dus eigenlijk zijn je VC spellen nagenoeg gratisquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
tof. maar wel apart. want sterren kun je weer binnenkort omruilen voor wiipoints. een oneindige lus
www.nedgame.com heeft ze weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ik heb nog steeds een nunchuck nodig![]()
Dat zag ik dus ook, alleen dan bij de inet browser. De sterren volgenquote:
done!!quote:Op zondag 31 december 2006 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Onderaan het lijstje staat een regeltje tekst met een emailadres![]()
Dat kreeg ik dus niet voor elkaar, er verscheen geen toetsenbord ofzo, dus hoe moet je het invullen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn club nintendo account is gekoppeld aan mijn wii. ik zie nu bij mijn sterrenoverzicht dat ik binnenkort sterren ontvang voor het downloaden van het internet channel. is dat ook zo voor virtual console downloads?
Peterquote:Op zondag 31 december 2006 01:04 schreef PastoorPeter het volgende:
Is SimCity echt een aanrader? Ik speelde vroeger namelijk heel veel SimCity 2000 op m'n oude PowerMac Performa
Jup, ik echter, heb niet al te positieve ervaring met sitecom, maar dit kan uiteraard, met nieuwere producten wel schelenquote:Op zondag 31 december 2006 03:29 schreef floppie86 het volgende:
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=O1SSX1
die zou t moeten kunnen doen toch?
tis old skool simcity, ik heb em ook nog wel voor de pcquote:Op zondag 31 december 2006 01:04 schreef PastoorPeter het volgende:
Is SimCity echt een aanrader? Ik speelde vroeger namelijk heel veel SimCity 2000 op m'n oude PowerMac Performa
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=usb+wii&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zondag 31 december 2006 11:11 schreef Tware het volgende:
Weet iemand nou waarvoor die USB sloten zijn in de WiiIk heb er vanalles geprobeerd op aan te sluiten, niets werkt. (van Usb stick, toetsenboard/muis..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |