abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 december 2006 @ 13:36:08 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44888226
quote:
Op zondag 31 december 2006 09:02 schreef Neoktheone het volgende:
Beerens verhuurd aan NEC. Dat vind ik nou een leuke en goede club voor Beerens. Hopen dat hij veel speeltijd krijgt.
aangezien Eagels terug gaat naar ManU zal hij zeker aan spelen toe komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44888257
We kunnen nog 2 aankopen verwachten volgens Koeman. 2 Brazilianen voor de verandering ?
pi_44888463
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:34 schreef pascalheister het volgende:
een van de beste? met zulke spelers kan elke pietlut wel winnen
Je bent even vergeten wat hij allemaal met Porto geflikt heeft? Bovendien had Ranieri ook topmateriaal bij Chelsea en kon hij d'r geen kampioen mee worden.

Als je trainer bent van zo'n club is het niet slechts een kwestie van 11 spelers het veld insturen en klaar is kees. Hij zou echt mooie dingen met PSV kunnen gaan doen, maar dat zullen we nooit zien. Al heeft Scheringa een wat optimistischere blik daarop dan ik
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44891039
En de volgende concurrent verspeelt maar weer eens punten.

Het is straks veel te koud op het stadhuisplein!
  zondag 31 december 2006 @ 15:08:46 #80
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44891648
Tsjonge, spannend zeg, deze competitie!

En Feyenoord staat ondertussen nog maar 3 punten achter de nummer 2, terwijl iedereen Feyenoord zo heeft uitgelachen de eerste seizoenshelft.... Toch opmerkelijk vind ik.
pi_44892125
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Lemming22 het volgende:
Tsjonge, spannend zeg, deze competitie!
PSV deed gisteren nog zo z'n best om nog punten te verspelen maar het lukt gewoon niet!

Nou moet ik zeggen dat ik er niet bepaald mee zit dat we een ruime voorsprong hebben .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44892428
11 punten voorsprong met de winterstop. Kan iemand mij vertellen of een club dat ooit beter gedaan heeft?
pi_44892454
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
11 punten voorsprong met de winterstop. Kan iemand mij vertellen of iemand dat ooit beter gedaan heeft?
Dat zal Ajax vast ook wel ooit gepresteerd hebben.
pi_44892546
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat zal Ajax vast ook wel ooit gepresteerd hebben.
Misschien qua resultaten, maar het is pas sinds een jaar of 15 dat je 3 punten pakt per overwinning.
pi_44893047
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Misschien qua resultaten, maar het is pas sinds een jaar of 15 dat je 3 punten pakt per overwinning.
10 of 11 jaar, dacht ik.
pi_44893693
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

10 of 11 jaar, dacht ik.
klopt, sinds 1995-1996.
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

1997-1998 stond het Ajax van Morten Olsen 15 punten voor op PSV met de winterstop...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 december 2006 @ 16:21:57 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44894156
AZ en Ajax zijn zich alvast aan het sparen voor de play offs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44895931
Er komen naast Alcides misschien nog 2 nieuwe spelers dus, als ik Koeman goed beluisterd heb gisteren. Ben benieuwd welke aanvaller(s) ze dan gaan halen nu. Iemand al een idee? Ogunsoto?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44897018
Ik hoop op Zaráte en Lucas. Maar dan zal PSV eerst het stadion moeten verkopen, dus 't zullen wel relatief onbekende talenten zijn uit Ecuador en Uruguay of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44897027
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Ten eerste denk ik niet dat Mourinho gaat vertrekken. Tuurlijk alles kan in de voetballerij, maar voorlopig zie ik het niet gebeuren. Mocht hij toch weggaan, weet ik niet of Hiddink dat wel wil. Als je Chelsea coached, kan je niet even Rusland daarnaast doen. En wat Lemming zegt, Chelsea is een moeilijke ploeg om te coachen, en je hebt veel motivatie nodig om die klus aan te nemen.

Neemt niet weg dat ik Hiddink daar graag zou zien, en dat Mourinho dan Koeman gaat opvolgen
Mourinho vind Internazionale de nieuwe Europese topclub.
Hier zou hij naar toe willen.

Iets dat hem net lukt
pi_44897107
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:48 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Zaráte en Lucas. Maar dan zal PSV eerst het stadion moeten verkopen, dus 't zullen wel relatief onbekende talenten zijn uit Ecuador en Uruguay of zo.
Die Salas was afgevallen in ieder geval. Niet fit genoeg geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44897221
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die Salas was afgevallen in ieder geval. Niet fit genoeg geloof ik.
Klopt, maar ze hebben ook nog ene Castro in de peiling. En verder Wederson: Dat schijnt wel een behoorlijke linksback te zijn volgens een Turkse kennis van me, die de Turkse competitie uiteraard nauwlettend in de gaten houdt. Ik ben benieuwd in ieder geval.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44897400
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_44897546
quote:
Op drie lui na, het elftal wat ik gestemd hebt
pi_44898088
7 PSV'ers in de basis en dat hadden er 8 moeten zijn (Salcido in plaats van die Zweed) .
pi_44898121
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
7 PSV'ers in de basis en dat hadden er 8 moeten zijn (Salcido in plaats van die Zweed) .
Het ging over spelers die het hele jaar in Nederland actief zijn geweest
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44898353
Ah ok, ik heb alleen die opstelling bekeken .
pi_44899017
Microfoons bleven aan staan na de persconferentie.
Schoenmaker zei iets over winnen van AZ en daarna: "Louis, met z'n dikke nek"
pi_44899536
Lachen inderdaad
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44903541
quote:
Prachtig. Hoewel ik Ibi onterecht vind. Daar had ik Demi de Zeeuw eigenlijk verwacht (niks ten nadele van Ibi hoor)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')