abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44855563
Post hem nogmaals: http://timesofindia.india(...)ticleshow/993621.cms

Had ik niet echt verwacht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_44855571
Bye bye, zwaai zwaai
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:06:36 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44855579
Amateurs zijn het daar in Irak

Een paar man in leren jasjes met bivakmutsjes die die man de strop om doen. Het lijkt nog slechter dan de gemiddelde executie van het verzet.
pi_44855584
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jammer nou, dat ie daar niet voor veroordeeld is, alleen he?
Wat maakt dat nou weer uit? Dood is dood. Als ik een dierbare zou verliezen door een dictator wil ik hem gewoon dood, simpel zat. Maakt me niet uit waarom. Ohnee wacht, dan ben ik te druk bezig met het feit dat hij zijn gehele proces nog niet door heeft gelopen, dat is natuurlijk veel belangrijker allemaal. Jeesh..
pi_44855585
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:06 schreef raptorix het volgende:
Post hem nogmaals: http://timesofindia.india(...)ticleshow/993621.cms

Had ik niet echt verwacht.
Apart
Noot noot.
pi_44855630
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:06 schreef PLAE@ het volgende:

Een paar man in leren jasjes met bivakmutsjes die die man de strop om doen. Het lijkt nog slechter dan de gemiddelde executie van het verzet.
Wat maakt het in Godsnaam uit?
pi_44855637
Zoals een ridder die de draak doodsteekt die hij jarenlang gevoed heeft...
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_44855643
Waarom kreeg hij eerst zo'n sjaaltje om zijn nek?
Omdat het anders pijn zou doen ofzo?
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:09:25 #11
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_44855672
quote:

dam dat was een lange nacht

[ Bericht 5% gewijzigd door dvdfreak op 30-12-2006 14:54:41 ]
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:09:40 #12
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44855681
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ze hadden hem wat mij betreft helemaal niet moeten doden.
En als hij dan toch de doodstraf krijgt. Doe het dan met millitairen ipv mannen die uitgedost zijn als de gemiddelde opstandeling met bivakmutsje etc.
pi_44855731
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

En als hij dan toch de doodstraf krijgt. Doe het dan met millitairen ipv mannen die uitgedost zijn als de gemiddelde opstandeling met bivakmutsje etc.
Realiseer je dat als die mannen herkenbaar in uniform in beeld waren gebracht ze waarschijnlijk zelf ook gauw geëxecuteerd zouden worden.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:11:00 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44855737
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dan hadden we het land net zo goed wel kunnen plat-nuken, als het toch niks uitmaakt.

Wie is er nou de achterlijke primitieve barbaar?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_44855748
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef Biancavia het volgende:
Anders wordt het touw vies..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:11:29 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44855749
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:10 schreef Disorder het volgende:

[..]

Realiseer je dat als die mannen herkenbaar in uniform in beeld waren gebracht ze waarschijnlijk zelf ook gauw geëxecuteerd zouden worden.
Die mannen hoeven ook helemaal niet in beeld.
pi_44855753
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef poldergeist het volgende:
Zoals een ridder die de draak doodsteekt die hij jarenlang gevoed heeft...
Volgens mij wordt dat gedaan omdat anders de strop lastig verwijderen is, bovendien nogmaals ten overvloede, je sterft dus door een gebroken nek als het goed is, en niet door verwurging.
pi_44855774
quote:
"This execution was brought to you by Versace.."
pi_44855797
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dan hadden we het land net zo goed wel kunnen plat-nuken, als het toch niks uitmaakt.

Wie is er nou de achterlijke primitieve barbaar?
Waar de fuck heb jij het ineens over? Ik vroeg me af waarom het hem uitmaakt dat het er zo amateuristisch uitzag en jij begint ineens over nukes??
pi_44855835
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dan zouden die mannen waarschijnlijk dezelfde dag nog ook geëxecuteerd worden!
Noot noot.
pi_44855836
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Anders wordt het touw vies..
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef Disorder het volgende:

[..]

"This execution was brought to you by Versace.."
Ik vraag het me serieus af hoor!
pi_44855848
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Die mannen hoeven ook helemaal niet in beeld.
Saddam hangt zichzelf wel op.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:15:17 #25
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_44855883
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Apart
Krokodillentranen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_44855890
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag het me serieus af hoor!
Weet ik, maar ik maakte een grapje Ik weet het eigenlijk ook niet. Misschien om het toch zo 'humaan' mogelijk te maken. Zodat je, als ze het touw aantrekken, geen striemen krijgt. Niet dat het veel uitmaakt als je daarna naar beneden valt, maar goed.. Slechts een theorie.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:16:08 #27
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44855908
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef Disorder het volgende:

[..]

Saddam hangt zichzelf wel op.
Moet ik hier nou nog serieus op reageren?

Bij de meeste ophangingen die ooit op beeld naar buiten zijn gebracht zie je die mensen alleen in een kamertje .
pi_44855924
quote:
Ik denk om te voorkomen dat de strop in zijn hals zou snijden. Ziet er zo lelijk uit als je dood bent, zo'n blauwe kring op je keel .

Overigens ben ik tegen de doodstraf. Ook Saddam had niet dood gemoeten. Iedere dode is er één teveel. Hij had levenslang op water en brood moeten zitten. Nu gedragen zijn berechters zich net zo slecht als hij. Niks praat moord goed.
pi_44855957
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Moet ik hier nou nog serieus op reageren?

Bij de meeste ophangingen die ooit op beeld naar buiten zijn gebracht zie je die mensen alleen in een kamertje .
Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, maar de ophangingen die ik heb gezien (Nazi's voornamelijk) werden altijd uitgevoerd met mensen erbij. Het is gewoon zo gegaan als het is gegaan. Misschien wilden ze laten zien dat het door Irakezen werd gedaan en niet door Amerikanen, om weer samenzweringstheorieën tegen te gaan.
pi_44855973
Dus het sjaaltje is om een mooie dooie van hem te maken.
pi_44855992
quote:
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:18:39 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44855995
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, maar de ophangingen die ik heb gezien (Nazi's voornamelijk) werden altijd uitgevoerd met mensen erbij. Het is gewoon zo gegaan als het is gegaan. Misschien wilden ze laten zien dat het door Irakezen werd gedaan en niet door Amerikanen, om weer samenzweringstheorieën tegen te gaan.
Kan jij zien of het Amerikanen zijn of niet?

Je hebt ook Irakeese soldaten die het hadden kunnen doen in uniform en dan eventueel nog met bivak of niet in beeld ofzo ipv veredelde gangsters in leren jasjes.
pi_44856012
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Monidique het volgende:
[...]
Maar niet alleen dat, ook het genot waarmee voornamelijk Bush en Blair spreken over een overwinnaarstribunaal, een schijnproces, is niet iets waar het Westen voor zou moeten staan, dacht ik.
Nood breekt wet. Een (potentieel) gevaar moet je zo snel mogelijk verwijderen, anders gebeuren er ongelukken.

Een kind vind het ook niet leuk om in de box gezet te worden, maar het is voor zijn eigen bestwil. Jij vind het niet leuk dat het 'westen' zijn idealen heeft moeten opschorten, maar het is voor je eigen bestwil.

De dood van Saddam Hoessein is natuurlijk maar een druppel in de overvolle emmer van het menselijk leed op deze wereld. Maar je moet toch ERGENS beginnen met opruimen?

Het menselijk leed is te vergelijken met een hele grote kluwen wol die in de knoop zit. Je kan de kluwen ontwarren door te gaan zoeken naar een uiteinde en dan één voor één alle knopen eruit te halen. Maar in het stuk dat je ontward hebt krijg je altijd wel weer nieuwe knopen (vaak genoeg meegemaakt). Daarbij kun je uren zoeken naar een uiteinde. Een snellere methode is gewoon een lus te pakken en die door te knippen. Voila, nu heb je gelijk al twee uiteinden te pakken. De streng wol is dan wel in twee geknipt, maar beide strengen zijn korter en gaan minder snel in weer in de war. Maar als de lengte van de streng wol niets uitmaakt, waarom dan niet gewoon alle lussen doorknippen en op die manier de kluwen ontwarren? Alle strengen die overblijven zijn korter en raken dus veel minder makkelijk weer in de knoop.

Als je problemen wil oplossen moet je niet gaan zitten kijken en wachten tot het 'juiste moment'. In de tussentijd zitten de 'anderen' namelijk ook niet stil. Je krijgt steeds meer problemen, des te langer je wacht.

De Amerikanen zijn gewoon de mensen geweest die de Irakezen achter hun vodden aan hebben gezeten zodat ze niet te lang zouden wachten. Zonder dit 'schijnproces' was er de eerstkomende 10 jaar niets gebeurd.

Overigens was het geen schijnproces, Saddam mocht zichzelf verdedigen en hij had advocaten in dienst. Sja, daar zijn er nogal wat van vermoord (waarom is er trouwens niemand die zich DAAR druk over maakt?). En Saddam was zelf een Irakees die bekend was met de manier waarop Irakezen recht spreken.

Als hij een ECHT eerlijk proces had willen hebben, had hij zijn eigen mensen moeten leren hoe je een eerlijk proces houdt. Sinds 1968 is er niemand meer in Irak die weet hoe een eerlijk proces gehouden wordt, juist VANWEGE Saddam Hoessein.

Oh, de ironie. Wat zal Saddam zichzelf vervloekt hebben. Volledig ten onder gegaan aan zijn eigen beslissingen.
pi_44856046
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef Biancavia het volgende:
Dus het sjaaltje is om een mooie dooie van hem te maken.

En misschien ook wel, wat eerder genoemd werd, om het verwijderen van het touw makkelijker te maken. Om het voor de beul niet smeriger te maken dan het toch al is. Stel je voor dat dat touw vrij diep in zijn hals zou gaan, en je moet dat lospeuteren .
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:20:59 #35
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44856075
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:19 schreef RetepV het volgende:
Als hij een ECHT eerlijk proces had willen hebben, had hij zijn eigen mensen moeten leren hoe je een eerlijk proces houdt. Sinds 1968 is er niemand meer in Irak die weet hoe een eerlijk proces gehouden wordt, juist VANWEGE Saddam Hoessein.

Oh, de ironie. Wat zal Saddam zichzelf vervloekt hebben. Volledig ten onder gegaan aan zijn eigen beslissingen.
bullshit natuurlijk.

Deze rechters zijn zogenaamd opgeleid door de Amerikanen. Dus zou het proces zogenaamd eerlijk moeten verlopen. Dat het niet eerlijk verloopt kan je niet toeschrijven aan Saddam maar aan de Iraakse en Amerikaanse regering.
pi_44856079
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Je hebt ook Irakeese soldaten die het hadden kunnen doen in uniform en dan eventueel nog met bivak of niet in beeld ofzo ipv veredelde gangsters in leren jasjes.
Het leken mij meer lui van veiligheidsdiensten.
pi_44856106
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat gedaan omdat anders de strop lastig verwijderen is, bovendien nogmaals ten overvloede, je sterft dus door een gebroken nek als het goed is, en niet door verwurging.
Ik bedoelde die uitspraak figuurlijk, ik wilde niet ingaan op de manier zoals zijn doodstraf was uitgevoerd.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_44856140
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef raptorix het volgende:
In die foto waar hij na zijn dood te zien is, ligt Saddam op zijn rug. Maar zijn hoofd is wel heel erg ver naar rechts gedraaid. Ik kan dat niet op zo'n manier, iig. Dus idd. is zijn nek gebroken.

Niet dat ik het niet wist ofzo, maar om even een hint van een bewijs te geven.
pi_44856158
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ja, door de maskers heen is te zien dat het om mensen met een Arabisch uiterlijk gaat.
pi_44856244
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:20 schreef PLAE@ het volgende:
[...]
Deze rechters zijn zogenaamd opgeleid door de Amerikanen. Dus zou het proces zogenaamd eerlijk moeten verlopen. Dat het niet eerlijk verloopt kan je niet toeschrijven aan Saddam maar aan de Iraakse en Amerikaanse regering.
Nou, dit zijn alleen maar argumenten die VOOR mij spreken. Hoe denk je dat de rechtszaak was verlopen als die rechters helemaal niet opgeleid waren? Ik denk dat de rechtszaak een uurtje had gekost en dat ze hem dan gelijk doodgeschoten zouden hebben.

Overigens vind ik dat Saddam Hoessein best voor het oorlogstribunaal in Den Haag had mogen komen te staan. Maar dan was Hoessein levenslang de gevangenis in gegaan en had het volk in Irak het gevoel gehad dat het hun uit handen genomen was. Dit was de beste oplossing.

Edit:

Nog beter was natuurlijk geweest als de CIA ueberhaupt heel die Saddam Hoessein niet aan de macht had geholpen...
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:27:30 #41
70154 klez
pi_44856260
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:20 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

bullshit natuurlijk.

Ik denk dat je gelijk hebt. Het is allemaal NIET de schuld van Saddam wat er nu gebeurt...
pi_44856294
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nou, dit zijn alleen maar argumenten die VOOR mij spreken. Hoe denk je dat de rechtszaak was verlopen als die rechters helemaal niet opgeleid waren? Ik denk dat de rechtszaak een uurtje had gekost en dat ze hem dan gelijk doodgeschoten zouden hebben.

Overigens vind ik dat Saddam Hoessein best voor het oorlogstribunaal in Den Haag had mogen komen te staan. Maar dan was Hoessein levenslang de gevangenis in gegaan en had het volk in Irak het gevoel gehad dat het hun uit handen genomen was. Dit was de beste oplossing.
Ze hebben juist ook een tamelijk simpele case genomen waarin direct bewijs tegen hem was, het gifschandaal met de koerden had stukken lastiger geworden aangezien dat niet direct door hem uitgevoerd is.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:30:11 #43
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_44856319
quote:

Ik geloof dat die 2 beulen allebei vrijwilligers zijn waarvan naasten ooit door Saddam zijn geëxecuteerd, en ach..om nou voor meneer een "staats" ophanging te regelen. Hij is gewoon opgehangen zoals ieder andere 'nobody'.
waarschijnlijk wel
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:30:25 #44
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_44856326
Ik ben hardstikke tegen de doodstraf van Saddam. Mensen die voor zijn, huilen met de wolven mee als makke schapen. Wees sceptisch en denk na!
Drink ik.
pi_44856367
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:30 schreef SpaRood het volgende:
Ik ben hardstikke tegen de doodstraf van Saddam. Mensen die voor zijn, huilen met de wolven mee als makke schapen. Wees sceptisch en denk na!
Ik ben ook geen voorstander voor de Doodstraf, maar in uitzonderlijke gevallen zoals landverraad, en oorlogsmisdaden vind ik dat er uitzonderingen gemaakt mogen worden.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:32:35 #46
70154 klez
pi_44856379
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef RetepV het volgende:
Nog beter was natuurlijk geweest als de CIA ueberhaupt heel die Saddam Hoessein niet aan de macht had geholpen...
Ook dat verhaal is nogal magertjes hoor. Saddam heeft zelf meerdere malen beschreven hoe hij het allemaal zonder hulp heeft gedaan. Of het nou de CIA of de KGB was, hij had het toch wel gered door zijn barbaarse optreden.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:33:15 #47
70154 klez
pi_44856398
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:30 schreef SpaRood het volgende:
Mensen die een andere mening hebben zijn dom. Waar kennen we dat van?
pi_44856453
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben ook geen voorstander voor de Doodstraf, maar in uitzonderlijke gevallen zoals landverraad, en oorlogsmisdaden vind ik dat er uitzonderingen gemaakt mogen worden.
Je bent dus wel een voorstander van de doodstraf.
pi_44856458
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:32 schreef klez het volgende:
Saddam heeft zelf meerdere malen beschreven hoe hij het allemaal zonder hulp heeft gedaan.
Echt waar? Wat gek, dat had ik nou niet verwacht van een megalomane dictator die uiteindelijk in Amerika z'n aartsvijand zag.
pi_44856464
quote:

Nou en. Dood is dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')