abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:26:22 #1
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45072932
Afgelopen 10 dagen met een orkestreis door een deel van China getrokken en daar zijn ook wat foto'tjes uitgekomen.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Ziehier!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:31:13 #2
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_45073065
Tjeempie! Mooie foto's zeg!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:32:43 #3
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45073120
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef Zhenar het volgende:
Tjeempie! Mooie foto's zeg!
Wat hij zegt.

!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45073203
Erg gave foto's zeg!

Complimenten
pi_45073231
mooie foto's erik
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:36:38 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_45073238
Hele mooie foto's .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_45073275
Heel gaaf, vooral nummer 5!
pi_45073422
Mooie foto's. Behalve de zwartwitte. Zwartwit, wat een schande aan de rijkheid van het leven.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:45:02 #9
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_45073519
foto1. Hele mooie dame en mooi moment met die armen zo. Door de achterhangende gordijnen lijkt ze wat achterover te vallen.

foto2 Niet zo mijn smaak, beetje rommelig, weet niet zo goed waar ik kijken moet. Geeft wel leuk weer hoe de huizen daar in elkaar haken.

foto3. Lekker kleurrijk Beetje stoep aan de onderkant eraf wordt ie sterker van denk ik.

foto4. Hele mooie zachte zonsondergang (opkomst?) Niks op aan te merken

foto5 Vond je het lastig kiezen tussen portret en overzicht? nu is het net allebei niet, jammer.

foto6. Op zich een mooi plaatje, maar was het mistig? of heb je je diafragma open gehad? Alles scherp was denk ik nóg mooier geweest

foto7 Snapshot van een spelletje, niks mis mee als herinnering, maar voor mij geen bijster interessante foto

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:49:28 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45073687
Mooi foto's .
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_45073892
#1 mooi moment gevangen, hij lijkt wat onscherp en dat is jammer. Misschien had je links nog wat meer ruimte kunnen laten om de mouw er helemaal op te zetten en wat meer compositie te krijgen.
#2 wel oke, beetje rommelig en er is veel op te zien. Toch niet slecht
#3 ben ik het helemaal met pea4fun eens, een stukje van de onderkant af verder denk ik dat ie nog mooier was geweest als je wat door je knieen was gegaan en wat meer naar rechts was gaan staan, of dat je op deze hoogte was gebleven en 'm van recht voor had genomen (dus eigenlijk alleen die karretjes met die mannen in beeld, geen omgeving er bij).
#4 gewoon erg mooi. Misschien nog even die flares/lichte vlekken links voor in beeld wegwerken, maar verder prachtig
#5 ik vind 'm wel leuk. De achtergrond of de meneer had iets waziger gemogen van mij, nu is alles vrij scherp waardoor het een wel erg druk beeld wordt. Een groter diafragma nemen de volgende keer
#6 jammer van de ruis, en hij lijkt me niet helemaal scherp. Uit de hand genomen?
#7 wat gingen ze doen? Op zich wel een leuke foto, links mag er nog een stukje af van mij en ik had net nog wat duidelijker willen zien wat ze daar op de grond aan het doen waren..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45073926
Prachtige foto's!
dus
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:59:28 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45074012
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef pea4fun het volgende:

foto5 Vond je het lastig kiezen tussen portret en overzicht? nu is het net allebei niet, jammer.
Ik vond het wel leuk dat je én de man, én de achtergrond met de fietstaxi's kon zien. En ik had maar weinig tijd om de foto te nemen, aangezien de vent hard doorliep .
quote:
foto6. Op zich een mooi plaatje, maar was het mistig? of heb je je diafragma open gehad? Alles scherp was denk ik nóg mooier geweest

Het was inderdaad heel mistig en vochtig, bovendien nam ik deze foto uit de hand, en is die daarom niet scherp.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45074961
Leuke foto's, mooie kleuren op nr. 1. Sluit mij verder aan bij de comments van Elefes.
pi_45081451
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mooie foto's. Behalve de zwartwitte. Zwartwit, wat een schande aan de rijkheid van het leven.
oneensch is, met zwart/wit vind kun je meer sfeer neer zetten bij bepaalde foto's zoals bij nummer 5 in kleur zou ik hem niet interessant vinden. en nu vind ik het een geweldige foto.

en ffies weer on-topic erg mooie foto's hoor,

5 is mijn favo
pi_45081653
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:21 schreef afraidtech het volgende:

[..]

oneensch is, met zwart/wit vind kun je meer sfeer neer zetten bij bepaalde foto's zoals bij nummer 5 in kleur zou ik hem niet interessant vinden. en nu vind ik het een geweldige foto.

en ffies weer on-topic erg mooie foto's hoor,

5 is mijn favo
Ik ben het er niet mee eens dat je met zwart/wit meer sfeer kunt zetten dan met kleur. Het is maar net hoe je de foto maakt en wat je eigen idee is. Beide opties kunnen evenveel sfeer neerzetten. Het is meer een voorkeur.
pi_45081779
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef Richterscale het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat je met zwart/wit meer sfeer kunt zetten dan met kleur. Het is maar net hoe je de foto maakt en wat je eigen idee is. Beide opties kunnen evenveel sfeer neerzetten. Het is meer een voorkeur.
volgens mij was ik wat vergeten bij te zetten, ik bedoel dus bij bepaalde foto's , ik denk dat deze in foto in kleur (no 5.) minder was. maar ja ben zowieso een z/w liefhebber voor de rest ben ik het met je eensch
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:33:33 #18
162225 BrewskieB
Rebel, Kiss my 300D !
pi_45083986
Nr. 5 en 7. zijn erg sterk. Mooi sfeertje. Geen gewone vakantiekiekjes.
pi_45084554
Mooie foto's Erik!
That's all folks!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:47:47 #20
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45084595
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef BrewskieB het volgende:
Nr. 5 en 7. zijn erg sterk. Mooi sfeertje. Geen gewone vakantiekiekjes.
Vakantiekiekjes heb ik ook wel, maar die vind ik meer betekenisvol voor mijzelf .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:28:49 #21
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_45086346
plaatje van Shanghai (nummer 6) is leuk, jammer van de mist...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_45088301
Erik Wat een fucking gave foto's!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_45088564
Hele fraaie serie:

#1 - Leuk portretje
#3 - Leuke straatfoto
#4 - bijzonder fraaie zonsondergang
#5 - leuke straatfoto. Iets onscherpe achtergrond was beter geweest om een duidelijk onderscheid te maken tussen man en achtergrond.
#6 - Mooie nachtfoto. Jammer dat-ie niet helemaal scherp is De mist voegt wel wat toe denk ik.
#7 - Ik zie niet helemaal wat de mensen aan het doen zijn. Het blijft een beetje een vakantiekiekje voor me.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_45088725
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hele fraaie serie:

#1 - Leuk portretje
#3 - Leuke straatfoto
#4 - bijzonder fraaie zonsondergang
#5 - leuke straatfoto. Iets onscherpe achtergrond was beter geweest om een duidelijk onderscheid te maken tussen man en achtergrond.
#6 - Mooie nachtfoto. Jammer dat-ie niet helemaal scherp is De mist voegt wel wat toe denk ik.
#7 - Ik zie niet helemaal wat de mensen aan het doen zijn. Het blijft een beetje een vakantiekiekje voor me.
Waarom sla je nummer twee over? Dat vind ik trouwens ook de minst mooie, het zou ook Polen ofzo kunnen zijn.
pi_45089281
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:20 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Waarom sla je nummer twee over? Dat vind ik trouwens ook de minst mooie, het zou ook Polen ofzo kunnen zijn.
Omdat ik daar ff niets over kan zeggen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')