Of je doet het de dag ernaquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:47 schreef Rahl het volgende:
17 dagen tot TBC!
Lijkt me trouwens dat je op de releasedag een beetje vroeg bij moet zijn met die key anders kan je er natuurlijk op wachten dat 't weer neer gaat
Ik denk dat zodra het spel geïnstalleerd is op je PC, Blizzard besluit te crashen en je de eerstkomende 2 dagen niet kunt spelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:47 schreef Rahl het volgende:
17 dagen tot TBC!
Lijkt me trouwens dat je op de releasedag een beetje vroeg bij moet zijn met die key anders kan je er natuurlijk op wachten dat 't weer neer gaat
gamecards kun je zelfs bij de v&d kopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:42 schreef deedeetee het volgende:
Mag ik ff een vraagje stellen ? Kun je WOW ook betalen met een Wallykaart ?
ik weet niet wat een gamecard is en waar je die kunt krijgen en wil liever geen visakaart gebruiken![]()
fijn hè!quote:World of Warcraft: Burning Crusade - Caverns of Time: Mount Hyjal
Caverns of Time: Mount Hyjal will ship with World of Warcraft: Burning Crusade expansion retail launch. The dungeon requires 25 player raid groups. However, not everyone can enter the dungeon. This dungeon requires many pre-requisites:
1. You must be level 70
2. Complete Caverns of Time: Durnholde (Old Hillsbrad) and Complete Caverns of Time: Dark Portal (Black Morass).
3. Talk to Soridormi (Adult) - the consort of Nozdormu. You may find her roaming around the clockwork in Caverns of Time. She will give you a quest titled: The Vial's of Eternity.
However, this is no 1-2-3 immediate quest. To acquire the two vials of eternity requires the completition of many quest chains that will take months to accomplish and good gear.
4. You must complete the Cipher of Damnation quest chain in Shadowmoon Valley and the Stormspire quests in Netherstorm. The Stormspire quest chain starts in Area 52 with the Consortium Ethereal. The chain ends when Nexus-Prince Harammad sends you to A'dal with a crystal. Maybe you should have talked to Akama at the Warden's Cage in Shadowmoon Valley.
5. A'dal will give you the Arcatraz Key quest: The crystal key is divided in two halves. The first half is held by the last boss of Tempest Keep: Botanica - Splintertree. The second half is held by the last boss of Tempest Keep: Mechanar. Once you assemble the Arcatraz Key and have completed the two quest chains: Stormspire and Cipher of Damnation -- Khadgar will talk to you, asking you to talk to A'dal. A'dal will give you the Kael'Thas dungeon key chain quest. The key is named Tempest Key - for the final showdown with Prince Kael'Thas Sunstrider.
6. Brace yourself - - you need to be revered with the Sha'tar Reputation faction to obtain the Tempest Keep Heroic-Dungeon key, Revered with the Lower City to obtain the Auchenai Key to unlock the Auchindoun Dungeons in Heroic-mode, Revered with the Cenarion Expedition to unlock the Heroic-mode for Coilfang Reservoir dungeons, and Revered with Thrallmar/Honor Hold to unlock the Heroic-mode Difficulty for Hellfire Citadel dungeons. Hope you have had fun reading this far.
7. Complete Trial of the Naaru: Mercy; Trial of the Naaru: Strength; and Trial of the Naaru: Tenacity. No easy task ... for you have to complete the three trials in Heroic-mode. Trash mobs hit for 15,000 non-crit damage, no less. You have to kill Murmur in Auchindoun: Shadow Laberynth, retrieve an unused Axe of the Executioner from Hellfire Citadel: Shattered Halls, Kalithresh's Trident in Coilfang Reservoir: Steamvaults, and to rescue Millhouse Manastorm (gnome) after killing the last boss of Tempest Keep: Arcatraz. Once you have completed those four dungeons in Heroic-mode, return to A'dal and he will grant you the Tempest Key to enter Prince Kael'Thas dungeon -- which requires 25 players. Kill Kael'Thas and loot his Vial of Eternity.
8. Now you need to kill Lady Vashj and loot her Vial of Eternity. No data has been gathered concerning the requirements to enter Lady Vashj's dungeon.
9. By now you should be Friendly with the Scales of the Sands faction.
10. Now you can enter Caverns of Time: Mount Hyjal
In this dungeon you go back in time 4 years into the past to fight alongside Malfurion Stormrage, Tyrande Whisperwind, Thrall, and Jaina Proudmoore against Archimonde and the Burning Legion. Your mission is to stop the Infinity Dragonflight from altering time.
THE VIALS OF ETERNITY
INTRO
Soridormi: The Battle of Mount Hyjal is one of the most well-guarded events of this timeline. Should an intruder alter its outcome, the impact would extend to all subsequent moments in history.
As the Aspect's prime mate I'm far more in tune with the flow of time than other bronze dragons. I recently sensed a minute ripple in time emanating from the events surrounding the Battle of Mount Hyjal. Someone or something is attempting to change this timeline and they must be stopped.
Soridormi: Seven vials were drawn from the Well of Eternity by Illidan. He poured three into the lake on top of Mount Hyjal and a second Well of Eternity was created. For years the rest were believed lost.
With the opening of the Dark Portal, we've come to know that he gave one each to his lieutenants Kael'thas and Vashj. Retrieve what remains of them; we wil need them as foci to open a gateway to any events tied to Mount Hyjal, recent or ancient. The outcome of the Battle of Mount Hyjal must be preserved.
I've asked the impossible of you, yet I expect you to succeed. Much depends on it.
QUEST OBJECTIVES
Soridormi at Caverns of Time wants you to retrieve Vashj's Vial Remnant from Lady Vashj at Coilfang Reservoir and Kael's Vial Remnant from Kael'Thas Sunstrider at Tempest Keep.
Rewards: 24g 60s
Volgens mij is dit de enige manier waarop mensen heroic instances gaan doen. Ik hoorde dat de rewards nogal tegenvielen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:09 schreef Fratz het volgende:
[..]
gamecards kun je zelfs bij de v&d kopen(en bij speelgoedwinkels als bart smit en intertoys) en ja de mediamarkt heeft ze ook!
en ik dacht, laat ik deze fijne quest nog een keertje posten.
[..]
fijn hè!
![]()
quote:Prijsjes
http://img386.imageshack.us/img386/97/flyingmountpricessk8.jpg
The Gryphons (Alliance):
Golden Gryphon
http://img294.imageshack.us/img294/9591/goldengryphondi5.jpg
Ebon Gryphon
http://img356.imageshack.us/img356/9493/ebongryphonxb2.jpg
Snowy Gryphon
http://img299.imageshack.us/img299/1609/snowygryphongk1.jpg
------
The Swift Gryphons (Alliance):
Swift Blue Gryphon
http://img356.imageshack.us/img356/6013/swiftbluegryphonjl8.jpg
Swift Red Gryphon
http://img294.imageshack.us/img294/9231/swiftredgryphonhp7.jpg
Swift Purple Gryphon
http://img356.imageshack.us/img356/1313/swiftpurplegryphontu1.jpg
Swift Green Gryphon
http://img294.imageshack.us/img294/8084/swiftgreengryphonux4.jpg
------
The Windriders (Horde):
Blue Windrider
http://img299.imageshack.us/img299/6171/bluewindriderck6.jpg
Tawny Windrider
http://img294.imageshack.us/img294/5152/tawnywindridersp1.jpg
Green Windrider
http://img294.imageshack.us/img294/2000/greenwindriderwe1.jpg
------
The Swift Windriders (Horde):
Swift Yellow Windrider
http://img356.imageshack.(...)llowwindriderfx0.jpg
Swift Green Windrider
http://img356.imageshack.(...)reenwindriderzy2.jpg
Swift Red Windrider
http://img294.imageshack.us/img294/1617/swiftredwindriderct1.jpg
Swift Purple Windrider
http://img356.imageshack.(...)rplewindriderii6.jpg
En alle allaince die ik spreek zegt dat het Horde-favoured isquote:Op zondag 31 december 2006 11:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
AV is toch Alliance-favoured, dus.![]()
Sja helaasch kan dat niet. In de winkel is WoW overigens nog maar een euro of 18, incluus maand gratis spelen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon via de Europese WoW website een key kopen?
Zag het van de week voor 15quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Sja helaasch kan dat niet. In de winkel is WoW overigens nog maar een euro of 18, incluus maand gratis spelen.
Dat boeit toch niet super? Gaat uit eindelijk toch alleen maar om de key, des noods flikker in de binaries + data files voor een enGB versie wel ff op rapidsharequote:Op zondag 31 december 2006 17:55 schreef Jimbo het volgende:
godverdommeik zit in spanje en kan aleen maar de catalansche versie kopen hier
![]()
ik heb net een format achter de rug , had alle patch files op een dvd gepleurt...moet ik alsnog alles downloadenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef Migwi het volgende:
Ik had een pc probleem en geformatteerd, mag 't ook weer opnieuw installeren, zie er nu al naar uit
zou een spaanse key op de GB versie werken dan ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet super? Gaat uit eindelijk toch alleen maar om de key, des noods flikker in de binaries + data files voor een enGB versie wel ff op rapidshare.
Weet het niet 100% zeker (Dus bijt me er niet op vastquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou een spaanse key op de GB versie werken dan ?
nja dan maar wachten tot eind februariequote:Op zondag 31 december 2006 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet het niet 100% zeker (Dus bijt me er niet op vast.) Maar keys gelden per regio en die zijn zover ik weet: US, EU en dat gebeuren in asie. Buiten dat loggen alle clients in de EU (tenzij je een US client ingelogged) via de zelfde servers in. Maar als je het echt zeker wilt weten kun je beter in NL kopen
.
Of blizzard ff mailen die weten het vast welquote:Op zondag 31 december 2006 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja dan maar wachten tot eind februarie
Ja dat werkt... Daarna via blizzard de engelse language pack installeren en je zou geen problemen moeten hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou een spaanse key op de GB versie werken dan ?
We wachten afquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef LiNDz het volgende:
ik ben zojuist na 1,5 jaar wow gestopt xD
2 lvl 60, met 1 warrior, main tank, gespeeld totaan full tier 1. en joepie, met tbc is tier 1 crap :S
en als je eindelijk tbc gear hebt, komen ze met nog een uitbreiding zodat je tbc gear weer crap is
ken een hoop mensen, waaronder ikzelf, die om deze reden eervol gestopt zijn
ik bekijk tbc wel een keer bij iemand, maar na 1,5 jaar hou ik wow wel weer voor gezien
Gaat het jou en die anderen alleen om de gear dan ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef LiNDz het volgende:
ik ben zojuist na 1,5 jaar wow gestopt xD
2 lvl 60, met 1 warrior, main tank, gespeeld totaan full tier 1. en joepie, met tbc is tier 1 crap :S
en als je eindelijk tbc gear hebt, komen ze met nog een uitbreiding zodat je tbc gear weer crap is
ken een hoop mensen, waaronder ikzelf, die om deze reden eervol gestopt zijn
ik bekijk tbc wel een keer bij iemand, maar na 1,5 jaar hou ik wow wel weer voor gezien
Nee zou het wel eens willen zien, volgend jaar zet ik een client met fraps aan denk ikquote:Op maandag 1 januari 2007 12:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Mensen die het vuurwerk gezien hebben?
zal over een paar uur wel filmpjes van t vuurwerk ect op youtube staan denk ikquote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee zou het wel eens willen zien, volgend jaar zet ik een client met fraps aan denk ik.
heh is het ook overdag dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:17 schreef Jimbo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=K5dFoSaf9sE
deze is uit stormwind dit jaar![]()
http://youtube.com/results?search_query=new+year+world+of+warcraft&search=Search
nja zoek zelf de rest maar
Toevallig op Emerald dreams onofficieele forum daar iets over gezien.quote:Op zondag 31 december 2006 13:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee het is gewoon ook irritant als er standaard 5 tot 10 man staan de leechen :/.
geen idee, ik zocht aleen maarquote:
Wel grappig.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik zocht aleen maar
weet iemand of de WOW TBC collecters edition nog ergens te bestellen is of moet ik echt de mediamarkt bestormen de 16 ? (nja mediamarkt...de Jeugo's y peliculas hiero dan)
Bedankt voor deze zeer bruikbare info!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:35 schreef __________ het volgende:
[..]
Toevallig op Emerald dreams onofficieele forum daar iets over gezien.
Het blijkt dat ze een prog draaien die blijft rechtermuisklikken. Wat nu een goede tegentactiek tegen dit soort honor farners is om een mage een portal te laten maken.
Je bent a) van ze af en b) ze klikken niet automatisch weer op de battlemaster en als hij z'n honor wil zien vind ie z'n manneke terug VER van de warmasters af
Ik heb er hoogstwaarschijnlijk 2quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik zocht aleen maar
weet iemand of de WOW TBC collecters edition nog ergens te bestellen is of moet ik echt de mediamarkt bestormen de 16 ? (nja mediamarkt...de Jeugo's y peliculas hiero dan)
Dat liedquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef MaddoxX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tgD7TRfq3Ek&mode=related&search=
triest
Haha welke server/factie zit je?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:59 schreef Ionesco het volgende:
Trouwens, als jullie aan het begin van een AV een druid iemand ziet schreeuwen:'EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS, NOG LANG NIET, NOG LANG NIET' weten jullie dat ik het bensoort waarschuwing voor de fokkers op wow :d
gratzquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:19 schreef Pustasu het volgende:
ik ben level 60
Of je bent gewone een vieze stomme mannetje die mensen probeert belachelijk te maken omdat ie jaloers is dat zn zusje naar denemarken gaat voor een clanmeeting.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:22 schreef Pustasu het volgende:
ik ben de beste warlock speler van nederland...check de verkiezingen maar
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:45 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Of je bent gewone een vieze stomme mannetje die mensen probeert belachelijk te maken omdat ie jaloers is dat zn zusje naar denemarken gaat voor een clanmeeting.
[games] een cyberleven
Yup, je kan in je accountmanagement zelf bepalen of je wel of niet een maand verlengd.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:18 schreef Wii-Style het volgende:
Is het mogelijk om WoW een maand te spelen, en dan zes maanden te stoppen, en dan weer een maand verder spelen, en dan weer zes maanden stoppen zonder dat je character wordt gedelete?
kookniet! maar ik wil gewoon verder met mn druidquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:13 schreef znarch het volgende:
Kan niet w88 op TBC. Heb echt zin om mijn huidige char vaarwel te zeggen en opnieuw te beginnen met met BELF
quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Heb een tijdje WoW gespeeld op het account van mijn vriendje, en definitief besloten dat ik het ook wil hebbenWat een geweldig spel!
Maar ik wacht even met kopen tot burning crusades uit is, en dan koop ik de special edition. Kan bijna niet wachten!![]()
Ik zou mijn ogen openhoudenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:05 schreef Ionesco het volgende:
Ik zit op Jaedenar-Alliance
Van het groep:
Aerie Peak Normal
komt me bekend voor. we hebben ook wel eens gehad dat elke boss band of survitude dropte.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:51 schreef Tain het volgende:
Gisteren 4 bazen in ZG gedaan en bij 3 bosses dropte dit: http://www.thottbot.com/?i=51412
Voordeel wel met deze drops is dat 3 classes het kunnen gebruiken, dus heel erg is het nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Fratz het volgende:
[..]
komt me bekend voor. we hebben ook wel eens gehad dat elke boss band of survitude dropte.
Doe mij je rogue tot je weer terugkomt !quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef Zosk het volgende:
* Zosk is gestopt met wow
maar ik praat nog lekker wel mee, anders ga ik het te veel missen![]()
Gestoptquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Zosk het volgende:
heb niks meer, alleen me gear nog. alles aan een vriend gegeven. inc gold enzo![]()
dus voordat je kan gaan farmen moet je echt iets hebben, op me alts zit ook niks meer. 2k gold weg![]()
Wie ben jij op Trollbane ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
GestoptEn ik wilde nog wel keihard geganked worden door je
Reden?
lol, geen zin meer. saaie patchquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
GestoptEn ik wilde nog wel keihard geganked worden door je
Reden?
Blablabla, je speelde gewoon te veel en kwam daar eindelijk achter en besloot er iets aan te doenquote:
Op dit moment nog een level 24 troll huntert Qepoq. Heb ook nog een level 40 Undead Mage Xice rondlopen daar. Alleen ga ik niet al te veel meer doen met deze chars omdat een paar collega's met TBC opnieuw wilden beginnen.quote:
Aaaah zoquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:17 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Op dit moment nog een level 24 troll huntert Qepoq. Heb ook nog een level 40 Undead Mage Xice rondlopen daar. Alleen ga ik niet al te veel meer doen met deze chars omdat een paar collega's met TBC opnieuw wilden beginnen.
True , weet ook niet of ik nog zo heel veel langer ga spelen, maar ga wel zeker lvl 70 halen in ieder geval.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:15 schreef Zosk het volgende:
ik dacht dat het in TBC weer anders zou gaan, maar dat weet ik allemaal niet en het boeit me eigenlijk ook niet meer want mijn besluit staat toch al vastmaar elke dag online zijn om je DKP te verdienen omdat je anders achter komt te lopen op je class en daardoor geen items krijgt wil ik gewoon niet meer, en dat vind ik best jammer want ik vind het gewoon nog steeds een leuke game. Maar ik heb er gewoon geen zin meer in
![]()
Op Trollbane? Alliance side?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Aaaah zoBegin zelf ook overnieuw met TBC
ja dat lijkt me van de ene kant nog wel leuk, maar om daar nou me tijd in te steken en dan weer stoppen, en dan heb ik er ook alweer geld aan uitgegeven, daar pass ik voorquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
True , weet ook niet of ik nog zo heel veel langer ga spelen, maar ga wel zeker lvl 70 halen in ieder geval.
Tailoring is de makkelijkste profession joh.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:11 schreef tonks het volgende:
Wat zijn die laatste lvls kut trouwens ben nu tailor 293 moet er nog 7
BS, LW en Tailoring worden toch alleen maar gebruikt voor resistance gear en tijdens 't levellen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En meteen de kutste qua implementatie ook nog... Waar BS een leuk armor ding/zwaard/mace/axe krijgt, moeten wij het doen met gear die óf totaal niet geschikt is voor bepaalde classes. (Als jij een Destro lock bent wil je bijv + crit en + fire, en natuurlijk + sta, maar de + fire / + arcane set heeft int erop en een setbonus die op int vertrouwt...) óf die een combinatie heeft waar je 'eeeh' tegen zegt.. (De eerste draft van de healing set had een shitload aan + heal en mp5, maar de setbonus was op spirit gebaseerd.)
omg! <3quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:21 schreef Fratz het volgende:
http://video.google.es/videoplay?docid=-623411029238781573&q=world+of+warcraft+the+burning+crusade
leuke preview
ben momenteel mjn mage aan het levellen. heb nu 300 tailoring en 300 engineering. heb tot nu toe maar 3 items voor mezelf gemaakt (getailord). Bags uitgezonderd uiteraard.quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
BS, LW en Tailoring worden toch alleen maar gebruikt voor resistance gear en tijdens 't levellen?
Dacht ik althans
Ach, die laatste paar lvl's van tailoring kosten nog best veel.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Tailoring is de makkelijkste profession joh.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Migwi het volgende:
Someone post..meh, NL forum
Kan iemand even de beste build posten voor een Warlock om te levelen?
Want ik heb echt totaaaaaal geen idee
Ik vind Affliction beter om te levellen, minder downtime.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Imp Corruption en dan Demonology. Demonology is over het algemeen de beste solo/level build. Je kan ook Affliction gaan, hoor daar ook wel redelijke dingen over de laatste tijd, maar denk niet dat het echt veel beter is.
Niet dat ik er echt tijd voor heb, maar gewoon beetje als ik m'n Hunter, Rogue of Warrior zat benquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Imp Corruption en dan Demonology. Demonology is over het algemeen de beste solo/level build. Je kan ook Affliction gaan, hoor daar ook wel redelijke dingen over de laatste tijd, maar denk niet dat het echt veel beter is.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:11 schreef tonks het volgende:
Wat zijn die laatste lvls kut trouwens ben nu tailor 293 moet er nog 7
Stel 5k hp; 150hp per 4s of 100hp. Op de lange termijn (grinden dus) scheelt dit toch best imo. Straks met tbc gear trekt he twel bij maar het gaat over lvl 35 ofzo. Hou ook in je achterhoofd dat affliction gebuffed is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef koffiegast het volgende:
vind een nerf van fel stamina van 3 % naar 2% nou niet echt bijzonder...
Ik zit al in een guildquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef muhahaha het volgende:
Btw moragh dan zit je in mijn battlegroup, sign eens voor wsg =).
Als je demonology goed aanpakt heb je ook geen downtime en in PvP is het TE gemakkelijk. Echt veel verschil zit er niet echt tussen qua goed-heid, beide zijn best goede levelbuilds. Alleen Destruction is wel kut. Daar had ik mee geleveled vroegâh, toen CoS/E nog dodelijker waren, UD's 20 seconden immune waren voor fear/charm, en Conflagrate 1,5 sec cast was.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Affliction beter om te levellen, minder downtime.
(en in PvP is het ook best leuk)
WSG is een battlegroundquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik zit al in een guildGenaamd Fighters of the lion, en ben er zéér over te spreken
Dus nee dank je wel
Nee, battlegroup. Jou server zit in een groep servers die middels de battlegrounds (wsg, ab, av) tegen elkaar knokt. Ik zit op ahn qiraj dus als jij met je mage queue'd dan heb je een kans dat je mijn alt tegenkomt, die is nl. 27. Nou draaien er niet veel wsg's tegelijkertijd dus de kans is best aanwezigquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik zit al in een guildGenaamd Fighters of the lion, en ben er zéér over te spreken
Dus nee dank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |