook bij Lebbis en Jansen de politici op de korrel genomen. Sommigen vinden dit goed sommige niet. Als je niet van dit soort caberet houdt kan je beter iets anders kijken. Het was al bij voorbaat te verwachten dat je dit soort dingen kon verwachten en het had nog meer opver de politiek en actualiteiten mogen gaan wat mij betreft.
1,4 miljoen voor L&J is een lichte tegenvallerquote:Op maandag 1 januari 2007 11:24 schreef pberends het volgende:
1 lichtpuntje... Youp van 't Hek scoorde 1,1 miljoen kijkers meer vorig jaar dan Lebbis en Jansen:
[afbeelding]
Emmers!quote:Op maandag 1 januari 2007 11:35 schreef SunChaser het volgende:
Tegenvaller? Theo Maassen trok 1,7 miljoen en Guido 1,2
Beetje hopeloos he ... iedereen vond er weinig aan behalve jij. Ach ja uitzonderingen moeten er altijd zijn, nietwaar?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:46 schreef SunChaser het volgende:
Youp van t Hek vorig jaar was een stuk slechter, die man heeft totaal geen zelfreflectie.
Ik vond hem ook goed hoor. In de Volkskrant stond ook een goede recensie trouwens.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Beetje hopeloos he ... iedereen vond er weinig aan behalve jij. Ach ja uitzonderingen moeten er altijd zijn, nietwaar?
Logisch, De Telgraaf kraakte de show af, de Volkskrant vond het goed. Ik snap best dat mensen er weinig aan vonden, maar dat heeft vooral er mee te maken dat ze het er niet mee eens zijn. Ik snap dan ook niet waarom die vent die Wilders wilde stemmen in godsnaam was gekomen, je weet wat de politieke kleur van beiden is.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed hoor. In de Volkskrant stond ook een goede recensie trouwens.
Dat slaat dan weer nergens op.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:26 schreef JelleS het volgende:
Ik snap best dat mensen er weinig aan vonden, maar dat heeft vooral er mee te maken dat ze het er niet mee eens zijn.
Zucht. Dat is het punt totaal niet. Maar een oudejaarsconference dat net zo goed een cabaretvoorstelling had kunnen zijn op SP of PVDA-conferentie is niet echt hetgeen waar de mensen op zitten te wachten.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:26 schreef JelleS het volgende:
[..]
Iedereen is hier wel voor vrijheid van meningsuiting, maar zodra ze het er niet mee eens zijn moet een oudejaarsconference opeens voor het hele volk zijn? Als dat zo zou zijn kunnen ze het maar beter helemaal afschaffen.
niet echtquote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef welkominspace het volgende:
maar ik heb blijkbaar niks gemist?
Precies. Ben zelf ook links maar op dit soort grappen zit ik totaal niet op te wachten. En altijd maar dat Verdonk-geblaat, dat ken je na een tijdje ook wel. Bovendien verdient ze niet eens al de aandacht.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht. Dat is het punt totaal niet. Maar een oudejaarsconference dat net zo goed een cabaretvoorstelling had kunnen zijn op SP of PVDA-conferentie is niet echt hetgeen waar de mensen op zitten te wachten.
humor? wanneer..?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:50 schreef j0rrit het volgende:
Anderzijds goedkope humor
misschien moet je met oud en nieuw te tv een keer uitlaten en in normale sociale activiteiten begeven. Tv kijk je al 364 dagen van het jaar waarschijnlijk, dus 1 avondje minder kan geen kwaad, en dan heb je niet die frustraties achteraf..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:20 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
humor? wanneer..?
ik vond het echt de slechtste tv-avond met Oud/Nieuw die ik me tot nu toe kan herinneren
Koefnoen was al geen reet aan, L&J al helemaal niet, en Weijers ook niet echt...al kon laatstgenoemde nog sporadisch een glimlach op mn gezicht toveren.
Ze hebben wel af en toe Wouter Bos genoemdquote:Op maandag 1 januari 2007 16:48 schreef djstoffel het volgende:
heeft niks met azijnpissers te maken maar een oudejaarsconference behoort geen links propaganda programma te zijn...............grappen over pvda of sp heb ik er niet in kunnen ontdekken, als er al uberhaubt grappen in de conference te ontdekken waren.
Erger me ook aan die zenuwpees van een Lebbis, die vent is totaal niet grappig
en d66quote:Op maandag 1 januari 2007 16:59 schreef X. het volgende:
[..]
Ze hebben wel af en toe Wouter Bos genoemd
ik kijk idd 365 dagen per jaar tv. heerlijk. en vooral in een groep is het juist extra leuk. nu duurt de nacht lang genoeg dus er bleef heus genoeg tijd over om te blabla'enquote:Op maandag 1 januari 2007 16:39 schreef Freeling het volgende:
[..]
misschien moet je met oud en nieuw te tv een keer uitlaten en in normale sociale activiteiten begeven. Tv kijk je al 364 dagen van het jaar waarschijnlijk, dus 1 avondje minder kan geen kwaad, en dan heb je niet die frustraties achteraf..
quote:
Natuurlijk mag een caberetier wel een uitgesproken mening hebben, kom nou.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:48 schreef djstoffel het volgende:
heeft niks met azijnpissers te maken maar een oudejaarsconference behoort geen links propaganda programma te zijn...............grappen over pvda of sp heb ik er niet in kunnen ontdekken, als er al uberhaubt grappen in de conference te ontdekken waren.
Erger me ook aan die zenuwpees van een Lebbis, die vent is totaal niet grappig
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.quote:Op zondag 31 december 2006 23:10 schreef kastanova het volgende:
Beschamend slecht, heeft meer weg van een gemiddelde uitzending voor politieke partijen (zowel vanwege de dosis als de rest van de "inhoud") dan van een cabaretprogramma.
Mijn god, op zo'n avond als dit hoop ik echt dat er eens een extremistische VVD-er opstaat en die 2 de Theo van Gogh behandeling geeft zodat we volgend jaar weer eens wél een grappig cabaretprogramma hebben.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.
En terecht is gebleken. Wat een linkse kutshow zeg.quote:Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef arneaux het volgende:
Nou. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Was t maar gewoon Youp of Freek geweest.
Wat mij betreft mag Freek of Youp het volgend jaar ook weer doen. De uitzending heb ik gemist, dus ik weet niet in hoeverre ze er nog wat aan veranderd hebben, maar in het theater viel het me ook al behoorlijk tegen. Volgens mij zat er sowieso al een dalende lijn in de kwaliteit van de oudejaarsconferences van Lebbis en Jansen, maar nu hoeft het voor mij dus echt niet meer.quote:Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef arneaux het volgende:
Nou. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Was t maar gewoon Youp of Freek geweest.
Guido Weijers ... dan liever Lebbis en Jansen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef funrider het volgende:
vond het ook flink veel links gezeik met alleen maar Rita Verdonk zwartmaken is zooo makkelijk om mensen zwart te maken. Past totaal niet bij oudejaarsconference. Vind Youp ook nooit echt wat maar ja dit was helemaal niks. Heb om Guido Weijers nog wel kunnen lachen overigens super veel dezelfde grappen.. leek wel of die twee naast elkaar hadden gezeten. Maar Guido bracht ze veel leuker. Volgend jaar Jochem Meyjer poging doen maar of hij geschikt is.. het blijft toch een vak apart die oudejaarsconference.
Theo Maassen is links?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.
Kan me toch niet zo 1 2 3 iets voor de geest halen waaruit blijkt dat hij rechs is. Hij is daar sowieso niet zo duidelijk in.quote:
Precies. Oudejaarsconference is toch een soort familie-programma waar het gros (links en rechts) van de tv-kijkers op oudejaar in eerste instantie naar wil kijken. Dan moet je niet aankomen met een totaal a-grappig politiek statement.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:03 schreef Barney.Stinson het volgende:
Hier kon je misschien om lachen als je Rita Verdonk haat, zeer links bent, van voorspelbare grappen houdt en grappen over Wilders z'n kapsel nog leuk vindt.
Maar nee..
Wat een bullshit. De overmatig grote problemen met allochtonen gaan pas veel te ver en dat vind het Nederlandse volk in meerderheid gelukkig ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Jankerds. Verdonk gaat pas te ver
Marokkanen zijn wat anders dan de gemiddelde asielzoeker, mên.quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit. De overmatig grote problemen met allochtonen gaan pas veel te ver en dat vind het Nederlandse volk in meerderheid gelukkig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |