Ik ben meer van sport en race al heb ik ooit jack &dexter ook wel uitgespeeld, COD en mariokart komen ook wel in mijn favo`s voor!.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Tja, je houd ervan of niet...
Van wat voor soort spellen hou je dan?
Hmm Opera kan geen mpg afspelen op een Wii afaikquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ksst, deugniet!
http://wii.juxel.com/
laat het je moeder maar niet zien!
Naar dat ben ik ook nog aan het kijken. Ik moet nog een controller aanschaffen voor cube en virtual console games en twijfel tussen een classic of cube controller.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:57 schreef Phonebone het volgende:
Ik denk dat ik alle mogelijke winkels in de gehele stad heb gehad, maar nergens een classic controller te vinden. Behoorlijk zuur,want met de cube controller Donkey Kong Country of Castlevania spelen is echt niks.
ok thx. ik dacht dat de classic controller voldoende was uitgerust voor cube games, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:05 schreef Phonebone het volgende:
Als je er ook cube games mee wil spelen, kun je de classic controller niet eens gebruiken. Dan moet je toch een cube controller hebben, heb ik begrepen.
Ja Nintendo weet wel hoe ze hun hardware moeten slijten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ok thx. ik dacht dat de classic controller voldoende was uitgerust voor cube games, maar blijkbaar niet.
maar dan haal ik ze allebei wel.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef renz0r het volgende:
Zonet op de WII gespeeld
CoD 3 gespeeld, hoe bedoel je gevoelige besturing, kreeg hem niet onder controle
Die mensen zijn domquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:32 schreef _GdR_ het volgende:
mensen die zelda kut vinden... omfg.
kst, ga weg! ga op je ps3 spelen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:37 schreef Pindakaasz het volgende:
Ja ik ben een gedrocht, marokkaan, mongool, dom, neger, eikol, ps/sony/bill gates fanboy, aap, vlekketrekker maar ik kan er echt niks aan doen als ik zelda niet leuk vind hoor
koop dan een xbox ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:37 schreef Pindakaasz het volgende:
Ja ik ben een gedrocht, marokkaan, mongool, dom, neger, eikol, ps/sony/bill gates fanboy, aap, vlekketrekker maar ik kan er echt niks aan doen als ik zelda niet leuk vind hoor
nja WAT begrijp je niet aan die game? ik bedoel het is zo compleet zo uitgebreid je kan in principe doen wat je wilt. het heeft gewoon alles.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:37 schreef Pindakaasz het volgende:
Alleen omdat ik zelda niet leuk vind?quote:
Het zou vast een vet spel zijn als ik het leuk vond, daar niet van, maar het trekt me gewoon niet. En nee GTA oid vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja WAT begrijp je niet aan die game? ik bedoel het is zo compleet zo uitgebreid je kan in principe doen wat je wilt. het heeft gewoon alles.
als je nou een auto had ipv paard en je rende door een grote stad heen vinden mensen zoals jouw het ws een stuk leuker...
Indeed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef tonks het volgende:
Wat een jankerts hier, als je zelda kut vind dan mag dat toch gewoon
lijkt me wel jahquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef tonks het volgende:
54 bij Dynabye. Dat is het spel overigens absoluut wel waard.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:49 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel jah
ik moet em nog eens cheap zien aan te schaffen, maximaal 50 euro... (al vind ik dat niet cheap...)
helaas, ik kon em gister ook bestellen bij een andere shop (dan had ik em vandaag al gehad) alleen ik kan die 60 euro gewoon niet ophoesten...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
54 bij Dynabye. Dat is het spel overigens absoluut wel waard.
www.budgetgaming.nlquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas, ik kon em gister ook bestellen bij een andere shop (dan had ik em vandaag al gehad) alleen ik kan die 60 euro gewoon niet ophoesten...
50 kan ik er net uitpersen zeg maar
bij zelda mag dat niet nee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef tonks het volgende:
hmmm die shop wordt niet super positief beoordeeld in de shop survey van tweakers...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
www.budgetgaming.nl
50,90 bij megawebshop incl verzendkosten
dus ga gauw die 90 cent ff jatten
USA krijg op maandag VC titels, wij op vrijdag..quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
Lopen wij in Europa achter wat betreft Virtual Console titels?
en ik was dus net op zoek naar super marioquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
USA krijg op maandag VC titels, wij op vrijdag..
en de USA heeft als kerst kado super mario gekregen, wij niet
bros!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
welke mario? bros, world, all stars?
bros (van de nes) is te downloadenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
welke mario? bros, world, all stars?
Dat is geen Super Mario Bros.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bros (van de nes) is te downloaden
nee dat zeg ik toch ook niet, die kunnen namelijk alleen Amerikanen downen (dat was volgens mij het kerst kadootje in amerika)quote:
Dat is zojuist al vermeld derhalve draagt jou reply niets bij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch ook niet, die kunnen namelijk alleen Amerikanen downen (dat was volgens mij het kerst kadootje in amerika)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is zojuist al vermeld derhalve draagt jou reply niets bij.
Iemand anders was je voor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]jij vraagt iets, ik beantwoord et, jij begrijpt et verkeerd en vervolgens ga je mijn reply lopen afzeiken
Inderdaad, lig ik met de pik in de hand klaar, ga naar die site en dan doen die filmpjes het niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm Opera kan geen mpg afspelen op een Wii afaik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |