same here, ook vandaag ff een toffe router gehaaldquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:03 schreef Brentmeister het volgende:
Zo! Vanmiddag even een wireless routertje opgepikt en nu ook internet werkende op de Wii![]()
Das zo omslachtigquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
er zijn ook plaatjes hoor, rukkers!
anders zoek je een leuk filmpje, en gebruik je wii video 9 en wii media center om het te bekijken!
ik heb er 1 voor kerst gekregenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ik heb nog steeds een nunchuck nodig![]()
ja die heb ik dus welquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor kerst gekregen
echter nog geen wii mote
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
Als jullie gay loverswordenkunnen jullie samen spelen
ik wil die wiimote ook wel bij jou anaal inbrengenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
Als jullie gay lovers worden kunnen jullie samen spelen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
Als jullie gay lovers worden kunnen jullie samen spelen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn club nintendo account is gekoppeld aan mijn wii. ik zie nu bij mijn sterrenoverzicht dat ik binnenkort sterren ontvang voor het downloaden van het internet channel. is dat ook zo voor virtual console downloads?
ja dusquote:Bedankt voor het downloaden van
'SimCity (English Version)'
Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.
tof. maar wel apart. want sterren kun je weer binnenkort omruilen voor wiipoints. een oneindige lusquote:
dus eigenlijk zijn je VC spellen nagenoeg gratisquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
tof. maar wel apart. want sterren kun je weer binnenkort omruilen voor wiipoints. een oneindige lus
www.nedgame.com heeft ze weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ik heb nog steeds een nunchuck nodig![]()
Dat zag ik dus ook, alleen dan bij de inet browser. De sterren volgenquote:
done!!quote:Op zondag 31 december 2006 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Onderaan het lijstje staat een regeltje tekst met een emailadres![]()
Dat kreeg ik dus niet voor elkaar, er verscheen geen toetsenbord ofzo, dus hoe moet je het invullen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn club nintendo account is gekoppeld aan mijn wii. ik zie nu bij mijn sterrenoverzicht dat ik binnenkort sterren ontvang voor het downloaden van het internet channel. is dat ook zo voor virtual console downloads?
Peterquote:Op zondag 31 december 2006 01:04 schreef PastoorPeter het volgende:
Is SimCity echt een aanrader? Ik speelde vroeger namelijk heel veel SimCity 2000 op m'n oude PowerMac Performa
Jup, ik echter, heb niet al te positieve ervaring met sitecom, maar dit kan uiteraard, met nieuwere producten wel schelenquote:Op zondag 31 december 2006 03:29 schreef floppie86 het volgende:
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=O1SSX1
die zou t moeten kunnen doen toch?
tis old skool simcity, ik heb em ook nog wel voor de pcquote:Op zondag 31 december 2006 01:04 schreef PastoorPeter het volgende:
Is SimCity echt een aanrader? Ik speelde vroeger namelijk heel veel SimCity 2000 op m'n oude PowerMac Performa
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=usb+wii&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zondag 31 december 2006 11:11 schreef Tware het volgende:
Weet iemand nou waarvoor die USB sloten zijn in de WiiIk heb er vanalles geprobeerd op aan te sluiten, niets werkt. (van Usb stick, toetsenboard/muis..)
jeej nu weten we het antwoordquote:Op zondag 31 december 2006 11:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=usb+wii&btnG=Google+zoeken&meta=
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
in het hoofdmenu blijft er bij dat envelopje van het prikbord constant een 1 staan, alsof er een nieuw bericht is. maar dat is er niet. hoe zit dat? is dat misschien het bericht van de dagelijkse samenvatting ofzo?
Je kan je DS ermee opladenquote:Op zondag 31 december 2006 11:11 schreef Tware het volgende:
Weet iemand nou waarvoor die USB sloten zijn in de WiiIk heb er vanalles geprobeerd op aan te sluiten, niets werkt. (van Usb stick, toetsenboard/muis..)
geen idee heb er ook naar gekeken soms is het wge bij mijquote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
aha, wel dus. kan ik dat niet uitschakelen? beetje nutteloos wel is het.
Heb de linux versie hier draaien en die is gewoon bagger. Zowat iedere video die je er draait stottert wel en de helft van de tijd stoppen ze ook zomaar op eens op een willekeurig moment. Heb nu een andere gevonden maar krijg die ook niet aan de gang want die denkt volgens mij dat i op een windows bak zit ipv een linux bak.quote:Op zondag 31 december 2006 13:42 schreef Knoflook het volgende:
Heeft iemand anders hier ook al http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/
werkt goed bij mij, maar mijn computer staat 1 meter naast mijn wii dus dat maakt niet echt veel verschil :p
quote:Donkey Kong Wii is an upcoming video game for Nintendo's Wii. No information has been released other than it is the next title in the Donkey Kong series.
een kleine tikje op de plus of min, hoe harder (langer) hoe meer die inzoomt.quote:Op zondag 31 december 2006 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe werkt het inzoomen met de Opera Browser op de Wii? De ene keer zoomt ie veel verder in dan de andere.
Waarschijnlijk op een block-element. Bij youtube bijvoorbeeld: als je zoomt op het filmpje, dan krijg je titel + player. Als je echter zoom op een link bjjvoorbeeld, dan gaat haalt die dat veel dichterbij. Dus volgens mij zijn er maar 2 levels oid.quote:Op zondag 31 december 2006 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe werkt het inzoomen met de Opera Browser op de Wii? De ene keer zoomt ie veel verder in dan de andere.
ZO VETquote:Op zondag 31 december 2006 13:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lees net dat Donkey Kong ook op de Wii komt, met een vervolg dus. Dat lijkt me ook wel leuk
[..]
Want ik vind cube controllers kut. En ik wil met Classic controllers spelen.quote:Peter says (13:52):
SSBB moet je met cube controller spielen
dus ik ga ook nog een golfvogel halen
Als het maar wel ala donkey kong country word en niet die bongo shit.quote:Op zondag 31 december 2006 13:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lees net dat Donkey Kong ook op de Wii komt, met een vervolg dus. Dat lijkt me ook wel leuk
[..]
Lijkt me sterk dat nintendo een game released voor een systeem die alleen gespeeld kan worden met de controller van hun oude systeem wat zeker of een tijdje niet tot nauwelijks meer te krijgen is. Het zal wel iets worden van wiimote controlls en de mogenlijkheid om met een classic of cube controller te spelen. Maar alleen met een classic of cube controller gaat denk niet gebeuren. Dan zeg je als nintendo zijnde eigenlijk zelf van he onze controller waarvoor je onze console koopt is eigenlijk helemaal niet zo geweldig.quote:Maar ik hoorde net verontrustend nieuws van een betrouwbare bron (PastoorPeter). Kan iemand dit bevestigen?
Je kunt hem ook met de classic controller spelen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:15 schreef _petjan het volgende:
[..]
ZO VET![]()
Maar ik hoorde net verontrustend nieuws van een betrouwbare bron (PastoorPeter). Kan iemand dit bevestigen?
[..]
Want ik vind cube controllers kut. En ik wil met Classic controllers spelen.
Dat verwacht ik wel, het kan natuurlijk ook weer mini-games worden.quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Als het maar wel ala donkey kong country word en niet die bongo shit.
simcity is wii classic of GC controller onlyquote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Lijkt me sterk dat nintendo een game released voor een systeem die alleen gespeeld kan worden met de controller van hun oude systeem wat zeker of een tijdje niet tot nauwelijks meer te krijgen is. Het zal wel iets worden van wiimote controlls en de mogenlijkheid om met een classic of cube controller te spelen. Maar alleen met een classic of cube controller gaat denk niet gebeuren. Dan zeg je als nintendo zijnde eigenlijk zelf van he onze controller waarvoor je onze console koopt is eigenlijk helemaal niet zo geweldig.
welke licht gevende balk?quote:Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef __Saviour__ het volgende:
waar in het wii-menu vind je de instelling voor de lichtgevende balk? die had ik uitgezet, maar kan het nu nergens meer vinden
Links onder > Settings > 3de pagina ofzo > Wiiconnect24 > daar ergensquote:Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef __Saviour__ het volgende:
waar in het wii-menu vind je de instelling voor de lichtgevende balk? die had ik uitgezet, maar kan het nu nergens meer vinden
Woohooo thanks!quote:Op zondag 31 december 2006 01:28 schreef PastoorPeter het volgende:
Met A+B kan je gewoon slepen met je channels
Ja maar dat is een VC game en geen wii game.quote:Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
simcity is wii classic of GC controller only
Hier heb ik op een ander forum wat over gelezen. Firewall ff uitzetten op de router schijnt sommigen te helpen...quote:Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef SPiDeY. het volgende:
Hebben trouwens meer mensen problemen met Wii points tegoed kopen met een CC? Hij blijft bij mij gewoon een error geven terwijl alles klopt
Tnx. Oh ik denk dat ik het al weet..quote:Op zondag 31 december 2006 17:33 schreef Adagio het volgende:
[..]
Hier heb ik op een ander forum wat over gelezen. Firewall ff uitzetten op de router schijnt sommigen te helpen...
gevonden, thanks!quote:Op zondag 31 december 2006 16:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Links onder > Settings > 3de pagina ofzo > Wiiconnect24 > daar ergens
ik heb je toegevoegd. :pquote:Op zondag 31 december 2006 17:24 schreef SPiDeY. het volgende:
Ok, gisteren dan toch maar een wireless routertje gekocht voor 40 euri. Kan dus eindelijk online ermee, gisteravond nog ff een uurtje op wiicade.com zitten spelen, opzich wel leuk als je het niet te lang doet.
Verder nog Donkey Kong Country SNES VC game gedownload, echt fantastische nostalgie dit, SUPER! Heb de periode van de n64 overgeslagen maar toch even Mario64 gehaald om te proberen, het is erg wennen en vind de gameplay eigenlijk wel een tegenvaller maar dit zal na verloop van tijd wel veranderen als ik er echt in zit.
Heb net de Wii list houder een mailtje gestuurd om mij erbij te zetten. Ga iedereen nu meteen ff toevoegen. Mijn Wii nummer is: 1163 1767 4684 7937 dus voeg mij ook even toe als je wilt dan krijg ik ook wat Mii's binnen![]()
Ik heb je ook toegevoegd.quote:Op zondag 31 december 2006 17:24 schreef SPiDeY. het volgende:
Heb net de Wii list houder een mailtje gestuurd om mij erbij te zetten. Ga iedereen nu meteen ff toevoegen. Mijn Wii nummer is: 1163 1767 4684 7937 dus voeg mij ook even toe als je wilt dan krijg ik ook wat Mii's binnen![]()
Start je Wii die er een FPS in en verbeeldje dat alles wat je overhoop schiet of lebbes of jansen isquote:Op zondag 31 december 2006 22:54 schreef _GdR_ het volgende:
verveel me de tiefus.
lebbis en jansen moet geexucuteerd worden...
was het maar 12u. kan ik tenminste naar de kroeg...
lebbis en jansens hebben de tv in beslag genomen.quote:Op zondag 31 december 2006 23:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Start je Wii die er een FPS in en verbeeldje dat alles wat je overhoop schiet of lebbes of jansen is.
Dat is wel ruk ja, je kunt altijd nog zappen.quote:Op zondag 31 december 2006 23:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lebbis en jansens hebben de tv in beslag genomen.
ik ga niet in mn remi op mn slaapkamer gamen. kom nou...
moest net stoppen met zelda. nét voor een (waarschijnlijk) geweldige cutscene...
Ja dat schijnt te komen alleen hebben ze afaik nog geen datum genoemt.quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef Cid het volgende:
Kan je nu die sterren van nintendo-europe al een keer omruilen voor Wii punten? En zo ja, hoe?
dan wordt pa furieus.quote:Op zondag 31 december 2006 23:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is wel ruk ja, je kunt altijd nog zappen.
Zuipse en de beste wensen.quote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dan wordt pa furieus.
mja ik ga me alvast lamzuipen enzo.
beste wensen iig allemaal!
later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |