Of anders 4 euro betalen en gegarandeerd goed beeld hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Over anderhalf uur even SopCasten, ben benieuwd!
Principieel betaal ik niet, voor dingen die ik gratis kan krijgen. Ga toch ook niet naar de hoeren?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
Of anders 4 euro betalen en gegarandeerd goed beeld hebben![]()
Weet ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Principieel betaal ik niet, voor dingen die ik gratis kan krijgen. Ga toch ook niet naar de hoeren?
Refreshing wat langer laten duren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
Weet ik niet
Maar ik heb geen goede ervaring met sopcast. Of hij doet het helemaal niet bij mij of hij stopt precies in een aanval ofzo![]()
Een gegeven paard moet je niet in de bek zeiken, gratis is gratis!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
Weet ik niet
Maar ik heb geen goede ervaring met sopcast. Of hij doet het helemaal niet bij mij of hij stopt precies in een aanval ofzo![]()
Ja, nog een uurtjequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef DeTolk het volgende:
Half 3 al? goed dat ik 't lees
Radio 1 :quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of gewoon ouderwets naar Langs de Lijn lusteren.
in het stadion is nog plekquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Radio 1 :
12:07 - 18:33
NOS-Radio 1-Journaal (NOS)
Da's wel een idee ja!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in het stadion is nog plek
ik luister tijdens de oliebollen bakken wel naar stadsradio nijmegen 90 min verslag
gekleurd![]()
link link linkquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in het stadion is nog plek
ik luister tijdens de oliebollen bakken wel naar stadsradio nijmegen 90 min verslag
gekleurd![]()
Waar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
Of anders 4 euro betalen en gegarandeerd goed beeld hebben![]()
bij orha welquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik heb er vertrouwen in, 2x binnen een week in Gelderland verliezen kan niet
Eerst de moeite doen als Feyenoorder om een live verslag van Ajax te beluisteren via lokale radio, en daarna het relax vinden om vandaag 4 euro te betalen voor Ajax en morgen AZ te kunnen zien?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
ja das wel relaxt voor 4 dagen kan je morgen az zien
kut, je bent er achterquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst de moeite doen als Feyenoorder om een live verslag van Ajax te beluisteren via lokale radio, en daarna het relax vinden om vandaag 4 euro te betalen voor Ajax en morgen AZ te kunnen zien?![]()
't Blijft dus gewoon een publiek geheim dat Feyenoorders meer doen voor Ajax dan voor hun eigen club
Zal wel weer een gele kaart worden inplaats van een goaltjequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Urquhart het volgende:
Huntelaar mag wel weer eens een goaltje meepikken.
vorig jaar verloren, jaren daarvoor vaak gewonnen, zelfs kampioen geworden daarquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
We verliezen elk jaar in nijmegen dus ik heb er weinig vertrouwen in.
NEC - Ajax, de laatste vijf keer:quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
We verliezen elk jaar in nijmegen dus ik heb er weinig vertrouwen in.
Echt overtuigend zijn de uitslagen nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh my bad.
En toch heb ik er weinig vertrouwen in.
http://www.planet.nl/planet/show/id=2770225/sc=3c6aa9quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
op welke site kan je voor die 4 euro kijken dan?
planet.nlquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
op welke site kan je voor die 4 euro kijken dan?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef Black-Death het volgende:
Omg Sjeng on de geng op Radio Nijmegen
Ajax.netwerk.to zegtquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:10 schreef Urquhart het volgende:
Gentenaar
Ogararu Stam Grygera Emanuelson
Gabri Heitinga Sneijder
Perez Huntelaar Babel
Ik heb het van Teletekst, we kijken wel hoe het uitpaktquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax.netwerk.to zegt
De opstelling van Ajax:
Gentenaar, Heitinga, Stam, Grygera, Emanuelson, Ogararu, Sneijder, Gabri, Perez, Huntelaar en Babel.
vol screen is netjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
Is die betaalde stream een beetje op vol beeld te bekijken of ziet dat er niet uit? Zo niet dan ga ik er niet aan beginnen
Ja, die is wel goed te krijgen volgens mijquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
Is die betaalde stream een beetje op vol beeld te bekijken of ziet dat er niet uit? Zo niet dan ga ik er niet aan beginnen
Danke ziet er zeer goed uit moet ik zeggenquote:
is zoquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef BadRabbit het volgende:
Die commentator bij Tele2"Welkom in Nijmegen, waar NEC nog 1 klusje wacht voor de winterstop"
![]()
Tele 2quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef BadRabbit het volgende:
Die commentator bij Tele2"Welkom in Nijmegen, waar NEC nog 1 klusje wacht voor de winterstop"
![]()
quote:Busvervoer fans naar Groningen en FC Twente wordt betaald uit boete spelers
De AFCA Supportersclub meldt dat de kosten van het busvervoer voor de uitwedstrijden naar FC Groningen en FC Twente voor de fans betaald zal worden door Ajax. De kosten zullen betaald worden uit de boete die de spelers opgelegd gekregen hebben na het echec tegen Vitesse vorige week.
doet ie altijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
niet selectief fluiten Luinge
was ook nog buitenspelquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:40 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
op de paal
Het live verslagen topic is ergens andersquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
gestrekt been luinge
Live Eredivisieverslagen #57: Ajax speelde weer poepquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
gestrekt been luinge
speelde?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #57: Ajax speelde weer poep
Denk niet dat ie dat bedoeltquote:
t laatstequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat bedoelt
of hap ik nu enorm?![]()
?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:40 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
weer heitonga
We zijn hier weer verder gegaan hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:40 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
weer heitonga
Ik zou er voor tekenenquote:
anders ik welquote:
Verspeelde de bal die de 1-1 inleidde.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wrom was Henk zo boos op Sneijder?
Idd, dat laten ze verdomme zo'n klote stadion bouwen in Afrika, terwijl dit elftal schreeuwt om versterkingen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef keijz het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat er nu geen versterkingen meer komen in de winterstop?
Dat deed 'ie toch door Lindenbergh direct in te brengen voor Sneijder? Of dat doel de middelen heiligt is een andere vraagquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:21 schreef denthemen het volgende:
tyfys kk team!!!!!!!! PAK DIE SNEIJDER GODVERDOMME EENS AAN MET DAT STOMME KUTBALVERLIES ALTIJD!! DIT KAN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat hem alsjeblieft naar Barca gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:22 schreef Terrorbita het volgende:
Dit is het meest typerende gifje voor het eerste deel van de competitie
[afbeelding]
Passieloos, Inzetloos, Kansloos.
En dit zijn de jongens die gevolgd worden door clubs als Barca..
Ja ongelofelijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:24 schreef Jasza het volgende:
TYFUS MENTALITEIT
Perez had trouwens het duel allang moeten beslissen
Rosenberg ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:24 schreef Jasza het volgende:
TYFUS MENTALITEIT
Ach, hem is de laatste je iets kunt verwijten. Eerder dat je het er telkens weer op aan laat komen dat de tegenstander je gedurende lange tijd compleet klem zet en dus binnen een minuut 2 goals tegen krijgt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:24 schreef Jasza het volgende:
TYFUS MENTALITEIT
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laat hem alsjeblieft naar Barca gaan.
Ach, Jaap vond het juist leuk dat er wat op te bouwen viel, en Perez was al niet blij. Ben inderdaad benieuwd wat Gabri zal zeggen wanneer je hem het vooruitzicht van 2,5 jaar Ajax voorlegt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfuszooi, zeg! Zelfs met de beste spelers worden we geen kampioen. Zullen aankopen Jaap Stam, Gabri en Kenneth Perez al spijt hebben van hun keuze?
Zie vorig seizoen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:27 schreef Terrorbita het volgende:
Ik had de eerste seizoenshelft wel is willen zien als we Jaap Stam niet gehaald hadden...
Ik mag toch hopen dat ze zich zelf ook verantwoordelijk voelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfuszooi, zeg! Zelfs met de beste spelers worden we geen kampioen. Zullen aankopen Jaap Stam, Gabri en Kenneth Perez al spijt hebben van hun keuze?
Dan is dat goed nieuws, betekent dat we alles winnen de rest van het seizoen.quote:
Jaap is idd heel belangrijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:27 schreef Terrorbita het volgende:
Ik had de eerste seizoenshelft wel is willen zien als we Jaap Stam niet gehaald hadden...
Inderdaad. Loop je in, verspeel je ze tegen necquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef twi het volgende:
Sterf, vuile klotezooi. Loop je eindelijk twee punten in, verspeel je ze verdomme weer net zo knullig. Knurftenteam.
Ook weer onzin, aangezien Jaap bijna de 3-2 voor NEC veroorzaakte met een verkeerde sliding. Gelukkig stond Gentenaar daar, die die bal wel goed wist te pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jaap is idd heel belangrijk
Als hij er niet was hadden we vandaag met 3-1 ofzo verloren
Wie zouden dat volgens jou dan wel kunnen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef BadRabbit het volgende:
Sneijder, Heitinga en Emanuelson vielen wederom door de mandTijd voor verandering, liefst in de winterstop. Dit zijn niet de spelers die Ajax erbovenop kunnen helpen.
Sneijder speelt al wedstrijden lang als een lamlul. Ik blijf zeggen dat het voetballend 0,0 is wat hij brengt. Hij past niet in dit team, daarvoor moet er eerst een echte stofzuiger achter hem staan ala Davids, die kan zijn fouten wél goedkmaken. Een Emanuelson en een Heitinga kunnen dat niet waardoor Sneijder teveel mee terug moet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is dat goed nieuws, betekent dat we alles winnen de rest van het seizoen.
Wat een oppertunisme over Sneijder weer zeg, gatverdamme. Flikker dan toch lekker op naar AZ en ga daar met je DSB vlaggetje zwaaien. Natuurlijk is het knurfterig balverlies, maar zonder Sneijder hadden we nog veel verder achterop gestaan.
De plaats boeit me nog het minst, tweede of vijfde. Gewoon weer slecht voetbal, een wanprestatie, weer niet genieten van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:31 schreef BoNi het volgende:
En daar gaat je tweede plaats.....
Tjaquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:31 schreef BoNi het volgende:
En daar gaat je tweede plaats.....
Ja want Gabri is de grote meneer natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Jaap vond het juist leuk dat er wat op te bouwen viel, en Perez was al niet blij. Ben inderdaad benieuwd wat Gabri zal zeggen wanneer je hem het vooruitzicht van 2,5 jaar Ajax voorlegt.
Sowieso heb je een stofzuiger op het middenveld nodig, zoals Davids of laten we gek doen een Simons. Iemand die gaten dichtloopt en ruimt wanneer dat nodig is. Verder zou een linksback die aan de goede kant dekt ook geen overbodige luxe zijn. Ik ben echter geen scout, dus aan name dropping zal ik maar niet doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie zouden dat volgens jou dan wel kunnen?
Wat lul je nou onzin, is een speler die een paar wedstrijden het niet zo heeft gelijk alweer materiaal om afgeschreven te worden? Sneijder was tot Sparta uit een revelatie en de motor van het team samen met Stam en hij kan er uitstekend in passen. Nu speelt hij slecht, en mag hij gelijk weg?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:32 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Sneijder speelt al wedstrijden lang als een lamlul. Ik blijf zeggen dat het voetballend 0,0 is wat hij brengt. Hij past niet in dit team, daarvoor moet er eerst een echte stofzuiger achter hem staan ala Davids, die kan zijn fouten wél goedkmaken. Een Emanuelson en een Heitinga kunnen dat niet waardoor Sneijder teveel mee terug moet.
Die Van Geel moet zich maar eens even achter de oren krabben met zijn "er komen geen versterkingen meer bij"quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:32 schreef M0NTANA het volgende:
Zou Edgar Davids voor een ommekeer kunnen zorgen? Zou niemand anders weten.
Vergeleken met de anderen wel ja. Vandaag in elk geval. Hij komt van een grotere competitie, is die vraag dan raar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja want Gabri is de grote meneer natuurlijk![]()
Volgens Henk ten Cate is Gabri met Jaap Stam de beste speler van de eerste seizoenshelft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Vergeleken met de anderen wel ja. Vandaag in elk geval. Hij komt van een grotere competitie, is die vraag dan raar?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef PLAE@ het volgende:
wtf moet je met versterkingen als de mentaliteit van de rest kut is?
De mentaliteit moet veranderen, voetballen kunnen ze wel.
Kanu is ideaal als targetman.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
geen idee wat we met kanu moeten behalve op basis van nostalgie.
davids mwah ok maar verdere versterkingen lijkt me eigenlijk totaal niet nodig. Een mentaliteitsverandering dat lijkt me nodig.
Wat een kinderachtige intervieuwer nu trouwens
Idd, maar die mentaliteit is een logisch gevolg van het feit dat ze in de jeugdopleiding geen tegenslagen kennen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef PLAE@ het volgende:
wtf moet je met versterkingen als de mentaliteit van de rest kut is?
De mentaliteit moet veranderen, voetballen kunnen ze wel.
Zonder Sneijder had dat ook wel gekunt hoor. Sneijder de motor van het team? Ik heb het niet gezien hoor. Een paar afstandsschoten zijn leuk, maar ik heb liever dat hij het spel eens gaat verdelen of assists geven. Daar hebben we veel meer aan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wat lul je nou onzin, is een speler die een paar wedstrijden het niet zo heeft gelijk alweer materiaal om afgeschreven te worden? Sneijder was tot Sparta uit een revelatie en de motor van het team samen met Stam en hij kan er uitstekend in passen. Nu speelt hij slecht, en mag hij gelijk weg?
Kanu speelt ontzettend goed bij Portsmouth en we missen een soort speler als hem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
davids mwah ok maar verdere versterkingen lijkt me eigenlijk totaal niet nodig. Een mentaliteitsverandering dat lijkt me nodig.
Wat een kinderachtige intervieuwer nu trouwens
Hij had die uitspraak nooit moeten doen, als je op geruime afstand derde op de ranglijst staat. Dan niet de ambitie hebben je te versterken, dan ben je gewoon niet goed bezig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:35 schreef Urquhart het volgende:
Die Van Geel moet zich maar eens even achter de oren krabben met zijn "er komen geen versterkingen meer bij"
http://nieuws.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=42448quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
9 goals en 5 assists. Ik vind het niet weinig hoor. Jij wel?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:38 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zonder Sneijder had dat ook wel gekunt hoor. Sneijder de motor van het team? Ik heb het niet gezien hoor. Een paar afstandsschoten zijn leuk, maar ik heb liever dat hij het spel eens gaat verdelen of assists geven. Daar hebben we veel meer aan.
Hij mag godverdomme blij zijn dat hij bij 2 grote clubs heeft kunnen spelen met zijn gebrek aan kwaliteit, dus ja ik vind het een rare vraag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Vergeleken met de anderen wel ja. Vandaag in elk geval. Hij komt van een grotere competitie, is die vraag dan raar?
spuit 11quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
http://nieuws.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=42448
Idd, maar volgens mij heeft hij gewoon de visie dat Ajax zoveel mogelijk eigen spelers moet opstellen. Die kunnen zich in de schijnwerpers spelen, en vervolgens met winst verkocht worden. Een versterking die blokkeert de plek van een eigen jeugdspeler.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Hij had die uitspraak nooit moeten doen, als je op geruime afstand derde op de ranglijst staat. Dan niet de ambitie hebben je te versterken, dan ben je gewoon niet goed bezig.
Ja, tegen Cape Townquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er al oefenwedstrijden bekend uit de winterstop?
Ze gaan toch naar Zuid Afrika?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Ajax Cape Town - Ajaxquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Zuid-Afrika toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
En dan ook nog interlands mogen spelen voor zo'n matig landje als Spanje. Mazzelaar is het.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij mag godverdomme blij zijn dat hij bij 2 grote clubs heeft kunnen spelen met zijn gebrek aan kwaliteit, dus ja ik vind het een rare vraag.
thanks.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:42 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ajax Cape Town - Ajax
14 Januari dacht ik
Gebrek aan kwaliteitquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij mag godverdomme blij zijn dat hij bij 2 grote clubs heeft kunnen spelen met zijn gebrek aan kwaliteit, dus ja ik vind het een rare vraag.
En dat betekent dat hij een goede voetballer is? Meerdink was ook international bij een nietig land als Nederland.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan ook nog interlands mogen spelen voor zo'n matig landje als Spanje. Mazzelaar is het.
Zou davids weer leven in ajax kunnen blazen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zuid-Afrika toch?![]()
Davids als aanjager erbij, beter als dit zooitje lamlendig![]()
In ieder geval ruim goed genoeg voor de eredivisie hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat betekent dat hij een goede voetballer is? Meerdink was ook international bij een nietig land als Nederland.
Nou zoals het nu gaat kunnen deze spelers het niet, alleen Stam. Er moeten gewoon van die types bij nuquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou davids weer leven in ajax kunnen blazen?
Ik hoop het van harte in ieder geval...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou zoals het nu gaat kunnen deze spelers het niet, alleen Stam. Er moeten gewoon van die types bij nu![]()
Tja, dat was Galasek ook. Gabri komt internationaal in ieder geval te kort.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
In ieder geval ruim goed genoeg voor de eredivisie hoor.
Wie zegt er dat Gabri een wereldspeler is dan? Niemand toch? Gewoon een nuttige en goeie aanjager. Daarom zit hij ook niet meer bij de nationale selectie. Maar zoals gezegd, ruim genoeg voor topniveau eredivisie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat betekent dat hij een goede voetballer is? Meerdink was ook international bij een nietig land als Nederland.
Internationaal speelt Ajax toch al jaren geen rol meer. Ze moeten ook gewoon op nationaal niveau scouten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, dat was Galasek ook. Gabri komt internationaal in ieder geval te kort.
Dat lijkt me een goede volgorde inderdaad. Laat het eerst nationaal maar eens goed lopen, daarna zien we wel verder of die spelers door kunnen groeien of vervangen moeten worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Internationaal speelt Ajax toch al jaren geen rol meer. Ze moeten ook gewoon op nationaal niveau scouten.
Wat heeft dat er nou mee te maken. Jij zegt dat hij blijkbaar goed genoeg is voor het nationale elftal, dat is gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Internationaal speelt Ajax toch al jaren geen rol meer.
Nu niet meer, destijds wel. Maar hij heeft door diverse blessures meer gemist dan gespeeld. Pas nu weer langere tijd fit, dus hij kan alleen maar beter.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Jij zegt dat hij blijkbaar goed genoeg is voor het nationale elftal, dat is gewoon niet zo.
Ten Cate zei laatst dat davids niet kwam...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef Longmen het volgende:
Hoe serieus zijn die Davids Kanu geruchten nu eigenlijk??
Omdat het bestuur het niet wil neequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ten Cate zei laatst dat davids niet kwam...
Lijkt me logisch, eerst maar eens wat middenvelders weg....quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat het bestuur het niet wil nee![]()
![]()
Ja, en Leonardo ontkende ineens met Ten Cate te hebben gesproken terwijl het contract zo ongeveer al getekend wasquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ten Cate zei laatst dat davids niet kwam...
Omdat we er al zoveel hebben?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, eerst maar eens wat middenvelders weg....
Ja (dat de helft niet voldoet is een tweedequote:
Je bedoelt Rosales en Rosenberg?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, eerst maar eens wat middenvelders weg....
Ik vind beide op zich wel oke (ja echt) maar zullen uiteindelijk wel net tekort komen.quote:
Nee we gaan een stadion bouwenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef keijz het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat er nu geen versterkingen meer komen in de winterstop?
Vertonghen heeft net 2 wedstrijden gespeelt. Die moet gewoon verhuurd worden of af en toe zijn minuutjes pakken. Die andere 2 mogen weg. Rosales en Rosenberg mogen ook weg; ze kunnen allebei best aardig ballen, maar in dit systeem komen ze gewoon niet tot hun recht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind beide op zich wel oke (ja echt) maar zullen uiteindelijk wel net tekort komen.
Nee doel meer op Lindenbergh, Krohn-Deli of de eigenlijke verdediger Vertonghen.
En Huntelaal-shiltjes velkopen in China!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee we gaan een stadion bouwen
Nee, laat hem maar lekker daar in Londen op de tribune zittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou davids weer leven in ajax kunnen blazen?
Volgens mij past het ajax systeem gewoon niet meer zo goed in het hedendaags voetbal. En is er weinig vertrouwen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waaraan het ligt.
De mentaliteit... tja... ik kan me moeilijk voorstellen dat deze spelers niet hun stinkende best doen. Daar ligt het niet aan. Wat me wel opviel is dat veel spelers (Sneijder, Urby, Babel) gewend zijn om alles voetballend op te lossen en altijd naar voren te gaan. Soms moet je even een pas op de plaats maken en rustig aan doen. Zou dat met de mentaliteit te maken hebben? Dat het 'altijd moeten domineren' als een zware last op het elftal ligt?
PSV heeft het ook moeilijk tegen teams als Groningen en Vitesse, maar zij kunnen het zich wel permiteren om gewoon even terug te zakken en te wachten op de counterkansen voor Farfan en Koné. En groot gelijk hebben ze eigenlijk... waarom kunnen wij dat niet?
Kwalitatief is ons elftal best in orde denk ik, op één plaats na: de controlerende middenvelder. Heitinga kan goed verdedigen maar het 'spel' snel verplaatsen is niet aan hem besteed. Ik heb het vaker gezegd maar we hebben echt iemand nodig voor die rol die zowel aanvallend en verdedigend zijn mannetje staat (type Mendes da Silva, Fabregas, Vieira) etc.
Als we Lindenbergh en Rosenberg verkopen in de winterstop moet daar toch best ruimte voor zijn?
Onzin.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij past het ajax systeem gewoon niet meer zo goed in het hedendaags voetbal. En is er weinig vertrouwen.
Het is ook niet meer zo makkelijk om zo te spelen in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij past het ajax systeem gewoon niet meer zo goed in het hedendaags voetbal. En is er weinig vertrouwen.
Bij Roda-uit maakte we ook een lelijke uitglijder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Onzin.
Tot de wedstrijd tegen PSV ging het toch prima bij jullie?
Jullie missen gewoon een leider, that's all.![]()
Wat te denken van jullie rechtshalf en buitenspelers? En die Stekelenburg is ook maar een grabbelaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
Kwalitatief is ons elftal best in orde denk ik, op één plaats na: de controlerende middenvelder.
Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Roda-uit maakte we ook een lelijke uitglijder.
Tuurlijk, maar niet op deze manier...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.
Je kunt als team gewoon een keer een offday hebben, en als teams als Roda, Heerenveen, Utrecht en dergelijke scherp zijn, dan kun je ga je gewoon hard op je bek. Dat overkomt iedere topclub.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet op deze manier...
Dan kun je er nog wel voor zorgen dat je zonder schoon shirt van het veld af gaat. Zeg maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je kunt als team gewoon een keer een offday hebben, en als teams als Roda, Heerenveen, Utrecht en dergelijke scherp zijn, dan kun je ga je gewoon hard op je bek. Dat overkomt iedere topclub.
Dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is ook niet meer zo makkelijk om zo te spelen in de Eredivisie.
Op een Excelsior, Willem II en Heracles na zijn alle ploegen gewoon van redelijke kwaliteit. Begrotingen groeien, stadions groeien, de subtop wordt groter en groter. Je merkt gewoon dat in de Eredivisie bijna iedereen van iedereen kan winnen.
PSV is ook verre van ongenaakbaar, dat was bij verschillende wedstrijden te zien. Maar zij kunnen het zich permitteren om gewoon de tegenstander smerig in de val te counteren. Dat wordt bij Ajax niet getolereerd, omdat dat onze stijl niet is. Wij moeten 'aanvallen' met als gevolg dat de tegenstander daar slim op anticipeert (zoals bijv. Vitesse en NEC) en ons uiteindelijk aftroeft.
Ik ben altijd een voorstander geweest van het aanvallend voetbal dat Ajax propageert, maar misschien is iets meer realisme ook wel op zijn plaats....
Dan koop je spelers met mentaliteit. Types als Emanuelson krijg je dat toch nooit aangeleerd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Als NEC al zo'n lastige tegenstander is.
Lijkt me onzinnig om nou weer allerlei aankopen te gaan doen. Je zit al met die Leonardo opgescheept. Het is puur mentaliteit.
Ach, dat laffe afreageren op 1 of 2 spelers vind ik zo flauwquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:25 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dan koop je spelers met mentaliteit. Types als Emanuelson krijg je dat toch nooit aangeleerd.
Ik reageer me op niemand af. Ik vind alleen die zogenaamde talenten gewoon te vaak door de mand vallen. En dat vond ik vorig jaar ook al.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Ach, dat laffe afreageren op 1 of 2 spelers vind ik zo flauw![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Iets wat mij opvalt.
De laatste paar wedstrijden laat Ajax veel punten liggen als Sneijder speelt.
Toen Sneijder eruit was ( schorsing en blessure ) heeft Ajax geloof ik alleen tegen AZ punten laten liggen.
De eerste maanden van het seizoen was iedereen in hossana stemming over Sneijder (topscorer etc.) en nu een paar wedstrijden slecht gespeeld is er ineens van alles met hem aan de hand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kan verdedigend een zwakke schakel zijn.
Zoals op het WK.
iedereen mist wel eens een kans, dat had jaap stam net zo goed kunnen overkomen. Ik mis met voetbal ook wel eens een kans hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutwedstrijd. En Rosenberg ook, met z'n kans...pffrtt..
En Luinge is ook een clowntje zeg, met z'n gekontendraai voor het uitvak haha...
Enfin, conclusie nu op het eind van 2006: WAT EEN STELLETJE NATTE WINDEN!!!!
tyfushonden, daar ben je dan de hele dag voor op pad.
Bij de meeste clubs maar vooral bij Ajax is men altijd op zoek naar helden en zondebokken. Vorig jaar werd alles afgereageerd op Boukhari en was Huntelaar de held. Nu is het Emanuelson en is Klaas Jan ook bijna een schlemiel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
De eerste maanden van het seizoen was iedereen in hossana stemming over Sneijder (topscorer etc.) en nu een paar wedstrijden slecht gespeeld is er ineens van alles met hem aan de hand.
Ik vind Sneijder nog steeds een van de betere spelers....
heeleemaal juistquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij de meeste clubs maar vooral bij Ajax is men altijd op zoek naar helden en zondebokken. Vorig jaar werd alles afgereageerd op Boukhari en was Huntelaar de held. Nu is het Emanuelson en is Klaas Jan ook bijna een schlemiel.
Terwijl spelers die bij Ajax niet presteerden ineens bij andere clubs tot bloei komen, is er dan toch iets met de club zelf?
Hallo...Markus Rosenberg...overquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:53 schreef WEST het volgende:
[..]
iedereen mist wel eens een kans, dat had jaap stam net zo goed kunnen overkomen. Ik mis met voetbal ook wel eens een kans hoor.
Boukhari is niet bepaald gaan bloeien hoor..van wat er afgelopen zomer allemaal vertrokken is valt het allemaal wel mee dat het opbloeit. Ok vorig seizoen was Van de Vaart een revelatie bij HSV maar dit seizoen ook niet bepaald..Nigel de Jong ook meer geblesseerd dan dat ie speelt.. Galasek doet het leuk bij Nurnberg maar ook niet superieur.quote:
Die Franse jongen schijnt het geweldig te doen bv.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:10 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Boukhari is niet bepaald gaan bloeien hoor..van wat er afgelopen zomer allemaal vertrokken is valt het allemaal wel mee dat het opbloeit. Ok vorig seizoen was Van de Vaart een revelatie bij HSV maar dit seizoen ook niet bepaald..Nigel de Jong ook meer geblesseerd dan dat ie speelt.. Galasek doet het leuk bij Nurnberg maar ook niet superieur.
quote:Zaakwaarnemer Huntelaar ontkent contacten met andere clubs
De naam van Klaas-Jan Huntelaar vult de laatste dagen weer met name de Italiaanse sportkranten. In een reactie ontkende zaakwaarnemer Oosterveer opnieuw dat hij concrete contacten heeft met andere clubs. "Op dit moment zijn er geen contacten, we zullen de situatie in juni opnieuw bekijken" aldus de zaakwaarnemer. Volgens hem is het voor Huntelaar belangrijk om voor een club te kiezen die Champions League speelt. Het veelgenoemde Juventus lijkt daardoor al af te vallen. "Huntelaar zal een club zoeken die bij hem past, waar zijn familie zich goed zal voelen en die ook technisch bij hem past" aldus de zaakwaarnemer die de Italiaanse, Spaanse, Engelse en Duitse competities noemde als mogelijke bestemmingen.
kan anderen ook overkomen. tis alleen lullig dat het gebeurt.quote:
Huntelaar kan best voetballen, alleen moet hij idiote taken uitvoeren van HTC en belangrijker: De mensen die hem moeten bedienen zijn niet capabel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef SCH het volgende:
Huntelaar moet eerst maar weer leren voetballen
Het zijn dezelfde als vorig jaarquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar kan best voetballen, alleen moet hij idiote taken uitvoeren van HTC en belangrijker: De mensen die hem moeten bedienen zijn niet capabel.
Bingoquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar kan best voetballen, alleen moet hij idiote taken uitvoeren van HTC en belangrijker: De mensen die hem moeten bedienen zijn niet capabel.
Goed punt, ik weet alleen geen speler die de laatste jaen elders wel zijn doorgebroken (ook vd Vaart niet....)quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij de meeste clubs maar vooral bij Ajax is men altijd op zoek naar helden en zondebokken. Vorig jaar werd alles afgereageerd op Boukhari en was Huntelaar de held. Nu is het Emanuelson en is Klaas Jan ook bijna een schlemiel.
Terwijl spelers die bij Ajax niet presteerden ineens bij andere clubs tot bloei komen, is er dan toch iets met de club zelf?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde als vorig jaar
Klaas Jan is gewoon niet de ster die velen in hem zien.
We zien het dit seizoen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef Silenus het volgende:
Gelul, Huntelaar is een topper.
Er wordt in grootheid gesproken ala van Basten Bergkamp. Die lieten hele andere dingen zien...quote:
Vorig jaar voetbalde hij veel wedstrijden met Rosenberg om hem heen. Dat verliep duidelijk beter dan met Rosales en De Mul die hem moeten bedienen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde als vorig jaar
Klaas Jan is gewoon niet de ster die velen in hem zien.
Hij mag een 2de keer terugkomen, goed teken dus. De meeste mogen 1 keer komen en dan blijft het daarbij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Luco het volgende:
Kwam er maar weer een type V. Basten of Bergkamp!
Is er al meer duidelijk over die Mads Laudrup? Die was toch op stage gekomen?
Wat een kutkeeper is dat toch, hadden wij Stekelenburg maarquote:
Daar weet 010 idd alles van!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NEC uit, altijd lastig.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pff dat kan je wel zeggen ja. NEC uit is echt lastig, had Feyenoord ook de grootste moeite mee de afgelopen 2 jaar.quote:
Jezus, alsof die elk jaar uit een boom pleurenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Luco het volgende:
Kwam er maar weer een type V. Basten of Bergkamp!
Ach, wordt wesley alleen maar hard van.. kan geen kwaad hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Trieste reactie van Ten Cate. Doe dat achteraf in de kleedkamer, of op de training, maar niet zo.
Ik geef hem groot gelijk, ik heb die kleine ook van alles toegewenst nadat hij vanmiddag weer zo opzichtig in de fout ging, het kostte ons wel een tegendoelpuntquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Trieste reactie van Ten Cate. Doe dat achteraf in de kleedkamer, of op de training, maar niet zo.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk, ik heb die kleine ook van alles toegewenst nadat hij vanmiddag weer zo opzichtig in de fout ging, het kostte ons wel een tegendoelpunt![]()
Dat zijn emoties van de wedstrijd..quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Prima reactie! Geef die gast een keer flink op zijn lazer! Kan Sneijder wel gebruiken, krijgt hij zelf tenminste ook een keer kritiek!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Sneijder is er zelf ook niet vies van om iemand de huid vol te schelden als die iets verkeerd doet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
D¤ NK J¤?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:52 schreef Terrorbita het volgende:
Hmm net op NLD1 dat er ook interesse van Juve voor davids is..
Ik denk eerlijk gezegd als edgar weer voor de keuze staat hij weer niet voor Ajax kiest..
Bij ajax vind je minder goals dit seizoenquote:Op zondag 31 december 2006 00:26 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, die had ik niet gezien... Zat in deze te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |