abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44863762
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:56 schreef knep het volgende:
Ben trouwens de laatste tijd 'campagne' aan het voeren in de PSV vakken tegen dingen als "UEFA Maffia!!!111Einz!!" en "Helemaal niets in Amsterdam" en "Wie niet springt is een jood" als we bv weer eens tegen NEC, Bordeaux e.d. spelen .

Richt je verdomme eens op je eigen club ipv dat calimero gedoe .
Wow, we have our own modern Don Quichot!

(ben het verder wel met je eens hoor )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_44863810
Het is eigenlijk een goed moment om de tweedelijns spelers de kans te gunnen. Tja ik heb liever ook een ruime uitslag vanavond. 't Zal me benieuwen.
pi_44866022
Ik hoop een goede wedstrijd van PSV kant om het jaar mee af te sluiten
pi_44868462
TvPatrickkluivertje

*OP pas ik na de wedstrijd even aan
pi_44868961
Wat een klasse
pi_44869794
Prachtig gecontroleerd en afgerond .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44870224
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:25 schreef AminBen het volgende:
3 puntjes erbij
idd. voor de rest snel vergeten. Herbstmeister
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44871912
op aangepast
pi_44873349
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:13 schreef pascalheister het volgende:
op aangepast

Doe nog maar 1 keer. Er stat Janurai ipv Januari, wat in de huidige OP al is verbeterd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_44873434
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Doe nog maar 1 keer. Er stat Janurai ipv Januari, wat in de huidige OP al is verbeterd
ach joh piet lut
pi_44875422
Jonathan heeft voor 5 jaar getekend .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44876680
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:18 schreef ruud.nl het volgende:
Als het zo doorgaat is de kans groot dat de kampioenswedstrijd 18 maart tegen Ajax is!
ik zie mogelijkheden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44882452
Kunnen ze meteen mee vieren
pi_44882509
Beerens verhuurd aan NEC. Dat vind ik nou een leuke en goede club voor Beerens. Hopen dat hij veel speeltijd krijgt.
We sure are cute for two ugly people.
pi_44882588
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef cultheld het volgende:
Jonathan heeft voor 5 jaar getekend .
Het hele bericht:
quote:
PSV heeft de Braziliaanse aanvaller Jonathan Reis aangetrokken. Hij is afkomstig van de club Atletico Mineiro en liep eerder dit seizoen al eens stage in Eindhoven. Koeman ziet in hem een versterking voor de toekomst.

Vijfjarig contract
Reis (bijna 18) zet zijn handtekening onder een contract voor vijf seizoenen, wat in juli ingaat. Koeman liet vrijdagmiddag al weten dat PSV bezig was met het aantrekken van de Braziliaanse spits, die volgens hem op jonge leeftijd al veel heeft laten zien. Reis wordt de vierde Braziliaan in de A-selectie van PSV, naast Gomes, Alex en Tardelli. Huurling Robert speelt momenteel voor Real Betis. In de zomer komt hij naar Eindhoven toe.
  zondag 31 december 2006 @ 09:29:21 #67
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44882629
Hiddink alsnog naar Chelsea?
quote:
Oud-coach PSV Hiddink opvolger Mourinho bij Chelsea
Datum: 30-dec 23:57

Bondscoach van Rusland Guus Hiddink volgt volgend seizoen José Mourinho op als trainer van Chelsea. In het radioprogramma BNR Sportweek zei sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake dat de eigenaar van de Londense club, Roman Abramovich, de Varssevelder wil behouden voor het Russische nationale team en hem aanstelt als opvolger van Mourinho. De 60-jarige voormalig coach van PSV, Fenerbahçe, Valencia, Oranje, Real Madrid, Real Betis, Zuid-Korea, (weer) PSV en Australië ontkende niet toen Van den Wall Bake hem vroeg naar deze dubbelfunctie.

José Mourinho zou azen op een functie bij de Italiaanse landskampioen Inter Milan. Vanwege het de omkoopschandalen in de Serie A kreeg Inter de titel 2005/2006 toegewezen, hoewel de club als derde eindigde. In een recent interview liet Mourinho weten dat hij Inter ziet als club van de toekomst in Europa. De Italiaanse lijstaanvoeder staat momenteel onder leiding van 42-jarige Roberto Mancini.
Sportweek
pi_44883978
Wat een bagger gisteren zeg.... Ik had ADO best een punt gegund, puur en alleen al om het feit dat PSV zo lamlendig speelde....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44885465
quote:
Op zondag 31 december 2006 09:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima idee. Hiddink kan Abramovitsj wel overtuigen om talenten, (toekomstige) toppers of bankzitters bij Chelsea zelf voor een jaar of 2 te stallen bij PSV te stallen.

Laat de volgende Alex maar weer aanrukken
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 31 december 2006 @ 13:16:49 #70
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44887489
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima idee. Hiddink kan Abramovitsj wel overtuigen om talenten, (toekomstige) toppers of bankzitters bij Chelsea zelf voor een jaar of 2 te stallen bij PSV te stallen.

Laat de volgende Alex maar weer aanrukken
Alcides is al onderweg

Maar ik weet niet of het een goed idee is van Hiddink om ook nog Chelsea erbij te pakken. Aan het opbouwen van het Russische voetbal heeft hij naar mijn idee al genoeg werk en Chelsea is niet de makkelijkste ploeg om te managen. Een hoop sterren en vedetten op een hoop die allemaal tevreden gesteld moeten worden. En daarbij ligt de kwaliteit van Hiddink juist bij het van een minder team met wat talenten een beter team maken door samenhorigheid en werklust en het focussen op de tegenstander (dat was wel duidelijk met Zuid-Korea, Australië en in mindere mate ook PSV, vooral op internationaal niveau). Ik ben benieuwd of hij van een team dat al gearriveerd is, ook een goed lopend elftal kan maken. Bij Real Madrid is het toentertijd niet gelukt in ieder geval.
pi_44887699
Ten eerste denk ik niet dat Mourinho gaat vertrekken. Tuurlijk alles kan in de voetballerij, maar voorlopig zie ik het niet gebeuren. Mocht hij toch weggaan, weet ik niet of Hiddink dat wel wil. Als je Chelsea coached, kan je niet even Rusland daarnaast doen. En wat Lemming zegt, Chelsea is een moeilijke ploeg om te coachen, en je hebt veel motivatie nodig om die klus aan te nemen.

Neemt niet weg dat ik Hiddink daar graag zou zien, en dat Mourinho dan Koeman gaat opvolgen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44887803
Mourinho bij PSV, echt niet
pi_44887901
Buiten het feit dat het compleet onrealistisch is, waarom zou je een van de beste coaches van de wereld niet bij PSV willen zien?
pi_44888137
een van de beste? met zulke spelers kan elke pietlut wel winnen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 december 2006 @ 13:35:10 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44888188
quote:
Op zondag 31 december 2006 09:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
dit gerucht ging 2 maanden geleden ook al.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 december 2006 @ 13:36:08 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44888226
quote:
Op zondag 31 december 2006 09:02 schreef Neoktheone het volgende:
Beerens verhuurd aan NEC. Dat vind ik nou een leuke en goede club voor Beerens. Hopen dat hij veel speeltijd krijgt.
aangezien Eagels terug gaat naar ManU zal hij zeker aan spelen toe komen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44888257
We kunnen nog 2 aankopen verwachten volgens Koeman. 2 Brazilianen voor de verandering ?
pi_44888463
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:34 schreef pascalheister het volgende:
een van de beste? met zulke spelers kan elke pietlut wel winnen
Je bent even vergeten wat hij allemaal met Porto geflikt heeft? Bovendien had Ranieri ook topmateriaal bij Chelsea en kon hij d'r geen kampioen mee worden.

Als je trainer bent van zo'n club is het niet slechts een kwestie van 11 spelers het veld insturen en klaar is kees. Hij zou echt mooie dingen met PSV kunnen gaan doen, maar dat zullen we nooit zien. Al heeft Scheringa een wat optimistischere blik daarop dan ik
pi_44891039
En de volgende concurrent verspeelt maar weer eens punten.

Het is straks veel te koud op het stadhuisplein!
  zondag 31 december 2006 @ 15:08:46 #80
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44891648
Tsjonge, spannend zeg, deze competitie!

En Feyenoord staat ondertussen nog maar 3 punten achter de nummer 2, terwijl iedereen Feyenoord zo heeft uitgelachen de eerste seizoenshelft.... Toch opmerkelijk vind ik.
pi_44892125
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Lemming22 het volgende:
Tsjonge, spannend zeg, deze competitie!
PSV deed gisteren nog zo z'n best om nog punten te verspelen maar het lukt gewoon niet!

Nou moet ik zeggen dat ik er niet bepaald mee zit dat we een ruime voorsprong hebben .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44892428
11 punten voorsprong met de winterstop. Kan iemand mij vertellen of een club dat ooit beter gedaan heeft?
pi_44892454
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
11 punten voorsprong met de winterstop. Kan iemand mij vertellen of iemand dat ooit beter gedaan heeft?
Dat zal Ajax vast ook wel ooit gepresteerd hebben.
pi_44892546
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat zal Ajax vast ook wel ooit gepresteerd hebben.
Misschien qua resultaten, maar het is pas sinds een jaar of 15 dat je 3 punten pakt per overwinning.
pi_44893047
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Misschien qua resultaten, maar het is pas sinds een jaar of 15 dat je 3 punten pakt per overwinning.
10 of 11 jaar, dacht ik.
pi_44893693
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

10 of 11 jaar, dacht ik.
klopt, sinds 1995-1996.
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

1997-1998 stond het Ajax van Morten Olsen 15 punten voor op PSV met de winterstop...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 december 2006 @ 16:21:57 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44894156
AZ en Ajax zijn zich alvast aan het sparen voor de play offs
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44895931
Er komen naast Alcides misschien nog 2 nieuwe spelers dus, als ik Koeman goed beluisterd heb gisteren. Ben benieuwd welke aanvaller(s) ze dan gaan halen nu. Iemand al een idee? Ogunsoto?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44897018
Ik hoop op Zaráte en Lucas. Maar dan zal PSV eerst het stadion moeten verkopen, dus 't zullen wel relatief onbekende talenten zijn uit Ecuador en Uruguay of zo.
pi_44897027
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Ten eerste denk ik niet dat Mourinho gaat vertrekken. Tuurlijk alles kan in de voetballerij, maar voorlopig zie ik het niet gebeuren. Mocht hij toch weggaan, weet ik niet of Hiddink dat wel wil. Als je Chelsea coached, kan je niet even Rusland daarnaast doen. En wat Lemming zegt, Chelsea is een moeilijke ploeg om te coachen, en je hebt veel motivatie nodig om die klus aan te nemen.

Neemt niet weg dat ik Hiddink daar graag zou zien, en dat Mourinho dan Koeman gaat opvolgen
Mourinho vind Internazionale de nieuwe Europese topclub.
Hier zou hij naar toe willen.

Iets dat hem net lukt
pi_44897107
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:48 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Zaráte en Lucas. Maar dan zal PSV eerst het stadion moeten verkopen, dus 't zullen wel relatief onbekende talenten zijn uit Ecuador en Uruguay of zo.
Die Salas was afgevallen in ieder geval. Niet fit genoeg geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44897221
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die Salas was afgevallen in ieder geval. Niet fit genoeg geloof ik.
Klopt, maar ze hebben ook nog ene Castro in de peiling. En verder Wederson: Dat schijnt wel een behoorlijke linksback te zijn volgens een Turkse kennis van me, die de Turkse competitie uiteraard nauwlettend in de gaten houdt. Ik ben benieuwd in ieder geval.
pi_44897400
pi_44897546
quote:
Op drie lui na, het elftal wat ik gestemd hebt
pi_44898088
7 PSV'ers in de basis en dat hadden er 8 moeten zijn (Salcido in plaats van die Zweed) .
pi_44898121
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
7 PSV'ers in de basis en dat hadden er 8 moeten zijn (Salcido in plaats van die Zweed) .
Het ging over spelers die het hele jaar in Nederland actief zijn geweest
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44898353
Ah ok, ik heb alleen die opstelling bekeken .
pi_44899017
Microfoons bleven aan staan na de persconferentie.
Schoenmaker zei iets over winnen van AZ en daarna: "Louis, met z'n dikke nek"
pi_44899536
Lachen inderdaad
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44903541
quote:
Prachtig. Hoewel ik Ibi onterecht vind. Daar had ik Demi de Zeeuw eigenlijk verwacht (niks ten nadele van Ibi hoor)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')