Geweldig he? Hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan. Kost geen drol, hopen lol.quote:Op maandag 1 januari 2007 06:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Damnit... de buren waren met Carbid aan het schieten... die hadden er zin in, waren om 22:00 uur al begonnen ofzo... rond twaalven hadden ze de techniek onder de knie, toen gingen bij iedere knal bij een aantal auto's het alarm af
Als het een beetje meezit kunnen we over 3 maanden al feest vieren.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig nieuwjaar over 4 maanden kampioensfeest ?
Dat had Danny Buijs moeten zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig. Hoewel ik Ibi onterecht vind. Daar had ik Demi de Zeeuw eigenlijk verwacht (niks ten nadele van Ibi hoor)
Jij kan in de toekomst kijken? Hopelijk krijg je gelijkquote:Op maandag 1 januari 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar een alleszeggende uitslag, PSV heerste in 2007 met harde hand. Zonde, maar je kunt er niet omheen.
Niet zo brutaal.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst kijken? Hopelijk krijg je gelijk![]()
Je bent gewoon jaloers op PSVquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:56 schreef ErikT het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2007 is dat PSV Arsenal 2 keer verslaat
Sneijderquote:Op maandag 1 januari 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat had Danny Buijs moeten zijn.
En verder Sneijder voor Simons en Leonardo voor Koné.
Maar een alleszeggende uitslag, PSV heerste in 2007 met harde hand. Zonde, maar je kunt er niet omheen.
Vind je? Ik denk dat het meer is dat de andere clubs en ajax het laten afweten dan dat PSV echt met harde hand heerst.quote:
Bron: PSV Netwerkquote:'Chelsea heeft deel rechten Salcido, Mexicaan droomt van Engeland'
Volgens de eigenaar van zijn oude club Chivas zou Chelsea bij de transfer van Salcido naar PSV 20% van de transferrechten hebben verkregen. De Engelse club heeft daarmee de eerste optie op aankoop verkregen, zo meldt de Mexicaanse krant Notiver. De Mexicaan geeft zelf aan te dromen van een transfer naar Engeland in de zomer of over anderhalf jaar. Maar eerst wil hij kampioen worden met PSV, iets dat hem in Mexico nog niet gelukt is. Zijn doelstelling voor 2006 heeft hij allemaal gehaald. Zijn doelstellingen voor 2007 zijn nu eerst het kampioenschap met PSV en vervolgens eventueel een transfer naar de Premier League, maar ook Spanje en Italie wil hij niet uitsluiten.
Wat is daar zo raar aan dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:01 schreef Neoktheone het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
[..]
Bron: PSV Netwerk
Zou wel raar zijn, daar hij nog maar een paar maandjes bij PSV zit, dus of het helemaal waar is betwijfel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |