Je hoort je naam 3x en denkt laat ik eens gaan kijken?quote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef Clauw het volgende:
Jullie herinneren me nogja ik ben degene die nog steeds daar werkt.
![]()
Hier zijn ze ook al heel de dag bezig met vuurwerk afsteken.
doet me denken aan southpark, met biggie smalls (ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 16:57 schreef Frazz het volgende:
[..]
Je hoort je naam 3x en denkt laat ik eens gaan kijken?
we halen vandaag nog de #11quote:Op zondag 31 december 2006 16:58 schreef Thieske het volgende:
Godnakende, post ik vannacht om 4 uur in het topic, zijn we ongeveer 12 uur verder is het topic al weer bijna vol!
In een half uur krijgen we er nog wel 70 potst bij met dit tempoquote:Op zondag 31 december 2006 17:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Over een half uurke ben ik wel weg hoor, mooi geweest met jullie.
Hier wel!quote:Op zondag 31 december 2006 17:01 schreef Frazz het volgende:
Ik post ook niet zoveel, maar vind het wel gezellig zo.
Van Brabant zijn we in ieder geval al de grootstequote:Op zondag 31 december 2006 17:01 schreef JDude het volgende:
Zwolle gaat wel lomp hard trouwens!!!
Verder hebben we alleen enige concurrentie van Groningen en Den Haag (10) en Delft (9).
en het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteitquote:Op zondag 31 december 2006 17:05 schreef Frazz het volgende:
Groningen (10) en Utrecht (14) hebben we ook nog. Maar ja Breda blijft toch wel de leukste stad
Ja ik ook niet. Maar in een moment van verstandsverbijstering (oid?) heb ik de boel maar een beetje opgeleukt.quote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik hou gewoon nie van dat soort onzin met je smoelwerk in een fotoboek staan enzoEn updaten is ook niet mijn ding.
Goed nieuws trouwens, heb net tegen mn ma gezegd dat ik niet mee ga naar de kerk
Ach ik vind het al weer heel wat dat ik vandaag mn avatar weg gepleurt heb (ooit eens gejat tijdens de mod-rel) en mn onder titel.quote:Op zondag 31 december 2006 17:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik ook niet. Maar in een moment van verstandsverbijstering (oid?) heb ik de boel maar een beetje opgeleukt.
Goed gelukt.quote:Op zondag 31 december 2006 17:12 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik ook niet. Maar in een moment van verstandsverbijstering (oid?) heb ik de boel maar een beetje opgeleukt.
Dank jequote:
You're welcome.quote:Op zondag 31 december 2006 17:15 schreef Kuukske het volgende:
Dank je
Ik heb nog tonnen leuke foto's gemaakt de afgelopen dagen, maar m'n cardreader is missing
Ja ik dacht ook: ik hang de telefoon een keer aan het kabeltje/PC en ik kijk of ik ze dan kan overtanken. Maar nu loopt m'n pc iedere keer vast en loopt de batterij van m'n telefoon leeg. Dus dat is ook niksquote:Op zondag 31 december 2006 17:16 schreef JDude het volgende:
[..]
You're welcome.
Ik kan alleen foto's maken met m'n mobiel en dat ding verbindt maar de helft van de tijd met mn PC, ook altijd een leuke gok.
prutserquote:Op zondag 31 december 2006 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook: ik hang de telefoon een keer aan het kabeltje/PC en ik kijk of ik ze dan kan overtanken. Maar nu loopt m'n pc iedere keer vast en loopt de batterij van m'n telefoon leeg. Dus dat is ook niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |