Ik vond het wel leuk dat je én de man, én de achtergrond met de fietstaxi's kon zien. En ik had maar weinig tijd om de foto te nemen, aangezien de vent hard doorliepquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef pea4fun het volgende:
foto5 Vond je het lastig kiezen tussen portret en overzicht? nu is het net allebei niet, jammer.
Het was inderdaad heel mistig en vochtig, bovendien nam ik deze foto uit de hand, en is die daarom niet scherp.quote:foto6. Op zich een mooi plaatje, maar was het mistig? of heb je je diafragma open gehad? Alles scherp was denk ik nóg mooier geweest
oneensch is, met zwart/wit vind kun je meer sfeer neer zetten bij bepaalde foto's zoals bij nummer 5 in kleur zou ik hem niet interessant vinden. en nu vind ik het een geweldige foto.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mooie foto's. Behalve de zwartwitte. Zwartwit, wat een schande aan de rijkheid van het leven.
Ik ben het er niet mee eens dat je met zwart/wit meer sfeer kunt zetten dan met kleur. Het is maar net hoe je de foto maakt en wat je eigen idee is. Beide opties kunnen evenveel sfeer neerzetten. Het is meer een voorkeur.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:21 schreef afraidtech het volgende:
[..]
oneensch is, met zwart/wit vind kun je meer sfeer neer zetten bij bepaalde foto's zoals bij nummer 5 in kleur zou ik hem niet interessant vinden. en nu vind ik het een geweldige foto.
en ffies weer on-topic erg mooie foto's hoor,
5 is mijn favo
volgens mij was ik wat vergeten bij te zetten, ik bedoel dus bij bepaalde foto's , ik denk dat deze in foto in kleur (no 5.) minder was. maar ja ben zowieso een z/w liefhebberquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef Richterscale het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat je met zwart/wit meer sfeer kunt zetten dan met kleur. Het is maar net hoe je de foto maakt en wat je eigen idee is. Beide opties kunnen evenveel sfeer neerzetten. Het is meer een voorkeur.
Vakantiekiekjes heb ik ook wel, maar die vind ik meer betekenisvol voor mijzelfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef BrewskieB het volgende:
Nr. 5 en 7. zijn erg sterk. Mooi sfeertje. Geen gewone vakantiekiekjes.
Waarom sla je nummer twee over? Dat vind ik trouwens ook de minst mooie, het zou ook Polen ofzo kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hele fraaie serie:
#1 - Leuk portretje
#3 - Leuke straatfoto
#4 - bijzonder fraaie zonsondergang
#5 - leuke straatfoto. Iets onscherpe achtergrond was beter geweest om een duidelijk onderscheid te maken tussen man en achtergrond.
#6 - Mooie nachtfoto. Jammer dat-ie niet helemaal scherp isDe mist voegt wel wat toe denk ik.
#7 - Ik zie niet helemaal wat de mensen aan het doen zijn. Het blijft een beetje een vakantiekiekje voor me.
Omdat ik daar ff niets over kan zeggenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:20 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Waarom sla je nummer twee over? Dat vind ik trouwens ook de minst mooie, het zou ook Polen ofzo kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |