Precies, goede resultaten gaan doorgaans hand in hand met goede sfeer. PSV heeft iig wel mooi een imago van gemoedelijkheid opgebouwd. Dat het achter de schermen ook gewoon hommeles is bewezen de gevechten tussen de RvC en Hiddink en van Raaij destijds wel... Maar doorgaans weet PSV alle stront gewoon beter binnen 4 muren te houden lijkt me.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Iedereen wil graag bij de winnende ploeg horen. Denk niet dat Gomes en Alex zulke dingen zouden roepen als PSV vierde stond.
Wat ze zeggen is gewoon standaard gebrabbel. Met een beetje goede begeleiding zegt iedereen dat. Zelfs als ze al een contract hebben getekent dat ze over een half jaar bij een ander spelen gewoon ontkennen en zeggen dat je het naar de zin hebt en niet weg hoeft perse.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Denk niet dat Gomes en Alex zulke dingen zouden roepen als PSV vierde stond.
De druk van buitenaf is op PSV ook veel kleiner dan bij bijvoorbeeld Ajax en (in mindere mate bij) Feyenoord heb ik het idee. Of de wat provincialere sfeer van Eindhoven en de stadse wat hardere zakenwereld in de Randstad daar ook een rol in speelt, durf ik niet hard op te zeggen. Maar het lijkt er wel een beetje op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, goede resultaten gaan doorgaans hand in hand met goede sfeer. PSV heeft iig wel mooi een imago van gemoedelijkheid opgebouwd. Dat het achter de schermen ook gewoon hommeles is bewezen de gevechten tussen de RvC en Hiddink en van Raaij destijds wel... Maar doorgaans weet PSV alle stront gewoon beter binnen 4 muren te houden lijkt me.
bronquote:PSV doet bod op Vitesse-spits Lazovic
3/1/2007 8 :35
Een half jaar en veertien treffers verder vertrekt Danko Lazovic mogelijk al weer bij Vitesse. PSV heeft zich in Arnhem gemeld met een bod op de Servische spits.
PSV is op zoek naar offensieve versterking. Verschillende spitsen passeerden de revue, maar bleken vanwege verschillende oorzaken niet haalbaar. Zo werd tevergeefs getrokken aan Eduardo da Silva (Dinamo Zagreb) en Leonardo (NAC Breda).
Nu heeft de Eindhovense club de pijlen gericht op Lazovic. Voor de 23-jarige Serviër moet sowieso flink in de buidel worden getast. In Arnhem heeft hij nog een contract tot medio 2010.
Daarbij is het de vraag of Vitesse wil meewerken aan een tussentijdse transfer van Lazovic. Trainer Aad de Mos, die de Servische spits voor de toekomst onhoudbaar acht, kondigde deze week aan dat Lazovic voor geen enkele prijs mag vertrekken.
Vitesse plukte Lazovic afgelopen zomer weg bij Feyenoord, waar de aanvaller nooit aan de hoge verwachtingen heeft kunnen voldoen. De international slaagde ook na tijdelijke verhuizingen naar Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado niet indruk te maken in Rotterdam.
Het is wel een trend om mislukte Feyenoord talenten aan te trekken. Hij doet het goed bij Vitesse, maar om nu meteen flink in de buidel te tasten voor iemand die het op het hoogste (hogere) niveau nog niet heeft waargemaakt...quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
bron
Dat had ik dan weer niet verwacht!![]()
Beetje het kip en het ei verhaal. Gaat het zo goed omdat o.a. de sfeer zo goed is, of is de sfeer zo goed omdat de resultaten zo goed zijn? PSV is het meest constant, nooit een echte terugval.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, goede resultaten gaan doorgaans hand in hand met goede sfeer.
Dat is tegenwoordig toch een compliment?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:41 schreef cultheld het volgende:
Lazovic zou een typische Koeman-aankoop zijn.
Je denkt toch niet dat Koeman Salcido en Da Costa heeft gescout he? Alcides zit ie goed mee, maar die heeft hij ook nooit gescout: Die kreeg hij aangeboden bij Benfica als het ware. Dit lijkt mij nou wél een typische Koeman-speler. Ronald ziet op Talpa dat Lazovic aan de lopende band scoort, is vast 1 of 2 keer gaan kijken en kent nog wel wat mannetjes in Arnhem. Lazovic heeft een contract tot 2010 en Vitesse zal er minimaal 5 miljoen euro voor willen vangen, gok ik. Dat is voor Lazovic (veel) teveel geld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch een compliment?
Iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:41 schreef cultheld het volgende:
Lazovic zou een typische Koeman-aankoop zijn.
Ik denk juist dat hij naar Utrecht gaat, hij komt daar vandaan en ik denk dat de kans op speeltijd daar simpelweg groter is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:18 schreef cultheld het volgende:
Klopt, ik houd het vooralsnog dan ook op Telegraaf-bullshit. Aissati gaat wel naar Heerenveen denk ik. Bij Twente is ie niet zeker van speeltijd (die willen Boukhari en Hersi ook al halen) en Utrecht is momenteel nogal een zaadploeg.
Die wil niet naar Chelsea en blijft daarom voor een prikkie in Eindhovenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef Kadoc het volgende:
Weet iemand hier hoe het zit met Alex?
Die mag nog niet naar Chelsea, gezien zijn te lage aantal caps, anders had hij er al lang een breed gezeten. En gezien het bericht dat ik laatst gelezen had, wil hij er ook graag heen en zijn we hem aan het eind van het seizoen hoogstwaarschijnlijk ook kwijt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Die wil niet naar Chelsea en blijft daarom voor een prikkie in Eindhoven![]()
En Pla mag nu ook officieel in het rijtje Smit, Ten Rouwelaar enz. geplaatst worden±quote:2/1/2007 - Alex: ik vertrek alleen als er een hele grote club komt
(Gepost door RvN, AstraJunkyXXL)
BRON: De Telegraaf
In De Telegraaf liet Alex weten dat de kans groot is dat hij aan het einde van het seizoen zal vertrekken, maar dat hij alleen vertrekt indien zich echt een hele grote club meldt. "Toen ik naar Europa kwam, heb ik voor vijf jaar getekend, waarvan de eerste twee jaar bij PSV. Dit seizoen heeft PSV mij extra kunnen huren bij Chelsea. Het zou voor mij een stap vooruit zijn om in Engeland te gaan spelen. Dat zou goed zijn voor mijn ontwikkeling. Maar ik moet rustig blijven. Het belangrijkste is dat ik hier goed speel, want anders komt Chelsea helemaal niet. Het is duidelijk dat, als ik bij PSV vertrek, ik dat alleen doe om naar Chelsea of naar een andere héél grote club te gaan. Ik heb het hier zo goed naar mijn zin, dat ik niet naar een andere club wil vertrekken, als dat geen grote stap vooruit is."
En als klap op de vuurpijl zal Wederson niet komen:quote:3/1/2007 - Plá dichtbij verhuur aan Levante B
(Gepost door RvN)
Radio Esport Valencia meldt dat Pepe Plá dichtbij een verhuur is aan Levante B, het tweede elftal van Levante. Enige obstakel is het salaris van de Spaanse verdediger dat niet in verhouding staat tot het salarisplafond van Levante B. De Spaanse club zou Plá willen huren met optie tot koop. Plá hoopt zich in korte tijd op te werken tot het eerste elftal van Levante en de Spaanse club zover te krijgen de optie tot koop te lichten.
quote:3/1/2007 - Ook Wederson lijkt onhaalbaar
(Gepost door RvN)
Het Eindhovens Dagblad meldt dat de kans dat Wederson naar PSV komt minimaal lijkt. Volgens technisch manager Stan Valckx is de vraagprijs die Ankaraspor bedingt voor de speler te hoog. De Turkse club wil hem alleen verkopen en niet verhuren zoals PSV hoopte. PSV zou op dit moment geen spelers kunnen aantrekken die meerdere miljoenen moeten kosten.
Die komt dus niet, PSV gaat echt geen 9 miljoen bieden.quote:Vitesse wijst PSV-bod op Lazovic resoluut af
3/1/2007 12:39
Vitesse heeft het bod van PSV op Danko Lazovic als 'lachwekkend' laag van tafel geveegd. Alleen in geval van 'Huntelaar-achtige bedragen' valt er te praten over een vertrek.
Vitesse is sowieso niet van plan Lazovic in de winterstop te laten vertrekken. De Arnhemse club wil nog wat langer kunnen genieten van de Servische spits, die afgelopen zomer van Feyenoord werd overgenomen.
Geïnteresseerde clubs als PSV zullen dieper in de buidel moeten tasten, wil de Arnhemse club een tussentijdse transfer van Lazovic overwegen. 'Vitesse denkt meer aan Huntelaar-achtige bedragen', zegt technisch manager Jan Streuer tegen VI.nl.
Huntelaar verruilde een jaar geleden SC Heerenveen voor Ajax, dat negen miljoen euro moest betalen voor de spits.
Gelukkig, ik zag in Lazovic echt niet de topper die veel mensen wel in hem zien. Die gaat volgend seizoen vast naar een middenmoter in Duitsland ofzo en horen we er nooit meer iets van terug.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Die komt dus niet, PSV gaat echt geen 9 miljoen bieden.
Goedzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, Suarez krijgt een dikke [afbeelding]
Dat dacht ik ook, en dan is Lazovic geen geschikte..quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef JustJunior het volgende:
Volgens de geruchten naar een speler die op beide flanken kan spelen. Zoals Tardelli, alleen dan wel met kwaliteit :
Klopt, en tenzij je te maken hebt met een mega talent, moet je daar ook niet mee ingaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef AminBen het volgende:
Leuke speler hoor die Pranjic, maar elke Nederlandse club hangt al een miljoenenbedrag om de nek van een speler die in de basis staat en in de belangstelling staat van Ajax en PSV.
Oja, ik was even vergeten dat onze clubjes er alleen zijn om de topclubs goedkoop aan spelers te helpen, stom van me.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef AminBen het volgende:
Leuke speler hoor die Pranjic, maar elke Nederlandse club hangt al een miljoenenbedrag om de nek van een speler die in de basis staat en in de belangstelling staat van Ajax en PSV.
Ik heb vertrouwen in Piet de Visser en ik denk dat er weer een blik Zuid-Amerikanen open getrokken gaat worden. De spelers in Europa zijn gewoon te duur voor PSV. Elke speler die een beetje redelijk speelt in Europa kost al gauw tussen de 5 en 10 miljoen. En dat is te veel voor PSV op dit moment.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:26 schreef Paran0id het volgende:
Alles is momenteel te duur.
Ik ben bang dat er wat miskopen aankomen![]()
PSV kan (en mag van mij persoonlijk) ook best dat soort bedragen betalen maar dan moet het óf een speler zijn die al top is of een dermate groot talent dat je dat geld er wel uit haalt. We kunnen helaas niet voor elke positie dat soort bedragen uit de mouw schudden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Piet de Visser en ik denk dat er weer een blik Zuid-Amerikanen open getrokken gaat worden. De spelers in Europa zijn gewoon te duur voor PSV. Elke speler die een beetje redelijk speelt in Europa kost al gauw tussen de 5 en 10 miljoen. En dat is te veel voor PSV op dit moment.
Ze vragen gewoon marktprijzen hoor... Heerenveen ed. zal het natuurlijk worst wezen of ze hun spelers aan PSV of de nummer 14 van Engeland verkopen. Als die nummer 14 er wel 5-10 miljoen voor wil betalen en PSV niet ben je snel uitgepraat. Het verschil met een dikke 10 jaar geleden is dat de Nederlandse topclubs grote moeite hebben met het kopen van spelers die al succesvol zijn in de Eredivisie. Vroeger ging elk talent eerst naar een top-3 club omdat geen enkele buitenlandse club een buitenlandse voetballer ging halen die nog niks bewezen had, je mocht er immers maar 3 opstellen. Na het Bosman-arrest veranderde dat. Nou kan iedere club gaan leuren met zijn spelers door heel Europa.quote:En nee, de kleine clubs zijn er niet voor om goedkoop spelers aan grote clubs te leveren, maar ze vragen naar mijn idee wel buiten proportioneel hoge bedragen.
waar is je grote mond nu gebleven?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
Is er geen regel dat als je meer dan 8 punten voorsprong hebt op de nummer 2, je je niet mag versterken...![]()
Eigenlijk zijn we het wel met elkaar eens. Ik vind het ook prima als PSV flink betaalt voor een speler die het waard is. Dan noem ik bijvoorbeeld een speler als Schaars. Maar 9 miljoen voor Lazovic is absoluut belachelijk en dat is hij echt niet waard. Ik denk ook dat dat geen marktconforme prijs is, voor 9 miljoen kan je behoorlijk goede spelers halen, spelers die stukken beter zijn dan Lazovic.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV kan (en mag van mij persoonlijk) ook best dat soort bedragen betalen maar dan moet het óf een speler zijn die al top is of een dermate groot talent dat je dat geld er wel uit haalt. We kunnen helaas niet voor elke positie dat soort bedragen uit de mouw schudden.
[..]
Ze vragen gewoon marktprijzen hoor... Heerenveen ed. zal het natuurlijk worst wezen of ze hun spelers aan PSV of de nummer 14 van Engeland verkopen. Als die nummer 14 er wel 5-10 miljoen voor wil betalen en PSV niet ben je snel uitgepraat. Het verschil met een dikke 10 jaar geleden is dat de Nederlandse topclubs grote moeite hebben met het kopen van spelers die al succesvol zijn in de Eredivisie. Vroeger ging elk talent eerst naar een top-3 club omdat geen enkele buitenlandse club een buitenlandse voetballer ging halen die nog niks bewezen had, je mocht er immers maar 3 opstellen. Na het Bosman-arrest veranderde dat. Nou kan iedere club gaan leuren met zijn spelers door heel Europa.
PSV moet het tegenwoordig idd ook hebben van de goedkope voetballers uit de minder grote voetballanden. Alles wat maar een deuk in een pakje boter kan schoppen uit Argentinië of Brazilie is of onbetaalbaar of zit al bij een andere club in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |