Gil! Heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef Noli. het volgende:
Ingrid!
Roep ff als je online bent! (hier/MSN)
Ik ben net bezig met Hanne d'r kleertjes en aangezien we maandag in de buurt zijn dan zouden we het zo even bij jullie kunnen droppen.
Ik wou het je sowieso al sturen maar omdat je er nu toch al naar vraagt..![]()
![]()
het bruine winterjasje is maat 62quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef Meimeltje het volgende:
mtv wat voor maat is dat bruine winterjasje?
volgens mijn vriendin valt het jasje wel groter uitquote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jammer, ik zocht er 1 in maat 68.
als ik eraan denk zal ik morgenavond wel even metenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:44 schreef Meimeltje het volgende:
Oww ben benieuwd Vicky....als het maar geen rose jasje is he
mtv een jasje in maat 62 heb ik al, alleen denk niet dat hij daar de winter mee doorkomt. Jullie jasje zou dus wel minimaal als een 68 moeten vallen. Als dat zo is wil ik hm graag hebben. Zou je misschien de lengte en breedte van het jasje op kunnen meten? Dan kan ik het vergelijken met het jasje wat hij nu heeft. Of ben ik nou heel moeilijk
Lady-wrb, je bedoelt die van mij?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik dat lichtroze roezeltjespakje en dat felroze jurkje?(dat is toch maat heel klein? )
Hij is best warm hoor, Demi heeft het tenminste nooit koud gehad in de winter.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:06 schreef linda856763 het volgende:
Snakelady, is het een erg warm jasje? Tegen de tijd dat Eva dat zou passen zitten we in het voorjaar denk ik....
Als het geschikt is voor voorjaar, dan wil ik hem graag van je hebben, ik kom het dan volgende week zaterdag halen
Oké, ik bekijk het daar wel even.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij is best warm hoor, Demi heeft het tenminste nooit koud gehad in de winter.
Maar anders kijk je gewoon en vindt je het toch niks laat je hem gewoon hier toch?
Het is niet dat ik er snel vanafmoet ofzo.
Ow, ik heb waarschijnlijk iets niet gevolgd, sorry.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef bixister het volgende:
dat er beter geen volgende baby kan komen bedoelt MN volgens mij bass miss. jammer Maneki!![]()
Buzzer je hebt een PM !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef buzzer het volgende:
Ik heb een mooi lila peuterbed in de aanbieding. Een beetje creatuef iemand kan er nog een leuk prinsessenbed van maken
Dit peuterbed is compleet met matras (altijd beschermd geweest door plastic hoes) en lattenbodem. Uitermate geschikt voor kinderen van 2-5 jaar. Zeer net bed, verkeert in prima staat. Maten ca. 1,50 * 75
vraagprijs 75 euro
Af te halen in Heemskerk
[afbeelding]
Doe maar een voorstel via de PM
Die heeft Suus ook! Hartstikke mooi en stevig bedje!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef buzzer het volgende:
Ik heb een mooi lila peuterbed in de aanbieding. Een beetje creatuef iemand kan er nog een leuk prinsessenbed van maken
Dit peuterbed is compleet met matras (altijd beschermd geweest door plastic hoes) en lattenbodem. Uitermate geschikt voor kinderen van 2-5 jaar. Zeer net bed, verkeert in prima staat. Maten ca. 1,50 * 75
vraagprijs 75 euro
Af te halen in Heemskerk
[afbeelding]
het bed is inmiddels verkochtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef buzzer het volgende:
vraagprijs 75 euro
Af te halen in Heemskerk
[afbeelding]
sorry dat ik die te laat zagquote:
quote:
Suus is vast allang aan een nieuw bedje toe, toch ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft Suus ook! Hartstikke mooi en stevig bedje!
Suus ligt er pas 2 maanden inquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:49 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Suus is vast allang aan een nieuw bedje toe, toch ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |