Dat is geen Super Mario Bros.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bros (van de nes) is te downloaden
nee dat zeg ik toch ook niet, die kunnen namelijk alleen Amerikanen downen (dat was volgens mij het kerst kadootje in amerika)quote:
Dat is zojuist al vermeld derhalve draagt jou reply niets bij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch ook niet, die kunnen namelijk alleen Amerikanen downen (dat was volgens mij het kerst kadootje in amerika)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is zojuist al vermeld derhalve draagt jou reply niets bij.
Iemand anders was je voor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]jij vraagt iets, ik beantwoord et, jij begrijpt et verkeerd en vervolgens ga je mijn reply lopen afzeiken
Inderdaad, lig ik met de pik in de hand klaar, ga naar die site en dan doen die filmpjes het niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm Opera kan geen mpg afspelen op een Wii afaik.
same here, ook vandaag ff een toffe router gehaaldquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:03 schreef Brentmeister het volgende:
Zo! Vanmiddag even een wireless routertje opgepikt en nu ook internet werkende op de Wii![]()
Das zo omslachtigquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
er zijn ook plaatjes hoor, rukkers!
anders zoek je een leuk filmpje, en gebruik je wii video 9 en wii media center om het te bekijken!
ik heb er 1 voor kerst gekregenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ik heb nog steeds een nunchuck nodig![]()
ja die heb ik dus welquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor kerst gekregen
echter nog geen wii mote
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
Als jullie gay loverswordenkunnen jullie samen spelen
ik wil die wiimote ook wel bij jou anaal inbrengenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
Als jullie gay lovers worden kunnen jullie samen spelen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
Als jullie gay lovers worden kunnen jullie samen spelen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn club nintendo account is gekoppeld aan mijn wii. ik zie nu bij mijn sterrenoverzicht dat ik binnenkort sterren ontvang voor het downloaden van het internet channel. is dat ook zo voor virtual console downloads?
ja dusquote:Bedankt voor het downloaden van
'SimCity (English Version)'
Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |