Doe mij je rogue tot je weer terugkomt !quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef Zosk het volgende:
* Zosk is gestopt met wow
maar ik praat nog lekker wel mee, anders ga ik het te veel missen![]()
Gestoptquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Zosk het volgende:
heb niks meer, alleen me gear nog. alles aan een vriend gegeven. inc gold enzo![]()
dus voordat je kan gaan farmen moet je echt iets hebben, op me alts zit ook niks meer. 2k gold weg![]()
Wie ben jij op Trollbane ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
GestoptEn ik wilde nog wel keihard geganked worden door je
Reden?
lol, geen zin meer. saaie patchquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
GestoptEn ik wilde nog wel keihard geganked worden door je
Reden?
Blablabla, je speelde gewoon te veel en kwam daar eindelijk achter en besloot er iets aan te doenquote:
Op dit moment nog een level 24 troll huntert Qepoq. Heb ook nog een level 40 Undead Mage Xice rondlopen daar. Alleen ga ik niet al te veel meer doen met deze chars omdat een paar collega's met TBC opnieuw wilden beginnen.quote:
Aaaah zoquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:17 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Op dit moment nog een level 24 troll huntert Qepoq. Heb ook nog een level 40 Undead Mage Xice rondlopen daar. Alleen ga ik niet al te veel meer doen met deze chars omdat een paar collega's met TBC opnieuw wilden beginnen.
True , weet ook niet of ik nog zo heel veel langer ga spelen, maar ga wel zeker lvl 70 halen in ieder geval.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:15 schreef Zosk het volgende:
ik dacht dat het in TBC weer anders zou gaan, maar dat weet ik allemaal niet en het boeit me eigenlijk ook niet meer want mijn besluit staat toch al vastmaar elke dag online zijn om je DKP te verdienen omdat je anders achter komt te lopen op je class en daardoor geen items krijgt wil ik gewoon niet meer, en dat vind ik best jammer want ik vind het gewoon nog steeds een leuke game. Maar ik heb er gewoon geen zin meer in
![]()
Op Trollbane? Alliance side?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Aaaah zoBegin zelf ook overnieuw met TBC
ja dat lijkt me van de ene kant nog wel leuk, maar om daar nou me tijd in te steken en dan weer stoppen, en dan heb ik er ook alweer geld aan uitgegeven, daar pass ik voorquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
True , weet ook niet of ik nog zo heel veel langer ga spelen, maar ga wel zeker lvl 70 halen in ieder geval.
Tailoring is de makkelijkste profession joh.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:11 schreef tonks het volgende:
Wat zijn die laatste lvls kut trouwens ben nu tailor 293 moet er nog 7
BS, LW en Tailoring worden toch alleen maar gebruikt voor resistance gear en tijdens 't levellen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En meteen de kutste qua implementatie ook nog... Waar BS een leuk armor ding/zwaard/mace/axe krijgt, moeten wij het doen met gear die óf totaal niet geschikt is voor bepaalde classes. (Als jij een Destro lock bent wil je bijv + crit en + fire, en natuurlijk + sta, maar de + fire / + arcane set heeft int erop en een setbonus die op int vertrouwt...) óf die een combinatie heeft waar je 'eeeh' tegen zegt.. (De eerste draft van de healing set had een shitload aan + heal en mp5, maar de setbonus was op spirit gebaseerd.)
omg! <3quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:21 schreef Fratz het volgende:
http://video.google.es/videoplay?docid=-623411029238781573&q=world+of+warcraft+the+burning+crusade
leuke preview
ben momenteel mjn mage aan het levellen. heb nu 300 tailoring en 300 engineering. heb tot nu toe maar 3 items voor mezelf gemaakt (getailord). Bags uitgezonderd uiteraard.quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
BS, LW en Tailoring worden toch alleen maar gebruikt voor resistance gear en tijdens 't levellen?
Dacht ik althans
Ach, die laatste paar lvl's van tailoring kosten nog best veel.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Tailoring is de makkelijkste profession joh.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Migwi het volgende:
Someone post..meh, NL forum
Kan iemand even de beste build posten voor een Warlock om te levelen?
Want ik heb echt totaaaaaal geen idee
Ik vind Affliction beter om te levellen, minder downtime.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Imp Corruption en dan Demonology. Demonology is over het algemeen de beste solo/level build. Je kan ook Affliction gaan, hoor daar ook wel redelijke dingen over de laatste tijd, maar denk niet dat het echt veel beter is.
Niet dat ik er echt tijd voor heb, maar gewoon beetje als ik m'n Hunter, Rogue of Warrior zat benquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Imp Corruption en dan Demonology. Demonology is over het algemeen de beste solo/level build. Je kan ook Affliction gaan, hoor daar ook wel redelijke dingen over de laatste tijd, maar denk niet dat het echt veel beter is.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:11 schreef tonks het volgende:
Wat zijn die laatste lvls kut trouwens ben nu tailor 293 moet er nog 7
Stel 5k hp; 150hp per 4s of 100hp. Op de lange termijn (grinden dus) scheelt dit toch best imo. Straks met tbc gear trekt he twel bij maar het gaat over lvl 35 ofzo. Hou ook in je achterhoofd dat affliction gebuffed is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef koffiegast het volgende:
vind een nerf van fel stamina van 3 % naar 2% nou niet echt bijzonder...
Ik zit al in een guildquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef muhahaha het volgende:
Btw moragh dan zit je in mijn battlegroup, sign eens voor wsg =).
Als je demonology goed aanpakt heb je ook geen downtime en in PvP is het TE gemakkelijk. Echt veel verschil zit er niet echt tussen qua goed-heid, beide zijn best goede levelbuilds. Alleen Destruction is wel kut. Daar had ik mee geleveled vroegâh, toen CoS/E nog dodelijker waren, UD's 20 seconden immune waren voor fear/charm, en Conflagrate 1,5 sec cast was.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Affliction beter om te levellen, minder downtime.
(en in PvP is het ook best leuk)
WSG is een battlegroundquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik zit al in een guildGenaamd Fighters of the lion, en ben er zéér over te spreken
Dus nee dank je wel
Nee, battlegroup. Jou server zit in een groep servers die middels de battlegrounds (wsg, ab, av) tegen elkaar knokt. Ik zit op ahn qiraj dus als jij met je mage queue'd dan heb je een kans dat je mijn alt tegenkomt, die is nl. 27. Nou draaien er niet veel wsg's tegelijkertijd dus de kans is best aanwezigquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik zit al in een guildGenaamd Fighters of the lion, en ben er zéér over te spreken
Dus nee dank je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |