niet fijn
![]()
3 maanden terug een aardig meisje tegengekomen, eerst veel smssen, daarna heel erg veel bellen en wekelijks gewoon leuke dingen doen enz, en dan sinds afgelopen maand veel zoenen, knuffelen etc.
Ik, monogaam en ouderwets als ik ben, begin met het idee rond te lopen dat zij misschien ook wel interesse in mij zou kunnen hebben. Dus met heel veel moeite breng ik dat een week terug ter sprake (heb bijna meer blautjes gelopen dan ik vingers en tenen heb volgens mij, dus erg goed is m'n zelfvertrouwen op dat gebied niet)
En dan krijg ik eerst zo'n halfbakken antwoord in de trant van "ja het klikt wel, maar niet helemaal" en dan wat later weer een ander verhaal dat neerkomt op "ja ik vind je wel heel leuk, en het klikt wel, maar als ik een relatie met je zou krijgen dan denk ik dat ik na een maand of 3-4 genoeg van je zou hebben"
Pech, balen, jammer maar ik kon nogsteeds heel goed met haar opschieten.
Bel ik haar eergisterennacht, ik was net terug van een weekje vakantie, weer lekker ouwehoeren. Ik had iets in een smsje van haar gelezen dat ze bij een goeie vriend was blijven slapen ofoiets, dus ik natuurlijk benieuwd van hoe en wat. Krijg ik weer eerst zo'n antwoord van "ja was gezellig...." en naar even doorvragen blijkt dat ze ook weer met hem heeft zitten rotzooien
![]()
Niets tegen haar, zat mensen zouden denk ik hetzelfde hebben gedaan.(ik zou in haar plaats wel voor mijzelf zou hebben gekozen
![]()
) Maar het voelt voor mij gewoon echt rot
En nu zit ik te twijfelen of ik nog wel met haar om wil gaan eigenlijk
![]()
aan de ene kant gewoon een heel lieve leuke aardige meid, knuffelt lekker
![]()
maar aan de andere kant moet ik nu telkens aan die andere kant blijf ik dat rotgevoel krijgen als ik met haar om ga
Maar ach, kon erger denk ik
![]()
alleen wel een rotte start van het nieuwe jaar omdat zij telkens in mijn kop rondspookt
EDIT: Ik krijg wel nu via email weer 3 bedankjes van mensen die ik gister naar huis heb gereden
![]()
mijn dag is weer goed
[ Bericht 5% gewijzigd door Ratt op 01-01-2007 13:14:59 ]