Wat dacht je van een echte linksback? Daarvan hebben we er nu precies 0 in de selectie...quote:Op zondag 31 december 2006 00:39 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind dat hele "kopen omdat psv het doet" wel een beetje gek hoor. Bij ons heeft Koeman ook gekocht, en dat heeft ons ook niet zoveel opgeleverd.
Wat versteviging op het middenveld + leo en je zou echt klaar moeten zijn.
Op zich eens. De verdediging is prima op zich, en de aanval met Leo erbij ook. Maar het middenveld daar kunnen wel wat versterking gebruiken.quote:Op zondag 31 december 2006 00:39 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind dat hele "kopen omdat psv het doet" wel een beetje gek hoor. Bij ons heeft Koeman ook gekocht, en dat heeft ons ook niet zoveel opgeleverd.
Wat versteviging op het middenveld + leo en je zou echt klaar moeten zijn.
De enige goedkope linksback die me te binnen schiet is Braafheid. Maar kan hij het niveau aan?quote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat dacht je van een echte linksback? Daarvan hebben we er nu precies 0 in de selectie...
Nee. En die gaat toch al naar Anderlecht?quote:Op zondag 31 december 2006 00:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De enige goedkope linksback die me te binnen schiet is Braafheid. Maar kan hij het niveau aan?
Ja, maar hij is af en toe verdedigend te kwetsbaar. Vermaelen is als linksback verdedigend wel in orde maar voegt aanvallend weinig toe.quote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef Cheiron het volgende:
Urby heeft vorig jaar toch uitstekend linksback gedraaid?
Nou, lang niet altijd hoor. Ik denk maar even terug aan de wedstrijd tegen Arsenal bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef Cheiron het volgende:
Urby heeft vorig jaar toch uitstekend linksback gedraaid?
Nog niet zeker volgens mij. Ze hebben alleen gepraat.quote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. En die gaat toch al naar Anderlecht?
Je doelt op de snelle 0-1? Dat vond ik meer aan Boukhari liggen. Maar je hebt een punt. Ik vind het ook meer een middenvelder. Helaas heb je daar al genoeg kleine mennekes rondlopen zonder veel ervaring.quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, lang niet altijd hoor. Ik denk maar even terug aan de wedstrijd tegen Arsenal bijvoorbeeld.
Bovendien vind ik hem toch meer een middenvelder, met z'n loopvermogen en drang naar voren.
Wie?quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik weet wel een geschikte linksback die weg mag bij z'n club, maar ik noem z'n naam maar niet om-smilie's te voorkomen.
Vooral dat goede profiteren van Chelsea. Zo pakken ze maar mooi Alcides mee, weer een zwakke plek minder achterin.quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef devv05 het volgende:
psv begint wel een beetje kansloos te worden met hun vreemdelingenlegioen. Maar dat neemt niet weg dat ze het al tijden veel slimmer aanpakken dan Ajax.
Urby was top op de linksback.quote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Op zich eens. De verdediging is prima op zich, en de aanval met Leo erbij ook. Maar het middenveld daar kunnen wel wat versterking gebruiken.
kansloos? we zijn elk jaar vroeger kampioen lijkt welquote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef devv05 het volgende:
psv begint wel een beetje kansloos te worden met hun vreemdelingenlegioen. Maar dat neemt niet weg dat ze het al tijden veel slimmer aanpakken dan Ajax.
HTC is arroganter dan Louis van Gaal en Co Adriaanse bij elkaar.quote:Op zondag 31 december 2006 01:12 schreef SCH het volgende:
Urby haalde wel mooi die bal van de lijn.
De beste transfer zou volgens mij Ten Cate zijn. Voor zo'n man ga je toch ook niet je best doen
Braafheid? of is dat een rechtsback?quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Ik weet wel een geschikte linksback die weg mag bij z'n club, maar ik noem z'n naam maar niet om-smilie's te voorkomen.
Hij is een leuke assistent-coach maar als hoofdcoach past ie beter bij RBC of Willem II, nivootje Mark Wotte.quote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
HTC is arroganter dan Louis van Gaal en Co Adriaanse bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |