Goed he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme, golfer, ik zou net de Lapo posten en een nieuw topic openen, ben jij me bij beide net voor.
Wat goed was dat.quote:
Programma's van Sonja waren zeer boeiende televisie. Daar kunnen heel veel nu een dikke punt aan zuigen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef Suko het volgende:
Eigenlijk vind ik er nooit zoveel aan als iemand zo wordt opgehemeld. En ik zag die Marcal van Dam ook alweer ff in beeld. Heb wel respect voor Sonja hoor, maar echt boeiend???
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef Suko het volgende:
Eigenlijk vind ik er nooit zoveel aan als iemand zo wordt opgehemeld. En ik zag die Marcal van Dam ook alweer ff in beeld. Heb wel respect voor Sonja hoor, maar echt boeiend???
Absoluut, meestal dan, niet alles was even denderend. Ik heb over nu, vind er nog niks an eigenlijk. En die zanger....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Programma's van Sonja waren zeer boeiende televisie. Daar kunnen heel veel nu een dikke punt aan zuigen.
Te oud, ik spreek uit het hiernamaals...quote:
Ach, 't terugkijken is leuk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:29 schreef Suko het volgende:
Absoluut, meestal dan, niet alles was even denderend. Ik heb over nu, vind er nog niks an eigenlijk. En die zanger....![]()
Ja, hopelijk kijkt Tong ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef Suko het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh, een jonge dwarse Adelheid
Schijnt niet echt zo te zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef pberends het volgende:
Oeh familie van Frits, das iets minder.
voor een keer vond ik hem ook goed. Normaal gesproken heeft hij dezelfde arrogantie voor zijn lezersquote:
Zou jij het met Sonja over voetballen hebben?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
Frits moet er natuurlijk nog even WO2 bij halen.
Achterneef en nicht.quote:
Niet bij de VARA, hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef pberends het volgende:
Die allochtonen. In 1993 al een probleem.
Nee, leuk juistquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef Suko het volgende:
Gedver, Margreet Dolman, nooit iets aan gevonden. Plasmoment.
jepquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
lintjestijd?
Ze weigert hem niet eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef Arcee het volgende:
Rooie Sonja krijgt een speldje van de Koningin.![]()
Ze keurde 'm af met haar blik.quote:
Mee eens met jou !quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Programma's van Sonja waren zeer boeiende televisie. Daar kunnen heel veel nu een dikke punt aan zuigen.
Nee, officier Sonja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
En inderdaad ze werd geridderdRIDDER SONJA
Ik heb het veranderdquote:
quote:Sonja sluit televisieloopbaan af
` In de Rode Hoed heeft Sonja Barend
haar tv-carrière beëindigd.In haar
laatste uitzending werden fragmenten
uit haar vele talkshows vertoond.Ze
werd onder meer door Paul de Leeuw en
Hanneke Groenteman geïnterviewd.
In de uitzending kreeg Sonja uit handen
van de Amsterdamse burgemeester Cohen
een hoge koninklijke onderscheiding.Ze
werd benoemd tot Officier in de Orde
van Oranje-Nassau.
Sonja Barend begon in 1966 bij de NTS
als omroepster.Bij de VARA groeide zij
uit tot koningin van de talkshow.Ze nam
de afgelopen weken afscheid met een
serie shows over 50 jaar televisie.
Sonja als 18-jarig meisje was ook leuk.quote:Op zondag 31 december 2006 01:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was leuk Danny als 14 jarige jongen![]()
Ja met die mooie donkere ogen hé Golferquote:Op zondag 31 december 2006 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Sonja als 18-jarig meisje was ook leuk.![]()
Ze was gewoon een lekker stuk destijds.quote:Op zondag 31 december 2006 01:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja met die mooie donkere ogen hé GolferNee, serieus, ze was niet lelijk idd.
Maar wel erg bekend.quote:Op zondag 31 december 2006 01:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was leuk Danny als 14 jarige jongen![]()
En ze ging er vandoor met Ralph Inbar. Was zeker frustrerend?quote:Op zondag 31 december 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze was gewoon een lekker stuk destijds.
Looks and brains.
quote:Op zondag 31 december 2006 01:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Daar was ze mee getrouwd Sunchaser !
Mhoah...zolang ze maar een andere Jood trouwde vond ik het al lang best.quote:Op zondag 31 december 2006 01:50 schreef SunChaser het volgende:
En ze ging er vandoor met Ralph Inbar. Was zeker frustrerend?
Paul zat er niet voor zichzelf, dat maakt verschil. En om nou zelf je hoogtepunten te presenteren?quote:Op zondag 31 december 2006 10:00 schreef haaahaha het volgende:
Ik vond het een flauwe aflevering. Vooral paul de leeuw vond ik erg niet-leuk. Ik zou het leuker hebben gevonden als Sonja zelf had gepresenteerd. Het verliep nu veel te rommelig. Vooral aan het eind, bij het eindwoord nam paul de leeuw Sonja alle wind uit de zeilen. Nu kwam er een op commando 'vroeg naar bed, gezond weer op' uit. Zonde.
Dat zal hij niet doen ook. Sonja was niet slecht door de jaren heen maar ze sprak toch maar een beperkt publiek aan. v. Nieuwkerk is wat dat betreft veel neutraler en naar mijn mening ook veel beter qua presentatie. Sonja bedankt en het ga je goed (maar op tv is het mooi geweest).quote:Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Ik vond Sonja gisteravond gewoon nog steeds zo leuk, zo anders dan veel van die opgedirkte juffen en meneren van tegenwoordig.
Matthijs van Nieuwkerk mag haar veters nog niet eens strikken.
waar denk je dat de komst van Janmaat in de kamer destijds vandaan kwam?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef pberends het volgende:
Die allochtonen. In 1993 al een probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |