Het lijkt me dat ze gewoon weer boven het meest van de rest uit gaat steken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:51 schreef JacMar het volgende:
Ben benieuwd hoe Sharon het gaat doen...
Miss Piggy's? Orka'squote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hearts: mwah, te vrolijk, zang kon beter
Anja: best oke, maar saai
Christian: klonk lekker
GS: ik hoef geen miss piggy's te zien die slecht zingen, oprotten.
Ruben: lekker nummer, goed gezongen, goed goed goed.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:53 schreef MissJ het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar Dorine, Sharon en Richy, mijn 3 favorieten![]()
Nu X6.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Naamloos nog steeds Naamloos?
X6quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Inmiddels heten ze X6.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Die heten nu X6.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigengeilerquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zyn we al inbeeld geweest? hier is t gezellig! anja was goed maar WAT n neus haha
ja,jullie zijn al in beeld geweestquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zyn we al inbeeld geweest? hier is t gezellig! anja was goed maar WAT n neus haha
hebben wij dezelfde 3 favorieten? Leuk!quote:
Al een keer of 30.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
maar we gaan toch hier door?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Sorry, die andere was net iets eerder
Bij elke aankondiging van Wendy prominent in beeld!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
welk liedje?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat lied wat net werd gezongen zocht ik al heel lang en nu weet ik eindelijk hoe het heet.![]()
quote:
Laat maar zo joh, svenni had toch geen TT...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]My bad.
Ik zag ze allebei open en dacht eigenlijk dat jij in dat andere topic zei dat dat de verkeerde was.
Hoe kun je daar nou de naam niet van weten, hij zingt niets andersquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
What is love: http://www.youtube.com/watch?v=mNKB2AMLNRI
Henk Jan noemt haar een ster maar zit er toch flink naast imo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
En toch mist ze iets... Sharon... kan er alleen de vinger nog niet op leggen
Ja maar ik had het wel eens op google op gezocht en kon het toen niet vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou de naam niet van weten, hij zingt niets anders
Dat is in elke meidengroep zo... kwestie van de beste de leads laten zingenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Individueel zit er toch best wat verschil tussen hun zangkwaliteiten.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef SpecialGuest het volgende:
Toch vreemd dat twee hiervan gewoon al getrouwd zijn.![]()
ja, ze waren er vorige week ook bijquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Kan het zijn dat ik een van die dames al eens eerder heb gezien
Het enige wat ik er toen ook uit onthouden was die keer dat ik het hoorde was dat wohoehowowow stukje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik had het wel eens op google op gezocht en kon het toen niet vinden.![]()
Ze zijn zwaar ggggggristelijk he.quote:
bron?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef SpecialGuest het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef imago het volgende:
Waarom is Melanie gekleed als Piet Piraat?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ze waren er vorige week ook bij
ik kan me voorstellen dat je het daarmee niet kunt vinden met Googlequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het enige wat ik er toen ook uit onthouden was die keer dat ik het hoorde was dat wohoehowowow stukje.![]()
Zit vanuit ons gezien 2e plaats van CDP af.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Is c_a nou steeds net niet in beeld achter Wendy?
Ja, zonet was ze wat beter in beeld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zit vanuit ons gezien 2e plaats van CDP af.
Ik zie dat nergens staan, van dat getrouwd zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef SpecialGuest het volgende:
staat op de site van X-factorquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan, van dat getrouwd zijn
Zeker een verkeerd gekozen nummer, vorige keer vond ik haar wel beter zingenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:13 schreef JacMar het volgende:
[..]
InderdaadZe heeft een knap koppie ,maar haar zang valt me tegen..
X Factor: De laatste 10quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan, van dat getrouwd zijn
bloedmooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef MissJ het volgende:
Melanie is bloedmooi, maar echt zingen kan ze niet vind ik
amenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik word zo moe van Henk-Jans schijnheilige woordpoep als "van muziek kun je helemaal geen verstand hebben, dat is een gevoel"Zijn hele identiteit draait om het "verstand hebben van muziek", kom dan niet met dat soort crap aanzetten
![]()
![]()
was ook absoluut niet overdrevenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bloedmooi
Ok, ze is niet lelijk, maar niet overdrijven he
ok, heel mooi dan, zo goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bloedmooi
Ok, ze is niet lelijk, maar niet overdrijven he
Oh ik keek naar de woonsituatiequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
X Factor: De laatste 10
Naam: Sanne
Leeftijd: 22 jaar
Beroep: Peuterleidster
Status: Getrouwd
Woonsituatie: Ik woon samen
Naam: Daniëlle
Leeftijd: 21 jaar
Beroep: Werk in een supermarkt
Status: Getrouwd
Woonsituatie: Samenwonend
Lezen.
vind ik welquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
was ook absoluut niet overdreven
Eens, hij gaat er te ver in nu.... Beetje plagen en vilein zijn okay, maar dit begint een sketch te worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef SpecialGuest het volgende:
HJ begint wel een beetje vervelend te worden.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef MissJ het volgende:
Richy![]()
samen met Sharon en X6 mijn favorieten van deze avond tot nu toe
Ja ik hoorde het op de achtergrond en ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
hij wist me te verbazen
HJ: don't ever call me Henk![]()
Weer zo'n sneue opmerking. HJ laat geen kans voorbij gaan om Henk (dikwijls op zeer hypocriete wijze) een steek toe te brengenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef Californian_dreame... het volgende:
HJ: don't ever call me Henk![]()
ja, de andere deelnemers zitten wel allemaal in een band waar ze een liedje van zingenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef Mvnl het volgende:
zondermeer als niet s-clubber over sclub zingen slaat al als een tang op een varken
Maar die liedjes gaan niet over desbetreffende bandsquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, de andere deelnemers zitten wel allemaal in een band waar ze een liedje van zingen
Ze zijn alleen nog maar kritisch over elkaar, de mannelijke juryleden althans.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt gek van die jury... waar is dat kritische van Idols gebleven
clownesk zou hij het zelf willen noemenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eens, hij gaat er te ver in nu.... Beetje plagen en vilein zijn okay, maar dit begint een sketch te worden.
oja, dan mag het natuurlijk niet meerquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die liedjes gaan niet over desbetreffende bands![]()
Hij is weer terug...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Sharon goed, dom nummer. X6 erg goed, kanshebber. Melanie zakte door het ijs, mede door de verschrikkelijke keuze voor S Club 7 en Richy was oke, maar kan beter.
Hij had wel lef inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, op een klein minpuntje na deed Richy het echt super. En hij had tenminste veel dynamiek erin, hij had net zo goed voor een veilige weg kunnen kiezen en de hoge stukjes lager kunnen doen, maar hij deed het en nog goed ook
.
Dat klinkt gewoon raar, over mensen zingen waar je niet echt mee in een band/groep zit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, dan mag het natuurlijk niet meer
P'cies.. in mijn ogen is t net zoiets als dat Dorine 'de Wereld van K3' zou zingenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die liedjes gaan niet over desbetreffende bands![]()
Maakt niet uit, ik hoor het graag!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is weer terug...
Sorry, geheel offtopic maar echt
1,2,3, zie jij wat ik zie, je gelooft je ogen vast niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:25 schreef Mvnl het volgende:
[..]
P'cies.. in mijn ogen is t net zoiets als dat Dorine 'de Wereld van K3' zou zingen![]()
![]()
![]()
oke, extreem voorbeeld, maar tekstueel scheelt t niet veel (alleen is t in t engels íéts minder obvious)quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
1,2,3 zie jij wat ik zie, je gelooft je ogen vast niet.![]()
Ik vind het wel raar om haar te horen zingen dat Bradley moet swingen, terwijl er geen Bradley is...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, dan mag het natuurlijk niet meer
Eensch.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:28 schreef LeBeau het volgende:
En allemaal zijn ze beter dan 80% van alle Idols kandidaten.
Jacco weer dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het is hier fantastisch haha jacco
Ik heb eigenlijk niet zo op de tekst gelet, vond het een bagger nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar om haar te horen zingen dat Bradley moet swingen, terwijl er geen Bradley is...
finale met X6quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Dorine gaat zoveel symphatie-stemmen krijgen.... die gaat heel lang mee... misschien wel bij de laatste 3
Daar ga ik heel ver in mee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:36 schreef TheVulture het volgende:
1. X6
2. Ruben
3. Anja
4. Sharon
5. Richy
6. Dorine
7. Melanie
8. Christian
9. Hearts
10. Groovin Sound
Hij brengt het weer kut maar snap wel wat hij bedoelt... zij gaat heel veel stemmen krijgen omdat ze het oude vrouwtje is in zo'n hip programma... niet vanwege haar kunnenquote:
Dit zou ook wel mijn lijstje zijn ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:36 schreef TheVulture het volgende:
1. X6
2. Ruben
3. Anja
4. Sharon
5. Richy
6. Dorine
7. Melanie
8. Christian
9. Hearts
10. Groovin Sound
Nee hoor, de finale is met 3.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's dan een halve finale, maar die gaat Sharon niet halen
Zeker weten? Bij de engelse x-factor is t toch echt met 2...quote:
Ja best welquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze hebben wel slechte stukjes uitgekozen zeg...
Vorige edities niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Zeker weten? Bij de engelse x-factor is t toch echt met 2...
Dat zou betekenen dat ze veel fans hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
OMG!!!!! Dat dansje van Hearts!
Ze zijn mij gewoon echt veel te blij, te Tros, te Life&Cooking.![]()
zolang de juryleden mogen beslissen vrees ik het ergstequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond de liedjeskeuze overigens echt dramatisch. Ik hoop dat volgende afleveringen toch iets betere keuzes worden gemaakt.
Ik vind Idols ook leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Overall vind ik de kwaliteit wel laag vergeleken met Idols.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Wendy even een paar zakken Lays geven trouwens... veel te mager... die beentjes bij dat eindshot
Laag? Dieptepunt. Het gehele totaalbeeld dan he, maar goed ik zie t dan ook alleen maar als ik beneden ff eten ga in slaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Overall vind ik de kwaliteit wel laag vergeleken met Idols.
Ik kan die vrees wel begrijpen, ik kan me maar weinig herinneren van haar optreden. Dat heb ik bij de rest wat minder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Ik vrees een beetje voor Anja vanavond.
Maar AGT is toch het leukst.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Idols ook leuker om te kijken
ja, de liedjeskeuze was idd niet best. zoiezo vond ik de keuzes deze keer slecht, maar bij Melanie was de keuze helemaal slechtquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
En wat een slechte liedkeuze van Melanie zeg! Kom op zeg, het is geen bonte avond
.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
Dat optreden van Dorine, hilarisch![]()
Die verbeten koppen die ze er bij trok
!
Maar zingen kan ze nog steeds niet, dus wmb gaat ze er morgen uit.
Vooral bij Hearts heb ik me rotgelachenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:45 schreef Californian_dreame... het volgende:
ehm, er belanden er maar 2 in de gevaren zone
en dat moeten Hearts en Grooving sound zijn. de ene te vrolijk en vreselijk irritant. de ander niet om aan te zien...en aanhoren was ook al niet prettig
Goeie onderbouwingquote:
komisch was het idd welquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vooral bij Hearts heb ik me rotgelachen!
Niet alleen jij!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vooral bij Hearts heb ik me rotgelachen!
Weet ik, ik gaf aan welke er voor in aanmerking komen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:45 schreef Californian_dreamer het volgende:
ehm, er belanden er maar 2 in de gevaren zone
De jury zal haar er echt niet uit sturen, tenzij ze tegenover een X6, Richy of Sharon komt te staan. Ze was erg goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Ik vrees een beetje voor Anja vanavond.
Morgen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
Euhm, wanneer volgt de uitslag eigenlijk?
Ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef BVO het volgende:
Toch mis ik de backstage en direct de spanning van de uitslag op de avond zelf wel.
Ja, ik was al naar RTL5 gezapt voor de backstage afl. (die dus niet bestaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef BVO het volgende:
Toch mis ik de backstage en direct de spanning van de uitslag op de avond zelf wel.
Ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze veel fans hebben
Nigelquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Mvnl het volgende:
6. Nigel: heb niets met m, maar vond m vanavond erg oké zingen vanavond.
O, bedoelde Richyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |