Ik wou het net posten! Het gaat echt tyfushard nu!quote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Frazz het volgende:
Damn bijna 200 post nu alweer, mensen uit Breda zijn gewoon hastikke gezellig
That's my girlquote:Op zondag 31 december 2006 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ok, ik herformuleer. Als ik nog kan fietsen dan fiets ik terug hoor
Ja ik wou net vragen of er nog brandjes waren uitgebrokenquote:Op zondag 31 december 2006 16:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nu hoop ik alleen nog op een grote fik voordat ik de stad in ga, zodat ik nog ff sjieke foto's kan maken!
ik ben ook gezelligquote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Frazz het volgende:
Damn bijna 200 post nu alweer, mensen uit Breda zijn gewoon hastikke gezellig
Nog even en we halen Zwolle in (met 20 topics) en dan zijn we volgens mij de stad met de meeste topicsquote:Op zondag 31 december 2006 16:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wou het net posten! Het gaat echt tyfushard nu!.
Nu hoop ik alleen nog op een grote fik voordat ik de stad in ga, zodat ik nog ff sjieke foto's kan maken!
Jotjotquote:
ja maar zwolle......quote:Op zondag 31 december 2006 16:50 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nog even en we halen Zwolle in (met 20 topics) en dan zijn we volgens mij de stad met de meeste topics
Deal!quote:Op zondag 31 december 2006 16:51 schreef JDude het volgende:
Bij de eerstvolgende goeie fik in TwintigNulZeven pakken we een pintje, Fieldmouse!
Bredaquote:Op zondag 31 december 2006 16:51 schreef Frazz het volgende:
[..]
Als je Breda maar een toffe stad vind, vind ik het prima
Nee de mijne is lekker aantrekkelijk met een reisverslag van een half jaar geledenquote:Op zondag 31 december 2006 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jotjot
Alleen je fotoboek is ongezellig.
quote:
Ik ben best trots op de hendig sjieke Hertog Jan image in de mijne... zomaar gekregen van een medefokkerquote:Op zondag 31 december 2006 16:51 schreef Kuukske het volgende:
Jotjot
Alleen je fotoboek is ongezellig.
Neequote:Op zondag 31 december 2006 16:52 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee de mijne is lekker aantrekkelijk met een reisverslag van een half jaar geleden
Zolang de voorraad strekt. Oftewel: laat het maar op de Scheldestraat zijn, lekker dicht naast de Jumboquote:Op zondag 31 december 2006 16:51 schreef veldmuis het volgende:
Eentje?
Ik hou gewoon nie van dat soort onzin met je smoelwerk in een fotoboek staan enzoquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik hou gewoon nie van dat soort onzin met je smoelwerk in een fotoboek staan enzoEn updaten is ook niet mijn ding.
Goed nieuws trouwens, heb net tegen mn ma gezegd dat ik niet mee ga naar de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |