abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44877367

* De OP is hier te downloaden.

|X| Ajax speelt gelijk tegen NEC met 2-2
|X| Kanu wil, samen met Davids, terug naar Ajax
|X|
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44877440
Ik vind dat hele "kopen omdat psv het doet" wel een beetje gek hoor. Bij ons heeft Koeman ook gekocht, en dat heeft ons ook niet zoveel opgeleverd.

Wat versteviging op het middenveld + leo en je zou echt klaar moeten zijn.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44877506
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:39 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind dat hele "kopen omdat psv het doet" wel een beetje gek hoor. Bij ons heeft Koeman ook gekocht, en dat heeft ons ook niet zoveel opgeleverd.

Wat dacht je van een echte linksback? Daarvan hebben we er nu precies 0 in de selectie...
pi_44877515
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:39 schreef Cheiron het volgende:

Op zich eens. De verdediging is prima op zich, en de aanval met Leo erbij ook. Maar het middenveld daar kunnen wel wat versterking gebruiken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zondag 31 december 2006 @ 00:42:01 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44877522
Die TT.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_44877555
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat dacht je van een echte linksback? Daarvan hebben we er nu precies 0 in de selectie...
De enige goedkope linksback die me te binnen schiet is Braafheid. Maar kan hij het niveau aan?
  zondag 31 december 2006 @ 00:43:31 #7
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44877585
Juve wil Davids ook hebben.

Dat kunnen we dus V¤ RG¤ T¤ N
Jawel, je keek.
pi_44877590
Urby heeft vorig jaar toch uitstekend linksback gedraaid?
pi_44877611
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De enige goedkope linksback die me te binnen schiet is Braafheid. Maar kan hij het niveau aan?
Nee. En die gaat toch al naar Anderlecht?
pi_44877667
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef Cheiron het volgende:
Ja, maar hij is af en toe verdedigend te kwetsbaar. Vermaelen is als linksback verdedigend wel in orde maar voegt aanvallend weinig toe.

Eigenlijk zouden we nog een mix van beiden moeten hebben. Dan kom je uit bij een Braafheid, maar ik vraag me af of dat echt een versterking is.
pi_44877688
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef Cheiron het volgende:
Nou, lang niet altijd hoor. Ik denk maar even terug aan de wedstrijd tegen Arsenal bijvoorbeeld.

Bovendien vind ik hem toch meer een middenvelder, met z'n loopvermogen en drang naar voren.
pi_44877690
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nee. En die gaat toch al naar Anderlecht?
Nog niet zeker volgens mij. Ze hebben alleen gepraat.
pi_44877723
psv begint wel een beetje kansloos te worden met hun vreemdelingenlegioen. Maar dat neemt niet weg dat ze het al tijden veel slimmer aanpakken dan Ajax.
pi_44877758
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nou, lang niet altijd hoor. Ik denk maar even terug aan de wedstrijd tegen Arsenal bijvoorbeeld.

Bovendien vind ik hem toch meer een middenvelder, met z'n loopvermogen en drang naar voren.
Je doelt op de snelle 0-1? Dat vond ik meer aan Boukhari liggen. Maar je hebt een punt. Ik vind het ook meer een middenvelder. Helaas heb je daar al genoeg kleine mennekes rondlopen zonder veel ervaring.
pi_44877763
Ik weet wel een geschikte linksback die weg mag bij z'n club, maar ik noem z'n naam maar niet om -smilie's te voorkomen.
pi_44877810
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik weet wel een geschikte linksback die weg mag bij z'n club, maar ik noem z'n naam maar niet om -smilie's te voorkomen.
Wie?
pi_44878070
Lee Young-Pyo.
pi_44878192
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef devv05 het volgende:
psv begint wel een beetje kansloos te worden met hun vreemdelingenlegioen. Maar dat neemt niet weg dat ze het al tijden veel slimmer aanpakken dan Ajax.
Vooral dat goede profiteren van Chelsea. Zo pakken ze maar mooi Alcides mee, weer een zwakke plek minder achterin.
That's all folks!
pi_44878194

Welk lettertype is hier gebruikt voor de nummers? Lijkt ontzettend veel op het 'echte' Ajax shirt-lettertype.. Ben er al een tijdje naar opzoek, maar heb het nog nergens kunnen vinden.
Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
  zondag 31 december 2006 @ 01:08:32 #20
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_44878428
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Op zich eens. De verdediging is prima op zich, en de aanval met Leo erbij ook. Maar het middenveld daar kunnen wel wat versterking gebruiken.
Urby was top op de linksback.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  zondag 31 december 2006 @ 01:11:44 #21
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_44878530
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef devv05 het volgende:
kansloos? we zijn elk jaar vroeger kampioen lijkt wel

trouwens, nog niet zo heel lang geleden had de basiself van Ajax meer vreemdelingen dan die van PSV (ik denk 2 seizoenen terug)... Naja, niet dat het mij veel uitmaakt, want PSV stelt z'n selectie al sinds begin jaren 70 op deze manier samen, en maakt daar ook geen geheim van. Het werkt, dit in tegenstelling tot de inmiddels haperende goed geoliede machine die Ajax ooit was.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_44878544
Urby haalde wel mooi die bal van de lijn.

De beste transfer zou volgens mij Ten Cate zijn. Voor zo'n man ga je toch ook niet je best doen
pi_44878644
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:12 schreef SCH het volgende:
Urby haalde wel mooi die bal van de lijn.

De beste transfer zou volgens mij Ten Cate zijn. Voor zo'n man ga je toch ook niet je best doen
HTC is arroganter dan Louis van Gaal en Co Adriaanse bij elkaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44878709
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Braafheid? of is dat een rechtsback?
pi_44878713
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

HTC is arroganter dan Louis van Gaal en Co Adriaanse bij elkaar.
Hij is een leuke assistent-coach maar als hoofdcoach past ie beter bij RBC of Willem II, nivootje Mark Wotte.
Maar vooral een vervelende man - spelers moeten ontzag hebben voor hun coach en niet denken: wat staat die mafkees nou te schreeuwen daaro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')