Met dit liedje valt het allemaal nog wel mee.quote:
Nou moet ik zeggen dat ik de boybanduitvoering niet heel slecht vind ofzo, die jongens kunnen echt wel zingen... alleen het origineel heeft toch altijd iets extra'squote:
Mwoah...och...kan het me voorstellen heur...geloof zelf ook haast nog niet dat ik gaquote:Op zondag 31 december 2006 02:19 schreef broer het volgende:
[..]
Met dit liedje valt het allemaal nog wel mee.
Dus de grootste ontboezeming op dit moment is dat ik stikjaloers ben op jouw "--- 16.06.07: Muse @ Wembley ---". Maar dat is tamelijk offtopic.
Ik wacht nog ff op Land van Maas en Waalquote:
Je avatar heeft ook wat Freddie achtigsquote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, een persoonlijke ontboezeming: ik was toen zwaar onder de indruk van Freddie, met zijn zwarte nagellak aan één hand en zijn nepbontje.
Uiteraard...kan ik me voorstellen hoor, niets om je voor te schamenquote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, een persoonlijke ontboezeming: ik was toen zwaar onder de indruk van Freddie, met zijn zwarte nagellak aan één hand en zijn nepbontje.
Ik heb toch liever Brucequote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je avatar heeft ook wat Freddie achtigs![]()
Maar jij had eh... wárme gevoelens bij Brucequote:
Ja, op de één of andere manier vond ik die van mij toch iets minder beschamend.quote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga nu al richting bed, maar blijf luisteren natuurlijktruste allemaal
Lekker koezen!quote:
terugkrabbelaarsterquote:Op zondag 31 december 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij had eh... wárme gevoelens bij Bruce... en ik niet bij Freddie. Maar hij zag er bijna uit als een wezen van een andere planeet.
Dankjequote:Op zondag 31 december 2006 02:25 schreef djenneke het volgende:
You are so beautiful
To me
You are so beautiful
To me
Can't you see
You're everything I hoped for
You're everything I need
You are so beautiful
To me
You are so wonderful
To me
You are so wonderful
To me
Can't you see
You're everything I need
You are so wonderful
To me
You are so beautiful
To me
You are so beautiful
To me
Can't you see
You're everything I need
You are so beautiful
To me
quote:Op zondag 31 december 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, op de één of andere manier vond ik die van mij toch iets minder beschamend.
(You are so beautiful. Gegarandeerde emoties.)
Echt niet! Tussen de alcohol en de drugs door was Joe Cocker heus wel in staat tot echte emoties.quote:Op zondag 31 december 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En dit vind ik kitsch, sorry.
Ook prachtig.quote:Op zondag 31 december 2006 02:27 schreef djenneke het volgende:
Need someone's hand to lead me through the night
I need someone's arms to hold and squeeze me tight
Now, when the night begins, whoa, I'm at an end
Because I need your love so bad
I need some lips to feel next to mine
Need someone to stand up - to stand up and tell me when I'm lyin'
And when the lights are low - and it's time to go
That's when I need your love so bad
So why don't you give it up, baby and bring it home to me
or write it on a piece of paper, woman - so it can be read to me
Tell me that you love me - and stop drivin' me mad
whoa, because I - I need your love so bad
Need a soft voice - just to talk to me at night
Don't want you to worry, baby
I know we can make everything alright
Listen to my plea, baby, come on bring it to me
'Cause I need - your love so bad
Baby, I need, I need - woman, I need your love so bad
Misschien heb ik 't te vaak gehoord. Het wordt te pas en vooral te onpas gebruikt als muzak bij 'ontroerende' passages op tv, om onze tranen te trekken. Daar kan Cocker idd niets aan doen.quote:Op zondag 31 december 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Echt niet! Tussen de alcohol en de drugs door was Joe Cocker heus wel in staat tot echte emoties.
Dat heb ik ook bij dat nummer idd.quote:Op zondag 31 december 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien heb ik 't te vaak gehoord. Het wordt te pas en vooral te onpas gebruikt als muzak bij 'ontroerende' passages op tv, om onze tranen te trekken. Daar kan Cocker idd niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |