Ik lees niet vaak op het speeltuinbankjequote:Op donderdag 16 november 2006 08:57 schreef jolene het volgende:
Lady S, heb het ook al in het speeltuinbankje gegooid.
Maar was jij nog op zoek naar C1000 zegels.
Of iemand anders die er nog een paar nodig hebben?
Ow wij hebben ze hier van de Tristar.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik lees niet vaak op het speeltuinbankje
Ja ik heb ze nog nodig(wel die van Pirex trouwens, niet de Tristar, want ik heb begrepen dat die ook in omloop zijn)
Hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:27 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow wij hebben ze hier van de Tristar.
Sorry, wist niet dat er meerdere waren
Vanaf welke leeftijd mogen ze eigenlijk in zo'n stoeltjequote:Op donderdag 16 november 2006 22:02 schreef owlet het volgende:
Ik ben op zoek naar een Bumbo-stoeltje in de regio Zuid Holland. Marktplaats staan er genoeg, maar allemaal vrij ver weg en als iemand op het forum er een heeft gun ik het hem/haar meer dan een vreemde via MP
Oh zo'n ding is echt iets voor Mikaquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:36 schreef kozakken het volgende:
Bumbo kan vanaf het moment dat ze hun hoofdje goed kunnen hooghouden. Zelf hebben we het met Jonne vanaf een maand of vier/vijf af en toe heel eventjes gedaan.
Hier is Jonne 4,5 mnd.
[afbeelding]
k wilde eerst alleen maar linken. maar t is wel een soort van terug in de tijd gevoelJonne nog zo klein
Of deze.. als ze iets ouder zijn
[afbeelding]
Oh.. en om het verantwoord on-topic te houden: Dit is nu een bumbo![]()
prenatal hier in de stad heeft hem niet en weigert ook zelfs maar na te denken over bestellenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:54 schreef kozakken het volgende:
Owlet, grote babyzaken hebben m ook hoor.
Prenatal heb ik er ook wel eens een gezien.
kan je niet even iets in elkaar flansen?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
Is er iemand die toevallig een traphekje in de aanbieding heeft?
Er komen binnenkort wat kindertjes logeren en ik vind de trap bij ons eng.
Op zich valt dat wel mee, maar het is toch een ander huis enzo.
Wijnrek er voor schuiven, zoals mn ouders doenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je niet even iets in elkaar flansen?
vroeger op de creche hadden ze in de deuropening een soort getimmerd hekje dat klem zat tussen de deurstijlen met van die metalen U-profielen.
is dat niks als je zo snel niks kan vinden?
fotoooooooooquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:10 schreef owlet het volgende:
Ik begin ook steeds meer te denken om het maar niet te doen. Ze zien er zo leuk uit en ik denk ook dat Ronja het erg leuk zal vinden omdat ze nu al graag rechtop zit en om zich heen kijkt, maar ik vind ze gewoon onwijs duur voor "iets er bij" .
Het is al duur genoeg nu ik weer ben begonnen met poppen op bestelling maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |