quote:CDP: Mag ik op de foto?
Dames van Hearts: Ja hoor, ik heb alleen geen fototoestel bij me!
quote:CDP gaat met Christian op de foto.
Christian: Ken ik jou niet ergens van? Je hebt zo'n bekende kop!
quote:Jacco: Ah daar heb je de passeportoutjes weer!
En Mari was er ook.quote:CDP: Dorine, mag ik op de foto?orine geeft meest wazige blik ooit*
D: Oh, foto. Ja okay hoor.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even wat quotes:
CDP gaat met Christian op de foto.
Schijnbaar herkent ie me van de Popstars audities. WTF?quote:
Deed jij daar aan mee danquote:Op zondag 31 december 2006 02:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar herkent ie me van de Popstars audities. WTF?![]()
![]()
Nee hoor, je hebt gewoon een standaard-hoofdquote:Op zondag 31 december 2006 02:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar herkent ie me van de Popstars audities. WTF?![]()
![]()
Ja het verhaal en de foto's komen morgen.quote:Op zondag 31 december 2006 02:56 schreef golfer het volgende:
Is het niet gebruikelijk dat de TS begint met de voorbeelden ?
quote:CDP gaat met Christian op de foto.
voooral die van Sharon vind ikquote:
Ik zat te wachten op Anja voor jou, wilde een foto maken... maar het was 10 voor 12 en CDP moest ze trein halen (die hij uiteindelijk gemist heeft). Dus zijn we weg gegaan... achteraf hadden we best nog wel een kwartiertje kunnen wahctenquote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef BVO het volgende:
Leuke verhalen weer.
Die quote ook van charmed en Henkjan!
jah idd.... CDP had een leuke plek voor ons uitgezochtquote:Op zondag 31 december 2006 11:28 schreef BVO het volgende:
Ik zag je trouwens zitten!
Op het hoekje, toch?
die wil ik zien....quote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef --Globe-- het volgende:
Whaa hoe cool zegJammer dat ik altijd weer zo'n vroege trein moet halen.
Ik heb ook nog een paar foto's, ik post ze vandaag wel een keer.
Sta met Ollie en Nadeche erop.
om 5 voor 12 gingen we weg. En toen was nog niet iedereen naar buiten gekomen. Alleen die je op de foto's zietquote:Op zondag 31 december 2006 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaaa, cool!![]()
Hoe lang hebben jullie wel niet moeten wachten op de kandidaten?
we waren een beetje meligquote:Op zondag 31 december 2006 15:05 schreef BVO het volgende:
Toffe verhalen altijd. Leukefoto van Sharon, die in haar eentje.
http://xs410.xs.to/xs410/06520/xfactor063.jpg![]()
!!
Ze gingen met groepjes van 3 de auto's in... die ze naar hun hotel brachten.... x6 past niet met ze allen in 1 auto, vandaar de splitsingquote:Op zondag 31 december 2006 15:05 schreef Andiyan het volgende:
X6 nu al een soort van "2 groepjes van 3" aangezien ze niet met zn allen op de foto staan met jullie?
Of beeld ik me nu al iets verschrikkelijks in.![]()
Wel hele mooie![]()
Don't worryquote:Op zondag 31 december 2006 15:05 schreef Andiyan het volgende:
X6 nu al een soort van "2 groepjes van 3" aangezien ze niet met zn allen op de foto staan met jullie?
Of beeld ik me nu al iets verschrikkelijks in.![]()
Als je niet wil dat ze straks op fansites staan met andere mensen die zeggen dat het hun foto is, is het wel slim om te doenquote:Op zondag 31 december 2006 16:50 schreef --Globe-- het volgende:
Met welk programma kan je makkelijk je naam over de foto's zetten?
Of is het niet nodig.
Kun je er makkelijker afknippen...quote:Op zondag 31 december 2006 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Doe het dan wel klein in een hoekje ofzo, dat kijkt wat makkelijker.
Christian fanquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Hearts vind verloren zuster terug en schopt broer uit act.
Even ergens anders uploaden, ImageShack heeft Fok! geblokt.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:36 schreef migebiggie het volgende:
ik heb het verkeerd gedaan ..
ik zag ze wel gewoon hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 17:36 schreef migebiggie het volgende:
ik heb het verkeerd gedaan ..
hoezo niet? Je staat er toch leuk opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:17 schreef migebiggie het volgende:
Je kan ze ook groter zien merk ik nu![]()
Als ik dat wist had ik een paar nooit gepost ....
Welke dan? Ik wil hem wel weghalen hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:57 schreef migebiggie het volgende:
Naja okee maar 1foto is wel vreselijk
WEET IEMAND HET?? pleasequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:41 schreef Hockeylotje het volgende:
Waar hebben jullie dit keer staan wachten? Gewoon bij de bushokjes als vorig jaar bij idols? En hoe laat kwamen ze ongeveer naar buiten??
gewoon voor studio 22. En de meest waren voor 12 uur naar buiten gekomenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:41 schreef Hockeylotje het volgende:
Waar hebben jullie dit keer staan wachten? Gewoon bij de bushokjes als vorig jaar bij idols? En hoe laat kwamen ze ongeveer naar buiten??
Thanks voor het zeggen, mocht het dit keer wel dan??quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon voor studio 22. En de meest waren voor 12 uur naar buiten gekomen
Met Idols deed ik het ook altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:57 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Thanks voor het zeggen, mocht het dit keer wel dan??
wij moesten toen altijd weg en bij het bushokje wachten :wquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Idols deed ik het ook altijd![]()
Maar wij waren geen hysterische fansquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:15 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
wij moesten toen altijd weg en bij het bushokje wachten :w
ik heb nog veel leukerequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef Svensational het volgende:
Leuke foto's!
Ik zat er al op te wachten, nou hups!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog veel leukereIk weet niet of ik ze mag plaatsen van CDP
![]()
niet nu ik ben op me werk... wordt vanavond ok?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten, nou hups!
Vnv ben ik er niet maar dan heb ik morgen wat om mee wakker te wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet nu ik ben op me werk... wordt vanavond ok?
Ik ook niet :p stonden er veel mensen dan? en kwamen ze ook naar het bushokje toe?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wij waren geen hysterische fans![]()
we stonden met z'n drieen. Nee ze werden direct naar hun hotel gebrachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik ook niet :p stonden er veel mensen dan? en kwamen ze ook naar het bushokje toe?
Geen rare bewakingsmensen??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we stonden met z'n drieen. Nee ze werden direct naar hun hotel gebracht
die stonden binnen... Maar die bewakingsmensen kennen on onderhand welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Geen rare bewakingsmensen??en ik vraag wel of je ook op de foto kan, doe wel alsof ik niks weet van idols..
Okee..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stonden binnen... Maar die bewakingsmensen kennen on onderhand wel
nmiet van mij helaas... ik ga pas met de meet weer.. tenzij ik nog kaartjes win ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef Woelli het volgende:
Kunnen we morgen nacht nog nieuwe verwachten?
voor wie heb je een fanboek?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:49 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik neem toch een fanboek mee, moet ik maar ff zielig doen :p
HAAR ondertitelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:43 schreef Woelli het volgende:
aan zijn Ondertitel te zien voor X6
hmmmm volgend keer maar evne luisteren danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oordopjes blijven niet zitten en die kleine dingen die je over je oor schuift doen pijn. En het geluid is gewoon beter.
jah klopt... je ziet me oogschaduw heel erg op de foto... erg hequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef migebiggie het volgende:
Charmed angel ben jij die gene die blond is met die goude oogschaduw ?
Lolquote:Op maandag 15 januari 2007 02:04 schreef TimvdV het volgende:
Geen celeb-foto's van mij.. sta al genoeg met m'n vriendin op de foto
Nee klopt ging een keertje niet volgende week ga ik weerquote:Op maandag 15 januari 2007 11:23 schreef TimvdV het volgende:
thxik heb jou niet zien staan gister he
Nee die ga ik de 27ste januari gevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die ga je vanavond geven?
backstagequote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef TimvdV het volgende:
thx ! dit weekend geen foto's helaas.. m'n camera ligt dit weekend backstage. grr
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:01 schreef TimvdV het volgende:
[afbeelding]
die gekke gast tijdens de commercial breaks
Jaccoquote:
Jacco is leukquote:Op zondag 21 januari 2007 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaccois echt de beste publieksopwarmer van Hilversum!
Hoe zijn ze? Herkennen ze je ook al?quote:Op maandag 22 januari 2007 07:24 schreef migebiggie het volgende:
Dit keer beetje weinig komt omdat ik alleen even ging wachten op Christian en paar van X6
leuke foto, maar die heb je denk ik niet zelf gemaaktquote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef TimvdV het volgende:
ja ze herkennen je zeker. Je staat er altijd![]()
[afbeelding]
Mag ik vragen hoe oud je bentquote:Op maandag 22 januari 2007 12:29 schreef TimvdV het volgende:
maar ik was daar geen fotograaf hoor.. had gewoon camera meegenomen
Hahaha, nee ik vroeg het me gewoon af, omdat ik bij een fotograaf meestal een oud persoon voor me zie, maar dat ben jij dus nietquote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef TimvdV het volgende:
niet dat dat er toe doet.. maar ik ben 22
Jaa Danielle en Ryanne (X6) hebben me adres en gaan als het kan vrijkaartjes naar me sturenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe zijn ze? Herkennen ze je ook al?![]()
Je staat wel altijd met hetzelfde scheve lachje op die foto's sorry, viel gewoon opquote:Op maandag 22 januari 2007 16:34 schreef migebiggie het volgende:
Jaa Danielle en Ryanne (X6) hebben me adres en gaan als het kan vrijkaartjes naar me sturen
En de anderen herkenen me ook
En X6 is super en Melanie was ook altijd heel erg leuk en niet te vergeten Christian
En Sharon is ook super En dan Hearts die zijn ook altijd heel erg aardig en Richy
Zo in een spijkerbroek zijn ze leuker dan in de liveshowsquote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef TimvdV het volgende:
[afbeelding]
Mee eens. De stylisten maken het vaak wat over the top vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zo in een spijkerbroek zijn ze leuker dan in de liveshows
Prachtige fotoquote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef TimvdV het volgende:
[afbeelding]
Uhh ja kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Je staat wel altijd met hetzelfde scheve lachje op die foto's sorry, viel gewoon op![]()
Verder leuk dat je ze post hier hoor!![]()
En Dorine is dus helemaal niet aardig?![]()
Tofquote:Op maandag 22 januari 2007 16:34 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Jaa Danielle en Ryanne (X6) hebben me adres en gaan als het kan vrijkaartjes naar me sturen
En de anderen herkenen me ook
En X6 is super en Melanie was ook altijd heel erg leuk en niet te vergeten Christian
En Sharon is ook super En dan Hearts die zijn ook altijd heel erg aardig en Richy
En waarom??quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:
Ik vind een fanboek altijd zo sneu!
Ik vind het al best knap dat je daar nu zelf achter komt, meestal moet iedereen tien keer 'imageshackquote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef Hockeylotje het volgende:
nou das heel leuk:P dat jullie ze nu allemaal niet kunnen zien :w ik zal ze ergens anders uploaden sorry!
Als ik meedeed zou ik maar al te graag een fanboek willen krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die dingen ook altijd wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:
Net gedaan en het is geluktquote:Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef Woelli het volgende:
Hockeylotje anders moet je tinypic eens proberen
Een typische hockeyster? De meeste hockeysters doen Atheneum of Gymnasium (net zoals ik atheneum doe..) en zijn echt NIET dom hoor..)quote:Op zondag 28 januari 2007 14:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke foto's Hockeylotje. (je bent echt een typisch hockyster![]()
)
[..]
Ik vind die dingen ook altijd wel een beetje overdreven..
Ik bedoel ook niet dat je dom bent hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:37 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Een typische hockeyster? De meeste hockeysters doen Atheneum of Gymnasium (net zoals ik atheneum doe..) en zijn echt NIET dom hoor..)
Nou! Zeker en vast!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik meedeed zou ik maar al te graag een fanboek willen krijgen.![]()
dankjewel voor beidequote:Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb de kikkers even weggehaald. Maar toffe foto's lotje!
Toffe foto's, maar je kijkt nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 29 januari 2007 12:52 schreef migebiggie het volgende:
Van zondag post weer niet allemaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zei dat ik op foto ff anders zou kijken en heb het gedaan ...![]()
Oh jaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:41 schreef migebiggie het volgende:
Das niet waar die foto met roos en Richy kijk ik heel anders![]()
haha:P ze zijn echt zoo lief allemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 00:03 schreef superhero87 het volgende:
Echt gave foto's lotje, ik ben jaloers![]()
Lois en Roos![]()
Das Sarah (Eva uit Onm)quote:Op maandag 5 februari 2007 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is dat meisje van die tweede foto?
Dat is Sarah (Eva uit Onm)quote:Op maandag 5 februari 2007 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is dat meisje van die tweede foto?
wie is dat meisje op de eerste fotoquote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef migebiggie het volgende:
Heb der weer een paar dit keer niet van X6,Christian wou dit keer van hun even handtekening op een knipsel uit de Hitkrant![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het weerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap best dat je Tamara alweer vergeten bent c_a.
Als je er een keer na afloop niet bent mige, dan snappen de kandidaten er denk ik niets van.
Leuke foto's hoor, jammer van die paar onscherpe.
Jaaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap best dat je Tamara alweer vergeten bent c_a.
Als je er een keer na afloop niet bent mige, dan snappen de kandidaten er denk ik niets van.
Leuke foto's hoor, jammer van die paar onscherpe.
waarom heb je je niet opgegeven voor de meet dan? Dan kon je gratis meequote:Op woensdag 7 februari 2007 07:26 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Jaa![]()
Als Danielle me echt geen kaartje gaat sturen,
Dan was dit toch echt de laatste keer mischien
Ik heb nog twee kaartjes over..quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:26 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Jaa![]()
Als Danielle me echt geen kaartje gaat sturen,
Dan was dit toch echt de laatste keer mischien
Kijk even in het topic. Volgens mij is de zaterdag vol.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef migebiggie het volgende:
Kan ik me dan nog opgefen voor de meet
Dat zou wel leuk zijn gratis mee
En Hockeylotje waar heb je die kaartjes dan vandaan ?
Voor zondag is geloof ik nog wel plek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk even in het topic. Volgens mij is de zaterdag vol.
Ja, iemand anders heeft gevraagd, en de vraag was al een tijdje voorbij, toen Daniëlle hem heel lief toch nog ging voorlezenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:59 schreef migebiggie het volgende:
Leuke fotos !
Sorry dat ik niet het ff kon vragen voor je bij die chat
Maar ik had geen beeld ik drukte op een knop en toen kon ik een stuk beeld niet meer zien
Heb je het nog via een ander kunnen vragen ?
We hadden een cdtje voor ze gemaakt met al hun X-Factor nummers er op en een boekje over X-Factor!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk!
Wat breng je toch elke keer weer voor ze mee?
Ik zie hem gewoon, het is er helaas maar 1, maar Amber kwam heel lief naar mij toe gelopen toen ze me zag!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef x6-fan het volgende:
ik mis de foto's met amber ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |