My god, als weerkaatsing van de ziel, nou sorry hoorquote:Op zondag 31 december 2006 02:43 schreef djenneke het volgende:
Ja hee, het is nou wel genoeg geweest hoor
Binnuuuuuuhquote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef ThunderChild het volgende:
En dan nu Marco Borsato weer . . .![]()
Lichtpuntje: Ik voel me toch niet vrolijker worden nuquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mislukte moonwalk, niet naar Muse @ Wembley en geen vrienden met een huis in Ierland...
Wat een k*tleven![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
My god, als weerkaatsing van de ziel, nou sorry hoor
Maar dit is nog een van zijn minst erge. Hup, meeblèren!!!!quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lichtpuntje: Ik voel me toch niet vrolijker worden nu![]()
Helemaal mee eens...daarom ben ik hier ook...om jouw leven te veraangenamenquote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een leuk topic is dit. Vriendelijke users, moderne muziek. Nee, kan niet stuk, hier.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een leuk topic is dit. Vriendelijke users, moderne muziek. Nee, kan niet stuk, hier.
Ik dacht al: Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op zondag 31 december 2006 02:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat zei dinges op de radio net toch?
[[url=
afbeelding]]http://prikbord.borsato.nl/prikbord/images/smiles/bas.gif]afbeelding[/url]][/url]
Whehehe. Dit zong hij in de tuin van BB1quote:Op zondag 31 december 2006 02:47 schreef golfer het volgende:
Ja, dat Borsato wel binnen is (financieel) weten we wel, maar om daar een dom liedje over te zingen?
quote:
Volgens mij heeftie zelf nog nooit een woord/noot geschreven, maar ik zou het mis kunnen hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
"Ik zit bij je achter op de fiets. We gaan steeds iets harder. Ik zie bijna niets. Ik sta voor de keuze: nu eraf of voor altijd mee."
Maak kennis met metaforenkoning Borsato.
Ik ben binnenquote:Op zondag 31 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
"Ik zit bij je achter op de fiets. We gaan steeds iets harder. Ik zie bijna niets. Ik sta voor de keuze: nu eraf of voor altijd mee."
Maak kennis met metaforenkoning Borsato.
Hij heeft Fluitsma en Van Tijn, toch. Maar hij zíngt 't welquote:Op zondag 31 december 2006 02:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij heeftie zelf nog nooit een woord/noot geschreven, maar ik zou het mis kunnen hebben.
Net als heel de rest van Nederland, gewoon dat extra biertje nemen morgenquote:Op zondag 31 december 2006 02:50 schreef peaceman het volgende:
Morgenavond zo brak als wat natuurlijk
Nee, oké. Maak kennis met metaforenkoning Ewbank, dan.quote:Op zondag 31 december 2006 02:49 schreef djenneke het volgende:
Volgens mij heeftie zelf nog nooit een woord/noot geschreven, maar ik zou het mis kunnen hebben.
Tja had ik dat vanavond maar gedaan, dan was ik nu sneeuwwitje geweestquote:Op zondag 31 december 2006 02:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Net als heel de rest van Nederland, gewoon dat extra biertje nemen morgen
quote:Op zondag 31 december 2006 02:50 schreef ThunderChild het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd aan South Park denken, Butters op de vuilnisbelt die dit leidje dan zingt . . .![]()
Waarom moet je me nou op dat idee hebben gebracht? ril...quote:Op zondag 31 december 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, oké. Maak kennis met metaforenkoning Ewbank, dan.
Mie Toequote:Op zondag 31 december 2006 02:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alweer een goeie...
Jongens, ik wil slapen!![]()
Samen met die klarinetspeler van Buckshot Lefonque . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |