quote:Op zondag 31 december 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Hearts vind verloren zuster terug en schopt broer uit act.
Even ergens anders uploaden, ImageShack heeft Fok! geblokt.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:36 schreef migebiggie het volgende:
ik heb het verkeerd gedaan ..
ik zag ze wel gewoon hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 17:36 schreef migebiggie het volgende:
ik heb het verkeerd gedaan ..
hoezo niet? Je staat er toch leuk opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:17 schreef migebiggie het volgende:
Je kan ze ook groter zien merk ik nu![]()
Als ik dat wist had ik een paar nooit gepost ....
Welke dan? Ik wil hem wel weghalen hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:57 schreef migebiggie het volgende:
Naja okee maar 1foto is wel vreselijk
WEET IEMAND HET?? pleasequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:41 schreef Hockeylotje het volgende:
Waar hebben jullie dit keer staan wachten? Gewoon bij de bushokjes als vorig jaar bij idols? En hoe laat kwamen ze ongeveer naar buiten??
gewoon voor studio 22. En de meest waren voor 12 uur naar buiten gekomenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:41 schreef Hockeylotje het volgende:
Waar hebben jullie dit keer staan wachten? Gewoon bij de bushokjes als vorig jaar bij idols? En hoe laat kwamen ze ongeveer naar buiten??
Thanks voor het zeggen, mocht het dit keer wel dan??quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon voor studio 22. En de meest waren voor 12 uur naar buiten gekomen
Met Idols deed ik het ook altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:57 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Thanks voor het zeggen, mocht het dit keer wel dan??
wij moesten toen altijd weg en bij het bushokje wachten :wquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Idols deed ik het ook altijd![]()
Maar wij waren geen hysterische fansquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:15 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
wij moesten toen altijd weg en bij het bushokje wachten :w
ik heb nog veel leukerequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef Svensational het volgende:
Leuke foto's!
Ik zat er al op te wachten, nou hups!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog veel leukereIk weet niet of ik ze mag plaatsen van CDP
![]()
niet nu ik ben op me werk... wordt vanavond ok?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten, nou hups!
Vnv ben ik er niet maar dan heb ik morgen wat om mee wakker te wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet nu ik ben op me werk... wordt vanavond ok?
Ik ook niet :p stonden er veel mensen dan? en kwamen ze ook naar het bushokje toe?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wij waren geen hysterische fans![]()
we stonden met z'n drieen. Nee ze werden direct naar hun hotel gebrachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik ook niet :p stonden er veel mensen dan? en kwamen ze ook naar het bushokje toe?
Geen rare bewakingsmensen??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we stonden met z'n drieen. Nee ze werden direct naar hun hotel gebracht
die stonden binnen... Maar die bewakingsmensen kennen on onderhand welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Geen rare bewakingsmensen??en ik vraag wel of je ook op de foto kan, doe wel alsof ik niks weet van idols..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |