Okee..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die stonden binnen... Maar die bewakingsmensen kennen on onderhand wel
nmiet van mij helaas... ik ga pas met de meet weer.. tenzij ik nog kaartjes win ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef Woelli het volgende:
Kunnen we morgen nacht nog nieuwe verwachten?
voor wie heb je een fanboek?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:49 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik neem toch een fanboek mee, moet ik maar ff zielig doen :p
HAAR ondertitelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:43 schreef Woelli het volgende:
aan zijn Ondertitel te zien voor X6
hmmmm volgend keer maar evne luisteren danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oordopjes blijven niet zitten en die kleine dingen die je over je oor schuift doen pijn. En het geluid is gewoon beter.
jah klopt... je ziet me oogschaduw heel erg op de foto... erg hequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef migebiggie het volgende:
Charmed angel ben jij die gene die blond is met die goude oogschaduw ?
Lolquote:Op maandag 15 januari 2007 02:04 schreef TimvdV het volgende:
Geen celeb-foto's van mij.. sta al genoeg met m'n vriendin op de foto
Nee klopt ging een keertje niet volgende week ga ik weerquote:Op maandag 15 januari 2007 11:23 schreef TimvdV het volgende:
thxik heb jou niet zien staan gister he
Nee die ga ik de 27ste januari gevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die ga je vanavond geven?
backstagequote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef TimvdV het volgende:
thx ! dit weekend geen foto's helaas.. m'n camera ligt dit weekend backstage. grr
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:01 schreef TimvdV het volgende:
[afbeelding]
die gekke gast tijdens de commercial breaks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |