Of je doet het de dag ernaquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:47 schreef Rahl het volgende:
17 dagen tot TBC!
Lijkt me trouwens dat je op de releasedag een beetje vroeg bij moet zijn met die key anders kan je er natuurlijk op wachten dat 't weer neer gaat
Ik denk dat zodra het spel geïnstalleerd is op je PC, Blizzard besluit te crashen en je de eerstkomende 2 dagen niet kunt spelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:47 schreef Rahl het volgende:
17 dagen tot TBC!
Lijkt me trouwens dat je op de releasedag een beetje vroeg bij moet zijn met die key anders kan je er natuurlijk op wachten dat 't weer neer gaat
gamecards kun je zelfs bij de v&d kopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:42 schreef deedeetee het volgende:
Mag ik ff een vraagje stellen ? Kun je WOW ook betalen met een Wallykaart ?
ik weet niet wat een gamecard is en waar je die kunt krijgen en wil liever geen visakaart gebruiken![]()
fijn hè!quote:World of Warcraft: Burning Crusade - Caverns of Time: Mount Hyjal
Caverns of Time: Mount Hyjal will ship with World of Warcraft: Burning Crusade expansion retail launch. The dungeon requires 25 player raid groups. However, not everyone can enter the dungeon. This dungeon requires many pre-requisites:
1. You must be level 70
2. Complete Caverns of Time: Durnholde (Old Hillsbrad) and Complete Caverns of Time: Dark Portal (Black Morass).
3. Talk to Soridormi (Adult) - the consort of Nozdormu. You may find her roaming around the clockwork in Caverns of Time. She will give you a quest titled: The Vial's of Eternity.
However, this is no 1-2-3 immediate quest. To acquire the two vials of eternity requires the completition of many quest chains that will take months to accomplish and good gear.
4. You must complete the Cipher of Damnation quest chain in Shadowmoon Valley and the Stormspire quests in Netherstorm. The Stormspire quest chain starts in Area 52 with the Consortium Ethereal. The chain ends when Nexus-Prince Harammad sends you to A'dal with a crystal. Maybe you should have talked to Akama at the Warden's Cage in Shadowmoon Valley.
5. A'dal will give you the Arcatraz Key quest: The crystal key is divided in two halves. The first half is held by the last boss of Tempest Keep: Botanica - Splintertree. The second half is held by the last boss of Tempest Keep: Mechanar. Once you assemble the Arcatraz Key and have completed the two quest chains: Stormspire and Cipher of Damnation -- Khadgar will talk to you, asking you to talk to A'dal. A'dal will give you the Kael'Thas dungeon key chain quest. The key is named Tempest Key - for the final showdown with Prince Kael'Thas Sunstrider.
6. Brace yourself - - you need to be revered with the Sha'tar Reputation faction to obtain the Tempest Keep Heroic-Dungeon key, Revered with the Lower City to obtain the Auchenai Key to unlock the Auchindoun Dungeons in Heroic-mode, Revered with the Cenarion Expedition to unlock the Heroic-mode for Coilfang Reservoir dungeons, and Revered with Thrallmar/Honor Hold to unlock the Heroic-mode Difficulty for Hellfire Citadel dungeons. Hope you have had fun reading this far.
7. Complete Trial of the Naaru: Mercy; Trial of the Naaru: Strength; and Trial of the Naaru: Tenacity. No easy task ... for you have to complete the three trials in Heroic-mode. Trash mobs hit for 15,000 non-crit damage, no less. You have to kill Murmur in Auchindoun: Shadow Laberynth, retrieve an unused Axe of the Executioner from Hellfire Citadel: Shattered Halls, Kalithresh's Trident in Coilfang Reservoir: Steamvaults, and to rescue Millhouse Manastorm (gnome) after killing the last boss of Tempest Keep: Arcatraz. Once you have completed those four dungeons in Heroic-mode, return to A'dal and he will grant you the Tempest Key to enter Prince Kael'Thas dungeon -- which requires 25 players. Kill Kael'Thas and loot his Vial of Eternity.
8. Now you need to kill Lady Vashj and loot her Vial of Eternity. No data has been gathered concerning the requirements to enter Lady Vashj's dungeon.
9. By now you should be Friendly with the Scales of the Sands faction.
10. Now you can enter Caverns of Time: Mount Hyjal
In this dungeon you go back in time 4 years into the past to fight alongside Malfurion Stormrage, Tyrande Whisperwind, Thrall, and Jaina Proudmoore against Archimonde and the Burning Legion. Your mission is to stop the Infinity Dragonflight from altering time.
THE VIALS OF ETERNITY
INTRO
Soridormi: The Battle of Mount Hyjal is one of the most well-guarded events of this timeline. Should an intruder alter its outcome, the impact would extend to all subsequent moments in history.
As the Aspect's prime mate I'm far more in tune with the flow of time than other bronze dragons. I recently sensed a minute ripple in time emanating from the events surrounding the Battle of Mount Hyjal. Someone or something is attempting to change this timeline and they must be stopped.
Soridormi: Seven vials were drawn from the Well of Eternity by Illidan. He poured three into the lake on top of Mount Hyjal and a second Well of Eternity was created. For years the rest were believed lost.
With the opening of the Dark Portal, we've come to know that he gave one each to his lieutenants Kael'thas and Vashj. Retrieve what remains of them; we wil need them as foci to open a gateway to any events tied to Mount Hyjal, recent or ancient. The outcome of the Battle of Mount Hyjal must be preserved.
I've asked the impossible of you, yet I expect you to succeed. Much depends on it.
QUEST OBJECTIVES
Soridormi at Caverns of Time wants you to retrieve Vashj's Vial Remnant from Lady Vashj at Coilfang Reservoir and Kael's Vial Remnant from Kael'Thas Sunstrider at Tempest Keep.
Rewards: 24g 60s
Volgens mij is dit de enige manier waarop mensen heroic instances gaan doen. Ik hoorde dat de rewards nogal tegenvielen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:09 schreef Fratz het volgende:
[..]
gamecards kun je zelfs bij de v&d kopen(en bij speelgoedwinkels als bart smit en intertoys) en ja de mediamarkt heeft ze ook!
en ik dacht, laat ik deze fijne quest nog een keertje posten.
[..]
fijn hè!
![]()
quote:Prijsjes
http://img386.imageshack.us/img386/97/flyingmountpricessk8.jpg
The Gryphons (Alliance):
Golden Gryphon
http://img294.imageshack.us/img294/9591/goldengryphondi5.jpg
Ebon Gryphon
http://img356.imageshack.us/img356/9493/ebongryphonxb2.jpg
Snowy Gryphon
http://img299.imageshack.us/img299/1609/snowygryphongk1.jpg
------
The Swift Gryphons (Alliance):
Swift Blue Gryphon
http://img356.imageshack.us/img356/6013/swiftbluegryphonjl8.jpg
Swift Red Gryphon
http://img294.imageshack.us/img294/9231/swiftredgryphonhp7.jpg
Swift Purple Gryphon
http://img356.imageshack.us/img356/1313/swiftpurplegryphontu1.jpg
Swift Green Gryphon
http://img294.imageshack.us/img294/8084/swiftgreengryphonux4.jpg
------
The Windriders (Horde):
Blue Windrider
http://img299.imageshack.us/img299/6171/bluewindriderck6.jpg
Tawny Windrider
http://img294.imageshack.us/img294/5152/tawnywindridersp1.jpg
Green Windrider
http://img294.imageshack.us/img294/2000/greenwindriderwe1.jpg
------
The Swift Windriders (Horde):
Swift Yellow Windrider
http://img356.imageshack.(...)llowwindriderfx0.jpg
Swift Green Windrider
http://img356.imageshack.(...)reenwindriderzy2.jpg
Swift Red Windrider
http://img294.imageshack.us/img294/1617/swiftredwindriderct1.jpg
Swift Purple Windrider
http://img356.imageshack.(...)rplewindriderii6.jpg
En alle allaince die ik spreek zegt dat het Horde-favoured isquote:Op zondag 31 december 2006 11:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
AV is toch Alliance-favoured, dus.![]()
Sja helaasch kan dat niet. In de winkel is WoW overigens nog maar een euro of 18, incluus maand gratis spelen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon via de Europese WoW website een key kopen?
Zag het van de week voor 15quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Sja helaasch kan dat niet. In de winkel is WoW overigens nog maar een euro of 18, incluus maand gratis spelen.
Dat boeit toch niet super? Gaat uit eindelijk toch alleen maar om de key, des noods flikker in de binaries + data files voor een enGB versie wel ff op rapidsharequote:Op zondag 31 december 2006 17:55 schreef Jimbo het volgende:
godverdommeik zit in spanje en kan aleen maar de catalansche versie kopen hier
![]()
ik heb net een format achter de rug , had alle patch files op een dvd gepleurt...moet ik alsnog alles downloadenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef Migwi het volgende:
Ik had een pc probleem en geformatteerd, mag 't ook weer opnieuw installeren, zie er nu al naar uit
zou een spaanse key op de GB versie werken dan ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet super? Gaat uit eindelijk toch alleen maar om de key, des noods flikker in de binaries + data files voor een enGB versie wel ff op rapidshare.
Weet het niet 100% zeker (Dus bijt me er niet op vastquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou een spaanse key op de GB versie werken dan ?
nja dan maar wachten tot eind februariequote:Op zondag 31 december 2006 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet het niet 100% zeker (Dus bijt me er niet op vast.) Maar keys gelden per regio en die zijn zover ik weet: US, EU en dat gebeuren in asie. Buiten dat loggen alle clients in de EU (tenzij je een US client ingelogged) via de zelfde servers in. Maar als je het echt zeker wilt weten kun je beter in NL kopen
.
Of blizzard ff mailen die weten het vast welquote:Op zondag 31 december 2006 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja dan maar wachten tot eind februarie
Ja dat werkt... Daarna via blizzard de engelse language pack installeren en je zou geen problemen moeten hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou een spaanse key op de GB versie werken dan ?
We wachten afquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef LiNDz het volgende:
ik ben zojuist na 1,5 jaar wow gestopt xD
2 lvl 60, met 1 warrior, main tank, gespeeld totaan full tier 1. en joepie, met tbc is tier 1 crap :S
en als je eindelijk tbc gear hebt, komen ze met nog een uitbreiding zodat je tbc gear weer crap is
ken een hoop mensen, waaronder ikzelf, die om deze reden eervol gestopt zijn
ik bekijk tbc wel een keer bij iemand, maar na 1,5 jaar hou ik wow wel weer voor gezien
Gaat het jou en die anderen alleen om de gear dan ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef LiNDz het volgende:
ik ben zojuist na 1,5 jaar wow gestopt xD
2 lvl 60, met 1 warrior, main tank, gespeeld totaan full tier 1. en joepie, met tbc is tier 1 crap :S
en als je eindelijk tbc gear hebt, komen ze met nog een uitbreiding zodat je tbc gear weer crap is
ken een hoop mensen, waaronder ikzelf, die om deze reden eervol gestopt zijn
ik bekijk tbc wel een keer bij iemand, maar na 1,5 jaar hou ik wow wel weer voor gezien
Nee zou het wel eens willen zien, volgend jaar zet ik een client met fraps aan denk ikquote:Op maandag 1 januari 2007 12:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Mensen die het vuurwerk gezien hebben?
zal over een paar uur wel filmpjes van t vuurwerk ect op youtube staan denk ikquote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee zou het wel eens willen zien, volgend jaar zet ik een client met fraps aan denk ik.
heh is het ook overdag dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:17 schreef Jimbo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=K5dFoSaf9sE
deze is uit stormwind dit jaar![]()
http://youtube.com/results?search_query=new+year+world+of+warcraft&search=Search
nja zoek zelf de rest maar
Toevallig op Emerald dreams onofficieele forum daar iets over gezien.quote:Op zondag 31 december 2006 13:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee het is gewoon ook irritant als er standaard 5 tot 10 man staan de leechen :/.
geen idee, ik zocht aleen maarquote:
Wel grappig.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik zocht aleen maar
weet iemand of de WOW TBC collecters edition nog ergens te bestellen is of moet ik echt de mediamarkt bestormen de 16 ? (nja mediamarkt...de Jeugo's y peliculas hiero dan)
Bedankt voor deze zeer bruikbare info!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:35 schreef __________ het volgende:
[..]
Toevallig op Emerald dreams onofficieele forum daar iets over gezien.
Het blijkt dat ze een prog draaien die blijft rechtermuisklikken. Wat nu een goede tegentactiek tegen dit soort honor farners is om een mage een portal te laten maken.
Je bent a) van ze af en b) ze klikken niet automatisch weer op de battlemaster en als hij z'n honor wil zien vind ie z'n manneke terug VER van de warmasters af
Ik heb er hoogstwaarschijnlijk 2quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik zocht aleen maar
weet iemand of de WOW TBC collecters edition nog ergens te bestellen is of moet ik echt de mediamarkt bestormen de 16 ? (nja mediamarkt...de Jeugo's y peliculas hiero dan)
Dat liedquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef MaddoxX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tgD7TRfq3Ek&mode=related&search=
triest
Haha welke server/factie zit je?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:59 schreef Ionesco het volgende:
Trouwens, als jullie aan het begin van een AV een druid iemand ziet schreeuwen:'EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS, NOG LANG NIET, NOG LANG NIET' weten jullie dat ik het bensoort waarschuwing voor de fokkers op wow :d
gratzquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:19 schreef Pustasu het volgende:
ik ben level 60
Of je bent gewone een vieze stomme mannetje die mensen probeert belachelijk te maken omdat ie jaloers is dat zn zusje naar denemarken gaat voor een clanmeeting.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:22 schreef Pustasu het volgende:
ik ben de beste warlock speler van nederland...check de verkiezingen maar
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:45 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Of je bent gewone een vieze stomme mannetje die mensen probeert belachelijk te maken omdat ie jaloers is dat zn zusje naar denemarken gaat voor een clanmeeting.
[games] een cyberleven
Yup, je kan in je accountmanagement zelf bepalen of je wel of niet een maand verlengd.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:18 schreef Wii-Style het volgende:
Is het mogelijk om WoW een maand te spelen, en dan zes maanden te stoppen, en dan weer een maand verder spelen, en dan weer zes maanden stoppen zonder dat je character wordt gedelete?
kookniet! maar ik wil gewoon verder met mn druidquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:13 schreef znarch het volgende:
Kan niet w88 op TBC. Heb echt zin om mijn huidige char vaarwel te zeggen en opnieuw te beginnen met met BELF
quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Heb een tijdje WoW gespeeld op het account van mijn vriendje, en definitief besloten dat ik het ook wil hebbenWat een geweldig spel!
Maar ik wacht even met kopen tot burning crusades uit is, en dan koop ik de special edition. Kan bijna niet wachten!![]()
Ik zou mijn ogen openhoudenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:05 schreef Ionesco het volgende:
Ik zit op Jaedenar-Alliance
Van het groep:
Aerie Peak Normal
komt me bekend voor. we hebben ook wel eens gehad dat elke boss band of survitude dropte.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:51 schreef Tain het volgende:
Gisteren 4 bazen in ZG gedaan en bij 3 bosses dropte dit: http://www.thottbot.com/?i=51412
Voordeel wel met deze drops is dat 3 classes het kunnen gebruiken, dus heel erg is het nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Fratz het volgende:
[..]
komt me bekend voor. we hebben ook wel eens gehad dat elke boss band of survitude dropte.
Doe mij je rogue tot je weer terugkomt !quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef Zosk het volgende:
* Zosk is gestopt met wow
maar ik praat nog lekker wel mee, anders ga ik het te veel missen![]()
Gestoptquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Zosk het volgende:
heb niks meer, alleen me gear nog. alles aan een vriend gegeven. inc gold enzo![]()
dus voordat je kan gaan farmen moet je echt iets hebben, op me alts zit ook niks meer. 2k gold weg![]()
Wie ben jij op Trollbane ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
GestoptEn ik wilde nog wel keihard geganked worden door je
Reden?
lol, geen zin meer. saaie patchquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
GestoptEn ik wilde nog wel keihard geganked worden door je
Reden?
Blablabla, je speelde gewoon te veel en kwam daar eindelijk achter en besloot er iets aan te doenquote:
Op dit moment nog een level 24 troll huntert Qepoq. Heb ook nog een level 40 Undead Mage Xice rondlopen daar. Alleen ga ik niet al te veel meer doen met deze chars omdat een paar collega's met TBC opnieuw wilden beginnen.quote:
Aaaah zoquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:17 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Op dit moment nog een level 24 troll huntert Qepoq. Heb ook nog een level 40 Undead Mage Xice rondlopen daar. Alleen ga ik niet al te veel meer doen met deze chars omdat een paar collega's met TBC opnieuw wilden beginnen.
True , weet ook niet of ik nog zo heel veel langer ga spelen, maar ga wel zeker lvl 70 halen in ieder geval.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:15 schreef Zosk het volgende:
ik dacht dat het in TBC weer anders zou gaan, maar dat weet ik allemaal niet en het boeit me eigenlijk ook niet meer want mijn besluit staat toch al vastmaar elke dag online zijn om je DKP te verdienen omdat je anders achter komt te lopen op je class en daardoor geen items krijgt wil ik gewoon niet meer, en dat vind ik best jammer want ik vind het gewoon nog steeds een leuke game. Maar ik heb er gewoon geen zin meer in
![]()
Op Trollbane? Alliance side?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Aaaah zoBegin zelf ook overnieuw met TBC
ja dat lijkt me van de ene kant nog wel leuk, maar om daar nou me tijd in te steken en dan weer stoppen, en dan heb ik er ook alweer geld aan uitgegeven, daar pass ik voorquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
True , weet ook niet of ik nog zo heel veel langer ga spelen, maar ga wel zeker lvl 70 halen in ieder geval.
Tailoring is de makkelijkste profession joh.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:11 schreef tonks het volgende:
Wat zijn die laatste lvls kut trouwens ben nu tailor 293 moet er nog 7
BS, LW en Tailoring worden toch alleen maar gebruikt voor resistance gear en tijdens 't levellen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En meteen de kutste qua implementatie ook nog... Waar BS een leuk armor ding/zwaard/mace/axe krijgt, moeten wij het doen met gear die óf totaal niet geschikt is voor bepaalde classes. (Als jij een Destro lock bent wil je bijv + crit en + fire, en natuurlijk + sta, maar de + fire / + arcane set heeft int erop en een setbonus die op int vertrouwt...) óf die een combinatie heeft waar je 'eeeh' tegen zegt.. (De eerste draft van de healing set had een shitload aan + heal en mp5, maar de setbonus was op spirit gebaseerd.)
omg! <3quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:21 schreef Fratz het volgende:
http://video.google.es/videoplay?docid=-623411029238781573&q=world+of+warcraft+the+burning+crusade
leuke preview
ben momenteel mjn mage aan het levellen. heb nu 300 tailoring en 300 engineering. heb tot nu toe maar 3 items voor mezelf gemaakt (getailord). Bags uitgezonderd uiteraard.quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
BS, LW en Tailoring worden toch alleen maar gebruikt voor resistance gear en tijdens 't levellen?
Dacht ik althans
Ach, die laatste paar lvl's van tailoring kosten nog best veel.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Tailoring is de makkelijkste profession joh.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Migwi het volgende:
Someone post..meh, NL forum
Kan iemand even de beste build posten voor een Warlock om te levelen?
Want ik heb echt totaaaaaal geen idee
Ik vind Affliction beter om te levellen, minder downtime.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Imp Corruption en dan Demonology. Demonology is over het algemeen de beste solo/level build. Je kan ook Affliction gaan, hoor daar ook wel redelijke dingen over de laatste tijd, maar denk niet dat het echt veel beter is.
Niet dat ik er echt tijd voor heb, maar gewoon beetje als ik m'n Hunter, Rogue of Warrior zat benquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Imp Corruption en dan Demonology. Demonology is over het algemeen de beste solo/level build. Je kan ook Affliction gaan, hoor daar ook wel redelijke dingen over de laatste tijd, maar denk niet dat het echt veel beter is.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:11 schreef tonks het volgende:
Wat zijn die laatste lvls kut trouwens ben nu tailor 293 moet er nog 7
Stel 5k hp; 150hp per 4s of 100hp. Op de lange termijn (grinden dus) scheelt dit toch best imo. Straks met tbc gear trekt he twel bij maar het gaat over lvl 35 ofzo. Hou ook in je achterhoofd dat affliction gebuffed is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef koffiegast het volgende:
vind een nerf van fel stamina van 3 % naar 2% nou niet echt bijzonder...
Ik zit al in een guildquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef muhahaha het volgende:
Btw moragh dan zit je in mijn battlegroup, sign eens voor wsg =).
Als je demonology goed aanpakt heb je ook geen downtime en in PvP is het TE gemakkelijk. Echt veel verschil zit er niet echt tussen qua goed-heid, beide zijn best goede levelbuilds. Alleen Destruction is wel kut. Daar had ik mee geleveled vroegâh, toen CoS/E nog dodelijker waren, UD's 20 seconden immune waren voor fear/charm, en Conflagrate 1,5 sec cast was.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Affliction beter om te levellen, minder downtime.
(en in PvP is het ook best leuk)
WSG is een battlegroundquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik zit al in een guildGenaamd Fighters of the lion, en ben er zéér over te spreken
Dus nee dank je wel
Nee, battlegroup. Jou server zit in een groep servers die middels de battlegrounds (wsg, ab, av) tegen elkaar knokt. Ik zit op ahn qiraj dus als jij met je mage queue'd dan heb je een kans dat je mijn alt tegenkomt, die is nl. 27. Nou draaien er niet veel wsg's tegelijkertijd dus de kans is best aanwezigquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik zit al in een guildGenaamd Fighters of the lion, en ben er zéér over te spreken
Dus nee dank je wel
De reden is dat het waarschijnlijk een kut-guild isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:44 schreef Mauro het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat ze als reden geven dat ik betere gear nodig heb terwijl je straks, 1 of 2 weken na tbc al je tier items al uit hebt gedaan voor betere blauwe.
Yep, in juni al.quote:Hebben jullie trouwens TBC bij bol.com besteld?
Die heb ik al met mijn alt en wat vrienden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:47 schreef tonks het volgende:
Maak gewoon je eigen guild en dan zeg je, jullie zijn allemaal sukkels!
Hebben jullie trouwens TBC bij bol.com besteld?
Ik net pasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De reden is dat het waarschijnlijk een kut-guild is
[..]
Yep, in juni al.
Geen idee, bol.com heeft mij bij de originele release erg geholpen, want ze hadden toen vrijwel alle winkels uitverkocht waren, voor mij nog een exemplaar liggen.quote:
Omdat ik mijn mage zelf heb geleveld en mijn lock heb gekregen van een collega die gestopt is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:08 schreef tonks het volgende:
Waarom 22 accounts?
Gewoon pvp-en die epic set is makkelijk te krijgen en is gelijk aan tier 2..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:28 schreef Mauro het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste paar weken weinig plezier uit het spel haal.
In ieder geval sinds de laatste patch. Iedereen is aan het pvp-en en niet aan het raiden. Dus geen kans op betere gear.
En als je dan bij een ander guild wil en je vult zo'n formulier in krijg je doodleuk als antwoord dat je betere gear nodig hebt. HOE DAN?
Daarom wilde ik nu juist bij een ander guild.
AV is saai, AB en WSG kunnen heel erg tof zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef Mauro het volgende:
pvp is erg saai.![]()
de hele tijd hetzelfde truukje.
All run FW.
Forget Drek.
10 defend.
Don't loot wolves!
Rush in and kill!
horde ook hoor...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef Mauro het volgende:
pvp is erg saai.![]()
All run FW.
Forget Drek.
10 defend.
Don't loot wolves!
Rush in and kill!
quote:Alliance can also say Me Love You to Horde by typing this "ag ee oo p" Horde will see that as Me love you. Horde can also say Ha Ha Ha by typing "As as as" or lol by typing "K e K"
Ik heb hem besteld bij gcshop.nlquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:47 schreef tonks het volgende:
Maak gewoon je eigen guild en dan zeg je, jullie zijn allemaal sukkels!
Hebben jullie trouwens TBC bij bol.com besteld?
Er zijn toch weinig raids atm op TN, je mist niks hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:28 schreef Mauro het volgende:
In ieder geval sinds de laatste patch. Iedereen is aan het pvp-en en niet aan het raiden. Dus geen kans op betere gear.
En als je dan bij een ander guild wil en je vult zo'n formulier in krijg je doodleuk als antwoord dat je betere gear nodig hebt. HOE DAN?
Andere guilds zijn nu ook aan het PVP-en en met TBC in het vooruitzicht zullen er zich weinig veranderingen voordoen bij bestaande guilds. Iedereen is een beetje de kat uit de boom aan het kijken.....terecht......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:28 schreef Mauro het volgende:
Merged raids van IL en RnS!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Er zijn toch weinig raids atm op TN, je mist niks hoor![]()
Omdat Horde altijd 1 grove fout maakt. Geen defence bij Relief hut. Zet daar 10-15 mannetjes neer en laatde rest aanvalllen. Als dat niet werkt zet je 3 healers en een stuk of 8 dps classes inde boss room, en res je de doden steeds als er warmasters gepulled zijn.10 man kunnen er 30 heel lang ophouden.quote:Op zondag 31 december 2006 10:41 schreef WyriHaximus het volgende:
*zucht* Denk ik gezellig ff AVen. Join er 1 en het eerste wat er gezegt word is "rush SP!!!". Kan iemand mij vertellen waarom mensen nog steeds denken dat het werkt terwijl het bij mij op de BG groep het niet werkt? (Of ik heb de afgelopen 2 weken alleen maar pech gehad. Maar het is steeds het zelfde verhaal: wij rushen naar SP, allies wachten ons bij SH op moorden drie kwart uit en rennen door om ons in te maken.) Waar ik dan niet kan is dat het zo overduidelijk dat het niet werkt en mensen blijven het nog steeds doen, en ze geloven er ook heilig in want het werkt op hun server. (Fuck dat dit is je server nu niet dit is een andere snap dat dan.)
Ik weet het het is een spelletje en het is voor de fun. Ik vermaak me ook prima en heb genoeg fun maar ik snap dit hier boven gewoon niet.
Heb je ook meteen TBC besteld?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef dyna18 het volgende:
Eindelijk is mijn bestelde WoW binnen.... (verdorie 8 dagen onderweg geweest met de post). En nu is kan ik mijn code niet invoeren omdat alles plat ligt.... GRRRR
Als ik al overnieuw wil starten zal dat zeker niet meer op een PVP realm zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef znarch het volgende:
Meer mensen btw hier die straks met TBC op een nieuwe PVP realm willen starten ?
En wat maak je er dan mee, nou, blijkbaar 't volgende.quote:* 80 Rough Stone (4 stacks)
* 160 Copper Bars (8 stacks)
* 40 Malachite (2 stacks)
* 20 Tigerseye (1 stack)
* 80 Bronze Bars (4 stacks)
* 80 Silver Bars (4 stacks)
* 80 Shadowgem (4 stacks)
* 80 Heavy Stone (4 stacks)
* 120 Gold (6 stacks)
* 15 Jade (.75 stacks)
* 50 Mithril Bars (2.5 stacks)
* 60 Solid Stone (3 stacks)
* 45 Truesilver Bars(2.25 stacks)
* 30 Aquamarine (1.5 stacks)
* 40 Flasks of Mojo (2 stacks)
* 160 Dense Stone (8 stacks)
* 20 Star Rubies (1 stack)
* 100 Mithril Ore (5 stacks)
* ~200 Thorium Bars (10 stacks)
* ~250 Thorium Ore (25 stacks)
Heb 't niet nageteld, geloof wel dat 't kloptquote:* 1-30
Rough Stone Statues (10 Rough Stone)
Delicate Copper Wire (2 Copper Bars)
Prospecting (regular skill-ups to about 50)
* 30-65
Malachite Pendant (1 Delicate Copper Wire, 1 Malachite)
Tigerseye Band (1 Delicate Copper Wire, 1 Tigerseye)
Coarse Stone Statue (10 Coarse Stone)
Bronze Setting (2 Bronze Bars)
* 65-90
Elegant Silver Ring (2 Silver Bars)
* 90-100
Heavy Silver Ring (2 Silver Bars)
* 100-140
Ring of Twilight Shadows (2 Bronze Bars, 2 Shadowgem)
Heavy Stone Statue (10 Heavy Stone)
* 140-155
Gold Dragon Ring (1 Jade, 2 Gold, 2 Copper Wire)
* 155-175, 180-185
Mithril Filigree (2 Mithril Bars)
* 175-180
Solid Stone Statue (10 Solid Stone)
* 185-215
Engraved Truesilver Ring (1 Truesilver Bar, 2 Gold Bars)
* 215-220
Truesilver Commander’s Ring (3 Truesilver Bars, 2 Star Rubies, 2 Citrine)
* 220-225
Aquamarine Signet (3 Aquamarine, 4 Flask of Mojo)
(Should have made this from 215 or even 210 – orange the whole way to 225 - but I resisted going to farm the Mojo on the test server until I didn’t have any choice.)
* 225-236
Dense Stone Statue (10 Dense Stone)
* 236-250
Thorium Setting (3 Thorium Bars)
Ended up making far more than 20, so could have squeezed a few more points out here, probably 5 or 10.
* 250-274
Ruby Pendant of Fire (1 Thorium Setting, 1 Star Ruby)
Probably worth it to keep making this until you run right out of rubies or it turns grey, since you end up with a lot of them from mithril and thorium ore.
* 274-281
Simple Opal Ring (2 Large Opal, 2 Thorium Bars, 1 Thorium Setting)
* 281-285
Glowing Thorium Band (2 Azerothian Diamonds, 1 Thorium Setting, 1 Thorium Bar)
Ja, maar gelukkig bij een andere shop. Moet er niet aan denken dat ik daar nog eens 8 dagen op moet wachten.quote:
Voor PvP kan je beter DaoC gaan spelen , dat is tenminste tofquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef Mauro het volgende:
pvp is erg saai.![]()
All run FW.
Forget Drek.
10 defend.
Don't loot wolves!
Rush in and kill!
En de site natuurlijk ook plat. Hopelijk kan ik vanavond nog een ST-run doen zodat ik mijn nieuwe druid staff kan ophalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:29 schreef Sloavink het volgende:
Allemaal servers offline, inclusief mijne.
Same herequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:11 schreef Tim_G het volgende:
Meer mensen van wie de servers online zijn maar die ondanks dat toch niet kunnen connecten?
schijt op: Unable to connect!!!!!
De welbekende mapjes wegflikkeren helpt ook niks ( WTF ed. )..... Modemreset ook niet....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef Gijsje het volgende:
^^
Heb hetzelfde ben aan het lezen op de WoW forums maar volgens Bliztard ligt het aan ONZE ISP's. Je moet maar even je IP veranderen dan werkt het. Maar dat kan ik dus niet want ik heb een static ip....
De standaard Blizzard reactie "nee het ligt niet aan ons maar aan jou PC/internet/instellingen" Natuurlijk heel mijn internet doet het maar toch moet IK even mijn IP veranderen.
Ja en ik kom er ook maar niet in. Op internet staat Moonglade trouwens ook niet in de lijst als down of up, gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:29 schreef Sloavink het volgende:
Allemaal servers offline, inclusief mijne.
PvP in WoW is idd niks als je een maal RvR in DAoC hebt gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voor PvP kan je beter DaoC gaan spelen , dat is tenminste tof![]()
PvP in WoW![]()
Waarom migrate je de ene char niet naar de andere account? bespaart je uitiendelijk veel geld lijkt me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Omdat ik mijn mage zelf heb geleveld en mijn lock heb gekregen van een collega die gestopt is.
Me too.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef dyna18 het volgende:
Woohoo ik kan ineens weer inloggen
En ? heb je al een guild gevonden onderhand voor bij TBC ??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef dyna18 het volgende:
Woohoo ik kan ineens weer inloggen
Nee dat is het probleem niet , alleen moet je kijken hoeveel er zijn waar je access voor moet halen , beetje overdreven veel IMHOquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef DjNivek het volgende:
Tja, je kan klagen wat je wilt, maar ik vind het beter dan de manier dat ze het nu aangepakt hebben. Als je nu level 60 bent, kan je, na 1 UBRS run, al meteen BWL in. Of met een stel half-assed materiaal Naxx in. Nu worden er in ieder geval eisen gesteld. Kan je er een niet, jammer, dan mag je de volgende niet in. Ik vind het iig wel wat hebben.
Een flying mount nodig voor meer dan de helft van de raidsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:09 schreef Enchanter het volgende:
TBC key guide
Je mag aardig wat sleuteltjes verzamelen zie ik alweer![]()
Vooral die trials , lekker orgineel allemaal weer![]()
[afbeelding]
![]()
Als Frostmage kan je een aantal skills verkrijgen waardoor je langer leeft, zoals Ice Barrier en Ice Block, verder kan je proberen met frostnova, blink en andere frost spells uit de buurt van je tegenstanders te blijvenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef tonks het volgende:
Ik heb als lvl 44 mage 4500 MP maar 1100 HP, hoe kan ik mijzelf nu het best beschermen?
Meer stamine en intellect gear halen. Alles met *eagle* is goed. Overigens zijn items met +damage ook wel lekker en daar zit vaak wel wat stamina of intellect op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef tonks het volgende:
Ik heb als lvl 44 mage 4500 MP maar 1100 HP, hoe kan ik mijzelf nu het best beschermen?
Mja, misschien wel, maar het komt er wel op neer dat je uiteindelijk in een van de meest 'epische' gevechten van Warcraft terechtkomt (Archimonde op Hyjal). Het is redelijk anti-casual, natuurlijk, maar ook wel logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem niet , alleen moet je kijken hoeveel er zijn waar je access voor moet halen , beetje overdreven veel IMHO![]()
Valt best mee hoor, het grootste deel waarvoor je die mount nodig hebt is Tempest Keep. Er is meer dan zat te doen naast TK, en onthoud ook dat je 2-3k goud zal krijgen met het questen tijdens het levelen. En een normale flying mount 'maar' 1k in totaal kost ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Een flying mount nodig voor meer dan de helft van de raidsDat kost een hoop gold
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:13 schreef znarch het volgende:
Hoor btw nu pas dat er met TBC nieuwe realms komen, dan wordt het wel erg aantrekkelijk om op een nieuwe realm te rollen ipv mijn huidige
Ik weet het niet of het anti-casual is , ligt er aan hoe lang die raids gaan duren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, het grootste deel waarvoor je die mount nodig hebt is Tempest Keep. Er is meer dan zat te doen naast TK, en onthoud ook dat je 2-3k goud zal krijgen met het questen tijdens het levelen. En een normale flying mount 'maar' 1k in totaal kost ofzo.
Uhuquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:30 schreef Migwi het volgende:
Net weer ff TBC trailer cinematic gekeken.
Eigenlijk wel jammer dat de Dark Portal in game zo'n klein zielig dingetje is nu ik er zo over nadenk.
Die 5-man's zullen best te doen zijn voor casuals, misschien zelfs op heroic. Maar als je de echt pure raidinstances neemt... Qua moeilijkheid is het in ieder geval opgeschroeft, het is geen Zul'Gurub voor 25 man. En als je nog ziet dat PUG's op onze server nog steeds de grootste moeite hebben met de outdoor dragons... Nah, casuals zullen er maar weinig in te zien zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet het niet of het anti-casual is , ligt er aan hoe lang die raids gaan duren.
Ben wel blij dat je zometeen geen raids meer heb voor 40 man.
Wel aardig wat 5 man instances , mij benieuwen of je een beetje met matige gear (m'n warrior staat al een tijdje op non-actief) die instances een beetje kan overleven
Omdat beide accounts dan hetzelfde registratie email moeten hebben en dan ook beide dezelfde registratienaam moeten hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef ErnieCool het volgende:
[..]
Waarom migrate je de ene char niet naar de andere account? bespaart je uitiendelijk veel geld lijkt me.
Is toch alleen maar beterquote:Op zondag 7 januari 2007 04:00 schreef Fratz het volgende:
las net dit:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=62176319&sid=1
word ik niet echt blij van.
Beter?quote:Op zondag 7 januari 2007 09:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is toch alleen maar beter![]()
Van dat wachten op sommige servers wordt niemand blij.
Voor sommige kleinere guilds die samenwerken met andere guilds zal het wat minder leuk zijn , maar kom op zeg , sommige mensen reageren daarzo als of de wereld vergaat , het is maar een spelletje hoor![]()
Hier gister Lethon nog gedaan met 14man (half guild, half bekenden)quote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die 5-man's zullen best te doen zijn voor casuals, misschien zelfs op heroic. Maar als je de echt pure raidinstances neemt... Qua moeilijkheid is het in ieder geval opgeschroeft, het is geen Zul'Gurub voor 25 man. En als je nog ziet dat PUG's op onze server nog steeds de grootste moeite hebben met de outdoor dragons... Nah, casuals zullen er maar weinig in te zien zijn
Nou, de eerste paar dagen gaan denk ik voor iedereen verloren ivm servercrashes.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Migwi het volgende:
Wel pauper dat ik de 16e begin met m'n tentamenweek.
TBC wordt bezorgt bij m'n ouderlijk huis en ik kom daar niet tot na m'n tentamens dus ik heb mooi meteen een vertraging van zeg 10 dagen met levelen![]()
Mja, maar dan nog, ik kan niet meteen spelen man!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef Takje het volgende:
[..]
Nou, de eerste paar dagen gaan denk ik voor iedereen verloren ivm servercrashes.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:12 schreef Tain het volgende:
Vanmiddag 581.9dps in char screen gehaald op mijn pet met Jailbreak
Jullie hebben tenminste Hakkar down gekregen, is met mijn guild nog niet gelukt maar dat is ook niet gek als er nog priests rondlopen met agi/sta ringen enzo...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:18 schreef Mauro het volgende:
verslag 1e raid met CAF:
BWL stond op 't schema. niet genoeg mensen online dus naar ZG.
Uiteindelijk daar gekomen ging het vrij vlot. MAAR....
De 2 tanks die nee waren hadden een paar epics en de rest blauw. Er moest zeker nog een enchant worden gedaan voor meer stamina. haha.
Na 6 pogingen en 4 uur later Hakkar neer.![]()
Wat denk je van een warrior met een casters muts op z'n kop? + intquote:Op maandag 8 januari 2007 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste Hakkar down gekregen, is met mijn guild nog niet gelukt maar dat is ook niet gek als er nog priests rondlopen met agi/sta ringen enzo...
Ja maar dat is leuk om te doen in Zul Farakquote:Op maandag 8 januari 2007 14:37 schreef tonks het volgende:
Ik ben volgens mij een van de enige die het gewoon voor de lol speelt, sommige mensen doen alsof het een baan is man. in een party word je helemaal verrot gescholden als je per ongeluk AOE doet als er 100 van die Scarabs zitten.
Onze maintanks zijn gelukkig wel redelijk geequiped, bijna overal het beste item van wat je zonder al teveel raiden kan krijgenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat denk je van een warrior met een casters muts op z'n kop? + int![]()
Ik doe ook voor de lol en dan als warrior , gaan ze ook zuren :quote:Op maandag 8 januari 2007 14:37 schreef tonks het volgende:
Ik ben volgens mij een van de enige die het gewoon voor de lol speelt, sommige mensen doen alsof het een baan is man. in een party word je helemaal verrot gescholden als je per ongeluk AOE doet als er 100 van die Scarabs zitten.
Let dan ook op!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:37 schreef tonks het volgende:
Ga naar een weapons master.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb en boog gevonden en heb ook pijlen gekocht maar ik moet hem nu *equippen * ofsow om hem te kunnen gebruiken en ik snap niet hoe dat moet![]()
Waarom pakt tie de boog niet gewoon ????
Done maar die wil me wel kruigboog leren gebruiken en ik heb een gewone boogquote:Op maandag 8 januari 2007 16:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ga naar een weapons master.
Die kan het je misschien leren. En als dat nit lukt, kun je geen boog equipen.
Bixi Wobblebonk in IronForge traint X-bowsquote:Op maandag 8 januari 2007 18:38 schreef deedeetee het volgende:
Maar waar moet je met een gewone boog naartoe ?![]()
Ik heb géén kruisboog namelijk![]()
OMG !!!! ik heb géén kruisboog ik heb een GEWONE BOOGquote:Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef Eev het volgende:
[..]
Bixi Wobblebonk in IronForge traint X-bows
Ilyenia Moonfire traint gewone boog. Ook IFquote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
OMG !!!! ik heb géén kruisboog ik heb een GEWONE BOOG![]()
Is dat nou zo moeilijk te snappen of zijn jullie me aan 't pesten![]()
![]()
THNX en waar ligt IF ook al weer ?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef Eev het volgende:
[..]
Ilyenia Moonfire traint gewone boog. Ook IF
Zoals ik je gisteren al meerdere keren zei:quote:Op maandag 8 januari 2007 12:18 schreef Mauro het volgende:
verslag 1e raid met CAF:
BWL stond op 't schema. niet genoeg mensen online dus naar ZG.
Uiteindelijk daar gekomen ging het vrij vlot. MAAR....
De 2 tanks die mee waren hadden een paar epics en de rest blauw. Er moest zelfs nog een enchant worden gedaan voor meer stamina. haha.
Na 6 pogingen en 4 uur later Hakkar neer.![]()
Leuk plekje om op verstoppertje te spelen en van af te springenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:29 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
dit herken je wel toch?
midden in dun moroch
Wat is er mis met een tijdelijke gratis server-transfer mogelijkheid? Zoals in het verleden werd gedaan bij overvolle of instabiele servers...quote:Op zondag 7 januari 2007 09:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is toch alleen maar beter![]()
Van dat wachten op sommige servers wordt niemand blij.
Voor sommige kleinere guilds die samenwerken met andere guilds zal het wat minder leuk zijn , maar kom op zeg , sommige mensen reageren daarzo als of de wereld vergaat , het is maar een spelletje hoor![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:46 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zoals ik je gisteren al meerdere keren zei:
CAF \o/
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
THNX en waar ligt IF ook al weer ?ik heb WOW nog niet zo lang
![]()
SvenM als leaderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:54 schreef SvenM het volgende:
Iemand die belang heeft bij een guild die een maat en ik gaan starten op een van de nieuwe TBC servers?
Vroeger, toen ie net uit was en PBD nog 300g kostten was het een stuk lastigerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:21 schreef Stranger het volgende:
Gisteren eindelijk mijn epic mount gehaald
Had van veel mensen gehoord dat de pala epic mount quest best lastig was, maar vond het echt te simpel voor woorden eigenlijk
Gaat goed komen!quote:
Hoe is het met je Wii?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:25 schreef Ruzbeh het volgende:
WoW is gaaf.
Morgen kopen......en dan z.s.m. TBC aanschaffen......
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:Blizzard
* PBateman1978 is boos vanwege de zinloze Corruption en Curse of Agony nerf.
patch waarschijnlijk...quote:
Nope, speel een Night Elf Hunter op Steamwheedle Cartel met de naam Awalaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef Stranger het volgende:
Hey Tain, ik zag gisteren een 'Tain' lvl 60 dwarven hunter op Aerie Peak, ben jij dat?
Corruption en Curse of Agony kregen vanaf release tot 2.0 altijd 100% effect van +dmg gear.quote:
....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Voorbeeldje: in 2.0.3 krijgen druids straks 450% armor increase in bear form t.o.v. de 360% die het nu is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |