Gil! Heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef Noli. het volgende:
Ingrid!
Roep ff als je online bent! (hier/MSN)
Ik ben net bezig met Hanne d'r kleertjes en aangezien we maandag in de buurt zijn dan zouden we het zo even bij jullie kunnen droppen.
Ik wou het je sowieso al sturen maar omdat je er nu toch al naar vraagt..![]()
![]()
het bruine winterjasje is maat 62quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef Meimeltje het volgende:
mtv wat voor maat is dat bruine winterjasje?
volgens mijn vriendin valt het jasje wel groter uitquote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jammer, ik zocht er 1 in maat 68.
als ik eraan denk zal ik morgenavond wel even metenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:44 schreef Meimeltje het volgende:
Oww ben benieuwd Vicky....als het maar geen rose jasje is he
mtv een jasje in maat 62 heb ik al, alleen denk niet dat hij daar de winter mee doorkomt. Jullie jasje zou dus wel minimaal als een 68 moeten vallen. Als dat zo is wil ik hm graag hebben. Zou je misschien de lengte en breedte van het jasje op kunnen meten? Dan kan ik het vergelijken met het jasje wat hij nu heeft. Of ben ik nou heel moeilijk
Lady-wrb, je bedoelt die van mij?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik dat lichtroze roezeltjespakje en dat felroze jurkje?(dat is toch maat heel klein? )
Hij is best warm hoor, Demi heeft het tenminste nooit koud gehad in de winter.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:06 schreef linda856763 het volgende:
Snakelady, is het een erg warm jasje? Tegen de tijd dat Eva dat zou passen zitten we in het voorjaar denk ik....
Als het geschikt is voor voorjaar, dan wil ik hem graag van je hebben, ik kom het dan volgende week zaterdag halen
Oké, ik bekijk het daar wel even.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij is best warm hoor, Demi heeft het tenminste nooit koud gehad in de winter.
Maar anders kijk je gewoon en vindt je het toch niks laat je hem gewoon hier toch?
Het is niet dat ik er snel vanafmoet ofzo.
Ow, ik heb waarschijnlijk iets niet gevolgd, sorry.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef bixister het volgende:
dat er beter geen volgende baby kan komen bedoelt MN volgens mij bass miss. jammer Maneki!![]()
Buzzer je hebt een PM !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef buzzer het volgende:
Ik heb een mooi lila peuterbed in de aanbieding. Een beetje creatuef iemand kan er nog een leuk prinsessenbed van maken
Dit peuterbed is compleet met matras (altijd beschermd geweest door plastic hoes) en lattenbodem. Uitermate geschikt voor kinderen van 2-5 jaar. Zeer net bed, verkeert in prima staat. Maten ca. 1,50 * 75
vraagprijs 75 euro
Af te halen in Heemskerk
[afbeelding]
Doe maar een voorstel via de PM
Die heeft Suus ook! Hartstikke mooi en stevig bedje!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef buzzer het volgende:
Ik heb een mooi lila peuterbed in de aanbieding. Een beetje creatuef iemand kan er nog een leuk prinsessenbed van maken
Dit peuterbed is compleet met matras (altijd beschermd geweest door plastic hoes) en lattenbodem. Uitermate geschikt voor kinderen van 2-5 jaar. Zeer net bed, verkeert in prima staat. Maten ca. 1,50 * 75
vraagprijs 75 euro
Af te halen in Heemskerk
[afbeelding]
het bed is inmiddels verkochtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef buzzer het volgende:
vraagprijs 75 euro
Af te halen in Heemskerk
[afbeelding]
sorry dat ik die te laat zagquote:
quote:
Suus is vast allang aan een nieuw bedje toe, toch ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft Suus ook! Hartstikke mooi en stevig bedje!
Suus ligt er pas 2 maanden inquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:49 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Suus is vast allang aan een nieuw bedje toe, toch ?![]()
ik heb geen MSN, wel emailquote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Neuk het volgende:
mtv: Ik denk dat wij vast wel zaken kunnen doen.Heb je MSN?
Bedankt voor de tip Ireth maar ik zocht juist de lila versiequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef Ireth het volgende:
Welliswaar in houtkleur, maar zo goed als dezelfde!
[afbeelding]
www.gardo.nl
Ik zal het in de gaten houden Lishe, op dit moment stond er niets op van Hegowa, maar het geeft in ieder geval een aanknopingspunt om te gaan zoekenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:55 schreef Lishe het volgende:
Ladybos, wij hebben een soortgelijk bedje van Hegowa. Misschien kun je iets vinden op marktplaats?
geen MSN, je kunt altijd nog mailenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Neuk het volgende:
mtv: Ik denk dat wij vast wel zaken kunnen doen.Heb je MSN?
gedaanquote:
Nee die zijn allemaal voor mn kleinzoonquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:51 schreef Icaä het volgende:
O, ik ga hier een hele erge oproep doen (maar je weet maar nooit)
Doet er hier iemand niks met (ahum) de voetbalplaatjes van de plus?
de ringsling is binnenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:02 schreef owlet het volgende:
Omdat er twee doeken uit de coupon stof gingen en ik ringen genoeg heb (Macka) heb ik een ringsling over.
De stof is donkerpaars. Ziet er uit en voelt als linnen, luchtig en transparant maar oersterk.
Met dubbele locknaad en speciale slingringen die individueel getest worden en elk 150 kilo moeten kunnen dragen dus veilig.
Voor suggesties hoe te dragen zie o.a. op deze site.
Icaa, ik heb 3 zakjes voor jullie. Pm me ff je adresquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:06 schreef Icaä het volgende:
Dat vind ik geweldig van je Vicky!
Je hebt PMquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:29 schreef Martineke het volgende:
heeft er iemand een tricot slen of zoiets te koop, waarin ik Romijn op mijn heup kan dragen?? het hoeft niet perse een tricot slen te zijn, maar in ieder geval wel iets wat dat kan!
lekkere omschrijving martineke
dat gaat nog wel, alleen de bochten worden zwaarder met binkie voorin.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef bixister het volgende:
da's snel martineke, dat je die duowagen de deur uit doet. met een binkie als maxim voorin misschien ook wel wat zwaar om 'm de stoep op te krijgen?
toen mijn gewrichten nog meewerkten, reed ik vaak met de skelter naar school om zoonlief af te halen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:11 schreef Oblivion het volgende:
Ik gebruik het stepje om mijn kleine in de buurt te zoeken, lekker snel..![]()
Het is alleen een mal gezicht, een oud mens op een steppie...![]()
Wat denk je van mensen die kortingsbonnen voor bungalowparken verkopen oid.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:59 schreef Sugar het volgende:
Sjonge, iets uit een kerstpakket willen verkopen. Subtiel.
dus als de opmerking over het kerstpakket er niet in had gestaan, had het oke geweest?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:59 schreef Sugar het volgende:
Sjonge, iets uit een kerstpakket willen verkopen. Subtiel.
waarom zou je verplicht moeten zijn om iets wat je gekregen hebt gratis weg te geven?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou het staat zo raar om iets wat je voor niets gekregen hebt te verkopenvind ik
Super! Alles is al onderweg! Ik denk dat je het maandag wel in de bus hebt liggen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
oranjekoek ik heb je mail gestuurd.
hoeft niemand meer op te reageren, Owlet had al watquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:29 schreef Martineke het volgende:
heeft er iemand een tricot slen of zoiets te koop, waarin ik Romijn op mijn heup kan dragen?? het hoeft niet perse een tricot slen te zijn, maar in ieder geval wel iets wat dat kan!
lekkere omschrijving martineke
misschien marktplaats?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:08 schreef livelink het volgende:
Zijn er hier nog mensen die leuke winterjurkjes (maat 116-122) in de aanbieding hebben en misschien een winterjasje voor een meisje (zelfde maat). Ik heb vandaag met Katja in de winkels rondgelopen, maar niks meer kunnen vinden.
zijn er geen winkels met tweedehands kleding bij je in de buurt? die hebben ook vaak leuke dingen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:17 schreef livelink het volgende:
Ja, daar heb ik inmiddels ook gekeken en leuke dingen gezien. Nu nog even mijn marktplaats-angst overwinnen. Ik heb daar nog nooit iets durven kopen.
Naar welke ben je op zoek?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zijn er nog mensen die de magneetjes van de danoontje toetjes over hebben?
Heb je het gejuich gehoord? Jorden vond het helemaal geweldig, post voor hem alleen, en dan ook nog zó veel voetbalplaatjes!quote:
Dat had ik dus echt eerder moeten weten.... poosje terug alles aan de buurvrouw gegeven voor haar kleine man...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:29 schreef heaven7 het volgende:
Geen idee of dit het juiste topic is ervoor maar kan het allicht proberen
Heeft iemand zo'n mini proefpotje Sudocreme over? Ongebruikt dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |