quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Houniet het volgende:
wel goed, weet alleen niet welke drank ik moet pakken
champagne, hertog jan prestige, baileys of gewoon een biertje
Ja dat moet ik ook eigenlijk, maar ik heb totaal geen zin om de deur uit te gaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nu op visite
Dit was een "Ach. Ach." met een negatieve ondertoon trouwens.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:39 schreef Q. het volgende:
Ach. Ach.
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:11 schreef Tally het volgende:
Depressief..
Aan het einde van mijn latijn..
Ik wil niet meer..
Ik wil het niet meer..
Baal van mensen die zich vrienden noemen..
Maar het zal natuurlijk wel weer aan mezelf liggen..
ja kut, dan kan het niet meer mijn jaar worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
On topic: wel fijn, 2007 wordt mijn jaar
Sterkte!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:46 schreef scrub_nurse het volgende:
het jaar is slecht begonnen voor mij..ik heb de hele dag met n emmer onder mn kin op het toilet gezeten...schijnbaar wat verkeerds gegeten..boh wat voel je je dan ellendig en wat doet dat pijn...mn buik...![]()
Denk dat ik met je mee ga doen, voel me niet echt jofel . . .quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:46 schreef scrub_nurse het volgende:
het jaar is slecht begonnen voor mij..ik heb de hele dag met n emmer onder mn kin op het toilet gezeten...schijnbaar wat verkeerds gegeten..boh wat voel je je dan ellendig en wat doet dat pijn...mn buik...![]()
Beterschapquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef scrub_nurse het volgende:
ik hoef niet meer te kotsen maar ik heb nog veeeel buikpijn...auw....als dit zo blijft ga ik morgen ook niet werken..
![]()
Gecondoleerd _Arual_..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:37 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn oma is gisteren overleden, en ik voel er tot mijn verbazing niets bij. Ze is 96 geworden, de laatste 4 jaar als kasplantje.
alleen die datum...
oi... *knuffel geeft*quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:37 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn oma is gisteren overleden, en ik voel er tot mijn verbazing niets bij. Ze is 96 geworden, de laatste 4 jaar als kasplantje.
alleen die datum...
ook als je wel slaapt kun je nog moe zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
MoeIk slaap nog steeds niet
Ik ook, maar ik ben nog niet moe...quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
MoeIk slaap nog steeds niet
Hmm, zo voel ik me ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Voel me een beetje leeg.... voor de rest beetje een rommelige buik
Van 'tzelfde, ben blij dat ik vanmiddag al in de douche ben geweest. Kan ik vanavond rustig inkakken en op tijd naar bedquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik voel een hoofdpijn opkomen!
ik wil niet lullig doen maar je zeikt alleen maar over je werk of het niet hebben van werk. Eergisteren had je bijna werk en presteerde je het nog om erover te zeiken..quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef RealZeus het volgende:
In ieder geval 1 meevaller gehad:mijn oudejaarslot heeft me 60 33 euro opgeleverd.![]()
Nou nog werk.
![]()
Lui ding, er zijn mensen die ook werken, hou je daar wel rekening mee in je postsquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:49 schreef Christine het volgende:
Zo. Ik maak even van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik me uitermate gelukkig voel en dat ik heel erg geniet van het feit dat ik me weer stabiel voel (en dat van voormalig Miss Moodswing), dat ik me weer fijn kan concentreren (en nu nog al die boeken doorwerken
) en dat ik blij ben dat ik weer zo ontzettend heerlijk kan slapen.
Daarnaast ben ik ook gewoon heel erg blij met een aantal hele lieve mensen in mijn leven, en met de huidige invulling van mijn leven. Ik doe de dingen die ik het liefste doe, ik heb lol, ga uit, ontdek mezelf, gebruik mijn talenten... kortom, ik geniet weer en dat maakt me immens gelukkig!
Einde boodschap.
Huuu, ik weet niet of ik wel met je uit durf dan straks.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:47 schreef Christine het volgende:
Ik voel me extreem hitsig.
Verder gaat het goed.
Ik zou voorzichtig zijn als ik jou was.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Huuu, ik weet niet of ik wel met je uit durf dan straks.
Nah, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Schandaal, ik had nog wel zo erg 'n nachtzoen op m'n voorhoofd nodig
Ik zou morgen ff terug gaan.Dat heldere licht even het verschil tussen 5 centimeter en 25 centimeter uitleggen.Misschien volgende keer zeggen dat ze alleen de dode puntjes er af moet halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:03 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben me echt in aan het houden om niet te janken.
vandaag naar de kapper geweest, aangegeven dat er echt max 5 cm vanaf mocht..
en ze knipte maar en ze knipte maar.. mijn haar is van mijn billen tot net halverwege mijn rug gegaan, is zeker z'on 25-30 cm vanaf
nou ja als je ervanuitgaat dat het haar 1 cm per maand groeit...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou morgen ff terug gaan.Dat heldere licht even het verschil tussen 5 centimeter en 25 centimeter uitleggen.Misschien volgende keer zeggen dat ze alleen de dode puntjes er af moet halen.
Hoe lang duurt dat eik voordat het weer aan groeit?Als jouw haar net zo hard groeit als het mijne dan heb je het zo weer terug.
* RealZeus geeft Fraubitch een knuffel.![]()
Hmm, mijn hoofd trekt dicht.. krijg beetje hoofdpijn en heb last van mn keelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me wel goed
Alleen geen idee wat ik vandaag moet gaan doen.. eigenlijk zou ik moeten studeren maar daar heb ik geen zin in..
Waarom klinkt dat zo bekendquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben een beetje verschrikkelijk moe, beetje verschrikkelijk gaar....![]()
Idem ditoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kut, machteloos en verdrietig.
Van je collega's moet je het hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:15 schreef Q. het volgende:
Volgens mij begin ik ziek te worden. Met dank aan mijn collega's.
gelijk bellen! straks hebben ze onderdelen nodig die ze niet op voorraad hebben en dan ben jij de sjaak! zal je net zien dat het gaat vriezenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef ThunderChild het volgende:
Kut !! M'n CV ketel doet het deels niet meer . . .![]()
M'n verwarming doet het gewoon nog, ik heb alleen geen warm water meer. Heb overigens al gebeld . . .quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef Houniet het volgende:
gelijk bellen! straks hebben ze onderdelen nodig die ze niet op voorraad hebben en dan ben jij de sjaak! zal je net zien dat het gaat vriezen![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje mixed feelings.. dus ik weet het niet zo goed!
Idem dito hier!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
Best Oké
die "quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Heel erg relaxed, maar wel moe. Was een beetje lange nacht![]()
Gewoon een paar nachten niet slapen dan moet het wel lukken, maar dan helpt 1 keer 'uitslapen' toch niet om je uitgerust te voelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft iemand de gebruiksaanwijzing voor uitslapen bij de hand?
Been there done that, tis ook niet dat ik nu niet uitgerust ben.. Ik wil gewoon es 'n keer lang in m'n nest blijven stinkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gewoon een paar nachten niet slapen dan moet het wel lukken, maar dan helpt 1 keer 'uitslapen' toch niet om je uitgerust te voelen.
OT: Moe dus na weer een nacht nauwelijks slapen hoera.
Volgens Christine helpen slaappillen dan wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Been there done that, tis ook niet dat ik nu niet uitgerust ben.. Ik wil gewoon es 'n keer lang in m'n nest blijven stinken
Hoe ist bij de weg?
OT: ik weet 't niet, door 't ongelofelijk truttenweer voel ik me niet echt lekker
Dank je, beter laat dan nooit hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Volgens Christine helpen slaappillen dan wel.
Op de aanhoudende vermoeidheid na gaat eigenlijk alles wel goed. Met jou gaat het over het algemeen ook stukken beter toch?
Volgens mij heb je je studie nu afgerond toch? Daar wilde ik je nog mee feliciteren, maar ik durfde niet goed, dus bij deze nog.
OT: Tijd om mezelf een schop onder de kont geven en aan m'n verslag te beginnen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef Christine het volgende:
Ik voel me ook gespannen en rusteloos en heb heel erg behoefte aan iemand die me bij de hand pakt en me vertelt wat ik moet doen. Naar m'n ouders gaan klinkt fijn, maar daar heb ik dan weer geen tijd voor. Stom!
Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken. Voorlopig even geen bier meer voor moiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga even iets afleidends doen en misschien is vanavond bierdrinken met jut en jul (ik weet niet wie er verder nog meer gaan) toch wel een goed idee.
Je mag ook wat anders drinken natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken. Voorlopig even geen bier meer voor moi.
Auw, daar ga je nog goed last van krijgen,quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef Sjowhan het volgende:
Aangeschoten en erg moe.. Kramp in mijn benen tot 't uiterste
ga slapen johquote:Op zondag 7 januari 2007 03:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Klote: gestressed, ruzie gemaakt, moe, slapeloos, afgepeigerd.
trusten iwowzquote:Op zondag 7 januari 2007 04:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kom nèt tuis, ben vreselijk dronken en het lijkt me verstanig het bij deze post te laten voor vanavond.
*BUUURPP*
Dat is iets tijdelijks toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:25 schreef Miss_S het volgende:
verliefd
Dat het leven an sich geen zin heeft betekent natuurlijk niet dat jouw leven niet zinvol kan zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 07:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vaag, ik vind het leven fascinerend maar ik vraag me te vaak af wat de zin van het leven is
Die is er dus niet maar dat mag niet gezegd worden...
Uit deze reactie mag ik aannemen dat het gezellig was gister ?quote:
heyquote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef _Bar_ het volgende:
Ben op gaar moe, doodop, sjonge wat een weekend niet met je kan doen
Wel een onwijs te gek weekend achter de rug :d
Nope die is niet zo fora minded.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
heyje eigen username! is _Mar_ ook gemaakt?
Goede film manquote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef scrub_nurse het volgende:
pfff net naar deja vu geweest...wazige film![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |