Jep!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
In die andere verder maar ja.
X Factor #26 (+ is de beste)
Sinds wanneer worden goedlopende topics geslotenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Sven kom eens met een fatsoenlijke titel
X Factor #26: Lekker puh BVO!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Sven kom eens met een fatsoenlijke titel
De mods zijn er niet, dus heb ik een gastslotje geslingerd. Ik ga altijd voor het oudste topic. Als het hier normaal gesproken anders gaat moet je me dat maar vergeven, ik weet niet beterquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden goedlopende topics gesloten.
En ja hij wa slater, maar dat boeit dan niet.
Hij is weer open.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mods zijn er niet, dus heb ik een gastslotje geslingerd. Ik ga altijd voor het oudste topic. Als het hier normaal gesproken anders gaat moet je me dat maar vergeven, ik weet niet beter
CDP heeft via zijn telefoon mijne weer geopendquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mods zijn er niet, dus heb ik een gastslotje geslingerd. Ik ga altijd voor het oudste topic. Als het hier normaal gesproken anders gaat moet je me dat maar vergeven, ik weet niet beter
Het slotje stond op die anderequote:
Laat nu maar, CDP gooide die andere per ongeluk weer open waardoor daar doorgepost isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |