Wat dacht je van een echte linksback? Daarvan hebben we er nu precies 0 in de selectie...quote:Op zondag 31 december 2006 00:39 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind dat hele "kopen omdat psv het doet" wel een beetje gek hoor. Bij ons heeft Koeman ook gekocht, en dat heeft ons ook niet zoveel opgeleverd.
Wat versteviging op het middenveld + leo en je zou echt klaar moeten zijn.
Op zich eens. De verdediging is prima op zich, en de aanval met Leo erbij ook. Maar het middenveld daar kunnen wel wat versterking gebruiken.quote:Op zondag 31 december 2006 00:39 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind dat hele "kopen omdat psv het doet" wel een beetje gek hoor. Bij ons heeft Koeman ook gekocht, en dat heeft ons ook niet zoveel opgeleverd.
Wat versteviging op het middenveld + leo en je zou echt klaar moeten zijn.
De enige goedkope linksback die me te binnen schiet is Braafheid. Maar kan hij het niveau aan?quote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat dacht je van een echte linksback? Daarvan hebben we er nu precies 0 in de selectie...
Nee. En die gaat toch al naar Anderlecht?quote:Op zondag 31 december 2006 00:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De enige goedkope linksback die me te binnen schiet is Braafheid. Maar kan hij het niveau aan?
Ja, maar hij is af en toe verdedigend te kwetsbaar. Vermaelen is als linksback verdedigend wel in orde maar voegt aanvallend weinig toe.quote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef Cheiron het volgende:
Urby heeft vorig jaar toch uitstekend linksback gedraaid?
Nou, lang niet altijd hoor. Ik denk maar even terug aan de wedstrijd tegen Arsenal bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef Cheiron het volgende:
Urby heeft vorig jaar toch uitstekend linksback gedraaid?
Nog niet zeker volgens mij. Ze hebben alleen gepraat.quote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. En die gaat toch al naar Anderlecht?
Je doelt op de snelle 0-1? Dat vond ik meer aan Boukhari liggen. Maar je hebt een punt. Ik vind het ook meer een middenvelder. Helaas heb je daar al genoeg kleine mennekes rondlopen zonder veel ervaring.quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, lang niet altijd hoor. Ik denk maar even terug aan de wedstrijd tegen Arsenal bijvoorbeeld.
Bovendien vind ik hem toch meer een middenvelder, met z'n loopvermogen en drang naar voren.
Wie?quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik weet wel een geschikte linksback die weg mag bij z'n club, maar ik noem z'n naam maar niet om-smilie's te voorkomen.
Vooral dat goede profiteren van Chelsea. Zo pakken ze maar mooi Alcides mee, weer een zwakke plek minder achterin.quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef devv05 het volgende:
psv begint wel een beetje kansloos te worden met hun vreemdelingenlegioen. Maar dat neemt niet weg dat ze het al tijden veel slimmer aanpakken dan Ajax.
Urby was top op de linksback.quote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Op zich eens. De verdediging is prima op zich, en de aanval met Leo erbij ook. Maar het middenveld daar kunnen wel wat versterking gebruiken.
kansloos? we zijn elk jaar vroeger kampioen lijkt welquote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef devv05 het volgende:
psv begint wel een beetje kansloos te worden met hun vreemdelingenlegioen. Maar dat neemt niet weg dat ze het al tijden veel slimmer aanpakken dan Ajax.
HTC is arroganter dan Louis van Gaal en Co Adriaanse bij elkaar.quote:Op zondag 31 december 2006 01:12 schreef SCH het volgende:
Urby haalde wel mooi die bal van de lijn.
De beste transfer zou volgens mij Ten Cate zijn. Voor zo'n man ga je toch ook niet je best doen
Braafheid? of is dat een rechtsback?quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik weet wel een geschikte linksback die weg mag bij z'n club, maar ik noem z'n naam maar niet om-smilie's te voorkomen.
Hij is een leuke assistent-coach maar als hoofdcoach past ie beter bij RBC of Willem II, nivootje Mark Wotte.quote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
HTC is arroganter dan Louis van Gaal en Co Adriaanse bij elkaar.
nah, hij is niet arrogant... hij kan alleen ontzettend slecht tegen z'n verliesquote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef cultheld het volgende:
HTC is arroganter dan Louis van Gaal en Co Adriaanse bij elkaar.
De manier waarop hij over tegenstanders praat vind ik toch vrij arrogant.quote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
nah, hij is niet arrogant... hij kan alleen ontzettend slecht tegen z'n verlies
Hij kent geen zelfkritiek.quote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
De manier waarop hij over tegenstanders praat vind ik toch vrij arrogant.
ik noem dat meer slecht getimede en -verwoorde excuuspogingen voor matig spel van z'n ploegquote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef cultheld het volgende:
De manier waarop hij over tegenstanders praat vind ik toch vrij arrogant.
Tot wanneer heeft Vermeer dan nog contract?quote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is in ieder geval allemaal goed kut.
En kunnen we misschien eens kappen met al die Davids en Kanu onzin? Dat zijn allemaal geruchten die elk seizoen 181-2874-1841 keer voorkomen.
Het echte nieuws is dat Vermeer zijn contract kan verlengen.
2008. Kan verlengen tot 2011, wordt dan volgend seizoen verhuurd.quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tot wanneer heeft Vermeer dan nog contract?
Lijkt mij op termijn een prima doelman voor Ajax, in tegenstelling tot de Steek.quote:Op zondag 31 december 2006 01:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
2008. Kan verlengen tot 2011, wordt dan volgend seizoen verhuurd.
Heb je hem al vaak zien keepen?quote:Op zondag 31 december 2006 01:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt mij op termijn een prima doelman voor Ajax, in tegenstelling tot de Steek.
Op het WK-20 in het stadion (jaja). Je hebt talent, of je hebt het niet: Hij barst van het talent. Hij is alleen niet de allergrootste (ik denk een goede 1.80), maar compenseert dat met inzicht, reflexen en sprongkracht. Voetballend is ie volgens mij ook wel oké.quote:
Dat is toch een niets zeggende cup volgens velen hierquote:Op zondag 31 december 2006 01:52 schreef HPayne het volgende:
Dit jaar gewoon alles op de UEFA cup..
liever een niets zeggende cup dan zoals jullie vorig jaar, helemaal niets in Rotterdam...quote:Op zondag 31 december 2006 02:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is toch een niets zeggende cup volgens velen hier![]()
hij heet niet voor niks Loserkidquote:Op zondag 31 december 2006 02:37 schreef Sethje het volgende:
Het niveau stijgt
Amen Cultquote:Op zondag 31 december 2006 01:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt mij op termijn een prima doelman voor Ajax, in tegenstelling tot de Steek.
Jullie zij er anders kanker tevreden meequote:Op zondag 31 december 2006 02:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is toch een niets zeggende cup volgens velen hier![]()
True , champions league kunnen ze beter big money tournament gaan noemen.quote:Op zondag 31 december 2006 03:30 schreef PLAE@ het volgende:
Heel de UEFA cup is verneukt door de Champions League. Daar doen veels te veel clubs aan mee.
Ja! Wij hebben nooit gezegt dat het een niets zeggende prijs is. Ik zou er erg blij mee zijn als we hem binnen nu en 10 jaar nogmaals winnen.quote:Op zondag 31 december 2006 02:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jullie zij er anders kanker tevreden mee
Zelfde voor dat kutcluppie van jouquote:Op zondag 31 december 2006 10:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar dat jullie nog denken aan de UEFA cup met het spel wat jullie de laatste tijd vertonen.
Waar heb jij gelezen dat ik denk dat Feyenoorde de UEFA cup kan winnen?quote:Op zondag 31 december 2006 10:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zelfde voor dat kutcluppie van jou![]()
Het gaat niet om jou of mij, maar zoals jij al zegt(sommige Ajacieden), en zo heb ik het over sommige feyenoorders.quote:Op zondag 31 december 2006 10:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen dat ik denk dat Feyenoorde de UEFA cup kan winnen?
Dan mag jij er een paar quoten, maar ik heb nergens gelezen dat een Feyenoorder denkt dat wij de UEFA cup wel ff winnen. Maar wel Ajacieden in overvloed die dat denken.quote:Op zondag 31 december 2006 10:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou of mij, maar zoals jij al zegt(sommige Ajacieden), en zo heb ik het over sommige feyenoorders.
Leg Babel alsjeblieft direct nog langer vast.quote:Ajax om tafel met jongelingen
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM, zondag
Ajax zit met Ryan Babel (20), Jan Vertonghen (19) en Edgar Manucharyan (19) om tafel om hun doorlopende contracten open te breken en te verlengen. Babel ligt op dit moment vast tot de zomer van 2008 en heeft een aanbieding op zak om tot 2011 bij te tekenen. „Maar wat ons betreft kan de contractduur ook korter of langer”, aldus zaakwaarnemer Winny Haatrecht, die een tegenvoorstel indiende bij technisch directeur Martin van Geel en op een antwoord wacht.
Quoten?Nee want dan moet ik zoeken, weet niet eens of het op dit forum is gezegd.En idd, het zit mentaal fout bij Ajax.quote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan mag jij er een paar quoten, maar ik heb nergens gelezen dat een Feyenoorder denkt dat wij de UEFA cup wel ff winnen. Maar wel Ajacieden in overvloed die dat denken.
Een soort arrogantie om dat te denken. Vooral met het vertoonde spel van de laatste tijd.
Jullie spelers denken trouwens hetzelfde (sommige uit eigen jeugd). En daar ligt volgens mij ook het probleem bij jullie. Allemaal ego's die er al denken te zijn.
Tegen Roda was hij best goed vond ik. Gisteren...tja. Dat is het een beetje met Babel... hij was tegelijkertijd de gevaarlijkste en meest ongelukkige aanvaller van Ajax. Veel mislukte acties, maar daarna doet hij weer iets goed en is het gelijk gevaarlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 11:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Babel moet eerst eens goed gaan voetballen
1 2 3 4 5 | Sneijder Emanuelson Gabri Heitinga |
Verrek, ja dat klinkt ook niet vekeerd. Ogararu kan inderdaad beter gebruik maken van de diepte dan Gabri denk ik.quote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef twi het volgende:
Dan zou ik Ogararu op rechtshalf zetten, in dezelfde rol als Emanuelson linkshalf. Is hem namelijk ook niet vreemd, van wat ik heb gehoord. En zo speelde hij gisteren al zo'n beetje. Heitinga zet je dan gewoon eens centraal, en Grygera rechtsback. Spelen ze allen in een voor hen redelijk natuurlijke positie en Emanuelson en Ogararu kunnen daan nog eens een bal voorslingeren.
Gabri dan als stofzuiger voor de verdediging.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Nu op Discovery Channel wat over het gras in de ArenA
Ik denk niet dat Huntelaar lekker zou renderen in 442 bij Ajax.quote:Op zondag 31 december 2006 11:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil een keer een 4-4-2 zien met Babel en Huntelaar als spitsen.
Middenveld met Urby en Gabri aan de zijkanten om de dieptes in te duiken. En een nummer 10 (Sneijder, Perez) en een controlerende middenvelder (Heitinga of nieuwe aankoop).
Zoiets dus:
[ code verwijderd ]
Inderdaad, zie ik liever Leonardo en Babel (tegen werder bijvoorbeeld, als Huntelaar geschorst is)quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huntelaar lekker zou renderen in 442 bij Ajax.
Ik denk dat ie het best kan.quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huntelaar lekker zou renderen in 442 bij Ajax.
Tsja, dan kun je net zo goed je naam in PSV veranderen en lekker op de counter gaan spelen natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, zie ik liever Leonardo en Babel (tegen werder bijvoorbeeld, als Huntelaar geschorst is)
Ik denk het juist wel. In dit 4-3-3 systeem moet hij teveel meevoetballen, omdat de centrumspits ook aanspeelpunt moet zijn. Bij 4-4-2 kan Huntelaar zich denk ik meer richten op het loeren op kansen en kan Babel als 'de man met de actie' eromheen spelen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:42 schreef twi het volgende:
Bovendien zie ik in Huntelaar geen 4-4-2 spits.
De echte calimero's huizen al jaren in Amsterdam.quote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je net zo goed je naam in PSV veranderen en lekker op de counter gaan spelen natuurlijk.
Juist.quote:Op zondag 31 december 2006 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
het gaat om de inhoud van het topic
Doen we dat toch lekker, dit werkt namelijk ook voor geen kloot. Het interesseert me echt geen drol HOE, maar kampioen moeten we toch echt een keer weer worden. TREURNIS zeg ik je.quote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je net zo goed je naam in PSV veranderen en lekker op de counter gaan spelen natuurlijk.
QFT!!!quote:Op zondag 31 december 2006 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
We kunnen PSV wel gaan afzeiken, maar waarom? Ze scoren meer dan wij, krijgen minder doelpunten tegen, ze winnen meer wedstrijden, verliezen zelden, staan bovenaan in de competitie en zijn nog actief in de CL, allemaal dingen waar ik van droom! Heb liever dat Ajax in 2007 alles héél lelijk wint, dan dat we mooi proberen te voetballen en op 20 punten achterstand eindigen, eerst presteren en daarna pas kijken of het spel wat mooier kan. Of vloek ik nu in de kerk?
Eens. We moeten nu gewoon lekker gaan 4-4-2'en zodat we eindelijk een beetje greep op het middenveld krijgen. Laat ons maar een paar wedstrijden luizig winnen met 1 of 2-0, zolang we maar punten pakken.quote:Op zondag 31 december 2006 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
We kunnen PSV wel gaan afzeiken, maar waarom? Ze scoren meer dan wij, krijgen minder doelpunten tegen, ze winnen meer wedstrijden, verliezen zelden, staan bovenaan in de competitie en zijn nog actief in de CL, allemaal dingen waar ik van droom! Heb liever dat Ajax in 2007 alles héél lelijk wint, dan dat we mooi proberen te voetballen en op 20 punten achterstand eindigen, eerst presteren en daarna pas kijken of het spel wat mooier kan. Of vloek ik nu in de kerk?
Man Man jij snapt er echt geen kloot van! Of wil je zonder broer konijn in de spits gaan spelen? Hij kan namelijk helemaal niet voetballen in een 4-4-2 systeem.quote:Op zondag 31 december 2006 13:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. We moeten nu gewoon lekker gaan 4-4-2'en zodat we eindelijk een beetje greep op het middenveld krijgen. Laat ons maar een paar wedstrijden luizig winnen met 1 of 2-0, zolang we maar punten pakken.
Held.quote:Op zondag 31 december 2006 13:42 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Man Man jij snapt er echt geen kloot van! Of wil je zonder broer konijn in de spits gaan spelen? Hij kan namelijk helemaal niet voetballen in een 4-4-2 systeem.
Maak eens een opstelling plus tactische onderbouwing dan..quote:Op zondag 31 december 2006 13:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. We moeten nu gewoon lekker gaan 4-4-2'en zodat we eindelijk een beetje greep op het middenveld krijgen. Laat ons maar een paar wedstrijden luizig winnen met 1 of 2-0, zolang we maar punten pakken.
Zie een stuk of 20 posts hierboven.quote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maak eens een opstelling plus tactische onderbouwing dan..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Grygera Stam Heitinga Vermaelen Gabri Ogararu Emanuelson Sneijder Huntelaar Babel |
Ach, toen werd het opeens uit het niets gespeeld. Het kan weinig kwaad om nu 3 weken op dat systeem te trainen zodat een drama als tegen Praag niet meer gebeurt wanneer het een keertje nodig is. Die variant op 4-3-3 wat eigenlijk 4-4-2 was met open linkerkant werkte tegen Heerenveen en Urecht ook prima.quote:Op zondag 31 december 2006 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
442 werkt niet! Of hebben we allemaal zo genoten van Sparta Praag uit en nog een paar andere kutwedstrijden met 442?
Leuk die lange ballen waar Huntelaar niets mee kan.
Toen speelden we met 10 man en was iedereen ronduit dramatisch.quote:Op zondag 31 december 2006 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
442 werkt niet! Of hebben we allemaal zo genoten van Sparta Praag uit en nog een paar andere kutwedstrijden met 442?
Leuk die lange ballen waar Huntelaar niets mee kan.
quote:Op zondag 31 december 2006 15:15 schreef StarGazer het volgende:
Schande wat er deze week is gebeurd. Met de wedstrijd tegen Vitesse als absoluut dieptepunt. Walgelijke instelling van de spelers, slechte wissels enz. Daarnaast komt dit Ajax kwaliteit tekort. 11 punten achter, en dan nog roepen dat dit elftal geen versterking nodig heeft. Waar halen ze het lef vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |