quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ze waren er vorige week ook bij
ik kan me voorstellen dat je het daarmee niet kunt vinden met Googlequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het enige wat ik er toen ook uit onthouden was die keer dat ik het hoorde was dat wohoehowowow stukje.![]()
Zit vanuit ons gezien 2e plaats van CDP af.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Is c_a nou steeds net niet in beeld achter Wendy?
Ja, zonet was ze wat beter in beeld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zit vanuit ons gezien 2e plaats van CDP af.
Ik zie dat nergens staan, van dat getrouwd zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef SpecialGuest het volgende:
Toch vreemd dat twee hiervan gewoon al getrouwd zijn.![]()
staat op de site van X-factorquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan, van dat getrouwd zijn
Zeker een verkeerd gekozen nummer, vorige keer vond ik haar wel beter zingenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:13 schreef JacMar het volgende:
[..]
InderdaadZe heeft een knap koppie ,maar haar zang valt me tegen..
X Factor: De laatste 10quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan, van dat getrouwd zijn
bloedmooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef MissJ het volgende:
Melanie is bloedmooi, maar echt zingen kan ze niet vind ik
amenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik word zo moe van Henk-Jans schijnheilige woordpoep als "van muziek kun je helemaal geen verstand hebben, dat is een gevoel"Zijn hele identiteit draait om het "verstand hebben van muziek", kom dan niet met dat soort crap aanzetten
![]()
![]()
was ook absoluut niet overdrevenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bloedmooi
Ok, ze is niet lelijk, maar niet overdrijven he
ok, heel mooi dan, zo goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bloedmooi
Ok, ze is niet lelijk, maar niet overdrijven he
Oh ik keek naar de woonsituatiequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
X Factor: De laatste 10
Naam: Sanne
Leeftijd: 22 jaar
Beroep: Peuterleidster
Status: Getrouwd
Woonsituatie: Ik woon samen
Naam: Daniëlle
Leeftijd: 21 jaar
Beroep: Werk in een supermarkt
Status: Getrouwd
Woonsituatie: Samenwonend