Slaap lekker!quote:
Waarom? Wat is hier mis mee?quote:Op zondag 31 december 2006 02:02 schreef djenneke het volgende:
juej bestel mar bestel mar
stiekem word ik hier wel vrolijk van, maar ik blijf het ontkennen
Ik geef het gewoon toe, ik wordt hier vrolijk vanquote:Op zondag 31 december 2006 02:02 schreef djenneke het volgende:
juej bestel mar bestel mar
stiekem word ik hier wel vrolijk van, maar ik blijf het ontkennen
quote:
quote:Iemand die me doorheeft als ik mezelf niet ben
Die wel beter weet dan ik mezelf ken
Iemand die me wegwijst als ik het doel vergeet
Die me de waarheid zegt als ik het niet meer weet
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Iemand die me loslaat en mij mijn gang laat gaan
Die me tegenhoudt als ik dreig door te slaan
Iemand die kan lachen om alles wat gebeurt
Die wel janken kan maar daarom niet getreurd
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Zo is er niemand
Er is niemand zoals jij bent voor mij
Iemand die me liefheeft als ik me niks meer voel
Iemand die door alles heen toch begrijpt wat ik bedoel
Iemand die me warm maakt al is het nog zo koud
Die mijn alles is en van mijn alles houdt
Iemand als jij
Iemand als jij
O, zo iemand als jij
Iemand als jij
Zo is er niemand
Er is niemand zoals jij bent voor mij
quote:Op zondag 31 december 2006 02:05 schreef djenneke het volgende:
I was feeling part of the scenery
I walked right out of the machinery
Jah, toen iedereen op school de moonwalk probeerde, maar niemand dat eigenlijk echt konquote:Op zondag 31 december 2006 02:03 schreef broer het volgende:
O, en na Peter Gabriel nog Micheal Jackson met Billie Jean. Dat is pas jeugdsentiment.
Guilty.quote:Op zondag 31 december 2006 02:06 schreef djenneke het volgende:
Jah, toen iedereen op school de moonwalk probeerde, maar niemand dat eigenlijk echt kon
*snik*quote:
Ben is iddquote:Op zondag 31 december 2006 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Van de week draaiden ze ook Ben van Michael Jackson![]()
Dit is ook leuk.
Tja, daar moet je hier maar niet van die persoonlijke ontboezemingen postenquote:
Iig het beste nummer ooit over een ratquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Iig het beste nummer ooit over een rat
Tenzij je de voorkeur geeft aan UB40
quote:Op zondag 31 december 2006 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tja, daar moet je hier maar niet van die persoonlijke ontboezemingen posten![]()
En zo weer Queenquote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor? Of mogen we hier alleen maar titels posten met een '' erachter?
quote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor? Of mogen we hier alleen maar titels posten met een '' erachter?
toch wel he?quote:Op zondag 31 december 2006 02:16 schreef DrMarten het volgende:
Dit is toch wel veel mooier dan die boybanduitvoering
Mag ook met dequote:Op zondag 31 december 2006 02:15 schreef Ingetje79 het volgende:
En zo weer Queen![]()
![]()
![]()
Het mag ook zonder de![]()
Ik ga er ff goed voor zittenquote:Op zondag 31 december 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Ik post gewoon lekker persoonlijke ontboezemingen.
Doe maarquote:Op zondag 31 december 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Ik post gewoon lekker persoonlijke ontboezemingen.
Met dit liedje valt het allemaal nog wel mee.quote:
Nou moet ik zeggen dat ik de boybanduitvoering niet heel slecht vind ofzo, die jongens kunnen echt wel zingen... alleen het origineel heeft toch altijd iets extra'squote:
Mwoah...och...kan het me voorstellen heur...geloof zelf ook haast nog niet dat ik gaquote:Op zondag 31 december 2006 02:19 schreef broer het volgende:
[..]
Met dit liedje valt het allemaal nog wel mee.
Dus de grootste ontboezeming op dit moment is dat ik stikjaloers ben op jouw "--- 16.06.07: Muse @ Wembley ---". Maar dat is tamelijk offtopic.
Ik wacht nog ff op Land van Maas en Waalquote:
Je avatar heeft ook wat Freddie achtigsquote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, een persoonlijke ontboezeming: ik was toen zwaar onder de indruk van Freddie, met zijn zwarte nagellak aan één hand en zijn nepbontje.
Uiteraard...kan ik me voorstellen hoor, niets om je voor te schamenquote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, een persoonlijke ontboezeming: ik was toen zwaar onder de indruk van Freddie, met zijn zwarte nagellak aan één hand en zijn nepbontje.
Ik heb toch liever Brucequote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je avatar heeft ook wat Freddie achtigs![]()
Maar jij had eh... wárme gevoelens bij Brucequote:
Ja, op de één of andere manier vond ik die van mij toch iets minder beschamend.quote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga nu al richting bed, maar blijf luisteren natuurlijktruste allemaal
Lekker koezen!quote:
terugkrabbelaarsterquote:Op zondag 31 december 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij had eh... wárme gevoelens bij Bruce... en ik niet bij Freddie. Maar hij zag er bijna uit als een wezen van een andere planeet.
Dankjequote:Op zondag 31 december 2006 02:25 schreef djenneke het volgende:
You are so beautiful
To me
You are so beautiful
To me
Can't you see
You're everything I hoped for
You're everything I need
You are so beautiful
To me
You are so wonderful
To me
You are so wonderful
To me
Can't you see
You're everything I need
You are so wonderful
To me
You are so beautiful
To me
You are so beautiful
To me
Can't you see
You're everything I need
You are so beautiful
To me
quote:Op zondag 31 december 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, op de één of andere manier vond ik die van mij toch iets minder beschamend.
(You are so beautiful. Gegarandeerde emoties.)
Echt niet! Tussen de alcohol en de drugs door was Joe Cocker heus wel in staat tot echte emoties.quote:Op zondag 31 december 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En dit vind ik kitsch, sorry.
Ook prachtig.quote:Op zondag 31 december 2006 02:27 schreef djenneke het volgende:
Need someone's hand to lead me through the night
I need someone's arms to hold and squeeze me tight
Now, when the night begins, whoa, I'm at an end
Because I need your love so bad
I need some lips to feel next to mine
Need someone to stand up - to stand up and tell me when I'm lyin'
And when the lights are low - and it's time to go
That's when I need your love so bad
So why don't you give it up, baby and bring it home to me
or write it on a piece of paper, woman - so it can be read to me
Tell me that you love me - and stop drivin' me mad
whoa, because I - I need your love so bad
Need a soft voice - just to talk to me at night
Don't want you to worry, baby
I know we can make everything alright
Listen to my plea, baby, come on bring it to me
'Cause I need - your love so bad
Baby, I need, I need - woman, I need your love so bad
Misschien heb ik 't te vaak gehoord. Het wordt te pas en vooral te onpas gebruikt als muzak bij 'ontroerende' passages op tv, om onze tranen te trekken. Daar kan Cocker idd niets aan doen.quote:Op zondag 31 december 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Echt niet! Tussen de alcohol en de drugs door was Joe Cocker heus wel in staat tot echte emoties.
Dat heb ik ook bij dat nummer idd.quote:Op zondag 31 december 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien heb ik 't te vaak gehoord. Het wordt te pas en vooral te onpas gebruikt als muzak bij 'ontroerende' passages op tv, om onze tranen te trekken. Daar kan Cocker idd niets aan doen.
Dat had ik in de auto, snoeihard THe Final Countdown en Born in the USAom vervolgens Louis Armstrong te krijgenquote:
vroeg ik me ook al af... Is meisje van 16 trouwens al geweest?quote:Op zondag 31 december 2006 02:31 schreef broer het volgende:
Hoe komt het dat het slechtste liedje van Boudewijn de Groot zó hoog in de lijst staat?
Yep, vanmiddag ergens.quote:Op zondag 31 december 2006 02:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af... Is meisje van 16 trouwens al geweest?
Inderdaad 1 van de minste nummers van Boudewijn.quote:Op zondag 31 december 2006 02:31 schreef broer het volgende:
Hoe komt het dat het slechtste liedje van Boudewijn de Groot zó hoog in de lijst staat?
Dat kanquote:Op zondag 31 december 2006 02:34 schreef djenneke het volgende:
Ik krijg het hier altijd lekker warm van, kan dat?
quote:Op zondag 31 december 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
Alweer een artiest die het vliegtuig koos om dood te gaan.
Aaliyaquote:Op zondag 31 december 2006 02:36 schreef golfer het volgende:
Buddy Hollie
Otis Redding
John Denver
.....
Allemaal vliegtuigongelukken.
Ik ken iemand met een huis in Ierlandquote:Op zondag 31 december 2006 02:36 schreef broer het volgende:
"I'm just sitting on the dock of the bay
Wasting time"
Daar ben ik eigenlijk ook wel even aan toe. Heerlijk.
Mag afgekaptquote:Op zondag 31 december 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ooooh, Bat out of hellGaan ze vast afkappen, duurt acht minuten ofzo.
Net het plakaat gelezen: het antwoord is ja.quote:Op zondag 31 december 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was dit niet een postume hit?
Whehehe. Maar 't mooiste moet nog komen, het motorgeronkquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:38 schreef DrMarten het volgende:
Mensen, luisterze nog... Ik ga slapen
Trusten!quote:Op zondag 31 december 2006 02:38 schreef DrMarten het volgende:
Mensen, luisterze nog... Ik ga slapen
Van mij hadden ze het zo mogen houdenquote:Op zondag 31 december 2006 02:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar komt deze plaat ineens vandaan? Goeie plaat hoor, maar nooit erin gestaan
Ja, ja, ja, ja!quote:Op zondag 31 december 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken iemand met een huis in Ierland![]()
Ach gut...jij gaat echt getraumatiseerd op bed vanaaf ofnie?quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach gut...jij gaat echt getraumatiseerd op bed vanaaf ofnie?![]()
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 31 december 2006 02:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach gut...jij gaat echt getraumatiseerd op bed vanaaf ofnie?![]()
Door mensen zoals jij?quote:Op zondag 31 december 2006 02:41 schreef broer het volgende:
Ik begrijp het niet. Meat Loaf is de meest overgewaardeerde, kitscherige rommel van alle muziek. En tóch vind ik zijn nummers elke keer weer kleine kunststukjes. Hoe krijgt die rare dikzak dat toch voor elkaar?
Mislukte moonwalk, niet naar Muse @ Wembley en geen vrienden met een huis in Ierland...quote:
Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 02:41 schreef broer het volgende:
Ik begrijp het niet. Meat Loaf is de meest overgewaardeerde, kitscherige rommel van alle muziek. En tóch vind ik zijn nummers elke keer weer kleine kunststukjes. Hoe krijgt die rare dikzak dat toch voor elkaar?
Oh, dan is 't wel erg met je.quote:Op zondag 31 december 2006 02:44 schreef djenneke het volgende:
Ik word chagerijnig. Ik verlang gewoon naar Marco Borsato. Is dat wat....
My god, als weerkaatsing van de ziel, nou sorry hoorquote:Op zondag 31 december 2006 02:43 schreef djenneke het volgende:
Ja hee, het is nou wel genoeg geweest hoor
Binnuuuuuuhquote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef ThunderChild het volgende:
En dan nu Marco Borsato weer . . .![]()
Lichtpuntje: Ik voel me toch niet vrolijker worden nuquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mislukte moonwalk, niet naar Muse @ Wembley en geen vrienden met een huis in Ierland...
Wat een k*tleven![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
My god, als weerkaatsing van de ziel, nou sorry hoor
Maar dit is nog een van zijn minst erge. Hup, meeblèren!!!!quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lichtpuntje: Ik voel me toch niet vrolijker worden nu![]()
Helemaal mee eens...daarom ben ik hier ook...om jouw leven te veraangenamenquote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een leuk topic is dit. Vriendelijke users, moderne muziek. Nee, kan niet stuk, hier.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een leuk topic is dit. Vriendelijke users, moderne muziek. Nee, kan niet stuk, hier.
Ik dacht al: Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op zondag 31 december 2006 02:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat zei dinges op de radio net toch?
[[url=
afbeelding]]http://prikbord.borsato.nl/prikbord/images/smiles/bas.gif]afbeelding[/url]][/url]
Whehehe. Dit zong hij in de tuin van BB1quote:Op zondag 31 december 2006 02:47 schreef golfer het volgende:
Ja, dat Borsato wel binnen is (financieel) weten we wel, maar om daar een dom liedje over te zingen?
quote:
Volgens mij heeftie zelf nog nooit een woord/noot geschreven, maar ik zou het mis kunnen hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
"Ik zit bij je achter op de fiets. We gaan steeds iets harder. Ik zie bijna niets. Ik sta voor de keuze: nu eraf of voor altijd mee."
Maak kennis met metaforenkoning Borsato.
Ik ben binnenquote:Op zondag 31 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
"Ik zit bij je achter op de fiets. We gaan steeds iets harder. Ik zie bijna niets. Ik sta voor de keuze: nu eraf of voor altijd mee."
Maak kennis met metaforenkoning Borsato.
Hij heeft Fluitsma en Van Tijn, toch. Maar hij zíngt 't welquote:Op zondag 31 december 2006 02:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij heeftie zelf nog nooit een woord/noot geschreven, maar ik zou het mis kunnen hebben.
Net als heel de rest van Nederland, gewoon dat extra biertje nemen morgenquote:Op zondag 31 december 2006 02:50 schreef peaceman het volgende:
Morgenavond zo brak als wat natuurlijk
Nee, oké. Maak kennis met metaforenkoning Ewbank, dan.quote:Op zondag 31 december 2006 02:49 schreef djenneke het volgende:
Volgens mij heeftie zelf nog nooit een woord/noot geschreven, maar ik zou het mis kunnen hebben.
Tja had ik dat vanavond maar gedaan, dan was ik nu sneeuwwitje geweestquote:Op zondag 31 december 2006 02:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Net als heel de rest van Nederland, gewoon dat extra biertje nemen morgen
quote:Op zondag 31 december 2006 02:50 schreef ThunderChild het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd aan South Park denken, Butters op de vuilnisbelt die dit leidje dan zingt . . .![]()
Waarom moet je me nou op dat idee hebben gebracht? ril...quote:Op zondag 31 december 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, oké. Maak kennis met metaforenkoning Ewbank, dan.
Mie Toequote:Op zondag 31 december 2006 02:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alweer een goeie...
Jongens, ik wil slapen!![]()
Samen met die klarinetspeler van Buckshot Lefonque . . .quote:
Ik ook niet, een wederom iets wat ik graag zo had gehouden.quote:
Ik heb dat ook iddquote:Op zondag 31 december 2006 02:59 schreef broer het volgende:
Toch grappig, wakker blijven voor de mooie nummers. Ik deed het bij de Top Serious Request ook. Maar alles waar ik wakker voor bleef, had ik ook op cd.
En dan toch blijven luisteren, ondanks die zinloosheid.
Otis Redding heb ik gemist en zet ik nu even aan, vind dat nummer echt fijn!quote:Op zondag 31 december 2006 02:36 schreef NanKing het volgende:
Echt zo'n heerlijk nummer dit.
edit - otis redding dus![]()
Tuurlijk. Als je maar lang genoeg spullen bewaart, komen ze vanzelf weer in de mode.quote:Op zondag 31 december 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Na het nieuws Take on Me en Thriller.
Hebben jullie de beenwarmers al uit de kast gehaald?
hoi mamquote:Op zondag 31 december 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je maar lang genoeg spullen bewaart, komen ze vanzelf weer in de mode.
z'n laatste cd was niet goedquote:Op zondag 31 december 2006 03:08 schreef ThunderChild het volgende:
Nog uit de tijd dat Wacko Jacko nog goeie muziek wist te maken . . .
Ik heb ook nog spullen uit de jaren dertig liggenquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 03:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga op bed..rol hier haast van m'n stoel.
Veel luisterplezier nog!![]()
Trusten!![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb ook nog spullen uit de jaren dertig liggen![]()
Ik vond vooral die zombies gewoon erg vies.quote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Ik was vroeger echt fan van Michael Jackson. Toen deze clip voor het eerst bij Countdown (ja, ja) kwam, zeiden ze erbij dat hij niet geschikt was voor jonge kijkers. Maar ik was fan en mijn ouders lieten me toch kijken. Ik ben me echt rot geschrokken! Het moment dat zijn ogen opeens felgroen waren!
Nu zie je hem af en toe nog wel eens langskomen en dan is het eigenlijk alleen nog maar lachwekkend.
Hehehequote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef PLAE@ het volgende:
z'n laatste cd was niet goed![]()
Of omdat er geen gigantische hits van kwamen ken je het verder niet zo![]()
Ja, maar jij was ouder en kon zien dat het niet echt was. Ik gelóófde het allemaal.quote:Op zondag 31 december 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond vooral die zombies gewoon erg vies.
Vroegah kon je ook geen plaatjes downloaden dan was het toch meer bijzonder als je een van deze topplaten hoorde. Nu heb je vaak alles al.quote:Op zondag 31 december 2006 02:59 schreef broer het volgende:
Toch grappig, wakker blijven voor de mooie nummers. Ik deed het bij de Top Serious Request ook. Maar alles waar ik wakker voor bleef, had ik ook op cd.
En dan toch blijven luisteren, ondanks die zinloosheid.
Ach gossie, wat een schrikquote:Op zondag 31 december 2006 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar jij was ouder en kon zien dat het niet echt was. Ik gelóófde het allemaal.
Ik heb de clip niet afgekeken, geloof ik.
Van de week kreeg ik een briljant idee. Ik ga alle mooie nummers uit de lijst die ik nog niet heb, aanstrepen en één voor één downloadenquote:Op zondag 31 december 2006 03:13 schreef jakees het volgende:
[..]
Vroegah kon je ook geen plaatjes downloaden dan was het toch meer bijzonder als je een van deze topplaten hoorde. Nu heb je vaak alles al.
Ik was acht of negen. En tot op dat moment had ik alleen nog maar Zeg 'ns Aaa gezien. Ik kan je vertellen: het was een behoorlijke schok.quote:
Vind ik ook, kan 't eigenlijk niet meer horen. Belfast child is mooi. Zo, dat is er alvast eentje voor de downloadlijst.quote:Op zondag 31 december 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ik was acht of negen. En tot op dat moment had ik alleen nog maar Zeg 'ns Aaa gezien. Ik kan je vertellen: het was een behoorlijke schok.
Don't you... Altijd een hekel aan gehad. Simple Minds heeft zoveel een paar mooiere gemaakt.
quote:Op zondag 31 december 2006 03:25 schreef broer het volgende:
Bitter sweet symphony is lekker. Maar ik wacht toch vooral op Kate Bush. Kijken of ik de bovenbuurdames wakker kan krijgen.
Ja, wie was datquote:Op zondag 31 december 2006 03:26 schreef broer het volgende:
O, kut. En over een paar nummers She's not there. Die hoorde ik vanavond in Kill Bill 2 ook al. In een andere uitvoering, maar toch.
Daar is het een uitdaging voor, hè?quote:Op zondag 31 december 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Maar is het daar niet te ingetogen voor?
Die is ook wel mooi, inderdaad. Gelukkig komt er meer leuks langs, dit uur. Dat maakt het wachten wel aangenaam.quote:Ik wacht op Herbert Grönemeyer, maar die komt pas aan het eind van het uur.
Weet ik niet. Maar dat is vast op de soundtrack of op imdb.com na te lezen.quote:
quote:"About Her"
Written by M. McLaren, W.C. Handy, Rod Argent
Performed by Malcolm McLaren
Courtesy of Malcolm McLaren
Contains samples of "She's Not There"
Written by Rod Argent
Published by Marquis Music Co. Ltd.
Performed by The Zombies
Licensed courtesy of Marquis Enterprises Limited and "St. Louis Blues"
Written by William C. Handy
Published by Handy Brothers Music Co., Inc., New York
Administered by EMI Music Publishing Ltd.
On behalf of Francis Day & Hunter
Performed by Bessie Smith
Original recording from the film "St. Louis Blues" in 1929
Used with permission. All rights reserved.
Jij was naar bedquote:Op zondag 31 december 2006 03:34 schreef Dylanesque het volgende:
Jullie blijven ook maar doorgaan he
Wacht, ik PM je mijn adres even.quote:Op zondag 31 december 2006 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
HARD, broer!
quote:
Ja, vond ik ook. Beter dan het origineel, vond ik.quote:Op zondag 31 december 2006 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm. Het was een weirde versie.
Dat heet 'onderbewustzijn', Wickedangel.quote:Op zondag 31 december 2006 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Het was ook wel een gekke post, toen ik 'm nalas![]()
Middernacht op oudjaar? Dan ben ik nog wel wakkerquote:Op zondag 31 december 2006 03:38 schreef Canisfire het volgende:
Wie gaat er nu opblijven tot nummer 1 ?
Ik hoopte eigenlijk dat je 'm zou negeren. Maar dat was natuurlijk weer te veel gevraagdquote:Op zondag 31 december 2006 03:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heet 'onderbewustzijn', Wickedangel.
Echt niet!quote:Op zondag 31 december 2006 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat je 'm zou negeren.
Dus je gaat nu alles luisteren zonder te slapen ? tofquote:Op zondag 31 december 2006 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Middernacht op oudjaar? Dan ben ik nog wel wakker![]()
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet alles kan luisteren![]()
Nederlands leek me altijd zo'n eenvoudige taalquote:Op zondag 31 december 2006 03:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus je gaat nu alles luisteren zonder te slapen ? tof![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 03:52 schreef broer het volgende:
Ik verdenk Ilse de Lange er altijd van stiekem een heel onaardig meisje te zijn.
Het is nog veel erger: haar vriend is ook een schatjequote:Op zondag 31 december 2006 03:56 schreef broer het volgende:
Hè, bah. Is zij écht zo aardig als ze eruitziet?
Wat gewoontjes.
Gotsiedorie. Eindelijk een écht aardig meisje, heeft ze al een vriend.quote:Op zondag 31 december 2006 03:57 schreef Wickedangel het volgende:
Het is nog veel erger: haar vriend is ook een schatje![]()
O jee . . .quote:
Welterustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |