Gaat het jou en die anderen alleen om de gear dan ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef LiNDz het volgende:
ik ben zojuist na 1,5 jaar wow gestopt xD
2 lvl 60, met 1 warrior, main tank, gespeeld totaan full tier 1. en joepie, met tbc is tier 1 crap :S
en als je eindelijk tbc gear hebt, komen ze met nog een uitbreiding zodat je tbc gear weer crap is
ken een hoop mensen, waaronder ikzelf, die om deze reden eervol gestopt zijn
ik bekijk tbc wel een keer bij iemand, maar na 1,5 jaar hou ik wow wel weer voor gezien
Nee zou het wel eens willen zien, volgend jaar zet ik een client met fraps aan denk ikquote:Op maandag 1 januari 2007 12:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Mensen die het vuurwerk gezien hebben?
zal over een paar uur wel filmpjes van t vuurwerk ect op youtube staan denk ikquote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee zou het wel eens willen zien, volgend jaar zet ik een client met fraps aan denk ik.
heh is het ook overdag dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:17 schreef Jimbo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=K5dFoSaf9sE
deze is uit stormwind dit jaar![]()
http://youtube.com/results?search_query=new+year+world+of+warcraft&search=Search
nja zoek zelf de rest maar
Toevallig op Emerald dreams onofficieele forum daar iets over gezien.quote:Op zondag 31 december 2006 13:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee het is gewoon ook irritant als er standaard 5 tot 10 man staan de leechen :/.
geen idee, ik zocht aleen maarquote:
Wel grappig.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik zocht aleen maar
weet iemand of de WOW TBC collecters edition nog ergens te bestellen is of moet ik echt de mediamarkt bestormen de 16 ? (nja mediamarkt...de Jeugo's y peliculas hiero dan)
Bedankt voor deze zeer bruikbare info!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:35 schreef __________ het volgende:
[..]
Toevallig op Emerald dreams onofficieele forum daar iets over gezien.
Het blijkt dat ze een prog draaien die blijft rechtermuisklikken. Wat nu een goede tegentactiek tegen dit soort honor farners is om een mage een portal te laten maken.
Je bent a) van ze af en b) ze klikken niet automatisch weer op de battlemaster en als hij z'n honor wil zien vind ie z'n manneke terug VER van de warmasters af
Ik heb er hoogstwaarschijnlijk 2quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik zocht aleen maar
weet iemand of de WOW TBC collecters edition nog ergens te bestellen is of moet ik echt de mediamarkt bestormen de 16 ? (nja mediamarkt...de Jeugo's y peliculas hiero dan)
Dat liedquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef MaddoxX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tgD7TRfq3Ek&mode=related&search=
triest
Haha welke server/factie zit je?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:59 schreef Ionesco het volgende:
Trouwens, als jullie aan het begin van een AV een druid iemand ziet schreeuwen:'EN WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS, NOG LANG NIET, NOG LANG NIET' weten jullie dat ik het bensoort waarschuwing voor de fokkers op wow :d
gratzquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:19 schreef Pustasu het volgende:
ik ben level 60
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |