Ga eens even ergens anders baggeren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:34 schreef KopieerMachine het volgende:
Of, gewoon Bier.
Ja ga mij even lekker zitten makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was lekker in zuid afrika!
ben vanmiddag weer terug gekomen
Zit je soms te wachten tot er iemand in zijn/haar blote kont op je komt zitten voor een kantoorgrapje?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:34 schreef KopieerMachine het volgende:
Of, gewoon Bier.
Je kan er niet tegen dat je een klein foutje hebt gemaakt?quote:
Nee, gewoon wijn met bubbels.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen dat je een klein foutje hebt gemaakt?
Geeft niks hoor, kom maar op schoot bij tante sebasser
Ja dat gaan we wel regelen op de grote Lesbeau meetingquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, gewoon wijn met bubbels.
Maar goed, ik wil best bij je op schoot.![]()
oeh oehquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat gaan we wel regelen op de grote Lesbeau meeting![]()
![]()
oh, dus ik was niet de enige met opstartproblemen vanochtendquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef Faithz het volgende:
tvp
* Faithz hoeft niet meer te kitsen btw
Ja die is naar Shanghai met het orkestquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef NanKing het volgende:
Is Erik trouwens op vakantie ofzoot?
Ik luister naar de top2000.
jeetje... jullie moeten eens gewoon een glas of 5 water achterover slaan na het stappen... dan heb je nergens last van.. je hebt nml hoofdpijn en een brak gevoel omdat je gewoon uitgedroogt bent van de alcoholquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, dus ik was niet de enige met opstartproblemen vanochtend
en nee Stroekie heeft niet achteruit gegeten maar wel een algehele staat van brakheid
Ik had vannacht even geen behoefte aan waterquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
jeetje... jullie moeten eens gewoon een glas of 5 water achterover slaan na het stappen... dan heb je nergens last van.. je hebt nml hoofdpijn en een brak gevoel omdat je gewoon uitgedroogt bent van de alcoholMet een plens water hef je dat weer op
Met een liter water in je maag is kotsen ook niet zo klote, volgens mij... smaakt allemaal wat minder...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had vannacht even geen behoefte aan water![]()
![]()
Edit: post van Faithz![]()
Tell me something... een van de redenen waarom ik weinig drink. En goed op houdbaarheidsdata let. En me volprop met vitaminen zodat ik niet ziek word. En niet achtbanen stap. En...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:07 schreef Faithz het volgende:
Ik proefde niks meer hoor
Het kosten op zich is alleen zo... kut
Ik ben gewoon gestopt met zuipen, scheelt weer een rit naar de frituurquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef NanKing het volgende:
Meestal als ik flink gezopen heb met uitgaan ga ik even langs de mac op de terugreis.
waarom niet?quote:
Eergister hadden we het op msn eroverquote:
Ja, ik bedacht mezelf dat ik je beter via msn even ferm kon toespreken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Eergister hadden we het op msn erover.
Ik vind het dus echt helemaal niets en heb 't nooit leuk gevonden.
Oh jeej:
***zegt (22:25):
jij hebt toch niks tegen xena
***zegt (22:25):
hoe kun je!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef Faithz het volgende:
Shoarma at ik vroegerLekkerrrr
Heb seizoen 3 van xena binnende rest komt eraan
Ik voel me weer helemaal 15 en in de ontkenningsfase
aiaiaiaiaaiaiaiiiiii!quote:Op zondag 31 december 2006 01:25 schreef Nirak het volgende:
En nu ga ik proberen om mijn warrior princes in bed te laten strijden![]()
doeiiii![]()
Mmmm, liever ben ik dan Xena.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht mezelf dat ik je beter via msn even ferm kon toespreken.![]()
Wie houdt er nu niet van Xena!
En we willen toch allemaal Gabrielle zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef maedel het volgende:
wij zitten hier as we speak al aan de oliebollen![]()
ja, bij ons is het over 4 uur al 2007.. bij jullie duurt het nog iets langer, maar alvast de beste wensen!!quote:Op zondag 31 december 2006 19:26 schreef wonderer het volgende:
OH ja, iedereen fijne avond enzo en dat het maar heeeeeel gezellig mag worden.
Hier om 5 uur vanmorgen een ratelbandje.quote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef Nirak het volgende:
Om tien uur vanmorgen barstte het hier los met knallen.... en het gaat vrolijk verder.. Ik ben benieuwd of het voor 2400 uur nog een keer een uurtje rustig is
Je bent er weerquote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gelukkig nieuwjaar m'n zoetjes
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Sitethief het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen,.
Heb zaterdag een 1500 euro duur foutje gemaakt.......
quote:
Raam open laten staan,quote:
Niks, maar mijn laptop kan niet tegen regen weet ik nu.quote:
Ah zo.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niks, maar mijn laptop kan niet tegen regen weet ik nu.
Mjah, dat doe ik dus nooit meer............quote:
Slaap zacht,quote:
Maar jij hebt toch nog wel verlof deze week ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:03 schreef Nirak het volgende:
Good morning, en werkze allemaal weer vandaag
Not...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:03 schreef Nirak het volgende:
Good morning, en werkze allemaal weer vandaag
Oeh, ik heb alweer het eerste glas champagne van vandaag achter de kiezenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Not...
Nieuwjaarsborrel vandaag. Drie keer raden wie er niet bij is![]()
Mevrouw was al om half 8 aan het werk vanmorgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch nog wel verlof deze week ?![]()
Zo da's heel anders dan je van haar beroepsgroep zou verwachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mevrouw was al om half 8 aan het werk vanmorgen![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo da's heel anders dan je van haar beroepsgroep zou verwachten![]()
Ze stond met mij op vanmorgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo da's heel anders dan je van haar beroepsgroep zou verwachten![]()
mijn klanten hebben veelal nog kerstreces hoor
En hoe gaat het me jou dan?
al weer helemaal opgeknapt na zaterdag ?![]()
Ennu ik kwam dus niet meer bij toen ik dat over die poloniase van ons terug zagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ze stond met mij op vanmorgendat doet ze niet vaak.
En ja hoor, zaterdagavond al weer in leven![]()
Ik kan het niet vinden,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ennu ik kwam dus niet meer bij toen ik dat over die poloniase van ons terug zag![]()
Ik heb wel mogen genieten van de nieuwjaarstoespraak van onze burgemeester..quote:
ik heb nooit voorop gelopen.... ik heb stroekie gewoon voor me uit geduwdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:28 schreef Faithz het volgende:
Ik was allang blij dat Karin niet meer voor liep toen ik keek![]()
I have a dreamquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb wel mogen genieten van de nieuwjaarstoespraak van onze burgemeester..
Ik vraag me altijd af uit welk tijdschrift die zgn. wijze woorden komen die dan opgelezen worden
Ja die heeft een brede rug waar het veilig achter schuilen isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik heb nooit voorop gelopen.... ik heb stroekie gewoon voor me uit geduwd
Ik krijg spontaan zin iedere laatste vrijdag van de maand tot beneden de rivieren te zakken,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu dus wel met dat hele handige pm systeem![]()
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe is het met Arthur?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:09 schreef wonderer het volgende:
Ben aan een nieuw verhaal begonnen
Nou de andere nog even herschrijven, dan kan ie eindelijk online.
Ja jij gaat binnenkort maar eens mooi mee jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin iedere laatste vrijdag van de maand tot beneden de rivieren te zakken,.
Mijn geboortestad weer bezoeken,.
Goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe is het met Arthur?.
Mooi zo,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
GoedMaar ik moet dus nog even wat aanpassen voor ik tevreden ben met het verhaal dat ik een tijdje terug af heb gemaakt. En ik wil een betere titel.
Alleen als je er netjes voor betaalt (het boek dan)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mooi zo,.
Als er ooit een boek uitkomt wil ik wel een handtekening hoor,.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als je er netjes voor betaalt (het boek dan)![]()
Slaap zacht Stroekel,quote:
Ja dat is wel aardig gelukt jaquote:
veel plezier!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
Zaterdag prive-mini-drink/drank-meet met sitethief
Zo dus jij gaat weer in de watten gelegd wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
Zaterdag prive-mini-drink/drank-meet met sitethief
Ja, hé,quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef wonderer het volgende:
Wat een drukte in dit topic...
Nou, wees welkom hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hoezo is dit niet ONZ.
Oh toch wel![]()
Ik ben niet verdwaalt hoor![]()
Dat zijn geen gezonde gang van zakenquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:36 schreef Sebasser het volgende:
Gisteren was niet tof ofzo...
Het is niet echt tof als je temidden van weet ik hoeveel mensen van je barkruk flauwvalt
En op weg naar frisse lucht dat je dan nog een keer out gaat!
Ik denk eerder dat hij met zijn fikken van de wiet af moet blijvenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat zijn geen gezonde gang van zaken
dat slaapgebrek speelt je echt parten volgens mij
sterkte![]()
Het wordt weer tijd dat jij hem eens streng gaat toespreken ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij met zijn fikken van de wiet af moet blijven!
Goedemorgen trouwens
Dat overkomt mij bij bijna elk topic waarin ik postquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:20 schreef Stroekie het volgende:
En is dit het 2e topic dat ik dan vandaag gewurgd heb in een iets te enthousiaste omhelzing![]()
Hoe kan dat nuquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat overkomt mij bij bijna elk topic waarin ik post(behalve deze reeks dan)
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef Nirak het volgende:
goede avond!!!
weeeekeeeeeendd(ja, ik wrijf het er graag in
)
Ja, ik word onderhand anders wel moe van die zeikers in dat topic elke keer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu
Want b.v. over Robbert van den Broeke is toch wel zoveel te vertellen
Ohooooooh....quote:ja ik was even zo slecht om in je Actieve Topic lijst te kijken![]()
![]()
Ja ik zal het in de toekomst zoveel mogelijk proberen te vermijdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik word onderhand anders wel moe van die zeikers in dat topic elke keer.
[..]
Ohooooooh....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik zal het in de toekomst zoveel mogelijk proberen te vermijden![]()
en hoe gaat het met de trapquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:01 schreef Nirak het volgende:
jeetje wat is het hier druk zeg!!!!
Ik lasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe gaat het met de trap
ben je al kunnen beginnen om hem kaal te schuren?
quote:en hoe gaat het met de trap
ben je al kunnen beginnen om hem kaal te scheren?
Vind jij trappen kaal scheren vunzig?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb jij af en toe best wel vunzige gedachten![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vind jij trappen kaal scheren vunzig?
Volgens mij ben jij hier diegene met de vunzige gedachten
succesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:45 schreef Nirak het volgende:
nou.. er ligt wel eens ooit haar op de trap, maar wat wil je met zoveel huisdieren...
maar nooit zoveel dat ik het haar ervanaf moet scheren
maar nee, nog niet begonnen... de leuning op de overloop gebruiken we als droogrekDus ik heb eerst de wasmand/doos weg moeten vouwen voordat ik het wasrek/leuning leeg kon maken, en dat ga ik nu zo ongeveer doen.. (ja, ik heb 1,5 uur was staan vouwen :S)
is niet lokaal braboosquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
succes
en ik was dus gewoon oprecht in de veronderstelling dat iets kaal SCHUREN een normale nederlandse uitdrukking is, en niet iets van lokaal Braboos![]()
Help de hulp van zo'n stoomeend of weet ik hoe de echte naam van dat ding is nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef Nirak het volgende:
Nou even pauze hoor... zometeen ga ik mezelf weer afbeulen![]()
voordat ik kan gaan schuren moet ik dus eerst die afzichtelijke tapijttegels van de trap af halenen dat is dus echt vreselijk pokkewerk... per tapijttegel zitten er 50 tot 60 (ja ik heb ze geteld...) stipjes lijm onder. En in plaats van dat die nou gewoon aan het tapijt blijven plakken blijven ze op de trap zitten... Om m'n schuurmachine niet te vernagelen haal ik die er eerst maar af met zo'n glaskrabber.
Maar wow wat zal onze trap straks mooi zijn met al die liefde die ik erin gestoken heb![]()
ja, dat gaat verassend goed op de gladde stukken, voorzichtigheid is wel geboden als je bij de hoekjes aan de slag gaat... onze trap mist nu dus ook af en toe een stukje (maar dat heb ik alweer bijgeschaaftquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef maedel het volgende:
en werkt dat een beetje met die glaskrabber? of ben je nog niet zover
* maedel moet hetzelfde karwei ook nog een keer doen, het liefst dit jaar nog
Dank je welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 05:04 schreef Sitethief het volgende:
En Wonderer maakt mijn dag weer helemaal goed met een spiksplinternieuw Arthur hoofdstuk. Ik moet zeggen dat hij weer steengoed was,.
voor Wonderer.
Ja hier schreeuwt er ook iemand om uit mijn rugzak te mogenquote:
laten we het hopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Zolang je maar geen trap na krijgt, NIrak.
Snap ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
laten we het hopen
klein stukje van een van je verhalen gelezen, leest wel lekker weg. Maar heb helaas geen tijd om alles te lezen, ik moet klussen![]()
veel plezier morgen in Zwollywoodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik ga slapen.
Kijken dat ik morgen niet te vroeg wakker ga worden, maar ook niet te laat
Tot morgen iedereen
Dat gaat wel goedkomen,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier morgen in Zwollywood![]()
Zo, nu is het pas echt weekend.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef Nirak het volgende:
goede avond!!!
weeeekeeeeeendd(ja, ik wrijf het er graag in
)
Die trein ga ik nemenquote:Reisadvies van Groningen
naar Zwolle
Aankomst:zaterdag 06 januari 2007 Tijd Station Spoor Richting Reisdetails
V 11:42 Groningen 2b Zwolle Intercity 542 NS
A 12:41 Zwolle 1a
Vermoeiend, en heel leuk. Serieus, ik ahd daar best met die groep nog een paar weken langer willen zitten.quote:
Je foto's zijn weer goed gelukt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vermoeiend, en heel leuk. Serieus, ik ahd daar best met die groep nog een paar weken langer willen zitten.
Jeuj Erik is weer terugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Popjes! Welkom thuis!
Geisha is japansquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je foto's zijn weer goed gelukt.
Ik vind vooral die van dat geisha achtige?- meisje erg mooi.
Je had 't Chinees dan wel moeten beheersen, om ook het 'gevoel' van het land mee te krijgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vermoeiend, en heel leuk. Serieus, ik ahd daar best met die groep nog een paar weken langer willen zitten.
Misschien zijn die wel artistiek verantwoordquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook nog wel andere foto's, maar die zijn dan vooral voor mij belangrijk en betekenisvol.
Nee, maar als je een showcase neerzet, kom je niet onder het artistieke gedeelte uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Artistiek verantwoord? Nee, maar dat hoeft ook niet.
't Zijn gewoon mooie foto's. (anders zou bijv. National Geographic ook een kunstblad zijn en dat is 't niet)
Als je foto's in FOT neerzet, krijg je commentaar op het "artistieke". Compositie, diafragma enzo. Nu hebben gewoon mooie foto's dat ook nodig natuurlijk...quote:
Nee niet doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Misschien moet ik maar 'artsy fartsy' als nick hebben.
Ja, dat bedoelde ik ook, maar daar worden ze in FOT meestal toch wel om beoordeeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zie compositie en diafragma niet als iets artistieks. Het kan helpen om iets artistieks te produceren, maar dat maakt natuurlijk uit wat je wilt uitbeelden.
Vind je me zo ijdel dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet doen![]()
volgens mij past die huidige Nick veel beter bij je![]()
Wie is Nickquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet doen![]()
volgens mij past die huidige Nick veel beter bij je![]()
Neen juist nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vind je me zo ijdel dan?
Complimentjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neen juist niet
je bent altijd juist wars van uitterlijk vertoon en opsmuk![]()
Vandaar ook het geisha achtige met een vraagteken erachter.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Geisha is japans![]()
Maar wel erg mooie foto's, Erik!
Nu ja, de afrikaanse invloeden die onze muziek kent is anders nogal oud hoor.quote:(al is het allemaal al ouder dan alles wat wij kennen)
Euhm, Sebasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
heuj, kimmert.
Je mobiel, heeft diana die gejat ofzeau?
ik weet het, het is appels met peren vergelijken, maar kan ik The L word en Queer As Folk met elkaar vergelijken?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:01 schreef Sitethief het volgende:
En toen had ik seizoen een van the L word helemaal gekeken.....
Ik wil meer.
Jenny has put a spell on me............
We hebben best veul gedaan hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Euhm, Sebas
had jij niet iets nuttigers te doen dan daar in Zwollywood achter een pc te kruipen![]()
Maar die heb jij ook wel verdient met al dat sjouwen van vorig jaarquote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb trouwens nog een mooie fles 'Jameson' van sitethief cadeau gekregen
maar toch geen cola jenever gehad ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We hebben best veul gedaan hoor.
PC was ffkes pauze
Neen, wel bier en goldstrikequote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch geen cola jenever gehad ?
Wij hadden laatst van dat deeg dat in zo'n rol zit.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:18 schreef wonderer het volgende:
Hm, dat was een van de betere zelfgemaakte pizza's.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
heuj, kimmert.
Je mobiel, heeft diana die gejat ofzeau?
Wacht maar, tot je seizoen 2 gezien hebtquote:Op zondag 7 januari 2007 00:01 schreef Sitethief het volgende:
En toen had ik seizoen een van the L word helemaal gekeken.....
Ik wil meer.
Jenny has put a spell on me............
nou gewoon hieroquote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef NanKing het volgende:
Waar zijn jullie allemaal.
Hiero,quote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef NanKing het volgende:
Waar zijn jullie allemaal.
Dat vind ik heel leuk om te horenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
wonderer, je verhaal is weer top!
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 7 januari 2007 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mag ik nu het bot gaan opgraven, woef woef![]()
Ik kan serieus niks bedenkenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik heel leuk om te horen
Ook nog opmerkingen ter verbetering of ben ik gewoon geniaal?
Ik durf niks met zekerheid te zeggen maar of dit, of het volgende verhaal wordt wel wat smeuiigerquote:Op zondag 7 januari 2007 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan serieus niks bedenken. Maar stiekem hoop ik toch wel weer op wat actie
.
popel popelquote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik durf niks met zekerheid te zeggen maar of dit, of het volgende verhaal wordt wel wat smeuiiger
Zal ik nu heel flauw zijn en een paar stukjes posten?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
popel popel![]()
en tot die tijd dus speculeren met wie ?
quote:Het was een beetje laat geworden gisteren, iets waar hij nu spijt van had. En zo speciaal was het niet eens geweest. Beetje praten over niks met de groep jongelui die hij de afgelopen weken had leren kennen in de verschillende kroegen en clubs in Utrecht en Rotterdam, paar biertjes, niks bijzonders. Natuurlijk hadden ze op het nieuwe jaar gedronken, het jaar waarin het allemaal ging gebeuren. Het jaar waarin Arthur achttien werd. Nog zes weken.
Ergens wist Arthur wel waarom hij bijna de laatste bus naar huis had gemist gisteren, en waarom hij nu brak in de trein zat naar school, na twee weken vakantie. Hij heette Remi en woonde ergens in een dorp bij Utrecht in de buurt. Hij zei meestal niet zoveel, maar je kon aan zijn aandachtige blik zien dat hij wel degelijk luisterde, ook als hij half kachel was. Dan ging hij overigens meer praten, net als Arthur zelf, en een aantal keer was dat uitgelopen op een belachelijke discussie over iets dat minder dan triviaal was, tot grote hilariteit van de anderen.
Gisteren had Arthur zich ineens afgevraagd of Remi goed kon zoenen, en hoewel die gedachte de rillingen over zijn rug liet lopen, was hij toch gebleven. Hij had geen bier meer aangeraakt, dat wel, te bang dat hij de gedachte uit zou spreken, of erger, zelf het antwoord zou gaan zoeken. Dus bleef het bij kijken en fantaseren, terwijl hij cola naar binnen goot. Misschien was het maar goed dat hij thuis, nadat Remi hem nota bene erop had gewezen dat hij zijn bus zou missen als hij nu niet wegging, als een blok in slaap was gevallen.
ja je maakt het alleem maar lastiger met het strooien van nieuwe namenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef wonderer het volgende:
Whehehe. En het is allemaal helemaal niet zoals jullie denken! Of juist wel... ik weet natuurlijk niet wat jullie denken
Ik zeg net, ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Sitethief het volgende:
Zal Remi in het volgende hoofstuk weer alleen op de wereld zijn?.
Nou hup vlug dan in de benen en op padquote:Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef Sebasser het volgende:
Hey stroek
En anderen
Ik moest rond 8 uur eig al weg zijn
En nu zit ik hier nog
Neuh, ik wacht wel tot 10 uur.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hup vlug dan in de benen en op pad
Ik zie alweer dat er in 20 jaar tijd niets veranderd is in de houding van scholierenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht wel tot 10 uur.
Dan kan ik mooi in de pauze binnenkomen zo rond half 11![]()
Goed je best doen op school hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 09:49 schreef Sebasser het volgende:
Dag kinders, mister jeust gaat ervandoor.
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:00 schreef liefie_ het volgende:
ik had gedroomt dat ik me verslapen had
dus was ik te vroeg wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |