Gelukkig, ik zag in Lazovic echt niet de topper die veel mensen wel in hem zien. Die gaat volgend seizoen vast naar een middenmoter in Duitsland ofzo en horen we er nooit meer iets van terug.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Die komt dus niet, PSV gaat echt geen 9 miljoen bieden.
Goedzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, Suarez krijgt een dikke [afbeelding]
Dat dacht ik ook, en dan is Lazovic geen geschikte..quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef JustJunior het volgende:
Volgens de geruchten naar een speler die op beide flanken kan spelen. Zoals Tardelli, alleen dan wel met kwaliteit :
Klopt, en tenzij je te maken hebt met een mega talent, moet je daar ook niet mee ingaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef AminBen het volgende:
Leuke speler hoor die Pranjic, maar elke Nederlandse club hangt al een miljoenenbedrag om de nek van een speler die in de basis staat en in de belangstelling staat van Ajax en PSV.
Oja, ik was even vergeten dat onze clubjes er alleen zijn om de topclubs goedkoop aan spelers te helpen, stom van me.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef AminBen het volgende:
Leuke speler hoor die Pranjic, maar elke Nederlandse club hangt al een miljoenenbedrag om de nek van een speler die in de basis staat en in de belangstelling staat van Ajax en PSV.
Ik heb vertrouwen in Piet de Visser en ik denk dat er weer een blik Zuid-Amerikanen open getrokken gaat worden. De spelers in Europa zijn gewoon te duur voor PSV. Elke speler die een beetje redelijk speelt in Europa kost al gauw tussen de 5 en 10 miljoen. En dat is te veel voor PSV op dit moment.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:26 schreef Paran0id het volgende:
Alles is momenteel te duur.
Ik ben bang dat er wat miskopen aankomen![]()
PSV kan (en mag van mij persoonlijk) ook best dat soort bedragen betalen maar dan moet het óf een speler zijn die al top is of een dermate groot talent dat je dat geld er wel uit haalt. We kunnen helaas niet voor elke positie dat soort bedragen uit de mouw schudden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Piet de Visser en ik denk dat er weer een blik Zuid-Amerikanen open getrokken gaat worden. De spelers in Europa zijn gewoon te duur voor PSV. Elke speler die een beetje redelijk speelt in Europa kost al gauw tussen de 5 en 10 miljoen. En dat is te veel voor PSV op dit moment.
Ze vragen gewoon marktprijzen hoor... Heerenveen ed. zal het natuurlijk worst wezen of ze hun spelers aan PSV of de nummer 14 van Engeland verkopen. Als die nummer 14 er wel 5-10 miljoen voor wil betalen en PSV niet ben je snel uitgepraat. Het verschil met een dikke 10 jaar geleden is dat de Nederlandse topclubs grote moeite hebben met het kopen van spelers die al succesvol zijn in de Eredivisie. Vroeger ging elk talent eerst naar een top-3 club omdat geen enkele buitenlandse club een buitenlandse voetballer ging halen die nog niks bewezen had, je mocht er immers maar 3 opstellen. Na het Bosman-arrest veranderde dat. Nou kan iedere club gaan leuren met zijn spelers door heel Europa.quote:En nee, de kleine clubs zijn er niet voor om goedkoop spelers aan grote clubs te leveren, maar ze vragen naar mijn idee wel buiten proportioneel hoge bedragen.
waar is je grote mond nu gebleven?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
Is er geen regel dat als je meer dan 8 punten voorsprong hebt op de nummer 2, je je niet mag versterken...![]()
Eigenlijk zijn we het wel met elkaar eens. Ik vind het ook prima als PSV flink betaalt voor een speler die het waard is. Dan noem ik bijvoorbeeld een speler als Schaars. Maar 9 miljoen voor Lazovic is absoluut belachelijk en dat is hij echt niet waard. Ik denk ook dat dat geen marktconforme prijs is, voor 9 miljoen kan je behoorlijk goede spelers halen, spelers die stukken beter zijn dan Lazovic.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV kan (en mag van mij persoonlijk) ook best dat soort bedragen betalen maar dan moet het óf een speler zijn die al top is of een dermate groot talent dat je dat geld er wel uit haalt. We kunnen helaas niet voor elke positie dat soort bedragen uit de mouw schudden.
[..]
Ze vragen gewoon marktprijzen hoor... Heerenveen ed. zal het natuurlijk worst wezen of ze hun spelers aan PSV of de nummer 14 van Engeland verkopen. Als die nummer 14 er wel 5-10 miljoen voor wil betalen en PSV niet ben je snel uitgepraat. Het verschil met een dikke 10 jaar geleden is dat de Nederlandse topclubs grote moeite hebben met het kopen van spelers die al succesvol zijn in de Eredivisie. Vroeger ging elk talent eerst naar een top-3 club omdat geen enkele buitenlandse club een buitenlandse voetballer ging halen die nog niks bewezen had, je mocht er immers maar 3 opstellen. Na het Bosman-arrest veranderde dat. Nou kan iedere club gaan leuren met zijn spelers door heel Europa.
PSV moet het tegenwoordig idd ook hebben van de goedkope voetballers uit de minder grote voetballanden. Alles wat maar een deuk in een pakje boter kan schoppen uit Argentinië of Brazilie is of onbetaalbaar of zit al bij een andere club in Europa.
Waar doel je op?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar is je grote mond nu gebleven?
Daarvan weet alleen cultheld oftie beter is dan Lazovic.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef endr0me het volgende:
Voor 9 miljoen zal er echt wel een talent uit zuid-amerika rondlopen hoor..
Vitesse is idd jarenlang het toonbeeld van solide financieel beleid geweestquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:06 schreef MaxPower het volgende:
Het verschil is ook dat de subtoppers in de eredivisie financieel gezond zijn (over het algemeen). Dat maakt dat er geen noodzaak is om te verkopen bij een redelijk bod, maar kan de hoofdprijs gevraagd worden.
Kletskoek, er zijn gewoon altijd marktconforme prijzen betaald alleen liggen de prijzen nu gewoon veel hoger dan toen.quote:De top-3 heeft jarenlang voor wat kraaltjes en spiegeltjes bij de rest kunnen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |