Jaccoquote:
Jacco is leukquote:Op zondag 21 januari 2007 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaccois echt de beste publieksopwarmer van Hilversum!
Hoe zijn ze? Herkennen ze je ook al?quote:Op maandag 22 januari 2007 07:24 schreef migebiggie het volgende:
Dit keer beetje weinig komt omdat ik alleen even ging wachten op Christian en paar van X6
leuke foto, maar die heb je denk ik niet zelf gemaaktquote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef TimvdV het volgende:
ja ze herkennen je zeker. Je staat er altijd![]()
[afbeelding]
Mag ik vragen hoe oud je bentquote:Op maandag 22 januari 2007 12:29 schreef TimvdV het volgende:
maar ik was daar geen fotograaf hoor.. had gewoon camera meegenomen
Hahaha, nee ik vroeg het me gewoon af, omdat ik bij een fotograaf meestal een oud persoon voor me zie, maar dat ben jij dus nietquote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef TimvdV het volgende:
niet dat dat er toe doet.. maar ik ben 22
Jaa Danielle en Ryanne (X6) hebben me adres en gaan als het kan vrijkaartjes naar me sturenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe zijn ze? Herkennen ze je ook al?![]()
Je staat wel altijd met hetzelfde scheve lachje op die foto's sorry, viel gewoon opquote:Op maandag 22 januari 2007 16:34 schreef migebiggie het volgende:
Jaa Danielle en Ryanne (X6) hebben me adres en gaan als het kan vrijkaartjes naar me sturen
En de anderen herkenen me ook
En X6 is super en Melanie was ook altijd heel erg leuk en niet te vergeten Christian
En Sharon is ook super En dan Hearts die zijn ook altijd heel erg aardig en Richy
Zo in een spijkerbroek zijn ze leuker dan in de liveshowsquote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef TimvdV het volgende:
[afbeelding]
Mee eens. De stylisten maken het vaak wat over the top vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zo in een spijkerbroek zijn ze leuker dan in de liveshows
Prachtige fotoquote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef TimvdV het volgende:
[afbeelding]
Uhh ja kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Je staat wel altijd met hetzelfde scheve lachje op die foto's sorry, viel gewoon op![]()
Verder leuk dat je ze post hier hoor!![]()
En Dorine is dus helemaal niet aardig?![]()
Tofquote:Op maandag 22 januari 2007 16:34 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Jaa Danielle en Ryanne (X6) hebben me adres en gaan als het kan vrijkaartjes naar me sturen
En de anderen herkenen me ook
En X6 is super en Melanie was ook altijd heel erg leuk en niet te vergeten Christian
En Sharon is ook super En dan Hearts die zijn ook altijd heel erg aardig en Richy
En waarom??quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:
Ik vind een fanboek altijd zo sneu!
Ik vind het al best knap dat je daar nu zelf achter komt, meestal moet iedereen tien keer 'imageshackquote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef Hockeylotje het volgende:
nou das heel leuk:P dat jullie ze nu allemaal niet kunnen zien :w ik zal ze ergens anders uploaden sorry!
Als ik meedeed zou ik maar al te graag een fanboek willen krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die dingen ook altijd wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:
Net gedaan en het is geluktquote:Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef Woelli het volgende:
Hockeylotje anders moet je tinypic eens proberen
Een typische hockeyster? De meeste hockeysters doen Atheneum of Gymnasium (net zoals ik atheneum doe..) en zijn echt NIET dom hoor..)quote:Op zondag 28 januari 2007 14:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke foto's Hockeylotje. (je bent echt een typisch hockyster![]()
)
[..]
Ik vind die dingen ook altijd wel een beetje overdreven..
Ik bedoel ook niet dat je dom bent hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:37 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Een typische hockeyster? De meeste hockeysters doen Atheneum of Gymnasium (net zoals ik atheneum doe..) en zijn echt NIET dom hoor..)
Nou! Zeker en vast!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik meedeed zou ik maar al te graag een fanboek willen krijgen.![]()
dankjewel voor beidequote:Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb de kikkers even weggehaald. Maar toffe foto's lotje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |