Hoe kun je daar nou de naam niet van weten, hij zingt niets andersquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
What is love: http://www.youtube.com/watch?v=mNKB2AMLNRI
Henk Jan noemt haar een ster maar zit er toch flink naast imo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
En toch mist ze iets... Sharon... kan er alleen de vinger nog niet op leggen
Ja maar ik had het wel eens op google op gezocht en kon het toen niet vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou de naam niet van weten, hij zingt niets anders
Dat is in elke meidengroep zo... kwestie van de beste de leads laten zingenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Individueel zit er toch best wat verschil tussen hun zangkwaliteiten.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef SpecialGuest het volgende:
Toch vreemd dat twee hiervan gewoon al getrouwd zijn.![]()
ja, ze waren er vorige week ook bijquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Kan het zijn dat ik een van die dames al eens eerder heb gezien
Het enige wat ik er toen ook uit onthouden was die keer dat ik het hoorde was dat wohoehowowow stukje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik had het wel eens op google op gezocht en kon het toen niet vinden.![]()
Ze zijn zwaar ggggggristelijk he.quote:
bron?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef SpecialGuest het volgende:
Toch vreemd dat twee hiervan gewoon al getrouwd zijn.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef imago het volgende:
Waarom is Melanie gekleed als Piet Piraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |