abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:00:11 #181
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44969451
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Die komt dus niet, PSV gaat echt geen 9 miljoen bieden.
Gelukkig, ik zag in Lazovic echt niet de topper die veel mensen wel in hem zien. Die gaat volgend seizoen vast naar een middenmoter in Duitsland ofzo en horen we er nooit meer iets van terug.
pi_44969519
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef endr0me het volgende:
Suarez dan ?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:04:19 #183
79837 Lemming22
pi_44969559
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Inderdaad, Suarez krijgt een dikke
pi_44969828
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:04 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Inderdaad, Suarez krijgt een dikke [afbeelding]
Goedzo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44969893
Is er geen regel dat als je meer dan 8 punten voorsprong hebt op de nummer 2, je je niet mag versterken...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44969908
Wordt er dan gezocht naar een pure spits?
pi_44972276
Volgens de geruchten naar een speler die op beide flanken kan spelen. Zoals Tardelli, alleen dan wel met kwaliteit

Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, aangezien Kluivert, Koné en Farfán alledrie wel in de spits kunnen staan.
pi_44972307
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef JustJunior het volgende:
Volgens de geruchten naar een speler die op beide flanken kan spelen. Zoals Tardelli, alleen dan wel met kwaliteit :
Dat dacht ik ook, en dan is Lazovic geen geschikte..
pi_44973741
Pranjic.. misschien ?

die heeft op het begin bij Heerenveen ook verdienstelijk op de linkerflank gespeeld..
Brett Holman
pi_44973917
Leuke speler hoor die Pranjic, maar elke Nederlandse club hangt al een miljoenenbedrag om de nek van een speler die in de basis staat en in de belangstelling staat van Ajax en PSV.
pi_44974313
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef AminBen het volgende:
Leuke speler hoor die Pranjic, maar elke Nederlandse club hangt al een miljoenenbedrag om de nek van een speler die in de basis staat en in de belangstelling staat van Ajax en PSV.
Klopt, en tenzij je te maken hebt met een mega talent, moet je daar ook niet mee ingaan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44974574
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef AminBen het volgende:
Oja, ik was even vergeten dat onze clubjes er alleen zijn om de topclubs goedkoop aan spelers te helpen, stom van me.
pi_44974593
Pranjic zit nu al dik 2 jaar in Heerenveen.. kweet eigelijk niet tot wanneer zn contract loopt..
Brett Holman
pi_44974606
2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 januari 2007 @ 15:42:53 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44974629
dat van Wederson zat er al aan te komen; Gala kon hem ook al niet betalen.

en Lazovic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:26:06 #196
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_44976135
Alles is momenteel te duur.

Ik ben bang dat er wat miskopen aankomen
pi_44976209
Ik heb liever dat ze niets kopen dan
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:37:12 #198
79837 Lemming22
pi_44976511
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:26 schreef Paran0id het volgende:
Alles is momenteel te duur.

Ik ben bang dat er wat miskopen aankomen
Ik heb vertrouwen in Piet de Visser en ik denk dat er weer een blik Zuid-Amerikanen open getrokken gaat worden. De spelers in Europa zijn gewoon te duur voor PSV. Elke speler die een beetje redelijk speelt in Europa kost al gauw tussen de 5 en 10 miljoen. En dat is te veel voor PSV op dit moment.

En nee, de kleine clubs zijn er niet voor om goedkoop spelers aan grote clubs te leveren, maar ze vragen naar mijn idee wel buiten proportioneel hoge bedragen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:45:50 #199
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44976813
Een spits in de winterstop halen is wat mij betreft niet echt nodig.
Ook het halen van een linksback is niet supernodig gezien het feit dat Alcides volgende week aansluit ook al is dit nog niet officieel bevestigd.

Ze kunnen beter goed scouten voor een nieuwe linksback en aanvallend ingesteld flankspeler (WTF moet je dan met Lazovic???) dan zo maar iemand te kopen....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_44976980
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik heb vertrouwen in Piet de Visser en ik denk dat er weer een blik Zuid-Amerikanen open getrokken gaat worden. De spelers in Europa zijn gewoon te duur voor PSV. Elke speler die een beetje redelijk speelt in Europa kost al gauw tussen de 5 en 10 miljoen. En dat is te veel voor PSV op dit moment.
PSV kan (en mag van mij persoonlijk) ook best dat soort bedragen betalen maar dan moet het óf een speler zijn die al top is of een dermate groot talent dat je dat geld er wel uit haalt. We kunnen helaas niet voor elke positie dat soort bedragen uit de mouw schudden.
quote:
En nee, de kleine clubs zijn er niet voor om goedkoop spelers aan grote clubs te leveren, maar ze vragen naar mijn idee wel buiten proportioneel hoge bedragen.
Ze vragen gewoon marktprijzen hoor... Heerenveen ed. zal het natuurlijk worst wezen of ze hun spelers aan PSV of de nummer 14 van Engeland verkopen. Als die nummer 14 er wel 5-10 miljoen voor wil betalen en PSV niet ben je snel uitgepraat. Het verschil met een dikke 10 jaar geleden is dat de Nederlandse topclubs grote moeite hebben met het kopen van spelers die al succesvol zijn in de Eredivisie. Vroeger ging elk talent eerst naar een top-3 club omdat geen enkele buitenlandse club een buitenlandse voetballer ging halen die nog niks bewezen had, je mocht er immers maar 3 opstellen. Na het Bosman-arrest veranderde dat. Nou kan iedere club gaan leuren met zijn spelers door heel Europa.

PSV moet het tegenwoordig idd ook hebben van de goedkope voetballers uit de minder grote voetballanden. Alles wat maar een deuk in een pakje boter kan schoppen uit Argentinië of Brazilie is of onbetaalbaar of zit al bij een andere club in Europa.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44977594
Het verschil is ook dat de subtoppers in de eredivisie financieel gezond zijn (over het algemeen). Dat maakt dat er geen noodzaak is om te verkopen bij een redelijk bod, maar kan de hoofdprijs gevraagd worden. De top-3 heeft jarenlang voor wat kraaltjes en spiegeltjes bij de rest kunnen kopen.
pi_44977912
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
Is er geen regel dat als je meer dan 8 punten voorsprong hebt op de nummer 2, je je niet mag versterken...
waar is je grote mond nu gebleven?
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:21:17 #203
79837 Lemming22
pi_44977967
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV kan (en mag van mij persoonlijk) ook best dat soort bedragen betalen maar dan moet het óf een speler zijn die al top is of een dermate groot talent dat je dat geld er wel uit haalt. We kunnen helaas niet voor elke positie dat soort bedragen uit de mouw schudden.
[..]

Ze vragen gewoon marktprijzen hoor... Heerenveen ed. zal het natuurlijk worst wezen of ze hun spelers aan PSV of de nummer 14 van Engeland verkopen. Als die nummer 14 er wel 5-10 miljoen voor wil betalen en PSV niet ben je snel uitgepraat. Het verschil met een dikke 10 jaar geleden is dat de Nederlandse topclubs grote moeite hebben met het kopen van spelers die al succesvol zijn in de Eredivisie. Vroeger ging elk talent eerst naar een top-3 club omdat geen enkele buitenlandse club een buitenlandse voetballer ging halen die nog niks bewezen had, je mocht er immers maar 3 opstellen. Na het Bosman-arrest veranderde dat. Nou kan iedere club gaan leuren met zijn spelers door heel Europa.

PSV moet het tegenwoordig idd ook hebben van de goedkope voetballers uit de minder grote voetballanden. Alles wat maar een deuk in een pakje boter kan schoppen uit Argentinië of Brazilie is of onbetaalbaar of zit al bij een andere club in Europa.
Eigenlijk zijn we het wel met elkaar eens. Ik vind het ook prima als PSV flink betaalt voor een speler die het waard is. Dan noem ik bijvoorbeeld een speler als Schaars. Maar 9 miljoen voor Lazovic is absoluut belachelijk en dat is hij echt niet waard. Ik denk ook dat dat geen marktconforme prijs is, voor 9 miljoen kan je behoorlijk goede spelers halen, spelers die stukken beter zijn dan Lazovic.
pi_44977994
zoals?
pi_44978024
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waar is je grote mond nu gebleven?
Waar doel je op?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44978034
Voor 9 miljoen zal er echt wel een talent uit zuid-amerika rondlopen hoor..

edit: Koné heeft toch ook 9 miljoen gekost ?
Brett Holman
pi_44978305
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef endr0me het volgende:
Voor 9 miljoen zal er echt wel een talent uit zuid-amerika rondlopen hoor..
Daarvan weet alleen cultheld oftie beter is dan Lazovic. En voor 9 miljoen heb je Zarate of Palacio niet.
pi_44978329
In 2006 stond nauwelijks maat op PSV

2/1/2007 10:15

PSV heeft een bijzonder goed jaar achter de rug. In Nederland had de Eindhovense formatie weinig concurrentie. Bij Vitesse en NAC Breda heeft de trainerswissel effect gehad, zo wijst de ranglijst van 2006 uit.

FC Twente zorgde voor een unieke prestatie in 2006. De Enschedese formatie bracht eind augustus PSV de enige competitienederlaag van het afgelopen kalenderjaar toe. Maar niet alleen geldt dat de Eindhovense formatie nauwelijks te verslaan is, met dertig zeges in 36 wedstrijden is de winst-rato hoog.

Ondanks een slechte decembermaand heeft AZ na PSV het beste kalenderjaar achter de rug. De Alkmaarse formatie peurde uit 37 wedstrijden 77 punten, waarmee het vijf punten meer verzamelde in 2006 dan Ajax. De Amsterdammers werkten wel één duel minder af.

PSV moet de eer van productiefste ploeg van 2006 laten aan AZ, dat één wedstrijd meer speelde en ook precies één keer meer scoorde dan de Brabantse concurrent (88 tegenover 87). Willem II had de slechtste defensie met gemiddeld meer dan twee tegentreffers per wedstrijd.

meer: http://www.vi.nl/vi/show/id=230693/sc=b941da
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:06:46 #209
11102 knep
Mountainfreak
pi_44979356
Wat een cijfers
pi_44979978
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:06 schreef MaxPower het volgende:
Het verschil is ook dat de subtoppers in de eredivisie financieel gezond zijn (over het algemeen). Dat maakt dat er geen noodzaak is om te verkopen bij een redelijk bod, maar kan de hoofdprijs gevraagd worden.
Vitesse is idd jarenlang het toonbeeld van solide financieel beleid geweest .
quote:
De top-3 heeft jarenlang voor wat kraaltjes en spiegeltjes bij de rest kunnen kopen.
Kletskoek, er zijn gewoon altijd marktconforme prijzen betaald alleen liggen de prijzen nu gewoon veel hoger dan toen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')