Voorbereiden voor Oud & Nieuwquote:Op zondag 31 december 2006 10:17 schreef Againzender het volgende:
kijk eens aan de kroeg loopt vol! goedemorgen allen
Ik niet hoor. Af en toe wel mooi om te zien, maar het hoeft voor mij echt niet. Zeker niet op dagen zoals nu. Ze zijn nu al behoorlijk aan het afsteken hier.quote:Op zondag 31 december 2006 12:59 schreef appelsientje het volgende:
Lijkt wel of iedereen hier vuurwerk aan het afsteken is, zo rustig
Ali B nu ook al actief in Brabant?quote:Op zondag 31 december 2006 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Af en toe wel mooi om te zien, maar het hoeft voor mij echt niet. Zeker niet op dagen zoals nu. Ze zijn nu al behoorlijk aan het afsteken hier.![]()
Gelukkig nietquote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ali B nu ook al actief in Brabant?
quote:Op zondag 31 december 2006 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Af en toe wel mooi om te zien, maar het hoeft voor mij echt niet. Zeker niet op dagen zoals nu. Ze zijn nu al behoorlijk aan het afsteken hier.![]()
Int vliegtuig nog veel gelezen, zit op de helft ofzo. Hier komt het er niet van, had voor hier eigenlijk In de Schaduw van de wind willen meenemen...quote:
Is de Sagrada al af?quote:Op zondag 31 december 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Int vliegtuig nog veel gelezen, zit op de helft ofzo. Hier komt het er niet van, had voor hier eigenlijk In de Schaduw van de wind willen meenemen...
misschien kan Sand een handje helpenquote:
DeTolk zet er een lekker Herstbokje naast.quote:Op zondag 31 december 2006 13:35 schreef RayMania het volgende:
* RayMania deelt appelflappen en oliebollen uit.
Boerenkool als bodem is niet echt aan te raden.quote:Op zondag 31 december 2006 14:21 schreef clauwheee het volgende:
We gaan vanavond naar vrienden, eerst boerenkool eten, ergens ook nog oliebollen...
Als ik er alleen al aan denk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |